Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


08.01.14
4586 17 Друкувати

Новые реквизиты для зачисления платы за получение сведений из Единого государственного реестра юридических лиц и физических лиц-предпринимателей

   З 01.01.2014 перерахування коштів за одержання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (витяг, виписка, довідка) та за публікацію повідомлень в «Бюлетені державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» необхідно здійснювати за такими реквізитами:
   
   • отримувач: Державна реєстраційна служба України, код ЄДРПОУ- 37508344;
   • реєстраційний рахунок № 31254201178683 в ГУДКСУ у м. Києві,
   • МФО 820019;
   • забезпечити обов’язкове зазначення в призначенні платежу назви та коду платної послуги (витяг код 01; виписка код 02; довідка 03; публікація повідомлень ЮО код 04);
   • оплату кожної платної дії здійснювати за окремим платіжним дорученням або платежем, що містить всі вищезазначені реквізити.

За матеріалами Державна реєстраційна служба України
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • hpd56
09.01.14 06:15

Ось для чого міняють Свідоцтва на Виписки.Нам заявляють ,що для спрощення ,а насправді для поповнення бюджету.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Зоя Запорожье
09.01.14 06:55

Вот так всегда, на самом интересном месте!А где же стоимость платной услуги?И если мне не изменяет память, вск эти платежи идут через Ощадбанк.За последний вытяг я оплачивала именно туда.Да плюс ещё комиссия за платеж.И куда с этой платежкой потом бежать?Опять к Госрегистратору?В очередь, в очередь.......Уже не смешно.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Vika
09.01.14 06:56

а сколько стоит весь этот цирк почему не указали?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Олег
09.01.14 07:19

hpd56, Не путайте Госреестр юрлиц и физлиц-предпринимателей (ведет его регистрационная служба при Минюсте) с реестрами плательщиков единого налога или с реестром плательщиков НДС (эти два реестра ведет Миндоходов). Регистрационная служба и раньше деньги брала за эти документы.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • NEXT
09.01.14 07:53

За розширений витяг - 62,00грн (Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Голосіївського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві )

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Лена
09.01.14 08:00

Так это обязательно нужно оплачивать? ничего не пойму?отменили свидетельства и теперь нужно оплачивать за информацию?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ириша
09.01.14 08:15

Лене, это по поводу оплати за Витяги, виписки, довидки от госрегистратора (Державна Реєстраційна служба), а не по поводу Виписки НДС

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Арина
09.01.14 09:00

Как правило при регистраторе есть отделение банка, которое только такие платежи и принимают. Они и суммы знают и реквизиты.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Юля
09.01.14 09:30

Арина Ага, и за каждую квитанцию берут 15 по грн.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • hpd56
09.01.14 09:42

А де гарантія , що і виписки з податковаї через деякий час не стануть платними.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • eMelya
09.01.14 10:22

Содежим их на свои налоги, ещё и доплачиваем.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Таня
09.01.14 11:03

Скажите, а форму 6 Госрегу так и подаем или уже отменили????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • акцизник
09.01.14 11:22

Таня, подаем

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Таня
09.01.14 12:04

СПА!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • йцукен
09.01.14 12:23

подскажите, размер пошлин не поменялся?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
10.01.14 11:44

йцукен, нет

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Мрия
27.01.14 18:29

Перерегистрировала предприятие, дали новую Выписку в регистр. палате бесплатно.

Відповісти