Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


21.10.17
27760 68 Друкувати

Чи стане після реформи медицина платною і дуже дорогою? Чим лякають пацієнтів? Кабмін відповідає на запитання

Ухваливши законопроект 6327, Парламент уможливив початок змін уже на початку 2018 року. Проте ми і досі зустрічаємо багато неправдивої інформації про те, що чекає лікарів та пацієнтів із впровадженням медичної реформи.

Головне: Всі послуги, аналізи, дослідження, ліки, які надаються за державною програмою медичних гарантій будуть для пацієнтів на 100% БЕЗОПЛАТНИМИ.

Це буде працювати саме так, як у страховій компанії. Пацієнти будуть знати, що саме покривається і мати можливість отримати ці послуги в обраній вами лікарні.

З 2018-го року реформа запрацює на рівні первинної допомоги, з 2020-го — в усіх лікарнях.

Тарифи, які розповсюджуються зараз деякими сумнівними виданнями не мають нічого спільного з реальністю. Це просто фейк та брехня.

Вітаємо всіх з початком довгоочікуваних змін у системі охорони здоров’я.

Далі спростовуємо найбільш поширені міфи та «страшилки».

Міф 1. Медицина стане платною і дуже дорогою

Саме зараз безкоштовної медицини в Україні не існує. За результатами опитування в рамках проекту «(Без)коштовна медицина» 90% ліків українці купують за власний кошт. За даними досліджень, кожен другий пацієнт відмовляється від лікування або відкладає його через брак грошей. Тому неправильно казати, що медицина стане платною і дуже дорогою для громадян внаслідок реформи.

А після реформи з‘явиться реальна безоплатна допомога.

Реформа вводить нові чіткі правила державного фінансування медичної системи, однакові для кожного громадянина. З'явиться чіткий список послуг, які будуть на 100% профінансовані державою: первинна допомога (сімейні лікарі, терапевти, педіатри); екстрена допомога (різке погіршення стану здоров’я, серцевий напад, інсульт, гострий апендицит, ниркова недостатність, запалення легенів тощо); паліативна допомога — перш за все, адекватне знеболювання; лікування у вузьких спеціалістів за направленням сімейного лікаря та планове лікування у рамках програми медичних гарантій.

Кожна медична послуга матиме визначений тариф, який буде платити лікарні держава. Обсяг послуг у рамках програми медичних гарантій залежить від об’єму фінансування системи охорони здоров’я, однак включатиме всі основні послуги, необхідні для якісного лікування — набагато більше, ніж люди можуть отримати безоплатно зараз.

Для дороговартісного лікування, як і сьогодні, будуть існувати цільові програми, продовжать діяти програми лікування онкології, гепатитів, СНІДу та ін.

Міф 2. Люди не потягнуть вартість медичних послуг після медреформи

З початком медреформи більшість медичних послуг буде безоплатною для пацієнта, але платною для держави. Повний список послуг програми медичних гарантій буде у 2020 році, коли реформа запрацює повністю.

Міністерство охорони здоров’я опублікує список тарифів на послуги, після збору статистики чим реально, а не на папері хворіють люди, збору даних про реальні витрати лікарень, оцінки бюджету, який буде виділено на програму медичних гарантій на 2020 рік.

Зараз готується пілотний проект МОЗ разом з Національною академією медичних наук. Тарифи буде платити лікарням ДЕРЖАВА — саме для того, щоб у лікарів були гідні зарплати і ці гроші не платили пацієнти.

Міф 3. Медреформа призведе до закриття лікарень і звільнення медиків

У законопроектах про медреформу немає жодного слова про закриття лікувальних закладів чи скорочення медперсоналу.

На першому етапі реформи Національна служба здоров’я укладе договори з усіма лікарнями, щоб ніхто не залишився без медичної допомоги. Але з роками конкуренція і принцип «гроші йдуть за пацієнтом» приведуть до впорядкування мережі медзакладів — малопотужні, погано оснащені і мало завантажені лікарні, де просто небезпечно лікуватись, будуть перепрофільовані під реальні потреби населення — на реабілітаційні, діагностичні центри, хоспіси.

Найкращі лікарні будуть додатково технічно та кадрово підсилені, щоб кожен, хто до них звертається, мав можливість отримати якісну медичну допомогу.

Без роботи можуть залишитись лише ті, до кого не захочуть йти люди. Хороший лікар завжди матиме потік пацієнтів і достойні гроші від держави за свою роботу! Реформа сприятиме тому, що лікарі конкуруватимуть за пацієнта.

Впорядкуванням мережі лікувальних закладів опікуватиметься місцева влада. Місцеві громади мають вирішити, які з них потрібно підсилити, а які перепрофілювати. Держава надає технічні вимоги щодо доїзду до лікарні та її мінімального навантаження (кількість пологів, оперативних втручань).

Завдяки децентралізації місцеві бюджети мають достатньо коштів для того, щоб покращити мережу медзакладів, створити належні умови для роботи лікарів, відремонтувати дороги до лікарень. Держава зі свого боку виділить додаткові гроші на підсилення опорних закладів та перепрофілювання слабких та малозавантажених.

Міф 4. Села залишаться без лікарів

У селах людей найбільше турбує доля фельдшерів та ФАПів. Фельдшери залишаться. Фельдшери не замінятимуть лікаря, але стануть його помічниками та забезпечать доступ до медичної допомоги у найвіддаленіших селах.

У 2018 році середня виплата на первинній ланці складе близько 370 грн на одного пацієнта, у 2019 — 450 грн. Практика у 2000 пацієнтів матиме річний дохід в 740 000 грн у 2018 та 900 000 грн у 2019. У цей бюджет входять оренда, оплата роботи лікаря, фельдшера та медсестри, прості витратні матеріали та часткове покриття аналізів. Досі на селі ніколи не було таких коштів у медицині — і реформа дозволяє нарешті розгорнути пряме фінансування.

Місцеве самоврядування матиме можливості для підвищення якості життя лікаря. Наприклад, якщо громада побудує якісну амбулаторію та житло для лікаря, буде значно легше знайти і запросити лікаря на роботу.

Також 19 жовтня Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроект №7117 про підвищення доступності та якості медичного обслуговування в сільській місцевості. Він передбачає щонайменше 5 мільярдів гривень додаткового фінансування медицини в селах за два роки, зокрема будівництво сучасних ФАПів та амбулаторій, а також забезпечення їх інтернетом.

Міф 5. До лікаря-спеціаліста можна буде потрапити тільки через сімейного лікаря

Не відповідає дійсності.

Велику частину послуг, які зараз надають вузькі спеціалісти, після донавчання зможуть надавати лікарі первинної ланки — сімейні лікарі, педіатри, терапевти. Для цього ми і робимо реформу — щоб була людина, якій ви довіряєте і яка може вилікувати все, для чого потрібні знання та ліки без госпіталізації та спеціального складного обладнання.

Звичайно, часом пацієнтам потрібні спеціальні обстеження у вузьких спеціалістів. Але ці втручання має курувати сімейний лікар. Тому Національна служба здоров’я буде оплачувати ці візити за направленням сімейного лікаря.

Якщо ви не довіряєте, що ваш сімейний лікар буде це робити професійно — змініть його.

Буде також низка спеціалістів (наприклад: гінеколог, психіатр тощо), візити до яких будуть оплачуватись і без направлення сімейного лікаря.

Людина, звісно, може звернутись до вузького спеціаліста сама, але в цьому випадку пацієнту доведеться сплатити повну вартість послуг лікаря і лікування.

Якщо ж ви звертаєтесь до вузького спеціаліста за направленням сімейного лікаря, педіатра, терапевта, вартість вашого лікування та необхідних медичних засобів відшкодує держава.

Міф 6. Реформа суперечить Конституції

Всі послуги, які оплачує держава за лікування пацієнта, будуть оплачені на 100%, як цього вимагає Конституція.

Згідно з медичною реформою, меддопомога завжди і в повному обсязі надається громадянам за рахунок коштів державного бюджету. На первинному рівні та в разі настання екстреної ситуації держава оплачуватиме 100% всього необхідного лікування та, що важливо, медикаментів згідно з деталізованим описом. Це покриватиме близько 80% усіх звернень за медичною допомогою.

На вторинному і третинному рівнях держава гарантує 100% оплату медичної допомоги та інших медичних послуг та лікарських засобів, що входять до лікування та визначені програмою медичних гарантій.

Законопроект не передбачає стягнення з громадян жодної плати за необхідну їм медичну допомогу.

Міф 7. Всі послуги будуть зі співоплатами

Із законопроекту №6327 вилучили всі (!) норми про співоплати.

Згідно із законопроектом №6327 медичні послуги, що увійшли до програми медичних гарантій завжди і в повному обсязі (оплачено на 100%) надаються громадянам за рахунок коштів державного бюджету.

Будуть послуги, які не оплачуються з державного покриття: наприклад, естетична стоматологія, пластична хірургія тощо.

Міф 8. Реформа не передбачає підвищення зарплатні лікаря

Тариф на медичні послуги з надання первинної медичної допомоги складається з двох частин: ставки на оплату медичної послуги та ставки на оплату діагностичних послуг, у тому числі лабораторних досліджень.

У бюджетній резолюції, яка була ухвалена Парламентом у липні 2017 року, закладена сума середнього тарифу за людину у 370 гривень на рік. Стільки буде отримувати лікар первинної ланки за кожного пацієнта.

При цьому середній тариф коливається в той чи інший бік, залежно від різних факторів. Наприклад, якщо серед пацієнтів будуть діти до 5 років або пенсіонери у віці 65+, тариф буде майже вдвічі вищим за тариф для молодих людей.

Це означає, що лікар первинної ланки буде отримувати в рік від 700 тисяч до 1 мільйона гривень на свою практику, якщо набере максимальну рекомендовану кількість пацієнтів у 2 тисячі осіб.

У бюджетній резолюції закладена сума на 2019 рік — за кожного пацієнта в середньому по 450 гривень в рік. Планується, що з року в рік ця сума буде поступово збільшуватися.

Лікарем первинної ланки може бути сімейний лікар, педіатр або терапевт. Ці лікарі можуть стати фізичною особою-підприємцем (ФОП) та відкрити власну практику, а також об'єднуватися з іншими лікарями в практики первинної медичної допомоги, щоб оптимізувати витрати.

Також лікарі первинної медичної допомоги можуть бути найманими працівниками в комунальних закладах первинної медичної допомоги. У цьому випадку лікар домовляється про заробітну плату з адміністрацією закладу, відповідно до кількості пацієнтів, яких він задекларує. При цьому в автономізованих медичних закладах, які стали комунальними підприємствами, тарифні сітки, що діють зараз, не будуть застосовуватися.

З 2020 року усі медичні заклади вторинної і третинної ланки почнуть переходити на нову модель фінансування. Національна служба здоров’я буде перераховувати медзакладам гроші за надану послугу за затвердженими тарифами, єдиними для всієї країни. У тарифі за послугу закладені всі витрати на її надання, у тому числі — оплата праці медичного персоналу.

При цьому реформа передбачає відмову від тарифних сіток та вільне формування ринку зарплат у комунальних медичних закладах. Тобто рівень зарплати медичного працівника буде базуватися на його/її компетенції, будуть створені умови для гнучкого визначення заробітної плати, як це відбувається, наприклад, в приватних клініках.

Міф 9. НСЗУ — це фінансовий «монстр», який розпоряджатиметься 100 млрд грн

Національна служба здоров’я України (НСЗУ) не володіє коштами. Гроші лежать у державному бюджеті та зберігаються на казначейських рахунках. Національна служба здоров’я є оператором, який контрактує закупівлю медичних послуг та укладає договори з медичними закладами і лікарями-ФОП.

Модель НСЗУ має найменші корупційні ризики, оскільки як центральний орган виконавчої влади підконтрольна Рахунковій палаті, Державній аудиторській службі, а також антикорупційним органам — Національному антикорупційному бюро та Нацагентству з питань запобігання корупції.

НСЗУ контролюватиме якість послуг на рівні дотримання умов договору. Тобто НСЗУ укладає договір і перевіряє його виконання, так само, як страхова компанія перевіряє виконання умов страхового договору. Якщо йдеться про лікарську помилку, то в цьому разі контроль залишається за органом, який надає ліцензію — за МОЗом.

Міф 10. У бригаді швидкої будуть лише парамедики, які не зможуть надати адекватну допомогу людям, бо вони не лікарі

Реформа екстреної допомоги не є частиною законопроекту 6327, який запускає медреформу в Україні. Зміни для швидкої допомоги відбуватимуться паралельно.

Міфи та хибні уявлення про роль та місце парамедиків у системі екстреної медичної допомоги, пов'язані із застарілими радянськими поглядами чи незнанням наявних систем і практик екстреної медичної допомоги у світі. Ці неправильні уявлення формують у медичних працівників та громадськості супротив впровадженню цих змін.

У більшості розвинених країн, на початковому етапі розвитку системи екстреної медичної допомоги, парамедики справді за потреби термінового лікування лише доставляли пацієнтів до лікарні, де їм надавали медичну допомогу. Досягнення в галузі медичної науки розширили можливості надання якісної та ефективної першої медичної допомоги не лише у відділеннях невідкладних станів, але й безпосередньо дорогою до лікарні в самій кареті швидкої допомоги. Тому на сьогодні парамедики – це саме той медичний персонал, що має бути навчений врятувати людину.

Міністерство охорони здоров'я розробило 4-модульну програму перепідготовки фельдшерів та лікарів швидкої, яка спрямована на підвищення їхньої кваліфікації, відповідно до міжнародних стандартів надання невідкладної допомоги. Навчання парамедиків, відповідальних за оцінку стану пацієнта і забезпечення необхідної допомоги на місці пригоди, а також під час транспортування до лікарні, триватиме 3 роки і прирівнюватиметься до рівня бакалавра.

Тільки після того, як у нас з’являться спеціалісти, на екстрену допомогу чекають зміни.

Також в екстреній допомозі працюватимуть не лише парамедики. До державного класифікатора внесено професії інструктора з догоспітальної допомоги, інструктора з першої допомоги, парамедика та екстреного медичного техніка.

Міф 11. Телемедицина в селі не запрацює, бо немає інтернету і техніки

В Україні телемедицина не має жодного зв'язку з телебаченням. Це оперативне консультування вузьким спеціалістом, який перебуває на відстані від пацієнта.

Найактуальніше це для кардіологічної допомоги. Щороку в Україні стається 40 тисяч інфарктів, 20 тисячам з них потрібна невідкладна меддопомога. Але часто такого пацієнта просто небезпечно везти далеко, або навпаки – біль у серці не є загрозливим, і їхати за сотню кілометрів нема потреби. А фельдшер чи лікар на місці не може правильно оцінити дані кардіограми. У такому випадку він зможе передати результати вузькопрофільному спеціалісту в область у реперфузійний центр і той одразу проконсультує, що слід робити. Для цього не потрібні якісь особливі технології, а кардіографами МОЗ планує оснастити всі «швидкі», де їх ще нема. Вузькопрофільні спеціалісти чергуватимуть у спеціально обладнаних реперфузійних центрах 24/7.

Тоді лікар на місті зможе надати екстрену допомогу людині відразу, на місці.

У телемедицині важливим є не стільки інтернет, скільки впровадження самої системи такої допомоги пацієнтам. Адже зараз лікарі бояться відповідальності, не беруться консультувати по інтернету або телефоном, бо не було такого дозволу. Тепер, коли МОЗ підготувало відповідні накази, ситуація зміниться.

Також фахівець може віддалено консультувати цифрові рентгенограми і комп'ютерні томограми, та надсилати деякі аналізи.

Отже, телемедицина спростить діагностику у тих випадках, коли потрібен не персональний огляд, а оцінка даних досліджень. Надасть більше можливостей пацієнтам із віддалених районів проконсультуватися у вузького фахівця. А у кардіології взагалі допоможе врятувати життя.

За матеріалами КМУ
Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Алекс
21.10.17 10:07

сказочник Гройсман писал

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:32

Алекс, Извините, сказочник - добрый персонаж, Это имеет другое, непечатное название.

Відповісти
  • gigasport
24.10.17 16:46

Звиздун

Відповісти
  • SHADOW
21.10.17 10:36

"Тарифи, які розповсюджуються зараз деякими сумнівними виданнями не мають нічого спільного з реальністю. Це просто фейк та брехня." а что они будут потом говорить, когда цены действительно будут зашкаливать? типа терпите, а то Путин нападет или если ты против реформ, то ты сепаратист?

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:34

SHADOW, а Вы заметили, что тут цЕ сказало правду. цЕ не сказало, что тарифы завышены, возможно цЕ мало на увазі, що тарифи істотно занижені?

Відповісти
  • Сомневающийся
21.10.17 10:49

____Лікарем первинної ланки може бути сімейний лікар, педіатр або терапевт. Ці лікарі можуть стати фізичною особою-підприємцем (ФОП) та відкрити власну практику, а також об'єднуватися з іншими лікарями в практики первинної медичної допомоги, щоб оптимізувати витрати____Вопрос на засыпку: если больной (Б) приходит к семейному врачу (СВ), который "объединился" с другими врачами, например, терапевтами, лорами..., к кому после осмотра больного, которому нужен терапевт, направит СВ? Усложним ситуацию: СВ — прекрасный специалист, а вот те, с кем он "объединился", терапевт Вася, только что закончил интернатуру и опыта никакого, а лор Галина Ивановна, с большим опытом, но пьющая и часто не выходящая на работу. Повторю вопрос: к кому направит больного, нуждающегося в осмотре лора или терапевта, СВ? Ещё усложним ситуацию: больной приходит на осмотр к СВ, но оказалось, что Б действительно здоров (например, у него только лёгкий насморк). Вопрос: к кому направит больного СВ, отправит ли он больного делать кучу разных анализов к тем врачам и специалистам, с которыми он "объединился", или не к ним, или честно скажет, что больному нужны капли для носа? МИФ 8 для меня не развеян

Відповісти
  • Наталья
23.10.17 14:07

Сомневающийся, А сімейний лікар напрвляє не до Галини Ивановни , а к спеціалісту. Ви вправі вибирати спеціаліста. Не нагоняйте тоску. Ваше здоровьє у ваших руках.

Відповісти
  • ТАНЯ
23.10.17 11:23

Сомневающийся, Ответ: направит к тому специалисту с которым завязан на деньги. Всем будут править деньги. Это таже лапша что нам говорили в 90-х : появится хозяин и заживем в шоколаде. Приватизировали завод и что? Государство совсем устраняется от обеспечения народа мед помощью.Профинансируют зеленку-вот и будет вам бесплатная мед помощь А еще я думаю что мы со своего кармана будем доплачивать семейному доктору что бы он направил нас к специалисту а не к Васе

Відповісти
  • 111
21.10.17 12:15

Сомневающийся, смените СВ и будет вам счастье :)

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:19

111, Во первых какой механизм смены. За Вас 10 лет платили пете, а как заболели к Комаровскому. Что то не верится , что хороший доктор будет Вас лечить, не в том смысле, как кабмин на лечит. Если всё буде бесплатно, то почему БУДЕТ, по конституции ЕСТЬ, а по принятому закону по уменьшению населения Украины, БЫЛО.

Відповісти
  • Сомневающийся
21.10.17 11:03

___Міністерство охорони здоров’я опублікує список тарифів на послуги, після збору статистики чим реально, а не на папері хворіють люди, збору даних про реальні витрати лікарень, оцінки бюджету, який буде виділено на програму медичних гарантій на 2020 рік.___Это вообще полнейший бред: а что ведётся такая статистика? По нашим статистическим данным из 50 пациентов, у которых на бумаге диагноз ОРЗ, на самом деле РЕАЛЬНО оказалось, что 12 болеют свинкой, у 4 перелом локтевого сустава, 16 умерло, остальные с переломами конечностей. Так что ли? "реальні витрати лікарень" — есть больница 1 и больница 2: обе одинаковой площади, с одинаковым количеством врачей, но в одной за год обслуживают 1000 пациентов, в другой 10.000. затем происходит "оцінка бюджету", и выясняется, что на больницу 2 не хватает денег из бюджета. Но, если найдётся "добрый" депутат, который "заботится" об округе, в котором находится больница 2, то её финансирование увеличат, но сократят финансирование больницы 1.МИФ 2 для меня не развеян

Відповісти
  • Лорик
23.10.17 11:36

Сомневающийся, могу подтвердить по своему опыту. Был ГРИПП, написали ОРВИ, обьяснили ( так как врач знакомая) что запретили свыше писать ГРИПП, что бы не ухудшать какие-то их медиц. данные... Сама врач возмущалась, но ....

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:24

Сомневающийся, каждому врачу РРО. всем болячкам коды. Код обязателен. Насчет мифа, тут Вы не правы, как раз если в больничке 1 найдется спонсор, и главрач потратит деньги правильно, то из бюджета профинансируют ИМЕННО БОЛЬНИЧКУ 1, а не ту, что спонсора не найдет.

Відповісти
  • одеситка
22.10.17 18:28

Юра Г., что Вы имеете ввиду под потратит деньги "правильно" ?

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 18:40

одеситка, это не на больничку, а на тех, кто будет распределять. Ведь как я понял именно для этого в том числе рехформа. Иначе зачем забирать деньги с мест в Киев

Відповісти
  • Сомневающийся
22.10.17 15:09

Юра Г., я именно и имел ввиду, что у нас будет так: на БОЛЬНИЧКУ 1, которая "приносит" больше дохода, но у неё нет никаких спонсоров, выделят меньше, чем на больницу 2, но со спонсором; либо выделят на больницу 1, у которой есть спонсор, а у второй нет. Т.е., ни от какой эффективности работы больницы не будет зависеть финансирование больницы, а только от того, за какую из них при принятии бюджета "заступится" дяденька из парламента. При отсутствии добрых дядь, "опекающих" больницу 1 или 2, в приоритете будут больницы 3, 4, 5...,105,..., у которых есть "опекуны". И только, если ни за одну из существующих больниц никто не "вступится", только тогда, ВОЗМОЖНО, будут рассматривать, какая из больниц эффективней, а какую надо просто закрыть.

Відповісти
  • Сомневающийся
21.10.17 11:23

___Саме зараз безкоштовної медицини в Україні не існує. За результатами опитування в рамках проекту «(Без)коштовна медицина» 90% ліків українці купують за власний кошт. За даними досліджень, кожен другий пацієнт відмовляється від лікування або відкладає його через брак грошей.___Я и до этой реформы ооооооооочень редко обращался к "бесплатной" медицине: приходишь туда с назначенным временем приёма на процедуру, например "14.00", а там длинющая очередь и ты попадаешь к врачу в 17.30, убив 3.5 часа. А если надо сделать комплекс из 10 процедур? Первый раз я выдержал 5 сидений в очереди и пустого убивания времени (не долечил), второй раз, через несколько лет, меня хватило на 6 раз. Так и не вылечился. Анализы: если надо сдать кровь или ещё какие-нибудь анализы, бегаешь по этажам, занимаешь разные очереди: на одном этаже берут кровь из пальца, на другом – из вены, при этом занимаешь очередь в мед.ларёк, потому что купил шприц, вату, но забыл (или не знал) взять перчатки. Ещё надо успеть забежать с 3 этажа на 1, чтобы заплатить "благотворительную помощь" за бесплатное обслуживание. Одни принимают анализы до 8, другие до 8.15, третьи до 8.30; тебе надо всё запомнить, бегая по этажам поликлиники, и всё равно можно не успеть в какой-то из кабинетов, принимающий какие-то анализы. И тебе приходится с этими баночками идти домой, чтобы на следующий день попытаться сдать по новой. Так что от лечения бесплатной медициной я отказывался не из-за "брак грошей", а из-за нехватку времени и отсутствие нормального цивилизованного сервиса. Так что лет 7 я не обращаюсь к "бесплатникам", если сильно "прижмёт" сразу иду в платную поликлинику. МИФ 1 для меня не развеян

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:27

Сомневающийся, Вы и тут не правы, в новом законе не сказано, что бегать будете меньше, скорее больше и дальше (ввиду расстояния)

Відповісти
  • Сомневающийся
22.10.17 15:12

Юра Г., я ведь написал, что бесплатными давно не пользуюсь, а только, когда прижмёт, — платными (которые УЖЕ есть). Если бесплатные станут платными, Вы думаете, я сразу побегу в них? НЕТ! Я точно также буду продолжать ходить в ту, которая и до принятия реХформы, была уже платной.

Відповісти
  • cari
23.10.17 10:34

Сомневающийся, підтримую) платною медициною користуюсь майже 20 років - стоматолог, гінеколог, всі аналізи та дослідження... якщо буде можливість вибрати сімейного лікаря з приватною практикою, не буду сумніватись ні хвилини, навить, якщо це не буде цілком безкоштовно для мене, але буде працювати системно..

Відповісти
  • бурундук
23.10.17 14:35

cari, хорошо клгда есть финансы. а вот когда их вдруг случайно не будет ( не дай Бог этот вдруг).....то шансов будет мало..бюджет всегда пуст

Відповісти
  • Сомневающийся
21.10.17 11:51

И ни слова о профилактике болезней... К тому же, лично у меня уже сложилось предубеждённое мнение о нашем минздраве: отказавшись по ряду причин от лекарств, вакцин одной из стран, не производя при этом свои аналоги таких препаратов, минздрав наитупейшим образом так поступил, не проведя предварительного анализа остатков и закупки у других поставщиков. Что получилось в реальности: вакцина, закупленная у старого поставщика, закончилась, а новый аналог ещё не куплен, рассказываются какие-то сказки о борьбе с коррупцией, тендерах, сертификации, и прочая чушь, в которую смогут поверить только слабоумные. В это время пациент обращается за вакциной, его нечем "уколоть" и он умирает. Т.е., либо специ из минздрава настолько тупые. что не знали, что надо вначале купить у новых поставщиков (КУПИТЬ, а не начать вести переговоры про сертификацию, тендеры, это УЖЕ должно быть сделано ДО отказа от закупки у старого поставщика; на складах УЖЕ должны были быть одновременно, например, приобретённые новые 1000 единиц, и остатки старые, например, 20 единиц). Либо это не тупость, а сделано специально с расчётом: а ну-ка давайте-ка подсчитаем — запасы "старых" препаратов у нас уже закончились, на складах их нет, примерно через год мы закупим у новых поставщиков, сколько при этом больных пациентов при этом умрёт? Всего 40? Мало! Надо сделать так, чтобы умерло хотя бы 5 тысяч. Зато мы сэкономим для бюджета 50 млн грн (ну и конечно мне/нам кое-что перепадёт). Я не вижу других объяснений: или тупость, или это было сделано специально. Как мне верить тем, кто уже поступил (и не раз) мягко говоря "по-свински" в их реформы и слова? Да даже, если они завтра что-то примут новое (может быть, и хорошее!?!?) и скажут, что теперь лечить будут полностью бесплатно, врачам будут платить министерские зарплаты, а каждому пациенту после визита к врачу будут давать леденец и бублик, а на его карточку перечислять по 1000грн, — я всё равно сразу не поверю (как можно верить словам лжецов, тупиц?). Смогу поверить только после проверки через какое-то время. При этом в голове будут мысли: "надо же, сволочь-сволочью, а всё-таки по конец своего депутатства/работы в кабмине исправился. Молодец!" :)

Відповісти
  • Семечка
23.10.17 13:38

Сомневающийся, 100% поддерживаю.

Відповісти
  • natella
23.10.17 13:38

Сомневающийся, ИМХО задержка в закупке вакцин (читай термоядерного яда замедленного зействия) - это просто внутрикухонные разборки семей в игре кто больше поимеет. А сколько гоев при этом ласты склеит, вопрос второстепенный. Из феерических постов в этой ветке я поняла что ооочень много народа до сих пор "лечатся" у врачей ( от слова врать). Лично я уже третий десяток ( из пяти) обхожу сие безобразие десятой дорогой. Люди, ведите активный образ жизни, питайтесь преимущественно сырыми овощами и фруктами (70% на 30%варенки) и будет вам счастье. Поймите, что "медицина" АПРИОРИ не сделает вас здоровыми. И пусть они сами подавятся своими реформами.

Відповісти
  • ^^^
23.10.17 10:53

Сомневающийся, беда в том, что вы идете в государственную поликлинику только когда прижмет, но большинство населения при мизерных доходах, не могут позволить себе такой роскоши. Я не понимаю откуда такие космические расценки, если то что публикуют правда.

Відповісти
  • Сомневающийся
23.10.17 11:59

^^^, да что ж такое? :) Я НЕ хожу ВООБЩЕ в "гос поликлиники"; когда прижмёт — хожу в ПЛАТНЫЕ!!! Добавлю: я боюсь другого, что после таких космических расценок для госполиклиник и в платных поликлиниках подымятся тарифы. Чтобы закрыть обсуждение с моими походами по поликлиникам: насморк – не иду ни в платную, ни в бесплатную; иду в аптеку покупать лекарства. Чем-то траванулся – не иду ни в платную, ни в бесплатную; иду в аптеку покупать лекарства. И т.д. Сильнейшие боли, какая-нибудь травма, надо сделать анализы, обследование — это я называю "прижмёт" и приходится идти в платную поликлинику. Т.е. в платную обращаюсь примерно раз в год. С каким-нибудь насморком в платную я не пойду (можно ограничиться самолечением), а в бесплатную тоже не пойду – для меня непозволительная роскошь просидеть в якобы бесплатной на сегодняшний день поликлинике целый день, чтобы попасть к врачу, который в конце концов выпишет мне те же лекарства, которые я смогу купить в аптеке самостоятельно, без его рецепта.

Відповісти
  • ^^^
23.10.17 12:46

Сомневающийся, да мне столь важно ходите ли вы в бесплатную поликлинику, я вообще не о том. Еще раз, далеко не каждый может себе позволить ходить в платную клинику и терять время в очередях люди вынуждены. Лекарства может и те же выпишут, но за прием в бесплатной платишь по желанию и цены ниже, даже если платишь. И опять же, если болеете насморком и анализы сдать надо иногда, это одно, а когда есть проблемы со здоровьем и надо постоянно наблюдаться и лечиться, это совсем другое. А то что цены и в платных поднимут можете даже не сомневаться, а если не поднимут или они будут меньше, то в платных будут очереди, а в государственных пусто.

Відповісти
  • ^^^
23.10.17 12:46

Сомневающийся, да мне столь важно ходите ли вы в бесплатную поликлинику, я вообще не о том. Еще раз, далеко не каждый может себе позволить ходить в платную клинику и терять время в очередях люди вынуждены. Лекарства может и те же выпишут, но за прием в бесплатной платишь по желанию и цены ниже, даже если платишь. И опять же, если болеете насморком и анализы сдать надо иногда, это одно, а когда есть проблемы со здоровьем и надо постоянно наблюдаться и лечиться, это совсем другое. А то что цены и в платных поднимут можете даже не сомневаться, а если не поднимут или они будут меньше, то в платных будут очереди, а в государственных пусто.

Відповісти
  • Да
23.10.17 11:54

Зная наш народ придумают новые схемы , будут виртуальные больные на которых выделяют деньги, Гройсман будет рассказывать как жить стали лучше и веселее, а мы как платили в карманы врачам , так и будем платить. Кстати, в школах тоже запретили собирать деньги, а собирают еще больше.

Відповісти
  • ^^^
23.10.17 12:04

Да, схемы придумают по любому, раз в год к врачу придешь, будут рисовать что каждый месяц ходишь. А давать еще в карман при таких расценках не хватит, разве что при первичном осмотре, раз он вроде бесплатный.

Відповісти
  • Юра Г.
22.10.17 05:29

а тут я с Вами полностью согласен - это и есть ( кроме попутного распила бюджета) цель законов. И все, кто под ним подписался - мои кровники, включая с молодняком.

Відповісти
  • Шурик
23.10.17 04:23

Что хорошего сделали Яненюко - Гойсманы ? Вот точно также и тут. Невозможно от шакалов ожидать что они козликами станут. Чтобы выжить в геноциде, надо меньше работать не напрягаясь, без нервов, ходить неспеша, спать сколько захочется. Таблетки и лечения сожрут все ваши никому ненужные напряги. Здоровье это самое главное, очень надо пережить всю эту правящую заразу.

Відповісти
  • данет
23.10.17 10:46

Шурик, полностью согласен с Вами.

Відповісти
  • SHADOW
23.10.17 07:59

надо не волноваться, не ругаться и улыбаться

Відповісти
  • бух
23.10.17 09:41

SHADOW, в палате №6 как раз такие есть.

Відповісти
  • 444
23.10.17 09:33

А в мед. реформі передбачена відповідальність лікарів за неправильно поставлений діагноз?

Відповісти
  • Глупый
23.10.17 09:40

Не зря Рева озвучил недавно, что хоронить родителей должны дети. Реформа замечательно дополняет пенсионную.

Відповісти
  • око
23.10.17 12:15

Глупый, особенно, если сына убили в АТО, а дочь погибла под колесами крутой тачки

Відповісти
  • ВИКА
23.10.17 10:28

При цьому середній тариф коливається в той чи інший бік, залежно від різних факторів. Наприклад, якщо серед пацієнтів будуть діти до 5 років або пенсіонери у віці 65+, тариф буде майже вдвічі вищим за тариф для молодих людей ............НАШИХ ДЕПУТАТОВ И МИНИСТРА НАДО ОТПРАВИТЬ В ПОЛИКЛИНИКИ ПУСТЬ ПОСМОТРЯТ ТАМ ЖЕ ОДНИ БАБУШКИ С ДЕДУШКАМИ ПОД КАБИНЕТАМИ СИДЯТ, СТРАНА ПЕНСИОНЕРОВ, А ТЕПЕРЬ ВРАЧАМ ЕЩЕ БУДЕТ ВЫГОДНЕЙ БАБУЛЕК ЛЕЧИТЬ, И СПРОС ЗА БАБУШЕК НИКАКОЙ. НАМ ЖЕ НЕ НУЖНО МОЛОДОЕ ЗДОРОВОЕ ПОКОЛЕНИЕ.

Відповісти
  • Анна
23.10.17 10:46

С такими реформами население вымерит !!! такую страну угробить , ужас

Відповісти
  • SHADOW
23.10.17 10:53

Анна, так надо всего 10 лямов на обслуживание западных боссов. для этого образования не надо, здоровья не надо и т.д по списку реформ

Відповісти
  • ^^^
23.10.17 10:55

SHADOW, ну почему, здоровье у этих 10 лямов будет, у кого здоровья нет, вымрут, выживут сильнейшие, естественный отбор.

Відповісти
  • Анна
23.10.17 11:09

^^^, Полностью с Вами согласна.

Відповісти
  • моё имя
23.10.17 11:29

следующая реформа - о бесплатно эвтаназии

Відповісти
  • Лисак
27.10.17 10:20

моё имя, а это , честно говоря, хорошая идея, бесплатная эвтаназия, но и она будет платная как и вскрытие- паталогоанатом

Відповісти
  • lana 94
23.10.17 14:58

моё имя, скорее о принудительной

Відповісти
  • БУХ1
23.10.17 12:02

моё имя, я сомневаюсь что это будет бесплатно

Відповісти
  • ПЕВ
23.10.17 11:44

Если так красиво и "по-доброму" развенчивает эта власть "мифы", значит будет просто ужасно. Чем красивше написано, тем более ужаснее будет. Просто интересно, кто за них проголосует?

Відповісти
  • Три ха-ха
23.10.17 11:46

А зачем, в свете вышеназванной реформы, МОЗ? Каковы его функции?И, к слову, оно не пидпорядковано антикоррупционному бюро и прочим новомодным борцам за правду, так может нахер закрыть эту шарашку, как и остальные так званы министерства? А функции главврача как главного решальщика судеб врачей, бюджета больницы и прочая, и прочая - и --нежданчик:"Брюки превращаются, превращаются брюки..."Коррупция-она така, неожиданная...

Відповісти
  • от
23.10.17 11:56

МОЗ переименуют.

Відповісти
  • Елена
23.10.17 12:14

.. еще очень нравится, что с 2020 года....

Відповісти
  • Наталья
23.10.17 12:53

Елена, а до этой даты - репетиция, прогонка реформ

Відповісти
  • ***
23.10.17 15:12

Наталья, а до этой даты прикинут статистику наиболее частых и затратных болезней и исключат их из списка бесплатных!!!

Відповісти
  • бух
23.10.17 15:20

***, Они исключат их из списка болезней, напишут что єто норма.

Відповісти
  • Марина
23.10.17 13:55

Кто-нибудь может объяснить, если болит горло, зачем идти сначала к семейному врачу, а не сразу к ЛОРу ?

Відповісти
  • Юра Г.
23.10.17 14:54

Марина, Тут как раз очень просто, ЛОР должен знать, кому давать откат

Відповісти
  • бурундук
23.10.17 14:51

Марина, а вдруг вам уже и идти никуда не надо будет...Или поздно или пройдет..:))

Відповісти
  • Єва
23.10.17 15:15

Нас багато?.... Нас не -?... Треба зменшити популяцію

Відповісти
  • Виолетта
23.10.17 16:19

Цирк! Что ещё можно сказать....

Відповісти
  • Виолетта
23.10.17 16:26

Очень "вдохновляет" фраза про доучивание семейного врача на все узкоспециализированные специальности, чтоб он был одновременно хирургом, гинекологом, урологом, педиатром.... Не нравится, поменяйте семейного доктора, который все-равно должен курировать все посещения пациентом узкоспециализированных врачей. Капец!И зарплата у такого семейного врача до 1 миллиона грн в год. Это чё - 62 тысячи грн в месяц. Что-то подозрительно это в нашей нищей стране

Відповісти
  • Лисак
27.10.17 10:22

Виолетта, это сумма на все про всё, читайте вниматиельно и на аренду кабинета и на коммунальные где сидит врач и на зеленку ну и на з/п, но это надо 2000 пациентов

Відповісти
  • ТАНЯ
23.10.17 16:34

Семейный врач- это как до революции уездный доктор, который лечил от всего. Но времена то меняются. И зачем завязывать все на семейного врача. Теоретически- врач ведет семью и знает все болезни и склонности каждого члена семьи Но это возможно когда у него от силы будет 100 семей А у нас же семейный врач будет на несколько тысяч И спрашивается чем он будет отличаться от участкового.?

Відповісти
  • SHADOW
23.10.17 22:06

ТАНЯ, только тот доктор час осматривал и слушал и 5 мнут писал, а современные врачи 5 минут смотрят и час пишут

Відповісти
  • Елена
23.10.17 17:40

Есть в нашей поликлинике один семейный доктор, она из всех врачей самая первая стала семейным, уже давно. Специалист прекрасный, для стариков - вообще как самый родной человек. Она же и участковый врач. Так вот к ней попасть на прием как к участковому врачу - проблема. Она и как участковый, и как семейный, и к ней же остальные врачи ведут своих знакомых-родственников без очереди. И я так понимаю, что теперь все будут стараться заключить с ней договор как с семейным врачом. Это примерно пол-города. И что делать, если она наш участковый, знает всю семью (все болячки) с деда-прадеда, но назаключает договора с другими, и мы тупо "невтовпымся". Выбирать по остаточному принципу? Так выбирать-то не из кого.

Відповісти
  • дада
23.10.17 18:27

Елена,истину глаголите.Выбереш а потом скажут -сам выбирал сам виноват.Навести порядок в существующей системе и из за границы к нам будут приезжать лечиться.

Відповісти
  • Олег
24.10.17 13:45

Гореть этим выродкам в аду. Нелюди. Нет другого слова.

Відповісти
  • Анни
24.10.17 14:29

единственный плюс, который увидела - это ж сколько у нас работы появится!!!

Відповісти
  • 55
25.10.17 16:29

Анни, ну да, если все врачи ФОПами станут!

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам