Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


11.09.19
6360 15 Друкувати

Підприємців без доходу знову пропонують звільняти від сплати ЄСВ

"Вісник. Офіційно про податки".

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 1142, яким пропонується повернення до сплати ЄСВ  в залежності від наявності доходу суб’єктів малого і середнього підприємництва (що знаходяться на загальній системі оподаткування, а також осіб, які провадять незалежну професійну діяльність) без сплати ЄСВ за період не отримання доходу (прибутку). Якщо така особа за цей час не отримувала доходи, вона звільняється від сплати ЄСВ, як це було передбачено законодавством до 01.01.2017 р.

Саме тому, пропонується у Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»:

1. у п. 2 частини першої ст. 7:

в абзаці першому слова «на місяць» замінити словами «за місяць, у якому отримано дохід (прибуток)»;

в абзаці другому:

у першому реченні слово «зобов’язаний» замінити словами «має право самостійно»;

у другому реченні слова «за розмір мінімального страхового внеску» замінити словами та цифрами «розміру 0,5 мінімального страхового внеску з зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пропорційно сплаченому єдиному внеску»;

2. другий абзац частини п’ятої ст. 8 викласти в такій редакції:

«У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску».

Теги:
Коментарі
  • ппп
11.09.19 10:41

т.е. он будет платить 0.5 взноса, а стаж будет зачисляться полностью?
Что за бред, не хотят платить пусть не платят, но и стаж им не зачислять 

Відповісти
    Оцінити
  • 24
  • 3
  • Юрий
13.09.19 13:58

ппп,ФОП платит за себя, а за Вас ЄСВ предприятие. Здесь речь идет об общей системе, который является самым "безрасходным" общесистемником.  Машины ремонтировать нельзя, амортизацию нельзя, опллаичать охрану нельзя (из последних разъясниловок) и еще много чего нельзя. Убыток текущего месяца в следующий не переносится. Т.е. на данный момент если у него убыток, он все равно платит ЄСВ. Вы считаете это нормально?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Тиса
11.09.19 12:06

ппп, нехай потім, коли буде дохід, відшкодує.

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 2
  • хаха
11.09.19 11:29

ппп, когда же ваша жаба уже уймется? За собой лучше следите и тем как Вы платите налоги!

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 12
  • Надежда
11.09.19 11:09

-А я опять хочу в Париж.
-О, а когда ты там была?
-Не была. Просто опять захотела.

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 0
  • Мария
11.09.19 11:22

Что значит "в праве самостоятельно"? Значит, не работающий "в праве самостоятельно", а работающий "обязан"?
 

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 0
  • 000
11.09.19 11:28

Немає доходу нехай закриваються. Будівельники-ті що ремонти роблять за кв. метри в валюті взагалі не зареєстровані і не платять податків а деруть як за кордоном, стоять на біржі і одержують субсидії.А тут працюєш податки знімуть ,субсидія не виходить і в результаті одержуєш копійки.

Відповісти
    Оцінити
  • 32
  • 1
  • Елена
11.09.19 11:42

А я не согласна - не платит ЕСВ - нет у него и начислений на пенсию! Все должны быть на равных!

Відповісти
    Оцінити
  • 34
  • 0
  • Бух
11.09.19 12:11

Елена, Так написано згідно ст 24. Тобто якщо оплатив 50% то і стаж получив як за пів місяця, не платиш нема стажу. Так і до цього було.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ирина
11.09.19 12:32

Зачем вообще нужны предприниматели, без дохода? Закрыть предпринимательскую деятельность сейчас не стоит ни денег ни времени. Это делается бесплатно и в течение одного дня. Открыть также бесплатно и в течении одного дня. Многое такие не прибыльные  ФОПы не платят ничего, а не закрываются, чтоб оставаться в реестре юридических и физических лиц, и иметь возможность на якобы выпускаемой ими продукции ставить ФОП такой-то. Заглянул покупатель в реестр - ага ФОП есть, а платит ли он налоги никто не проверяет.  

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 4
  • Сомневающийся Sкептиk
11.09.19 16:17

Ирина, нет, полностью закрыться как ФОП в течение одного дня невозможно. Закрыться «за день» можно только у госрегистратора. В налоговой ФОП будет продолжать «висеть», пока не проверят по единому взносу (может длиться несколько лет)... 

Відповісти
    Оцінити
  • 16
  • 1
  • Лариса
12.09.19 15:47

Сомневающийся Sкептиk, вот только не понятно, если нет дохода, за  чей счет он живет? или просто прячет доход?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ольга
13.09.19 15:28

Лариса,не поверите, но ФОП еще может и как физ лицо работать, а не жить за чей-то счет или прятать доход

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Сомневающийся Sкептиk
11.09.19 16:25

Кроме того - регистрация ФОПом это право гражданина и он может им воспользоваться, если нет законодательных ограничений. Зачем ФОП без дохода?, зачем низкие зарплаты?, зачем высокие тарифы?, зачем малюсенький прожиточный минимум?, зачем небо синее?... - риторические вопросы, обсуждать которые можно очень долго 

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Вікторія
16.09.19 21:42

ФОП - це також люди, не забувайте. Вони іноді хворіють, йдуть у декрет, на військову службу, а ще бувають періоди, коли немає продаж або замовлень. Чи це для вас виглядає дивно?

Відповісти