Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


01.12.20
93231 127 Друкувати

Відтермінування РРО для ФОПів та підвищення ліміту для незастосування РРО: Рада прийняла Закон

Верховна Рада прийняла проєкт Закону № 4439-д про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосованих штрафних санкцій, зареєстрований сьогодні народними депутатами. 

Законом передбачено:

1. Визначати граничні обсяги доходів, неперевищення яких є однією з умов застосування суб’єктами спрощеної системи оподаткування відповідних груп платників єдиного податку, виходячи зі встановлених законом розмірів мінімальної заробітної плати:

  • 1 групи - 167 розмірів мінзарплати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
  • 2 групи - 834 розміри мінзарплати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
  • 3 групи - 1167  розмірів мінзарплати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Нагадуємо, проєктом Держбюджету на 2021 рік передбачено підвищення мінзарплати до 6 тис.грн. У такому разі, граничні обсяги доходів у 2021 році становитимуть:

  • 1 групи - 1002000 грн; 
  • 2 групи - 5004000 грн;
  • 3 групи - 7002000 грн.

2. Виключити норми щодо застосування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосованих до суб’єктів господарювання штрафних (фінансових) санкцій (відомий як механізм кешбек). 

3. Відтермінувати до 1 січня 2022 року обов’язкове застосування РРО (ПРРО) для фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінзарплати (у 2021 році - 1 млн 320 тис.грн), крім тих, які провадять діяльність у сферах з істотними ризиками ухилення від оподаткування.

Ризиковими видами діяльності визначено:

  • реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
  • реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Тобто, із переліку ризикових виключено реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет, реалізацію текстилю, деталей та приладдя для автотранспортних засобів, роздрібну торгівлю вживаними товарами, діяльність ресторанів, кафе, туристичних агентств, діяльність готелів.

4. Скасувати штрафні санкції за невідповідність готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті РРО, та за відсутність попереднього програмування товарів в РРО (ПРРО).

5. Подовжити на рік (до 1 січня 2022 року) застосування понижених розмірів фінансових санкцій за порушення суб’єктами господарювання окремих вимог закону щодо використання реєстраторів розрахункових операцій (програмних реєстраторів розрахункових операцій) під час проведення розрахункових операцій, а саме:

  • 10% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за порушення, вчинене вперше;
  • 50% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за кожне наступне вчинене порушення.

6. Законом визначено, що при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів, РРО (ПРРО) не застосовується. 

Закон прийнято з техніко-юридичними правками. Текст прийнятого документу поки що не оприлюднено. Після його публікації поговоримо більше детально про прийняті зміни. 

Усім іншим підприємцях, котрі планують вести свій онлайн-бізнес з використанням реєстратора розрахункових операцій рекомендуємо використовувати програмний РРО сервісу Fondy. Окрім звітності ви отримаєте надійний фінансовий інструмент для отримання платежів Visa, Mastercard, Google Pay і Apple Pay в інтернеті від своїх клієнтів.

 

Рубрика:
Коментарі
  • Елена
01.12.20 14:03

Теперь бі еще и список "рисковіх" уточнить...

Відповісти
    Оцінити
  • 25
  • 1
  • Вячеслав
01.12.20 14:04

Неужели текстиль исключили из рисковых

Відповісти
    Оцінити
  • 22
  • 0
  • Надежда
01.12.20 18:38

Ткани - рынок 7км - маски -шоу с конфискацией без описи, Барабашка - ряды с тканями подожгли с двух сторон.
Так что текстиль был и есть рисковый и без списка Шмигаля. 

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • Yayaya
01.12.20 14:07

даже не знаю радоваться или не спешить

Відповісти
    Оцінити
  • 60
  • 0
  • Александр
01.12.20 14:07

реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Александр
01.12.20 14:07

Всем остальным без РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 2
  • Елена
01.12.20 14:12

ПОЧЕМУ 220? Разве не 167??   (тобто 220 розмірів мінзарплати, у 2021 році - 1 млн 320 тис.грн). Я конечно за 220. НО?

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 0
  • Вера
01.12.20 18:55

Елена, 167 це граничний розмір для групи, якщо більше, то вже 2 група повинна бути, а  без РРО не більше 220

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Людмила
01.12.20 14:57

167 это по отчету 2020 ,  а за 2021 надо РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 2
  • Ирина
01.12.20 14:28

Елена, согласно законопроэкта граничний обсяг доходу, за якого застосування РРО є обовязковим - 220 мінімальних заробітних плат встановлених на 1 січня звітного року

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 1
  • Елена
01.12.20 14:45

Ирина, БЕЗ РРО -  "обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує граничного обсягу доходу, встановленого для першої  групи платників єдиного податку " и "граничні обсяги доходів, неперевищення яких є однією з умов застосування суб’єктами спрощеної системи оподаткування відповідних груп платників єдиного податку, виходячи зі встановлених законом розмірів мінімальної заробітної плати:1 групи - 167 розмірів мінзарплати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;"   (167*6000=1002000 грн)

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 1
  • *
01.12.20 14:51

Елена, они пока писали вторую часть, забыли о чем написали в первой части. 

Відповісти
    Оцінити
  • 19
  • 0
  • Елена
01.12.20 14:57

*, может и так. но хочется понимать на какой предел без РРО ориентироваться

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 1
  • Таня
01.12.20 20:15

Елена, чего непонятного? 167 -это 1 группа ЕН, это продавцы на рынках, они и так без РРО. А2-4 группы смотреть, они написали 220 мин. Зт. читайте внимательно, а не перескакиваете с одного на другое.

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Кудряшова
02.12.20 10:10

Таня, все внимательно читаем. Только к вечеру текст немного поменяли

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Людмила
01.12.20 15:35

Елена,на 1 млн за 2020,лучше перебдеть, чем недобдеть)) 

Відповісти
    Оцінити
  • 17
  • 0
  • Елена
01.12.20 15:37

Людмила,ну за 2020 я вообще не говорю. меня 2021 волнует

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Вадим
01.12.20 14:14

Как сделать человеку хорошо? Сделать плохо, а потом вернуть, как было(с)

Відповісти
    Оцінити
  • 146
  • 0
  • Евгения
01.12.20 14:39

Вадим, Доктор, мне так плохо, так скучно, жизнь потеряла смысл...
- Купите козу...
...
-Доктор, что за дизнь такая, я так устал, сил уже никаких...
-Продайте козу...

Відповісти
    Оцінити
  • 41
  • 0
  • Юлия Днепр
01.12.20 14:16

А мы в 2020 превысили 1млн, под РРО попадаем, наверное :(

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • Людмила
01.12.20 14:59

до  1200000

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 6
  • Анн
01.12.20 14:18

Интересная статья эксперта
https://www.obozrevatel.com/economics/analytics-and-forecasts/zelenskij-vmeste-s-radoj-otmenil-uchet-dlya-biznesa-ukraintsev-obrekli-na-bednost-a-mvf-obmanuli.htm

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 2
  • Наталия
02.12.20 14:34

Анн, действительно, что интересного в этой статье? Особенно улыбнуло про бесплатный ПРРО, разработанный налоговой. автор статьи пользовался многими электронными сервисами налоговой? И почему-то забыл о привязке зарплат чиновников к минимальной, они тоже взлетят. Про кредиты вообще молчу.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
01.12.20 14:54

Анн, А что в ней интересного????? 

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 1
  • Наталія
01.12.20 14:21

Цікавить, хто як робить. В 4 кв.2020 по приват24 брали до 5 млн, бо були впевнені ,що РРО і так буде з 01 січня. Як тепер бути? Була надія на поняття,яке хотіли ввести " дистанційне надання послуг". Я так зрозуміла, що це надання банками послуг переводу і це без РРО, боб-то  приват24,моно без РРО. 

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Тетяна
01.12.20 14:22

показуха "любого" президента 

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 8
  • Ігор
01.12.20 14:24

"Розетка", "Алло", пролобіювали собі пільги, як попи або маршрутки.
Реалізацію медичних послуг теж можна проводити через Інтернет, а потім запрошувати на очний догляд. Цікаво, що медицина стала ризиковою - гарна ж репутація у лікарів! А чому вчителів, які не бажають якісно працювати під час уроків, щоб потім вимагати плату за репетиторство, не визнають ризиковими?

Відповісти
    Оцінити
  • 49
  • 4
  • Оксана_Киев
01.12.20 18:34

Ігор, а тому, ігор, що якість 20хвилинного онлайн-заняття моєї дочки, наприклад, набагато вища, ніж пара в університеті. І вона хоче бути фопом

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 6
  • Вадим
01.12.20 14:29

Ігор, понимаете, "рисковые" это те, кто уходят от налогов. 

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 2
  • Ігор
01.12.20 14:34

Вадим, я про це і кажу: 1. Вчителі, дітям з малого віку надають дітям ганебний приклад; 2. Лікарі, які ухиляються, в іншому порядні?

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 1
  • Женя
01.12.20 14:27

Рано радоваться, это всего лишь ОТСРОЧКА, а не отмена. Год пролетит быстро. 

Відповісти
    Оцінити
  • 49
  • 3
  • Трударь
01.12.20 15:55

Женя, 100% согласен, я сказал бы ещё короче: "Рано радоваться"

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • Бух
01.12.20 14:29

Ура товарищи!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 6
  • Анн
01.12.20 14:38

"Президент Владимир Зеленский намерен ввести в Украине локдаун только с 2 января 2021 года, чтобы дать возможность звездам, в том числе "Квартала 95", отработать новогодние корпоративы."

Відповісти
    Оцінити
  • 52
  • 4
  • Игорь
01.12.20 17:00

Анн, новогодний концерт 95 квартала - 22 декабря. Значит карантин с 23. 

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 0
  • Марина
01.12.20 14:38

Т. е. вторая группа за 2021год должна не превысить 1320000?

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 1
  • Светлана
01.12.20 14:43

Марина, да, чтобы не использовать РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Марина
03.12.20 13:30

Светлана,а если интернет-маг и работает успешно по безналу, тогда как работаем? 

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ольга
01.12.20 14:40

Марина, 2 групи - 5004000 грн;834 умножить на 6000

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 11
  • Марина
03.12.20 13:26

Ольга,не правильно

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
01.12.20 14:48

Ольга, не путайте границу для Единого налога  и границу для применения РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 32
  • 2
  • Ольга
01.12.20 14:41

Лучше бы убрали этот бред с интернет-банкингом, который надо через рро проводить. Хотя это перевод со счета на счет, просто к счету привязана карточка. Но на это никто " не обратил внимание" у презыдента

Відповісти
    Оцінити
  • 56
  • 0
  • Ксюша
01.12.20 15:29

Ольга, Вот именно , болезненная тема.

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 1
  • Вячеслав
01.12.20 14:59

Ольга, нет никакого бреда интернет-банкингм. Есть муть в головах у налоговиков.

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 0
  • Ольга
01.12.20 15:32

Вячеслав, вот про эту муть я и говорю

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Оленка
01.12.20 14:46

Щось не можу зрозуміти, як зістикувати пункт 1 з пунктом 3

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • алиса
01.12.20 15:18

Оленка, п.1 - предел для права на пребывание в соответствующей группе ЕН, п.3 - предел для неиспользования РРО (одинаковый для всех групп)

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • Светлана
01.12.20 14:59

Оленка, в статье некорректно написано. В самом проекте закона -  220 минималок, там нет привязки к объемам первой группы

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Елена
01.12.20 15:16

Светлана,  "в абзаці чотирнадцятому цифри і слова "обсягу доходу  1000000 гривень" замінити словами і цифрами "обсягу доходу, визначеного відповідно до підпункту 1 пункту 291.4 статті 291 цього Кодексу".   """"  єто из проекта закона.   а  підпункт 1 пункту 291.4 статті 291 цього Кодексу говорит про ФОпов на ЕН с граничнім обьемом 167 минималок. за 220 мин нет. Если подскажите куда смотреть- я  буду рада. Хочется разобраться 167 или 220 все таки

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Светлана
01.12.20 16:34

Елена, 167 минималок - это лимит оборота для 1 группы,  а 220 минималок - это лимит для применения РРО.
Цитата из проекта: " 2. У пункті 61 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення":

в абзаці четвертому:


цифри і слова "1 квітня 2021 року" замінити цифрами і словами "1 січня 2022 року";


цифри і слово "1000000 гривень" замінити словами і цифрами "обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року ";

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Елена
01.12.20 17:03

Светлана, спасибо. теперь и я увидела. разобралась. таки было 220 мин

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Анна
01.12.20 14:58

Оленка, 3-я группа может работать до 7 млн. но дойдя до 1 млн 320 должен ставить рро 

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 0
  • *
01.12.20 14:54

Оленка, вы по поводу 167 и 220 минимальных зарплат?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Оленка
01.12.20 15:15

*,ні, я з приводу сенсу всього цього. Навіщо мені 5млн. на другій групі, якщо я маю ставити касовий апарат, досягнувши 1,3млн. Виходить, що прийняли законопроект, щоб заткнути страйкуючих. Чи я помиляюсь?

Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 2
  • о_О
10.12.20 15:57

Оленка, я теж не зрозумів... використання РРО ні разу не відтермінували. Лохотрон?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
01.12.20 15:27

Оленка, работайте на ЕН по безналу до 7 млн. (не до 5 как раньше)

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 2
  • Елена
01.12.20 15:35

Сорри, написала для третьей группі. а для второй -по безналу порог 5 млн.

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Оленка
01.12.20 15:32

Елена, у нас специфіка роботи не дозволяє мати тільки безнал, нажаль. Але я ж не про шляхи обійти. А про ситуацію загалом

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Елена
01.12.20 15:39

Оленка, ну с єтим согласна. порого для налички маленький, учитівая нашу инфляцию и рост цен ежегодній. ну у фискалов свое ж видение.

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Елена
01.12.20 14:58

*, мне тоже интересно. писала віше

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оксана
01.12.20 15:08

Я не зрозуміла-який дохід за 2020 рік має бути,щоб не застосовувати з 2021 РРО?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
01.12.20 15:17

Оксана, в 2020году -не привісить 1 млн. 

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Алина
01.12.20 15:11

Если превысили в этом году 1 млн, то РРО ставим? или для жтого года тоже порог изменили?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Татиана
01.12.20 16:03

Алина, если в этом году превысили 1 млн., то РРО нужно ставить.

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Юлія
01.12.20 15:19

Подскажите пожалуйста, если я в 2020 году задекларировал 1,2млн дохода, соответственно за мной пожизненно закрепляется использование рро при наличных расчетах. Так вот, если примут этот закон с повышением граничного объема дохода для использования РРО до 1,32млн я все равно буду обязана испольовать РРО или нет?

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Ольга
01.12.20 15:33

Юлія, да, теперь к сожалению пожизнено

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • Непогода
02.12.20 13:34

Ольга, что значит пожизненно? Если ФОП, который превысил порог для рро в 2020 году например закрылся. И потом решил открыться в 2022 или в 2025 году должен сразу использовать РРО?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
02.12.20 15:28

Непогода,Так. ФОП, що вже одного разу "попав" на РРО, сидить на ньому пожиттєво. Навіть якщо через 15 років після того відкриється на 1-й групі і продаватиме шкарпетки на ринку.

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Ольга
01.12.20 15:34

Ольга, если вы превысили в 2020 году 1 млн дохода и у вас были наличные операции, только если расчетно-наличные операции. Если вы только по безналу, то превышение 1 млн вам ничего не обязывает.

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 5
  • Віктор
01.12.20 15:21

Ви як діти, яка різниця в 2021 році який у вас дохід??? якщо з 2022 всі на РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 12
  • 0
  • Елена
01.12.20 16:15

Віктор, ой . дайте до 2022 дожить. а там все может біть

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 1
  • Игорь
01.12.20 15:34

эм.. у меня галлюцинации, или они действительно решили в проекте закона проблему с интернет-банкингом?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 1
  • Елена
01.12.20 16:17

Игорь, для єтого они, как минимум должні внести изменения в Закон про РРО и исключить из него упоминание в наличке  расчеті череж платежніе системі. Пока ж єтого нет

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 0
  • Игорь
01.12.20 18:27

Елена, как раз проектом 4439-д и вносятся изменения в закон о РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • олег
01.12.20 15:46

Игорь, только если оплата "за послуги"

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • о_О
10.12.20 16:01

олег, знову це брєдятіна з """"послугами"""", хіба нормально не можна записати раз і на завжди і вирішити проблему з еквайрінгом яку вони _самі_ і створили?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Світлана
01.12.20 15:46

Игорь,а где это написано , можно ссылку ?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Игорь
01.12.20 15:50

в проекте 
статтю 9 доповнити пунктом 13-1 такого змісту:
"13-1) при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Виктория
02.12.20 10:37

Игорь,вот и я прочитала,только за услуги,опять лажа,играют под налоговиков,вместо того,чтобы расставить все точки.Почему только услуги?Ну определите уже,что это безнал и РРО не нужен,раз и навсегда.

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • о_О
10.12.20 16:02

Виктория, саме таке, знову махлюйство і сцянньо в очі з цими "послугами", а потім дивуються чому багато в тіні і не хочуть з наперстниками з податкової мати справу.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Антон
01.12.20 20:12

Игорь, "немножко текст по-дьiбильному написан". Получается оплата за услуги через приват24 - НЕ розрахункова операция, а за товар - розрахункова

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • Ніна-Н
01.12.20 21:04

Антон, Ви праві. Кілька раз перечитала п.6 цієї статті, незрозуміло.Таке враження, що десь видерли фразу і не туди втулили.Як зрозуміти "розрахунки за послуги дистанційних послугах"?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ніна-Н
01.12.20 23:22

Виправили. Виходить, що розрахунки за послуги дистаційно без РРО, а товар з РРО? 
Треба чекати коли буде опублікованоЗакон.

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Оксана
01.12.20 15:50

А може вони мають на увазі що якщо у 2020 році перевищили обсяг 167 мін зарпл  і мінім зп на 01.01.2020-то тоді взагалі менше 1млн треба застосов рро,я вже нічого не розумію

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Игорь
01.12.20 15:50

ссылка на закон  в этой статье, в начале

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Света
01.12.20 16:30

стоматологічні послуги треба РРО ?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Светлана
01.12.20 16:50

Света,да

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Елена
01.12.20 16:58

Какой штраф, если не ставить PPO?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Вадим
01.12.20 17:52

Елена, 850 грн. Плюс 10% от суммы непробитого в РРО товара. Хотели сделать 100%, но это пока тоже отсрочили.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марина
01.12.20 17:23

Елена,Да,тоже возник такой вопрос) Кого -нибудь штрафовали уже за это?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Вадим
01.12.20 17:16

Если в 2020 доход оставил 950 000 грн 
Верно ли понимаю что в 2021 РРО могу не применять до 1.3 млн ? 

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Марина
01.12.20 17:22

Вадим,Да,верно.

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Валерий
01.12.20 17:44

Ветеринарные услуги = медицинские услуги? Тоже рисковые? Кто нибудь знает где почитать разьяснения?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Наталия
04.12.20 10:45

Валерий, из ЗИРа: "109.04 Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють надання платних послуг у сфері охорони здоров’я зобов’язані з 01 січня 2021 року застосовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та програмні РРО.  Класифікацією видів економічної діяльності ДК 009:2010 передбачено код 86 «Охорона здоров’я».
Т.к. код вет. услуг 75, считаю, что нам повезло, еще год без РРО.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
02.12.20 09:46

Валерий, когда-то в ЗИРе читала, что те рискованые мед.услуги связаны с лечением человека (так и написано "людини"). Вы ж не людей лечите, значит не входите в эту группу. Но советую посмотреть ЗИР.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Николай
01.12.20 17:57

Какие услуги входят в дистанционные как выяснить ?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ювелир
01.12.20 18:51

А где же пан Выдолоб с его союзом ювелиров, как он допустил Такое ?  Борец с режимами на протяжении долгих лет 

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 0
  • Юлия
01.12.20 19:29

Так надеялась, что не будут приравнивать к наличным платежам оплату через Приват24 и др.системы 
. А оставили только услуги. 

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Абркадабра
01.12.20 20:25

Добрый день, ситуация следующая. Вчера оборот за 2020 г превысил миллион, платеж зашел с приват 24 с пометкой Транз. счет DN DG DZ. Хотели принимать следующие оплаты только по безналу (контроль оплаты со счета на счет от НП). Позвонила буху, говорит что отсрочка по закону 4439 будет действовать только для тех, кто в 2020 не превысил миллион. 
Реально если я сделаю возврат только на эту сумму, а остальные буду принимать только по безналу в декабре до 1.5 млн, то касса нам светит 100%?

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Виктория
02.12.20 11:09

Абркадабра,если Вы идете на поводу налоговых разьяснений,то ставте РРО,а вообще,Приват 24 это только в их понимании нужно РРО

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Алла
02.12.20 10:36

Абркадабра, да, светит РРО,  если были наличные расчеты в течение года. 

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Микола
01.12.20 20:42

В    список  ризиковых  нада  еще  включить  стоматологов  и  нотариусов  с  адвокатами  обязательно --  вообще  обнаглели  и  цены  прут  кто-какие  вздумает !!

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 1
  • Стоматолог
04.01.21 13:41

Микола,включили,
 ціни будуть вдвічі більші вже над цим працюємо.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Віктор
02.12.20 14:58

Микола, Будут теперь еще больше

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ніка
01.12.20 20:54

Микола, стоматологів включили, це послуги в сфері охорони здоров'я

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Светлана
01.12.20 22:31

Навели бы еще порядок в понятии розрахункових операций. 
Сколько можно читать консультации налоговой, что платеж через Приват24 и им подобные системы на счет ФОПа - это розрахункова операция? 
Современный мир, он-лайн оплата с карточки на счет, при этом ФОП не может контролировать клиент заплатит в кассе банка, в ПТКС банка или через он-лайн банкинг!
И не путать эквайринг, где ФОП имеет договор с банком, и просто он-лайн банкинг с платежами по Украине, по реквизитам

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 1
  • Ирина
02.12.20 09:11

Светлана, очень с вами согласна. принимаем деньги ТОЛЬКО на р/с, никаких карт, выдаем реквизиты айбан, для удобства покупателей разрешаем платить любым удобным способом, почему я должна ставить РРО, если заказчик хочет лежа в ванной в 10 вечера оплатить с телефона свой заказ!!! какой-то пещерный закон об РРО!!

Відповісти
    Оцінити
  • 28
  • 0
  • о_О
10.12.20 16:11

Ирина, закон писали динозаври родом з СССР + для чого приймати ОТАКЕ, якщо вже на етапі прийняття виникають незрозумілості? Більше хаосу?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Світлана
02.12.20 14:37

Ирина, я трошки занурилась у цей закон і знайшла, що у 1995 році, коли його приймали, були визначення "платіжна картка" і "банківська платіжна картка" окремо. 
Що також відображено у поточній версії  визначення розрахункової операції складним реченням. В якому в першій частині згадується просто платіжна картка, а у другій частині речення - саме банківська платіжна картка. 
Для мене немає сумніву, що розрахункова операція у разі застосування банківської платіжної картки =   оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця. БАНКОМ ПОКУПЦЯ.  А не через РРО продавця. 

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Виктория
02.12.20 11:10

Ирина,так сама фигня.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Татьяна
01.12.20 22:35

Странно а почему никого не волнует что после оборота 1 миллион нужно стать плательщика НДС ?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 2
  • Бух.
01.12.20 22:49

Татьяна,тому що ФОП на єдиному податку це виключення з правила. І коли він досяг межі 1млн грн, він має право, а не обов'язок стати платником ПДВ.

Відповісти
    Оцінити
  • 22
  • 0
  • Бух.
01.12.20 22:51

Особа підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ у разі:

якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 грн. (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 Податкового кодексу України, крім особи, яка є платником єдиного податку першої - третьої групи;

Відповісти
    Оцінити
  • 15
  • 0
  • Наталия
02.12.20 11:50

Правильно ли я поняла, что для торговли мед изделиями в любом случае нужен про, хоть и миллион не превышен.? 

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Сомневающийся Sкептиk
02.12.20 13:08

Наталия, увы, правильно. И это давно. Это не «новое» правило. 

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Елена
02.12.20 12:29

Наталия, увы, правильно

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наталья
02.12.20 12:18

Доброго времени суток, если во 2 кв 2020 года на едином налоге превысил 1 млн грн, 3-4 квартал 2020 был на общей системе без деятельности, можно в 2021 стать единщиком без РРО?  

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Светлана
02.12.20 13:52

Наталья,обязаны теперь принимать РРО. независимо от системы налогообложения, даже если закроетесь и через время откроетесь. Единственный вариант не принимать наличных и карточек.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наталья
02.12.20 14:13

Светлана,спасибо, печально

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Оксана
02.12.20 12:32

Так магазин автотоваров без РРО в 2021 году?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • о_О
10.12.20 16:14

Оксана, якщо дохід менше 1 320 000 грн звісно, інакше РРО.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Светлана
02.12.20 13:53

Оксана,да

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Елена Анатольевна
02.12.20 13:20

Спасибо тем ФОПам кто под радой стоял, а не просто хотел змін!
От души вас благодарю!

Відповісти
    Оцінити
  • 48
  • 3
  • Уж
03.12.20 10:16

Так не сказано ж, що якщо за попередній календарний рік обсяг доходу перевищив 220 мин.зпл, то з 01,01,21 треба застосовувати РРО, сказано що на протязі календарного року 2021 перевищив, то застосовуй
Чи я не вірно зрозуміла?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Hanna
06.12.20 19:59

Насчет пункта 6
6. Законом определено, что при осуществлении расчетов за услуги в случае проведения таких расчетов исключительно с помощью банковских систем дистанционного обслуживания и/или сервисов перевода средств, РРО (ПРРО) не применяется.
Получается, если у ФЛП интернет магазин, оплата происходит исключительно через Фонди/Ликпей, товар отправляется Новой или УКР почтой по полной предоплате, тогда ФЛП не нужен РРО(ПРРО)? Даже при превышении в 1 или 1,3 млн? Или это реально касается только услуг, а не товаров?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • о_О
10.12.20 15:51

>Відтермінувати до 1 січня 2022 року обов’язкове застосування РРО (ПРРО) для фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінзарплати (у 2021 році - 1 млн 320 тис.грн), крім тих, які провадять діяльність у сферах з істотними ризиками ухилення від оподаткування.
Так де справжнє відтермінування? Відтермінували РРО тільки для тих у кого <1,3 млн.
???????

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Наталія
21.01.21 20:32

Підкажіть якщо по розрах.рах. ФОП 2 група за 2020 р пройшло 1 200 тис. грн, то з 2021 року потрібне рро по кожній оплаті на розрахунковий рах? 

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
фото автора У фокусі
Ушакова Лілія Середня зарплата: як ви виплату назвете, то… нікого не колишить...
23853 40
Календар бухгалтера
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Додаток
Курси валют
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 10 грн
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд