Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


06.01.21
23659 24 Друкувати

Розрахунки через Приват24, Монобанк, Liqpay прирівняні до банківських операцій — НБУ

НБУ знову підтвердив, що оплата за товари (послуги) через Приват24, Ощад24, Монобанк, Liqpay шляхом переказу коштів з рахунку за розпорядженням клієнта є банківською операцією, інформує Бухгалтер.ua. Цього разу у листі від 30.12.2020 р. № 57-0009/80572 на запит Мінекономрозвитку.

Аналогічна позиція була й раніше. З позиції НБУ до безготівкових розрахунків потрапляють перекази за допомогою сервісів переказу коштів (Liqpay, Portmone, iPay тощо), банківських систем дистанційного обслуговування таких як Приват24, MONOBANK, Ощад24/7 тощо (у т.ч., з використанням платіжної картки), шляхом внесення покупцем готівки у касу банку або небанківської установи (у тому числі, шляхом використання програмно-технічного комплексу самообслуговування (ПТКС). Її можна зустріти у листі НБУ від 28.09.2020 р. № 57-0009/53844.

Зазначені вимоги законодавства НБУ просив враховувати при наданні податкових консультацій платникам податків.

Все це пов'язано із тим, що розрахунки за допомогою таких сервісів ДПС трактувала як розрахункову операцію в розумінні Закону про РРО і вимагали формувати від отримувачів переказу за товари (послуги) фіскальний чек.

29.12.2020 року прес-служба ДПС підтвердила лише той факт, якщо споживачі, використовуючи мережу Інтернет, замовляють послуги і розрахунки за них здійснюють виключно із застосуванням електронного платіжного засобу та платіжних систем (LiqPay, Portmone, EasyPay, PayPong, Ipay.ua, City24, Приват24 тощо), то такі операції здійснюють без застосування РРО надавачем послуги.

Це слідувало після того як із 10.12.2020 року завдяки Закону № 1071 РРО не потрібен при розрахунках за послуги, якщо такі розрахунки проводять виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.

Коментарі
  • Олег
06.01.21 02:31

Алилуя!!! Не прошло и 10 лет как чудо свершилось. Это же надо , банковские операции признали банковскими!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 68
  • 3
  • Наталія
06.01.21 08:27

Олег, рано радоваться, налоговая признает только рассчеты за услуги ...

Відповісти
    Оцінити
  • 25
  • 1
  • Олег
07.01.21 01:24

Наталія, так у меня услуги, денег в руки не берем, все через банк

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Юра Г.
06.01.21 08:41

Наталія, Вы совершенно верны, я не пойму, откуда столько радости

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 4
  • Буржуй
06.01.21 07:36

А что с РОS- терминалом.? Если бы его приравняли к б/н расчету без использования РРО у меня бы количество аппаратов и документов уменьшилось бы в 2 раза!

Відповісти
    Оцінити
  • 16
  • 2
  • Ксюша
06.01.21 09:51

Буржуй, Та же проблема . Упростили бы на порядок. Но видать кто то очень в теме  и в доле , раз идут наперекор здравому смыслу.

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 2
  • Шурик
06.01.21 07:47

Пресс служба ПДС, эта та которая всех прессует или которая врёт.

Відповісти
    Оцінити
  • 12
  • 1
  • ГБ (Главбух)
06.01.21 09:13

Шурик, Пресс служба ПДС -это барышня по вызову! Кто ей платит - тот ее и танцует. 

Відповісти
    Оцінити
  • 34
  • 2
  • Алена
06.01.21 09:47

ГБ (Главбух), Браво

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 1
  • хаха
06.01.21 09:34

Ждем версии от гоструда )))

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 1
  • ***
07.01.21 20:05

хаха, Не, как всегда от Авакова.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Сомневающийся Sкептиk
06.01.21 10:14

Здійснення розрахунків з оплати товарів або послуг з використанням систем дистанційного обслуговування та сервісів банків за своєю суттю є переказом коштів з рахунку платника на рахунок отримувача (суб'єкта господарювання).
 
З огляду на викладене, оплата за товари (послуги) через Приват24, Ощад24, Монобанк, Liqpay шляхом переказу коштів з рахунку за розпорядженням клієнта є банківською операцією. 
^^^^^^^^^^^
Мне интересно - налоговая признает, что в своих ИПК специально, со злым умыслом, вводила в заблуждение спрашивавших? Признает ли свои ИПК недействующими? 

Відповісти
    Оцінити
  • 26
  • 2
  • Олег
06.01.21 16:40

Сомневающийся Sкептиk,
ДПСУ ніколи не визнавала своїх помилок. Не варто цього і зараз очікувати.
Але ДПСУ може змінити свою роз’яснювальну практику. 
Побачимо, чи вплине на них лист НБУ...

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Юра Г.
06.01.21 12:39

Сомневающийся Sкептиk, конечно НЕТ.
Учитывая последние изменения, скоро изменят само понятие наличные и безналичные, сведя их к одному - расчеты.
И при расчетах обяжут ВСЕ РАСЧЕТЫ ФИСКАЛИЗИРОВАТЬ.
ПОВЕСЯТ ПРОГРАМНОЕ РРО В БАНКОВСКИЙ ИНТЕРФЕЙС, И ФИСКАЛИЗАЦИЯ БУДЕТ ПРОХОДИТЬ БЕЗ ВАШЕГО ВМЕШАТЕЛЬСТВА.
ОДНА ЗАГВОЗДКА УВЯЗАТЬ ОПЛАТУ С НАКЛАДНОЙ, АКТОМ.
И ТУТ ИМ НА ПОМОЩЬ ПРИЁДЕТ ЭЛЕКТРОННАЯ НАКЛАДНАЯ.
.
Мы сами выбрали своей стране путь опытного образца по чипированию населения.
И ЕСЛИ НЕ ОСТАНОВИТЬ ЭТО БЕЗУМИЕ, ТО .............

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 2
  • Mariya A.
06.01.21 10:28

Сомневающийся Sкептиk, нет. На работу в налоговую очень жесткий отбор.
- Говорят из Правительственной Службы Просвещения. Ваш сын Ричард М.Джордан, классификационный номер 600-115, завершил прохождение правительственного экзамена. Мы вынуждены с прискорбием известить вас, что его интеллектуальное развитие превзошло установленный правительством уровень, предусмотренный статьей 84, раздел 5 "Нового кодекса"... (с)

Генри Слизар. "День экзамена". Очень рекомендую всем. Там всего пять страшных страниц.


Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 4
  • Roma
07.01.21 08:29

Mariya A., спасибо за "День экзамена". Концовка - жесть, и очень актуально...

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 1
  • Юра Г.
06.01.21 12:42

Mariya A., У них с интелектом всё впорядке.
У них отсутствуют другие, отличающие человека от желудка  качества.

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • Mariya A.
06.01.21 14:21

Юра Г., возможно Вы правы. У меня знакомая, сильный бухгалтер и аудитор по образованию, много лет проработала в офисе крупных плательщиков. Но не выдержала, уволилась. Внутренние "методички" налоговой совсем перестали совпадать с ее внутренним миром. А мы так мечтали спасти мир! Она с той стороны, я - с этой. Теперь мы обе по эту сторону. И по-прежнему мечтаем спасти мир )))

Відповісти
    Оцінити
  • 10
  • 1
  • Альона
06.01.21 13:02

Э-э-э, ну почему первая часть статьи говорит о товарах и услугах, а вторая, где итог - только о услугах? 

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Любовь
06.01.21 13:07

и чем отличаются деньги, уплаченные за работы от денег, уплаченных за товар?

Відповісти
    Оцінити
  • 20
  • 0
  • Олег
07.01.21 01:29

Любовь, услуги не контрабасят, нет акциза и прочей херни. Да и откат услугами сложно вымогать, а вот колбасой и колготками запросто.

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 1
  • Елена
06.01.21 23:55

Любовь, по услугам баланс не нужен, а по товарам очень хотят видеть

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Елена
07.01.21 01:53

Елена, привет вам из 07-12-2021-1-1-52. 

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Лариса
11.01.21 14:56

Доброго дня! Є питаннячко: ці "послуги" включають медичні послуги ( які тепер є "ризикованими видами діяльності" і з 01.01.2021 підпадають під РРО при готівкових розрахунках)? Якщо, наприклад, пацієнти будуть розраховуватись виключно ч/з Приват24 і т.ін.?

Відповісти