Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


01.10.21
15042 31 Друкувати

Відображення даних про акцизну марку на алкогольні напої у фіскальному касовому чеку

Наказом Мінфіну від 08.06.2021 р. № 329 «Про затвердження Змін до Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів» (далі – наказ №329), який набув чинності 1 липня 2021 року, внесено зміни до форми фіскального касового чеку на товари (послуги) та фіскального касового чеку видачі коштів і доповнено їх новим реквізитом – «цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої», який зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством.

Також наказом передбачено, що:

- до 1 жовтня 2021 року вимоги до форми і змісту розрахункових документів у частині цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої не поширюються на розрахункові документи, що створюються реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО), версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій до дня набрання чинності цим наказом;

- до 1 жовтня 2021 року РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, за наявності технічних можливостей повинні бути доопрацьовані їх виробниками (постачальниками) відповідно до статті 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з метою забезпечення можливості виконання всіх вимог до форми і змісту розрахункових документів, відповідно до наказу №329.

Разом з тим наразі порядком проведення розрахунків, який визначений ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265), не передбачено обов’язку для суб’єктів господарювання при реєстрації розрахункових операцій зазначати у розрахункових документах цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої.

Отже, з 1 жовтня 2021 року підстав для застосування до таких суб’єктів господарювання штрафних (фінансових) санкцій за видачу розрахункового документа без зазначення цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої у податкових органів не виникне.

За матеріалами КМУ

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Наталья
01.10.21 11:21

И надо было ждать 1 октября, чтобы дать это разъяснение?!!!

Відповісти
  • Инспектор
01.10.21 17:52

Н-да.... Кто-то поимел денех и кого-то поимели .... Не, а вы реально таки ждали , что все заработает и сканеры сами начнут считывать несуществующий код на акцизной марке? ... Простите, я просто задолбался за сентябрь оформлять вам новые регистрационные свидетельства РРО.

Відповісти
  • Юра
02.10.21 08:04

Инспектор, анекдот состоит в том, что в законе есть термин 7 лет зась. И юристы крючкотворы легко срубят бабки. НО возможен и другой поворот, поменяют закон и неизвестно, чего они туда насуют.

Відповісти
  • Инспектор
02.10.21 14:48

Юра, согласен, но пока до закона не добрались, что есть - то есть. И все неперепрошиваемые  РРО можно спокойно юзать до конца срока их эксплуатации не парясь насчёт содержания фискального чека.

Відповісти
  • Анна
01.10.21 16:36

Наталья,ЦЕ не роз"яснення. Це просто чиїсь (навіть автора немає) мрії. Санкції виникають, однозначно! 

Відповісти
  • Юлія
01.10.21 17:19

Анна, это на сайте КМУ опубликовано в 9 утра

Відповісти
  • Ольга
01.10.21 11:33

Наталья,згодна.Навели кіпішу-змусили звертатися в сервісні центри для доопрацювання РРО,програмне забезпечення,яке дає збій,для того щоб потім написати що можна було б і не допрацьовувати і не отримувати штрафи.

Відповісти
  • Лара
01.10.21 12:01

Так вносить изменения в ПО кассовых аппаратов или подождать, когда изменения в закон внесут? 
Ато я уже записалась на переделку на 11 октября.

Відповісти
  • Лариса
01.10.21 12:42

Лара,у вас хоть по записи, а у нас забрали и 5й день держут, ничего не делают - говорят очередь

Відповісти
  • Марина
01.10.21 12:15

Лара,https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/507304.html

Відповісти
  • Олена
01.10.21 12:10

Тогда, что все это было? Если бы и бенефициарам так. А извинения где за издевательства?

Відповісти
  • Тетяна
01.10.21 12:24

И еще непонятно что хуже. Пробивать эти штрих кода на ломаной программе с ошибками или не пробивать, и ждать какой за это  притянут штраф за уши. 

Відповісти
  • Александр
01.10.21 12:29

Я ничего не пойму, а как же тогда понимать следующие консультации:
Фіскальний чек не визнається розрахунковим документом у розумінні Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі – Закон № 265), якщо в ньому відсутній хоча б один з обов’язкових реквізитів, передбачених наказом Мінфіну від 21.06.16 р. № 13 (п. 3 розд. I Положення № 13).
Інакше кажучи, якщо ваш РРО друкує «неправильні» ФКЧ, можна вважати, що РД покупцям не видаються. А штраф за невидачу РД до 01.01.22 р. становить:за перше порушення – 10 % вартості проданих із порушеннями товарів (послуг);за кожне подальше порушення – 50 % вартості проданих із порушеннями товарів (послуг) (п. 11 Прикінцевих положень Закону № 265).

Відповісти
  • Лариса
01.10.21 12:31

у нас тоже после перепрошивки забрали в ремонт, потом привезли, подключили и снова увезли. А на другой точке забрали еще в понедельник и стоит у них - даже не начинали делать. говорят очередь

Відповісти
  • Наталья
01.10.21 12:37

Я уже ничего не пойму. Могу ли я работать не сканируя шрих код подакцизной марки или нет?

Відповісти
  • Наталия
01.10.21 15:41

Наталья,меня тоже этот вопрос интересует, если да, то можно же отключить этот сканер к чертям, в меню програмирования убрать задачу по считыванию акцизки  и все

Відповісти
  • Тетяна
01.10.21 13:30

Самое интересное, что сканер штрих-кода акцизной марки этот код не читает, и в чек не вносит, надо ручками его вносить. Что только не делала, как только не подключала - не видит и все. Вообщем, на ч...та надо было придумывать все это. В моем сервисном центре сказали, что сканеров штрих-кодов марок еще нет в Украине, а то что есть..ха-ха-ха, не работает., сканер должен читать и буквы, и цифры. Вообщем, как я понимаю, на сегодняшний день, никтто ничего конкретного не говорит

Відповісти
  • Наталия
01.10.21 15:37

Тетяна,у меня все считывает, надо в меню програмирование задать команду для считывания (я, так понимаю, в каждой кассе делается по-разному). Только у нас продажа на разлив, в кассе закодировано цена за 100г, если продаем 200г, то пробить сразу 200г не можем, надо бить 2 раза по 100г, и считывает акцизку

Відповісти
  • Оксана
01.10.21 13:34

Тетяна, Мы купили сканер и штрих коды нормально считывает. Не надо писать что в Украине нет.

Відповісти
  • Микола
01.10.21 13:39

Ору! Нахрена было прошивать РРО? Теперь после прошивки они збоят больше чем до прошивки!

Відповісти
  • Александр
01.10.21 20:27

Микола,
Ещё и не все штрих-коды печатают. На экране было 4, на бумажке 3.

Відповісти
  • Елена
01.10.21 15:13

А як бути з обов"язковими реквізитами фіскального чеку, що визначені у Наказі Мінфіну №306 (цифрове значення штрихового коду товару, валюта та ін.)? Вони також не зазначені у ст. 3 Закону про РРО. По ним будуть підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій?

Відповісти
  • Анна
01.10.21 16:21

Ну навіщо ТАКІ коментарі "експертів"?! Закон "Про застосування РРО...." ніяк не регламентує  вимоги  до змісту розрахункових документів (чеків)?!! А як же п.11ст.3? І тут "Закон" і "Положення про форму та зміст..." працюють паралельно!!!!  РРО однозначно потрібно перепрошивати! Інша справа, що це проблема , але не треба вводити всіх в оману! Перш ніж щось писати вивчіть питання РЕТЕЛЬНО! Бо "бенефіціари" вам вже дякують за ваші припущення.  

Відповісти
  • Александр
01.10.21 18:38

Анна, это материал не експертный, а новость кабмина со ссылкой на источник.

Відповісти
  • Очень взрослая девочка
01.10.21 19:57

По моему наступает время, когда народу стане просто пофіг на Ценние покращення от (даже не знаю как их назвать). Все настолько сырое и глупое, и никакими Трусковцами и даже Лондонскими школами уже не поправить.

Відповісти
  • Александр
01.10.21 20:31

Очень взрослая девочка,
Так они не по тем школам.
А по школам сорсятинских кидал и лохотронщиков, успехи замечательные. Страну доят аж за здрасти.

Відповісти
  • Любовь
01.10.21 20:11

п.2 ст.3 про РРО надавати особі, яка отримує ... при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, ... з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій ... QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію ...

Відповісти
  • Евгения
04.10.21 09:17

А для неакцизников, у которых есть тех.возможность, обязательно перепрошивать РРО?

Відповісти
  • Людмила
04.10.21 11:00

 Підкажіть як бути з залишками алкоголю на 1 жовтня 2021 

Відповісти
  • Людмила
04.10.21 16:59

Подскажите кто подавал 1-РРО на перерегистрацию - подавали и 1-РРО и 1-КОРО? Просто в 1-РРО есть раздел для КОРО, зачем тогда еще и 1-КОРО подавать или в 1-РРО этот раздел не заполнять?

Відповісти
  • Елена
04.10.21 20:11

Людмила,подавала 1 РРО  с пометкой Перерегистрация.. КОРО подтянулась автоматически,которую последний раз регистрировала

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам