Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


27.01.13
1395 19 Друкувати

Порядок начисления и уплаты ЕСВ изменен

   Постанова Правління ПФУ від 19.12.2012 №25-1
   
   Внесено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою Правління ПФУ від 27.09.2010 №21-5. Зокрема:
   
   ● до 1 січня 2023 року для підприємств суднобудівної галузі встановлено розмір ЄСВ (33,2%) та звільнено їх від сплати ЄСВ на суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності;
   
   ● гірничі підприємства сплачують нарахований ЄСВ не пізніше 28 числа наступного місяця;
   
   ● фізособи – підприємці на загальній системі оподаткування сплачені у вигляді авансових платежів суми ЄСВ враховують при остаточному розрахунку, який здійснюється до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації (раніше — до 1 квітня);
   
   ● самозайняті особи сплачують нарахований за календарний рік ЄСВ до 1 травня наступного року на підставі даних річної податкової декларації (раніше — до 1 квітня);
   
   ● фізособи – підприємці — спрощенці сплачують ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ; вони можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. Ці суми враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ;
   
   ● якщо останній день строків сплати ЄСВ припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем;
   
   ● у разі коли не можливо вручити платнику ЄСВ вимогу поштою в зв’язку з відсутністю його за місцезнаходженням (відсутністю службових осіб платника єдиного внеску за його місцезнаходженням), відмовою службових осіб платника прийняти вимогу, вимога вважається врученою у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
   
   Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.

За матеріалами Головбух24
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • бух
27.01.13 22:24

а чего не сделать всем одинаковые сроки?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • k.
27.01.13 22:32

а чтоб был повод для штрафов

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
27.01.13 22:49

Нет слов, все новое, забытое старое, ходим по кругу, лет 10 назад все знали, что платить нужно было до 20 числа, нет всякий ободраный паршивый хвост по своему виляет, а теперь опять 20 число самое главное, пипец.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • yuri ochichenko
27.01.13 22:56

Спасибо житалям Донбасса за президента-пидораса. И за правительство бестолочей.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Argent
27.01.13 23:15

Для меня в данной информации есть радость - РАЗРЕШИЛИ оплачивать после выходного дня!!!! За Это изменение спасибо! А то когда 18 число - пятница, то по старой инструкции - если оплата произведена в понедельник - все пеня-штраф!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Oльга, Севастополь
28.01.13 00:19

Что-то я в этом Постановлении не увидела изменений относительно переноса сроков оплаты...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК!
28.01.13 01:40

А приватні підприємства та к і сплачують до 20 числа???

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ****
28.01.13 03:00

yuri ochichenko-Вы идиот!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Радуга
28.01.13 03:18

приватні підприємства сплачують до 22 числа за першу половину та до 7 числа наступного місяця за другу половину з фонду оплати праці

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Коллега
28.01.13 03:46

Радуга Вы где такое вычитали, сбросьте ссылку, я наверное что-то пропустила?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ой-ой-ой
28.01.13 03:50

Коллеге - КЗоТ

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наталия
28.01.13 04:33

to yuri ochichenko - 1000% процентов! Молодчина!!!=))

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Людмила
28.01.13 04:46

yuri ochichenko-Вы идиот! имея людей с такими мнениями нам ничего лучшего не светит. Если это бухгалтер, то пусть посмотрит как живут его окружающие ?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Игорь - ochichenko
28.01.13 06:36

Причем тут донбасс? Кого выбрали, того и получили. Вы что готовы ходить и отстаивать свой выбор на майдане или смелый только по клаве стучать? Отож, все мы сильны обсуждать власть, но толко у себя на кухне!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Lora
28.01.13 07:38

А мне интересно вот это " вони можуть сплачувати ЄСВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу" а если я в текущем квартале авансовые заплачу не 20 а 30, будет шьраф? :)

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • andrey
28.01.13 08:41

Авансовый платеж ЕСВ и общий за квартал, до 20-го числа предприниматель платит за себя ! А от фонда заработной платы наемных работников - в день выплаты з/платы.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Саша
28.01.13 11:45

ДА юрий как вас там---ВЫ ТОЧНО ИДИОТ,и даже НЕДУМАЮЩИЙ,не было бы таких идиотов, как вы ,в 2004 ---не было бы теперешних!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Коллега
28.01.13 11:54

Мои красавцы директора выплачивают зарплату раз в месяц, ну не получается у них 2 раза (бывает даже и задерживают выплату),это их проблемы, но НДФЛ и ЕСВ платят до 30 и 20 числа соответственно, пока никто не придирался. Единственное один раз со счетами ошиблись, все перечислили на сч 36,7%, начислили пеню по 2% и все. Я согласна с тем, что 2 раза нужно перечислять при своевременной выплате, но если з/п не выплачивается 2 раза, то до 20 числа нужно платить обязательно.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Бух-Бух
29.01.13 00:18

Я поддерживаю написанное Наталией to yuri ochichenko - 1000% процентов! Молодчина!!!=))

Відповісти