Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


11.11.19
2144 10 Друкувати

Верланов назвав переваги використання програмних РРО

«Одна з основних цілей нових законів про РРО – це полегшення життя бізнесу шляхом введення електронних РРО. Вони є простішими у використанні, дешевшими та швидкішими», – зазначив Голова ДПС Сергій Верланов в ефірі програми «Складні питання» телеканалу «24 канал».

За словами очільника ДПС, у застосуванні електронних РРО бізнес може обрати, яким рішенням скористатися – рішенням, яке пропонує держава і воно є безкоштовним, або іншим, яке сам обере.

Починаючи з 18 жовтня 2019 року закон дає 6 місяців для ДПС щоб з 18 квітня 2020 року весь бізнес, який користується касовими апаратами міг обрати собі для роботи електронний касовий апарат.

Суттєвою перевагою є спрощення процедури реєстрації РРО – вона проводиться засобами Електронного кабінету без подання реєстраційних документів, а лише шляхом отримання фіскального номера, який ідентифікує програмний РРО у інформаційній системі контролюючого органу.

Також здешевлюється й процес застосування РРО за рахунок виключення необхідності отримання еквайрингових послуг, послуг центрів сервісного обслуговування, укладання відповідних договорів, придбання класичного РРО.

«Для можливості використовувати замість традиційних РРО спеціальні програми ДПС забезпечить безкоштовне програмне рішення для суб’єктів господарювання. Програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі і на смартфон.  Обслуговування такого програмного продукту також буде безкоштовним для суб’єктів господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка», – зазначив Сергій Верланов.

За матеріалами ДПСУ
Теги:
Коментарі
  • Юра Г.
11.11.19 02:57

Для понимания вопроса интересно мнение ВАРЛАНОВА почему у человека будет стоять выбор между БЕСПЛАТНЫМ ОТ ГОСУДАРСТВА И ДРУГИМ. Я правильно понял, бесплатное от государства - делается изначально неконкурентным. ПЛАТНОЕ это от разработчиков бесплатного, так сказать второй урожай?

Відповісти
    Оцінити
  • 19
  • 0
  • Mariya A.
11.11.19 07:56

Не врубаюсь я что-то... "исключения необходимости получения эквайриноговых услуг" - это как? А как принимать платежные карты к оплате без POS-терминала со всеми вытекающими?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Юра Г.
11.11.19 08:48

Mariya A.,имеется ввиду эквайринг по передаче данных от РРР к экваеру. Не путайте с рецептом банков. ОН ОСТАЕТСЯ.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Mariya A.
11.11.19 08:08

Приравняйте эквайринг к безналу и тогда сами кушайте свои РРО. Почему нет? Ну почему? Умышленно или по-тупости?

Відповісти
    Оцінити
  • 13
  • 1
  • Галина
11.11.19 13:38

Mariya A., я до сих пор поражаюсь, почему еквайринг нал??? Где купюры?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ксюша
11.11.19 09:23

Mariya A., Этот вопрос всех мучает. Но видать чи то личные интересы намного выше интересов всего бизнеса . И есть возможность нагнуть всех ,рассказывая как они заботятся о народе. И главное как же красиво  "бизнес просит".

Відповісти
    Оцінити
  • 18
  • 0
  • Роман
11.11.19 08:49

"Одна из основных целей новых законов о РРО - это облегчение жизни бизнеса"  - ну вот, а Вы возмущаетесь, не понимаете своего счастья, Вам жизнь облегчают!!! 

Відповісти
    Оцінити
  • 23
  • 0
  • Игорь
11.11.19 10:25

Послушал на выходных выступления представителей партии "Шкідники народу". Оказывается РРО вводиться с целью борьбы с контрабандой на таможне. Т.е. виноваты не таможенники, не те кто этим занимается, а ФОПы.  У Эрих Марии Ремарк в романе "Тени в раю" есть диалог в котором один персонаж утверждает, что во всем виноваты евреи. И велосипедисты, отвечает ему второй. А почему велосипедисты? А почему евреи? Следуя этой логике получается, что во всех наших бедах виноваты ФОПы.

Відповісти
    Оцінити
  • 34
  • 1
  • бурундук
11.11.19 11:38

Игорь,я так и знала---велосипедисты.....

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Шурик
11.11.19 13:58

Головка ГНС - " С хомутом на щее и в колодках бегать веселей, безопасней, удобней, полезней, чем без них".
Зе-порохобот не соврёт, день пропал.

Відповісти