Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


12.07.18
14871 80 Друкувати

Президент пропонує замінити податок на прибуток податком на виведений капітал

4 липня в парламенті був зареєстрований довгоочікуваний президентський законопроект № 8557 "Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо податку на виведений капітал". Якщо закон буде прийнятий, вже з 1 січня 2019 року в Україні податок на прибуток може бути замінений податком на виведений капітал. Про платників, об'єкти, ставки податку на виведений капітал розповість Prostopravo.

На думку автора законодавчої ініціативи, з метою вивільнення коштів на розвиток і модернізацію підприємств і стимулювання економічного зростання доцільним є введення оподаткування тільки тієї частини прибутку підприємств, яка не спрямовується на розширення або створення виробництва. Такий підхід, зокрема, застосовується в Республіці Естонія, Латвійській Республіці та Грузії.

Законопроект передбачає заміну з 1 січня 2019 податку на прибуток підприємств податком на виведений капітал. При цьому на 3 роки (до 31 грудня 2021) дозволяється застосування податку на прибуток підприємств банками за їх рішенням.

Також законопроектом передбачається, що сума дивідендів, яка виплачується за 2018 (а для банків, які продовжили сплату податку на прибуток підприємств після 1 січня 2019 року, за 2021), не буде обкладатися податком на виведений капітал в межах обсягу оподатковуваного прибутку, з якого раніше був сплачений податок на прибуток підприємств.

Платники податку на виведений капітал

Платниками податків - резидентами є суб'єкти господарювання - юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім: 1) неприбуткових підприємств, установ, організацій; 2) платників єдиного податку (за винятком випадків здійснення операцій, які є об'єктом оподаткування, з нерезидентами - неплатниками податку на виведений капітал).

Платник податків - нерезидент до початку здійснення операцій в рамках діяльності, передбаченої пунктом 141.2 статті 141 Податкового Кодексу (постійне представництво - до початку своєї господарської діяльності), стає на облік в контролюючому органі. До таких видів діяльності належать:

  • здача в оренду (лізинг) майна, розташованого на території України;
  • продаж нерухомого майна, розташованого на території України;
  • здійснення діяльності, за якої створюється будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об'єкт, або пов'язана з ними наглядова діяльність, якщо тривалість робіт, пов'язана з таким майданчиком, об'єктом чи діяльністю, перевищує шість місяців (якщо відповідно до договору початковий термін не перевищував шість місяців, але фактично або після внесення змін до договору став перевищувати шість місяців, то до бази оподаткування включаються і суми, отримані нерезидентом протягом перших шести місяців);
  • надання брокерських, комісійних або агентських послуг на користь резидентів, за винятком здійснення операцій з купівлі (продажу) товарів (робіт, послуг) за межами України у нерезидентів (нерезидентам);
  • здійснення операцій з продажу або іншого відчуження резиденту або нерезиденту, якщо продаж здійснюється на території України, цінних паперів, деривативів або корпоративних прав, емітованих (випущених) юридичною особою, створеною відповідно до законодавства України;
  • отримання майна (в тому числі цілісних майнових комплексів) від резидентів в рамках спільної діяльності або переданих в довірче управління;
  • укладення угоди про розподіл продукції.

Реєстр платників податку на виведений капітал ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Дані Реєстру платників податку щодня публікуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, на власному офіційному сайті.

Об'єкти оподаткування податком на виведений капітал

Об'єктом оподаткування є операції з виведення капіталу:

  • а) виплата дивідендів неплатнику податку в сумі, визначеній за правилами, встановленими статтею 136 ПКУ;
  • б) виплата в грошовій формі, або у відмінній від грошової форми, внесків власнику корпоративних прав - неплатнику податку або особі - неплатнику податку, що надає майно в довірче управління або спільну діяльність, в сумі, яка визначається за правилами, встановленими статтею 136 ПКУ;
  • в) виплата в грошовій формі, або у відмінній від грошової форми, яка здійснюється державним не корпоратизованим, казенним чи комунальним підприємством на користь відповідно держави або органу місцевого самоврядування у зв'язку з направленням (за вирахуванням) частини чистого прибутку такого підприємства в порядку і строки, встановлені Кабінетом Міністрів України або органами місцевого самоврядування, в сумі, визначеній за правилами, встановленими статтею 136 ПКУ.

База оподаткування операцій з виведення капіталу визначається як сума дивідендів, які виплачуються на користь неплатника податку в грошовій формі або відмінній від грошової формі, за винятком:

  • а) дивідендів, які нараховуються на користь засновника/власника юридичної особи - емітента у вигляді акцій (часток, паїв), за умови, що таке нарахування жодним чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх засновників (власників) у статутному капіталі емітента і в результаті якого збільшується статутний капітал емітента на сукупну номінальну вартість нарахованих дивідендів;
  • б) платежу підприємств і організацій, які засновані громадськими організаціями осіб з інвалідністю та є їх повною власністю, на користь свого засновника, де протягом попереднього звітного (податкового) періоду кількість осіб з інвалідністю, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить протягом звітного (податкового) періоду не менше 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Також об'єктом оподаткування є операції, прирівняні до операцій з виведення капіталу: 1) виплата відсотків; 2) виплата коштів, що перераховуються нерезидентам у межах договорів страхування, укладених зі страховиками - нерезидентами, і в рамках договорів перестрахування; 3) виплата фінансової допомоги неплатнику податку; 4) передача майна неплатнику податку без пред'явлення вимог про компенсацію його вартості; 5) виплата роялті неплатнику податку тощо.

Ставки податку на виведений капітал

Пропонується застосовувати такі ставки податку на виведений капітал:

  • - до операцій з виведення капіталу;
  • - до операцій, прирівняним до операцій з виведення капіталу (крім зазначених нижче операцій, які оподатковуються за ставкою 5%);
  • - до коштів, сплачених на виконання боргових зобов'язань пов'язаним особам - нерезидентам (у випадках перевищення сукупної суми боргових зобов'язань перед усіма пов'язаними особами - нерезидентами суми власного капіталу платника більш ніж в 3,5 рази (для фінансових установ та компаній, що здійснюють виключно лізингову діяльність, - більш ніж в 10 разів) або реєстрації нерезидента в державі, яке є низькоподатковою юрисдикцією, буде застосовуватися ставка 20%).

Порядок нарахування податку

Платники податку самостійно визначають суми податку, що підлягають сплаті. Обов'язок із нарахування та сплати податку виникає у платника податків у разі здійснення операції, яка є об'єктом оподаткування цим податком, незалежно від того, на яких підставах (право власності, довірче управління, спільна діяльність, реалізація заставленого майна, управління фондом, виконання доручення тощо) платник податків розпоряджається коштами або товарами (роботами, послугами), які використовуються в таких операціях.

Оподаткування операції, передбаченої одночасно двома і більше пунктами ПКУ, здійснюється один раз за максимальною базою і ставкою оподаткування.

Податковим (звітним) періодом є календарний квартал, а у випадках, передбачених ПКУ, календарний рік з відображенням даних у декларації за податковий (звітний) квартал.

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • хаха
12.07.18 06:43

Те, кто больше всего тут кричал об этом законе вообще не попадают под его действие. Так чего кричать было?

Відповісти
  • 777
12.07.18 08:47

хаха,обоснуйте, ваши выводы. Че так решмюили

Відповісти
  • Юра Г.
12.07.18 08:02

хаха, Гарант гарантировал МВФ что закон введут с компенсаторами, НДС 22%. Назовите хотя бы ОДНОГО, кто не станет платить на 2% больше ЗА ВСЁ, что с НДС.

Відповісти
  • Бяка
12.07.18 12:13

Юра Г., откуда инфа про 22%?

Відповісти
  • Lumiers
12.07.18 10:29

Юра Г.,
Налог на выведенный капитал, для моего производственного п-тия, кончно ОК! Но то что втихую, наверняка в пакете, проголосуют 22% НДС - печалька! Для юрлица экспортера нормально, но для каждого из нас - это подорожание абсолютно всех товаров и услуг!!! И как показывает практика, долеко не на 2%.

Відповісти
  • Буржуй
12.07.18 08:44

Юра Г., Причем подарочек +2% положат под Новогоднюю елочку числа 25 декабря.

Відповісти
  • Паламея
12.07.18 08:55

Такой себе очевидный дерибан...Наш гарант, перед тем как валить из страны, решил немного подзаработать...

Відповісти
  • Ксюша
12.07.18 15:44

Паламея, А с чего Вы взяли что он хочет свалить. Как по мне то он  уже все под свой контроль взял.

Відповісти
  • лю-лю
12.07.18 09:01

@Также законопроектом предусматривается, что сумма дивидендов, выплачиваемая за 2018 (а для банков, которые продолжили уплату налога на прибыль предприятий после 1 января 2019 года, за 2021), не будет облагаться налогом на выведенный капитал в пределах объема налогооблагаемой прибыли, из которой ранее был уплачен налог на прибыль предприятий.@ А дивиденды до 2018 года?

Відповісти
  • Марина.
12.07.18 09:12

лю-лю, что непонятно? дивиденды до 2018 г. облагаются налогом на выведенный капитал в соответствии с предлагаемым законом. Для 2018 г. сделано исключение.

Відповісти
  • лю-лю
12.07.18 09:16

Марина., да в том то идело, что понятно.Понятно, что в очередной раз кинули, двойное налогообложение. С этой прибыли было уже уплачено 18%, а теперь еще и 15% плати. Лихо у них получается.

Відповісти
  • Товарищ
12.07.18 09:01

Блин, Януковича вспоминаем как нечто светлое и прекрасное...

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 10:55

Товарищ, та ну! Гарний цар втік, а з усією його командою, яка так і лишилась, погано. Рабам з тяжінням до одноосібним диктаторам не треба звикати до пАкращенню.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 12:16

Ігор,Вы неправы. Всю команду люстрировали и вываляли в мусорных контейнерах  А это мы имеем дело с новыми пришельцами

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 12:39

ТАНЯ, ви маєте рацію. Раніше (до 2014р.) ніхто і не чув про ахметових, пінчуків, фірташах, косюків, тарут, дубневичів, порошенках, коломойських, медведчуках, льовочкиних, тимошенках і так далі. І, ось тобі маєш, після майдану, і життя все гірше. І до чого тут Історія, коли у всіх країнах при диктаторах, життя погіршувалось? - це майдан та вишиванки винні.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 13:08

Ігор, Я согласна с Вами что у нас государство олигархическое. Вся экономическая политика строится в интересах богатеньких. Но слуги то поменялись Правительство новое, ВР обнлвленная , активистов пруд-пруди. Толку только никакого. Вы можете мне возражать но я жити по-новому стала гірше.

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 13:30

ТАНЯ, Вірно. Особливо багато нових (що головне, не маючіх відношення до олігархів) облич в ВР, ДФС, Мінтруда ... Повністю змінені їх підходи (ми всі це відчуваємо), бо вони ніколи до цього не працювали на держслужбі, навіть на Землі не жили. І жилось краще, не треба розуму та праці - плазуй собі і буде тобі достаток. Та і Історія каже дурню: ніби всі авторитарні режими деградують, це Майданівці всюди встигли.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 13:54

Ігор,От люди вийшли на Майдан щоб не бути рабами і жити краще, а воно ось що вийшло.

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 14:11

ТАНЯ, То може треба почати аналізувати причини? Як на мене, головні: 1. Не встигли довести справу бо почалась агресія і треба було рятувати країну. 2. Липецьк. 3. Занадто довірливість та брак досвіду-освіти. 4. Всі більш-менш активні втратила надію та їдуть в Європу (і праві) майже 5 млн. ну і далі.

Відповісти
  • Артем
24.07.18 13:28

Ігор, вы в своем уме?

Відповісти
  • Да
12.07.18 16:47

Ігор, А вы уверенны что Янукович сбежал потому  что людей испугался?  Как по мне так те кто при власти постарались.

Я не фанатка Януковича но при нем я в материальном плане жила намного лучше . А теперь с ужасом думаю как мне детей в школу собрать.

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 17:17

Да, Так, при колишньому більше недоїдків лишалось, то може тому і не треба було намагатись щось змінити. Що стосується дітей. Ще в часі 4-х "Людина року" великого кучми вся Європа обов'язкова середня освіта з 4 років. У Франції цього року з 3 років. Безкоштовне харчування та доставка. Далі, Джакарта, Індонезія у всіх безкоштовних державних школах викладають запрошені з освітою англійських коледжів. Знаєте що кажуть? "Зараз в 4-5 класах (тобто 9-10 років) ми викладаємо об'єм який 10 років тому вивчали 5 років в коледжі (17-21 рік). Вас не хвилює відставання Ваших дітей від дітей всього світу. І далі будемо жалкувати по втраченим недоїдкам?

Відповісти
  • окозамилювання
13.07.18 10:49

Тут все почти  политкорректные и  как в сказке про голого короля,
никто не сказал  главное.
Двух мнений быть не может!

Відповісти
  • Іринка
13.07.18 09:38

Ігор, не хвилює, мої діти отримали чудову освіту, є з чим зравнювати. А ваша фраза: " І далі будемо жалкувати по втраченим недоїдкам?" залиште для дурнів. Тільки дурні можуть повестися на такі вислови, ви уж вибачте. Усі люди навколо мене ніколи ніяких недоїдок не отримували, жили працювали, ростили дітей. І, в зрівнянні, з сьогоденням жили чудово. І якщо ви знову будете казати за недоїдки, за краще життя десь там у Европі  (не треба нас вважати за дурнів) скоріш за все це ви дурень, що ведетеся на такі гасла!!! Мені вас жаль.

Відповісти
  • Почти Киев
13.07.18 12:05

Іринка, Поддержу Вас на все 100% Кому не нравится - чемодан, вокзал, Европа (или в меру фантазии - кто куда хочет). Я лично ничего против Европы не имею. Но не надо говорить, что вот там хорошо, а здесь х...во. Везде хорошо, там где нас нет! А таким, как Игорь, нигде не угодишь.

Відповісти
  • Не вата
13.07.18 12:53

Почти Киев, Интересный дискус, интересно поведение ваты, но ваш превзошел всех. Можно переделать кричалку "Чемодан, вокзал, Россия". Но реальность такова, что именно вате придется смириться с развитием. Прогресс не остановить, нравиться это вате или нет. Критикуйте, шипите, злобствуйте, изощряйтесь в риторике, но ваше время ушло, ваша участь на задворках. А получиться дожать и поставить нового пахана, и того выкинем в Ростов. Дороги назад у вас нет - злитесь в ответ!

Відповісти
  • Почти Киев
13.07.18 13:25

Не вата, Вы знаете, не буду ни злиться, ни обижаться, ни оправдываться! Потому что не на что и, не за что. Если Вы даже смысла коммента не поняли. В отличие от злобствующего Игоря, который пишет, что пять миллионов свалили и  всем остальным тоже надо, я живу и работаю в этой стране! И ХОЧУ здесь жить и развиваться  и хочу чтобы дети мои тоже жили здесь, и чтобы у моих внуков тоже здесь было будущее!
P.S. Да, а для того чтобы не есть объедки с барского стола, извините, надо вкалывать и в Украине, и в Европе, и в Америке и где бы то ни было!

Відповісти
  • Ольга
13.07.18 09:14

Ігор, у нас также в дет.саду идет образование. В 6 лет ребенок уже умеет читать, писать прописи, решать мат. примеры на вычитание, отнимание в пределах 20, учат английский язык в игровой форме. И это образование моего сына в абсолютно обычном дет.саду, куда стали водить с 3 лет. Ему сейчас 20 лет.
И живем мы в "провинции",  город "средней руки" в Полтавской области.
И вот подумайте, может не стоит уж очень верить великим и светлым делам, где - то там?
У меня есть несколько знакомых, которые живут в Европе. Двое во Франции, один в Англии, и одна в Германии. Вы не поверите, они все хором, как сговорились, кричат караул об образовании там, и раннем детском в том числе, почти у всех дети росли уже там. Ничего нет лучше, чем наше образование. За 8-10 лет проживания  шоры с глаз упали, и на "прекрасную, светлую, свободную" жизнь и на все остальные сказки о жизни там. Хихикают, когда слышат нахваливания, говорят, что это коротко не объяснить, это надо прожить, чтобы понять. При этом финансово живут нормально (человеку всегда мало, даже если все хорошо с финансами). Вы не поверите, но прожив "там" много лет, считают самой свободной и светлой страной - это наша страна (конечно  8-10 лет назад (выходцы с Украины)). От теперешней Украины они в ужасе, если ранее вяло подумывали "может вернуться?" , то теперь ни за что!

Відповісти
  • Ігор
13.07.18 09:57

Ольга,
Мораль басни И.А.Крылова "Свинья под дубом":Невежда так же в ослепленье
Бранит науку и ученье
И все ученые труды,
Не чувствуя, что он вкушает их плоды.Почніть аналізувати походження речей, якими користуєтесь повсякчас. Можливо зрозумієте різницю між "привабливим" совком та "загниваючою" Європою. 

Відповісти
  • Ольга
13.07.18 13:53

Ігор,  мне жаль вас, вы до сих пор живете советским союзом, для вас 27 лет другой Украины как провал во времени. Даже как-то странно ( в смысле психических расстройств).
 Если вы не заметили, то и компьютеры, и планшеты, и ноутбуки, и смартфоны, и удаленный доступ в банке, личные карточки и  всё-всё подобное, что вы называете научным прогрессом, появилось не в 2013-2014 гг., а раньше и намного!!! И даже сменилось огромное количество поколений всего вышеперечисленного.! И если вы не заметили, что существующая власть занимается не прогрессом и развитием страны, и повышением ВВП, а выдавливает из того, что еще движется всё последнее, до последнего живого украинца, мне жаль вас. И не надо рассказывать о реформах, это не реформы, а усиление налогообложения и отжатие последнего.
Или вы не бухгалтер, и тут случайно.
И можете сколько угодно называть и ватой, и колорадо и чем-нибудь еще  на что ваше воображение хватит, на большинство это не действует. Потому что многие еще умеют думать и понимать зачем вы это делаете.
 Когда вместо развития из страны делают колонию с огромным внешним долгом, который пра-правнуки отдавать будут, когда нищета и смертность растут от месяца к месяцу (не надо приплетать войну сюда), когда страна на краю пропасти, и всем кто пытается сопротивляться вы говорите "совок", вата, поминаете "прогресс, науку и технологии, которые не остановить" - мне вас жаль, очень., как убогого.  Простите.

Відповісти
  • SHADOW
12.07.18 17:28

Ігор, как то не вирится, что  преподают вышак, теормех, электродинамику тем, кто еще толком математику и физику не освоил?
возможно там факультативы какие то, язык например, история, природа

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 14:11

ТАНЯ, То може треба почати аналізувати причини? Як на мене, головні: 1. Не встигли довести справу бо почалась агресія і треба було рятувати країну. 2. Липецьк. 3. Занадто довірливість та брак досвіду-освіти. 4. Всі більш-менш активні втратила надію та їдуть в Європу (і праві) майже 5 млн. ну і далі.

Відповісти
  • Іринка
13.07.18 09:39

Ігор, не смішить.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 14:25

Ігор,Основная причина- разруха в головах.Хватит жить на эмоциях . Перестать поступать  ситуативно. Прежде чем совершить поступок- 5 раз подумать "Ачто мне за это будет? А те пункты которые вы назвали я бы считала следствием Да они такие эти последствия.

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 14:52

ТАНЯ, Вірно. Краще за всіх знають як правильно, мешканці відсталих країн. Відомо - чим більше країна відстає в розвитку, тим більше її мешканці можуть знайти недоліків в діях інших. Чому так? Відомо - коли людини творить її мозок тільки тим і зайнятий - пошуком найкращих варіантів. А ось дозвільний мозок, який користується плодами інших, від нудьги шукає недоліки та повчає тих, хто створює та намагається змінити - все в них не так / не по їого. 

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 15:03

Ігор,Да перестаньте их оправдывать.Не досвіду у влади нехватає а розуму

Відповісти
  • Наталья
12.07.18 16:55

ТАНЯ, Не розуму, а совісті. З розумом у них все добре.

Відповісти
  • Юра Г
12.07.18 19:17

Наталья,извиняюсь за вмешательство, но именно розуму. Янукович был более Умным. Эти кончает намного плачевнее. И то, что у них серое есть им не поможет. Мне их просто жаль. А вот терпил нет. Заслужили. Кстати сегодня этот бред депутаты не рассмотрели. Может принесёт.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 17:53

Наталья,Вопросы совести не обсуждаются

Відповісти
  • Товарищ
12.07.18 11:02

Ігор, а Вы, живя в этой стране в которой разворовано ваше будущее и ваших детей-внуков, рабом себя не считаете?! Ну, что же попрыгайте на майдане и станете свободным)))

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 11:09

Товарищ, ні, я буду з ностальгією згадувати, як при минулих паханах, більше недоїдків лишалось.

Відповісти
  • Іринка
13.07.18 09:43

Ігор, знову ви за совї недоїдки, якась несуразиця у вас виходить. Жили краще, ні це погано, бо мені так хочеться, бо я маю надію недоїдки підхопити зараз?

Відповісти
  • Паламея
12.07.18 11:12

Ігор, точно!!! Комуналку, когда одеваешь вышиванку, платить можно в гораздо меньших размерах)))

Відповісти
  • Ігор
12.07.18 11:28

Паламея, точно!!! Плазуючи, та без вишиванок, платити можна в менших розмірах))). І як це всьому вільному світу, плодами прогресу якого ми користуємось все своє життя, це не прийшло на думку.

Відповісти
  • ТАНЯ
13.07.18 11:09

Ігор,А чому ви вважаєте що ми зараз не плазуємо? А коли на колінах благаємо-дайте кредит, це не плазування?

Відповісти
  • Окса Запорожье
12.07.18 12:04

Ігор, и где же находится этот ваш "весь вильный свит", на каком континенте? Где живут эти гордые и светлые "эльфы", которые вертели на ..... государство. 

Відповісти
  • Іринка
13.07.18 09:49

Окса Запорожье, і я теж задаюся таким питанням, де Ігор побачив "увесь вільний світ", де живуть дуже прогресивно? Мабуть побачив (чи прочитав) на агітаційних плакатах. Смішно і сумно,  що людина доросла може вестися на таке. Це можно вибачити підліткам, які легко піддаються обробці і не мають свого досвіду.

Відповісти
  • Почти Киев
13.07.18 12:13

Іринка, Дівчата, давайте допоможемо Ігорю спакувати валізи і відправимо нарешті у "вільний світ"!

Відповісти
  • Паламея
12.07.18 13:14

Окса Запорожье,в Европе в хосписах работают...

Відповісти
  • ****
12.07.18 09:05

А когда за этот закон должны голосовать?

Відповісти
  • Злой бух
12.07.18 09:19

Смешалось в голове кони и люди. Я стесняюсь спросить, а как же МСФО или это все одновременно?

Відповісти
  • Любовь
12.07.18 09:38

А ВОЗВРАТНАЯ финпомощь тоже  будет облагаться?

Відповісти
  • ****
12.07.18 09:41

Любовь,да, не будет облагаться только возвратная помощь не связанным работникам. Но если работник увольняется и не выплачивает фин помощь, то налог платит предприятие. Вот только вопрос, а что с той фин помощью, что выдана до 01.01.2018 года?

Відповісти
  • Виктория
12.07.18 10:45

****,а из чего видно, что ВОЗВРАТНАЯ финпомощь облагается? Я что-то не дочитала или не увидела?

Відповісти
  • ****
12.07.18 11:11

Виктория,из самого проекта закона... а встатье см. 3) выплата финансовой помощи неплательщику налога. Так что печалька....

Відповісти
  • Виктория
12.07.18 12:07

****,я считала, что это касается не возвратной финпомощи, или же возвратной, но при не погашении ( в этом случае ибудет вывод капитала).

Відповісти
  • руся
12.07.18 09:44

Народ, не кипишуем!!! Как показал опыт, в проекте одно, а на выходе в окончательно принятом документе, совсем другое. Поживем-увидим. но то, что в ночь на 01 января- как пить дать

Відповісти
  • hela
12.07.18 15:15

руся, тут такое дело, в законопроекте сказано, что налогоплательщик должен в расчетных документах проставлять коды облагаемых операций. И для необлагаемых тоже, кажется, что-то должен кодировать. Минфин, ДФСУ и НБУ в едином порыве должны разработать кодификатор и новые формы платежек под него. И все это к 1 января. О том, что разработчики экономического ПО и клиент-банков тоже должны что-то успеть, ясное дело, никто не думает, но хоть бы наши госорганы что-то успели

Відповісти
  • но
12.07.18 09:53

Для начала надо законопроэкт почитать

Відповісти
  • Светик
12.07.18 10:38

Стесняюсь спросить: что  есть  операции, приравненниые к выводу...?  с 15  на 20% ...  за что  так  пресовать?

Відповісти
  • Светлана
12.07.18 11:23

Светик, например, уплата за что-либо связанным лицам, например, плательщикам единого налога...

Відповісти
  • Наталья
12.07.18 10:43

****, фин.помощь, что выдана до 01.01.2018 года будет влиять на налог  на ВК? Я думала, что коль этот налог вводится с 2019 года, то и все операции 2019г. должны учитываться при расчете объекта налогообложения. Что-то совсем туманно стало с пониманием происходящего. 

Відповісти
  • ****
12.07.18 11:15

Наталья,вот это и меня интересует... прибыль до 2018 уже фактически обложили 20% налога на девиденты...а с фин помощью не ясно... в певоначальном варианте был такой пункт, что если фин помощь не возвращается в течении года, значит 20% налога на выведеный капитал.

Відповісти
  • QWERTY
12.07.18 12:14

То есть выходит, что фин.помощь от плательщика единого налога 4-й группы (сельхозник) такому же плательщику - объект налогообложения 20%? Ну или общесистемщик дал фин.помощь сельхознику - у сельхозника обязательства 20%?

Відповісти
  • Окса Запорожье
12.07.18 12:18

Если зажигают звезды, значит это кому то нужно. Скорее всего дополнительные 2% НДС будут не только перекрывать потери, но и значительно пополнят оскудевшую бюджетную "кормушку". Выборы, дачка в Испании, то-сё.

Відповісти
  • бурундук
12.07.18 12:25

Окса Запорожье,Детки-внуки подрастают, кушать просят..Да и замок пора ремонтировать....

Відповісти
  • Окса Запорожье
12.07.18 14:18

бурундук, опираясь на опыт многолетнего общения с работниками "умственного" труда(налоговики) продолжаем дальше размышлять над этим предложением(законом) от которого нельзя отказаться и легко представляем картину, как бодро налоговики будут приравнивать расходы к объекту налогообложения и облагать, облагать, облагать. Вообщем можно не только ремонтик в замке сделать, но и пару флигельков достроить, есть где разгуляться благо королевство не маловато.

Відповісти
  • ТАНЯ
12.07.18 12:21

Плательщик единого налога подпадает под неплательщика? И финпомощь ему считается выведенным капиталом Так я поняла?

Відповісти
  • Юлия
12.07.18 15:21

А в Украине столетиями ничего не меняется. Изучала с ребёнком "Чорну Раду" Пантелеймона Кулиша - это школьная программа 9 класс. В произведении описаны события 1663 года. Ни чем от современности не отличается. Только слово Гетьман на Президент поменялось. Людям простым лапши навешали, к власти пришли и забыли про народ. В нашей стране ничего не изменится. 

Відповісти
  • бурундук
12.07.18 16:11

Юлия,А на что вы надеялись? Если Вятровичи и иже с ними из под нафталина вынимают неудачников-воров-убийц и называют их героями.  Ни при одном их герое украинцам жить легче не было , только плели на уши и воровали.

Відповісти
  • Давид
12.07.18 15:46

Юлия,Дійсно так. Принцип раба. Що пани придумали так і буде. І ніхто навіть і думати не намагається, включити міски.  Це ваші гроші, ваші доходи. Держава ває має не обкра(оподатковувати), а надавати можливість для заробляння. А людина в свою чергу має платити ЗРОзумілий податок наприклад-10%. ВСЕ!. І за ці гроші хай видумує як керувати..   А Закон дуже сирий, не всі витримають, для деяких це буде кришка. По причині  незрозумілості терміну КАпітал (суб"єти різні і можна підрівняти майже все0

Відповісти
  • Женя
12.07.18 17:12

Давид, а якщо мізків ні, одне бажання все на шару(доблесним героєм ато)

Відповісти
  • Елена
13.07.18 14:18

Почитала я всю ветку и только одна фраза из фильма крутится: "Шеф, всё пропало!" Но вот пойду я в свой, местный супермаркет и там вечером в пятницу-субботу-воскресенье вижу одних "нищих и бедных", очереди километровые стоят! 

Відповісти
  • Ольга
20.07.18 09:04

Елена, да, а то что это деньги в основном заработанные не в Украине, ничего? У меня полдома молодежи в Польше работает. Когда живут дома они не в чем себе и семье не отказывают. А если закрыть возможность работать в других странах? Нищета у большинства! А за счет возможности работать заграницей и не видно этого.

Відповісти
  • ТАНЯ
13.07.18 16:10

Елена,А вы не заметили что люди едят и во что одеваются  Я работаю Несколько лет назад я брезговала одеваться Секонде, а сейчас одеваюсь и ничего . Люди поперли на заробитки в Европу. Что от хорошей жизни?

Відповісти
  • Ира
13.07.18 15:28

Елена, это пир во время чумы!

Відповісти
  • Елена
13.07.18 16:14

Я вижу в чём ходят люди, вот честно, и машины вижу какие ездят по улицам, а на счёт секонда - так это Ваше право там одеваться, вон Джулия Робертс там тоже шоппится и что?

Відповісти
  • ТАНЯ
13.07.18 16:25

Елена, Вжитті як на довгій ниві.

Відповісти
  • 1)
16.07.18 11:48

Коллеги, что-то очень неконструктивное обсуждние. Нужна помощь аналитиков в деталях, а то мы сейчас сами себе напридумываем проблем и будем мужественно с ними бороться)) 

Відповісти
  • 1)
16.07.18 11:49

Всех с праздником!! Думаем о хорошем, мысли материальны

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам