Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


05.09.17
17268 17 Друкувати

Яким чином ДФС здійснює перерахунок суми «овердрафту» в СЕА ПДВ

  Відповідно до п. 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 із змінами і доповненнями, складовою формули, що визначає суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування (далі – реєстраційна сума) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) є показник ∑Овердрафт - сума середньомісячного розміру сум податку, які за останніх 12 звітних (податкових) місяців були задекларовані платником до сплати до бюджету та погашені чи розстрочені або відстрочені, а також задекларовані платником податку - сільськогосподарським підприємством, що до 1 січня 2017 р. застосовував спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 ПКУ.

     Показник ∑Овердрафт підлягає автоматичному перерахунку щокварталу (протягом перших шести робочих днів такого кварталу) з урахуванням показника середньомісячного розміру сум податку, які за останніх 12 звітних (податкових) місяців станом на дату такого перерахунку, були задекларовані платником до сплати до бюджету та погашені чи розстрочені або відстрочені, а також задекларовані платником-сільськогосподарським підприємством, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 ПКУ. Такий перерахунок здійснюється шляхом віднімання суми попереднього збільшення та додавання суми збільшення згідно з поточним перерахунком.

     Платникам податку, які станом на 1 січня 2016 року зареєстровані платниками податку на додану вартість менш як 12 звітних (податкових) місяців, а також платникам, зареєстрованим платниками податку на додану вартість після 1 січня 2016 року, - таке збільшення здійснюється протягом перших шести робочих днів кварталу, що настає за кварталом, в якому строк такої реєстрації досягає 12 звітних (податкових) місяців.

За матеріалами Категорія 101.17 ЗІР
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • 987654321
05.09.17 07:39

Не логичный, не справедливый сам принцип "овердрафта". "вымывает" из оборота живые деньги, которые потом долго лежат на эл. счете или нарабатываем штрафы за незарегистрированные накладные. Для нас этот овердрафт как вредительство.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 9
  • Нона
05.09.17 09:48

987654321, Ви може мали на увазі принцип "ліміту"

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ок
05.09.17 08:29

987654321, каким образов овердрафт вымывает живые деньги. наоборот, если б его не было, действительно вымывались бы деньги и лежали на счете

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • olechka
05.09.17 08:06

987654321, Цілком згодна. А ми сезонне підприємство. тому квартал на квартал не приходиться. І зимою мені ж... Бо нібито знаю, скільки є кредиту на реєстрацію. А на початку кварталу у мене його забирають.Так. влітку добавляють, але воно ж мене не спасає. Як-то кажуть: "стабильности нет"

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • SHADOW
05.09.17 08:00

стесняюсь спросить, а зачем он нужен(просто поясните) к примеру, у меня он 12000. я что, могу не закинув денег на счет зарегистрировать(в кредит) НН?

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 7
  • ок
05.09.17 08:28

люди, вы вообще понимаете, что на эту сумму у вас увеличен регистрационный лимит, благодаря которому регистрируете налоговые? SHADOW, в Вашем случае убери этот овердрафт и Ваш лимит уменьшится на 12 тысяч, и чтоб выйти на этот уровень лимита Вам надо докинуть живых денег. Вот как раз без овердрафта и происходит вымывание

Відповісти
    Оцінити
  • 13
  • 1
  • SHADOW
05.09.17 09:53

ок, я только живыми деньгами и оплачиваю, сколько положено НДС столько и оплатил. пополняю частями, т.к. знаю сколько мне НДСа надо заплатить

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 1
  • ЕС
05.09.17 08:37

ок, я сама в шоке. Уже столько времени регистрируем в размере лимита НН. А тут люди отказываются от "временно подаренной" суммы. Вы хоть раз считали, из чего складывается лимит регистрации? Или это издевка над статьей?

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 0
  • Ольга
05.09.17 08:59

Те, кто пишет про ненужность овердрафта, наверное не задумываются, т.к. суммы небольшие, у меня овердрафт более 1,5 млн, и без него это все были бы живые выведенные из оборота деньги!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 0
  • Виктори
05.09.17 09:54

Да, конечно, это очень хорошо, когда есть "лишняя" сумма лимита, но....... в начале квартала ее пересчитывают и..... нежданчик..... на рег.лимите минус. Вот это уже не очень.... и тогда приходится как раз оплачивать регистрацию живыми деньгами.

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • М.В.
05.09.17 09:54

Читайте-читайте "специалистов" в комментариях... Заметьте, в модерируемой части их и в помине нет. Неужели ещё кому-то неясно?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК
05.09.17 11:49

Пр-е зарег-но плательщикм НДС с 01.08.2016 - до сих пор никакого овердрафта нет и в помине - куда обращаться?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Анатольєвна
05.09.17 13:45

ОК, Налогоплательщикам, которые по состоянию на 1 января 2016 года зарегистрированы плательщиками налога на добавленную стоимость менее 12 отчетных (налоговых) месяцев, а также плательщикам, зарегистрированным плательщиками налога на добавленную стоимость после 1 января 2016 года, - такое увеличение осуществляется в течение первых шести рабочих дней квартала, следующего за кварталом, в котором срок такой регистрации достигает 12 отчетных (налоговых) месяцев.Тобто у Вас з'явиться з 01.10-06.10.2017

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • ОК
05.09.17 14:21

Спасибі, Анатольєвна!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • 12345
05.09.17 15:52

хорошо или плохо этот овердрафт? Смешно! Плохо - лимит, электронное регистрирование и блокировка, ну и до кучи - НДС. А овердрафт - хорошо!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Бух
05.09.17 18:06

как по мне то убрали бы его да и все. и все в равных условиях будут. хорошо когда суммы по ндс более менее постоянные, а когда нет. вот начался новый квартал, а тут бабах и сюрприз. лимит уменьшен на сумму овердрафта. сидеть еще высчитывать по месяцам на сколько уменьшится лимит чтобы планировать? на оно на.

Відповісти