Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


29.03.21
328784 155 Друкувати

Єдиний звіт з ЄСВ та ПДФО: приклад заповнення

Сайт Бухгалтер 911 нагадує, що зовсім скоро настане час подання квартальної звітності.

До її лав вперше потрапив єдиний звіт з ЄСВ та ПДФО.

У відео розглянемо на прикладі порядок заповнення додатків об’єднаного звіту.

  • Знайомство з додатками
  • Приклад - всьому голова
  • Формуємо 4 ДФ
  • Заповнюємо Д5
  • Заповнюємо Д1
  1. Фрагменти заповнення 4ДФ за місяці І кварталу 2021 року;
  2. Фрагмент заповнення Д5 за І квартал 2021 року;
  3. Фрагмент заповнення Д1 за місяці І кварталу 2021 року.

Журнал "Бухгалтер 911" завжди поруч попри карантин!

Передплачуйте і будьте здорові!

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Бах
29.03.21 11:45

А 1 дф зачем помесячно!? ЕСВ с помесячной разбивкой не достаточно? А зачем "временный налог" 1,5% помесячно разбивать?

Відповісти
  • Лариса
29.03.21 12:22

Бах, это чтобы бух дурью не маялись и чтобы скучно не было налоговикам-писець полный, но бух сильные переживем и это

Відповісти
  • Валентин
29.03.21 11:57

Бах, "временный налог" - шутка зашла)

Відповісти
  • Андрій
29.03.21 14:21

Валентин, Немає нічого більш вічного, ніж тимчасове....доведено ДПС

Відповісти
  • Ірина
29.03.21 12:16

Как же все-таки правильно заполнять графу 11-внутренний совместитель в додатке 5. На одних ресурсах пишут, что эта колонка заполняется только если в графе7 стоит категория особы2, т.е.без трудовой книжки. Во всех остальных случаях эта колонка должна быть пустой. (в этой консультации именно так и заполнено). На других ресурсах утверждают, что графа 11 пустой быть не может, там должно быть или1, если это внутренний совместитель, или0 во всех остальных случаях. А пустой она оставаться не должна. Так как все-таки правильно,

Відповісти
  • ТЕТЯНА
25.04.21 20:37

Ірина,

Відповісти
  • Валентина
05.05.21 15:05

ТЕТЯНА,

Відповісти
  • Олена
29.03.21 14:06

Редакции - респект. Спасибо огромное!

Відповісти
  • Олена
30.03.21 08:59

Так , а где этот отчет в электронном виде , есть он или еще нет в каких либо ПО , меня директор с пенсионными уже того этого  "любит"  ему нужно заявку  на перерасчет пенсий подавать
 и  все же 30 число !!!! 

Відповісти
  • Мариша
31.03.21 12:43

Олена, как мне было сказано - налоговая еще тестирует форму в электронном виде!!! А у меня ФОП один закрылся и мне это надо было сдать уже, так как человек уезжает... 

Відповісти
  • Олена
04.04.21 21:38

Така ж сама історія і в мене. Перевірка по ліквідації ПП закінчувалась у п`ятницю і потрібно було здати звіти, не здані попередниками за 2014рік. У Податковій сказали, що новий звіт ще тестується і програмісти виправляють помилки, в тому числі і в Додатку 4ДФ ряд.032 код адмін.-госп одиниці, який видає помилку.  У паперовому вигляді сказали теж не прийметься, бо оператор в податковій не зможе завести його у систему, поки не видалять усі помилки. 

Відповісти
  • Елена
08.04.21 12:56

Олена,коллега,спасибо Вам за комментарий- бьюсь сегодня полдня со стр.032, выдаёт ошибку. А, как оказалось, это не я ... ) 

Відповісти
  • Любов
08.04.21 13:14

 Все було б дуже гарно і можна робиратися з цим звітом з ранку до вечора, але є ще й інші звіти та справи, як з цим бути?

Відповісти
  • Олена
30.03.21 09:11

Так как все-таки правильно заполнить НДФЛ и ВС- как раньше (по аналогии с запрлатой, что віплачивается своевременно) или как в Порядке к заполнению написано - ФАКТИЧЕСКИ ПЕРЕЧИСЛЕННАЯ СУММА В ОТЧЕТНОМ МЕСЯЦЕ????

Відповісти
  • !!
30.03.21 09:27

Олена, я поняла, что как в 1 дф, начислено перечислено одинаковые суммы, если зп выплачивается вовремя. Может я ошибаюсь.....

Відповісти
  • Олена
30.03.21 10:21

!!, так действительно рассказывает и показывает лектор, НО согласно Порядку  по заполнению отчета так пишут ТОЛЬКО ПРО ПОКАЗАТЕЛЬ ЗАРПЛАТЫ, А ПОКАЗАТЕЛЬ НДФЛ И ВС_ в ФАКТИЧЕСКИ ПЕРЕЧИСЛЕННОМ ВИДЕ. вот и возник вопрос

Відповісти
  • Л.Н.
12.04.21 15:33

Олена, Тот же вопрос... Если налогов перечислено фактически больше.

Відповісти
  • Юлия
30.03.21 09:47

А меня еще интересует вопрос- как сдавать этот отчет за Обособленные подразделения?! У нас 1ДФ - Десять порций в разные налоговые. Теперь и этот отчет так??? Разъяснений НЕт

Відповісти
  • Бух
30.03.21 11:11

Юлия, у меня такой же вопрос. Хотя у нас необособленные, но НДФЛ платим по их месту, а ВЗ И ЕСВ - по нашему. Как теперь и куда подавать - х/з....

Відповісти
  • Нона
30.03.21 10:02

Доброго дня! Скажіть будь ласка, всім в кабінеті приходить повідомлення про незданий звіт по зарплаті - j3000413 ??

Відповісти
  • Iryna
30.03.21 11:06

Так, приходить. Пишуть, що не треба перейматись. То ел. кабінет глючить.

Відповісти
  • eMelya
30.03.21 11:35

Хто на сьогодні заповнює паперові звіти? Яка користь від цих прикладів? Кому цікаві стандартні варіанти? Дякую за роботу, але інформації - нуль. НЕ стандартна ситуація:  з попередніх звітів маємо перехідні лікарняні та відпуски. Для цього звіту, який має в загальному розділі три колонки для помісячних сум, в першому кварталі, наприклад, куди відносити відпустки за квітень?

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
30.03.21 15:40

eMelya, насчет трех колонок не совсем понял. Все также. Указываете в Додатке за соответствующий месяц начисления. 
Например, допомога по БиР начислена в марте за кусок марта, апрель, май... – отображаете в квартальном отчете за 1кв., в Додатке по ЕСВ за березень отдельными строками: за березень, квітень ... То же самое с отпуском за апрель, если начисляете в марте. Переходящие отпускные, начисленные в феврале, отображаете в таблице за февраль – в месяце начисления (отдельно за февраль, отдельно за март, отдельно за апрель). В Розд. IV "Порядок заповнення додатків до Розрахунку...", в частности, сказано:  Нарахування відображаються за календарний місяць (з першого по останнє число місяця). 
Стосовно однієї застрахованої особи допускається декілька записів у Д1, якщо протягом одного звітного (податкового) періоду застрахованій особі були здійснені нарахування виплат за поточні та майбутні (відпускні, допомога у зв’язку з вагітністю та пологами), за минулі (тимчасова непрацездатність та перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами і нарахування сум заробітної плати (доходу) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання якої (яких) перевищує календарний місяць, а також за відпрацьований час після звільнення з роботи або згідно з рішенням суду - сум середньої заробітної плати за вимушений прогул) періоди.

Відповісти
  • eMelya
30.03.21 20:18

Сомневающийся Sкептиk, если говорить старыми терминами, Таблица 1 Додатка 4 имела одну колонку для сумм, которые начислялись автоматически на основании таблицы 6. В новом отчете будет три колонки, соответственно месяцам периода. В какой из них должна попасть сумма отпуска, начисленная в феврале за март, апрель и, допустим, доначислена в марте за апрель?

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
31.03.21 10:14

eMelya, она у Вас будет "идти" из Додатков. Если в Додатке за февраль отражены начисления за февраль 3000 и за март 3200 (всего 6200), то попадёт в колонку за февраль 6200; если в марте доначислено за апрель, то попадёт в колонку марта. Если в феврале начисляете пособие по БиР (126 дней: февраль-март-апрель-май), то попадёт в колонку 2 (за "февраль", второй месяц квартала)...
Проблемы есть в другом: например, были работники только в январе (все уволены 25 января), а сдавать придётся 3 додатка 1 (заполненный за январь и 2 пустых за февраль и март), аналогично с 4ДФ...  

Відповісти
  • eMelya
31.03.21 12:58

Сомневающийся Sкептиk, что такое Додаток за февраль? Вы видели это приложение? Додаток один - Д1, и  в нём все записи с января по март. Чтобы все данные из февраля попали в Раздел 1 колонку 2, должен быть ещё один параметр - месяц начисления. А его нет. Как в таком случае программа поймет в какую колонку записать сумму проведенную как апрель 2021 года?

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
31.03.21 14:14

eMelya, к Розрахунку будет три Додатка 1: не нравится "февраль"? Хорошо! Будет за 1 месяц, за 2 месяц и за 3 месяц І квартала 2021. Будет 3 Додатка 4ДФ: за первый месяц, за второй месяц, за 3 месяц І квартала 2021г. Будет (при необходимости) один Додаток 5 за І квартал 2021г. Что тут непонятного? 
Данные из Додатка 1 за первый месяц попадут в первую колонку Розрахунку, из второго – во вторую, из третьего – в третью. 
Я видел это приложение и даже указывал Минфину на его недоработки на этапе проекта. Вы невнимательно просмотрели сам Розрахунок и Додатки. ВСЕ Додатки, включая Додаток 1 (кроме Додатка 5) заполняются ПОМЕСЯЧНО!!! Если в строке 02 Додатка 1 в поле для "(номер місяця в кварталі)" укажете "1" это будет означать первый месяц квартала (для 1-го квартала 1-й месяц это январь), укажете "2" – второй месяц квартала (для 1 квартала – февраль), и т.д. Внимательно прочитайте примечания к Додаткам. Прочитайте Порядок заполнения Розрахунку и Додатків. Перечитайте ещё раз мои ответы выше, с учётом того, что в квартальной отчётности будет по 3 додатка за каждый месяц

Відповісти
  • eMelya
31.03.21 17:03

Сомневающийся Sкептиk, если будет три Додатка 1 и три Додатка 4ДФ то вопросов по заполнению нет. Появляются вопросы  общие - зачем такое городить?! Одиннадцать форм экспорт-импорт... И главный вопрос, где эти формы??? Завтра первый день сдачи отчета, а нужно ещё модуль экспорта писать из наших программ.  

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
31.03.21 17:18

eMelya, видите, у Вас вопросов нетЗачем такое городить? – это покращення для нас, чтобы не расслаблялись! 
А меня раздражает – зачем сделали так, что нужно сдавать пустые Додатки: например наёмных нет, была выплата только ФОПу в январе. Будет Розрахунок 4 страницы и по 1 странице 3 Додатка 4ДФ за январь с данными по ФОПу, за февраль пустой и за март пустой – 7 страниц. Или (если с работниками): были работники и уволены все в январе. Других выплат не было. Всё равно будет по 3 Додатка 1 (заполненный за январь и 2 пустых за февраль и март), + тоже самое по додаткам 4ДФ + одна табл. 5... В бумажной форме отчёт увеличивается в разы (если сложить старые 3 Додатка 4 + один расчёт 1ДФ). И только, если ВЕСЬ квартал не было начислений и выплат, не было наёмных, то Розрахунок не сдаётся.  

Відповісти
  • eMelya
31.03.21 17:31

Сомневающийся Sкептиk, спасибо за информацию, немного стало ясно, можно хоть что-то начинать делать, набросать выборку. Не так страшен сам отчет, как бухгалтер на нервах, если отчет не будет вовремя... 

Відповісти
  • !!
30.03.21 11:55

Да, действительно! Может в март? Как раньше в отчете ЕСВ, если за март сдавали, то там и показывали за апрель, указывая месяц

Відповісти
  • eMelya
30.03.21 12:05

!!, а если отпускные начисляли в феврале и они переходящие на март и апрель? Я уже не говорю за больничные, которые могут принести с опозданием на месяц-два, и ещё нужно будет снять зарплату за дни болезни, потому, что бюджетники закрывают зарплату за неделю до конца месяца без учета больничных...  

Відповісти
  • !!
30.03.21 12:11

eMelya, логично было бы, в каком месяце начисляем, в том и показываем. Но как в этом отчете....?

Відповісти
  • eMelya
30.03.21 20:23

!!, логично - если вручную заполнить, а если автоматически по аналогии таблицы 1 додатка 4, как программа будет их понимать? Нужно тогда вводить доппараметр - месяц расчета.

Відповісти
  • Наталія
30.03.21 16:16

!!, я так завжди показувала і буду показувати. А то тепер спробуй все запам'ятати, ще можна такого наробити,що потім спробуй виправити 

Відповісти
  • Анн
30.03.21 12:53

Как отражать перечисление налогов в 4ДФ если ЗП выплачивается не регулярно, так как и раньше показывали - по факту ?

Відповісти
  • Ната
30.03.21 13:06

Анн,показывайте как будто регулярно. Потому что в нормативке есть разьяснение как заполнять, если регулярно. а если нерегулярно - механизм не прописан.

Відповісти
  • Кристина
30.03.21 14:17

и у меня на сегодня не выплачен февраль, не знаю как и быть. Думаю если до момента подачи отчета выплатим февраль и март то Невыплату можно не показывать. У кого еще голова болит на этот счет ?

Відповісти
  • ***
30.03.21 14:17

 А какой J  будет этот отчет? Кто-нибудь знает?

Відповісти
  • Natali
30.03.21 15:14

***, J 0500106

Відповісти
  • ***
31.03.21 12:32

Natali, спасибо )))

Відповісти
  • Светлана
30.03.21 14:52

Почему не дают разъяснений заполнения  таблицы по спецстажу???

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
30.03.21 15:26

Светлана, а что там сложного? Просто практически ни у кого из, например, ФОПов-работодателей с медработниками, – нет права на его предоставление (и также на "себя"). Коды можно взять отсюда: https://buhgalter911.com/spravochniki/otchetnost/1-df/dovidnik-kodiv-pidstav-950515.html или с других ресурсов...

Відповісти
  • Інна
01.04.21 15:06

Намагаюся здати цей звіт, при перевірці пише HKATOTTGЗначення '' непріпустімо для шаблон
ом 'UA [0-9] {17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.

Відповісти
  • Екатерина
07.05.21 09:49

Можливо комусь стане в нагоді: кодифікатор має складатись з 17 цифр, ось корректна таблиця https://atu.decentralization.gov.ua/static/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8F%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%20%D0%9A%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC%20%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%9E%D0%90%D0%A2%D0%A3%D0%A3.xlsx

Відповісти
  • Вадим
05.04.21 20:43

В мене така сама проблема. Очевидно проблема у кодифікаторі територіальних одиниць. Ось тут список є помилок http://www.inco-systems.com.ua/fondy-i-otchetnost/sistemy-podachi-otchetnosti/88-oshibki-polej-zapolneniya-otchetov-v-edzv

Відповісти
  • Serge
01.04.21 17:05

Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.
при сохранении

Відповісти
  • Таня
02.04.21 15:28

Serge, це мабуть у всіх так(((

Відповісти
  • Larisa
01.04.21 15:55

А как сдавать если у ФОПа нет наемных и он сдает 4дф только по ознаке 157 (выплата дохода ФОПу), то как заполнять 09Ознака платника єдиного внескуВідмітка "Х" про відповідну ознаку  вот этот рядок? 

Відповісти
  • Дарья
15.04.21 16:17

Larisa, тот же вопрос. ФОП оплачивает ежемесячно аренду другому ФОП. Больше операция нет. Так что ж тогда отмечать в главном документе?? Без отметок не пропускает...

Відповісти
  • Марина
01.04.21 17:17

Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно. Такая же беда!!!! Звонила на горячую линию ДПС, там говорят, что не они разработчики программы и помочь не могут. Если у кого-то получается ввести код, скажите КАК????

Відповісти
  • Наталья
18.04.21 23:42

Марина, эта ошибка выдается-когда только в одном отчете заполнили , а в додатке нет, везде  рядок 032 надо внести : необходимо заполнить код (UA17цифр)   в   в ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ  рядок 032                                                                            и в                                                                                                          Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору рядок  032

Відповісти
  • Марат
05.04.21 11:02

Марина,
Сегодня на горячей линии ответили также: мол это массовая ошибка, разрабы испраляют, позвоните позже...

Відповісти
  • Serge
01.04.21 18:26

Додаток 4    Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.

Відповісти
  • Светлана
01.04.21 20:17

Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.

Відповісти
  • Наталья
18.04.21 23:40

Светлана, необходимо заполнить код (UA17цифр)  в податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску  рядок 032                                                                            и в                                                                                                          Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору рядок  032

Відповісти
  • Лина
05.04.21 10:15

Светлана,

Відповісти
  • Татьяна
01.04.21 23:07

аналогично....плюс додаток 5 не проходит:

Відповісти
  • Татьяна
01.04.21 23:08

F0510506HNUM1'' не є припустимим значенням 'integer'. Значення '' поля 'HNUM1' внесено некоректно.

Відповісти
  • Мария
02.04.21 19:59

Вчера выдавало  эту же ошибку и Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно. Сегодня уже только вторую. Думаю, надо подождать 

Відповісти
  • Natali7777
02.04.21 10:59

HKATOTTGЗначення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.

Відповісти
  • Алексей
02.04.21 12:09

Значення '' неприпустимо для шаблону 'UA[0-9]{17}'. Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно.

Відповісти
  • Перекатиполе
02.04.21 13:51

Ошибка при внесении КОАТУ - скопировала из справочника "Кодифікатор адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад" - в самой форме ошибка ушла, но в приложении Д4  выдает ошибку. Отчет подписать в кабинете не позволяет, потому что в Д4 ошибка программистов кабинета.

Відповісти
  • Анастасія
02.04.21 16:32

Скеазали, працюють над цією помилкою

Відповісти
  • Наталя
02.04.21 14:44

Тільки почала вивчати цей звіт..допоможіть зрозуміти-4дф має би три,треба додати три цы додатки ?

Відповісти
  • Наталя
02.04.21 14:46

Я так зрозуміла має бути один пакет документів.І в ньому по три додатки 4 ДФ.Як їх добавити?

Відповісти
  • Кристина
02.04.21 18:12

Наталя, Я тоже так поняла, что один пакет и три додатака с разным "номером додатка розрахунку" и месяцем.
А добавить - В открытом документе стать на закладку с перечнем имеющихся додатков, там вверху будет "+Додати"

Відповісти
  • Елена
02.04.21 14:49

подскажите а если предприятие стоит ,этот отчет сдавать нужно?

Відповісти
  • Анастасія
02.04.21 16:34

Елена,если есть наемные сотрудники, н-р, на карантине без зп, то нужно

Відповісти
  • Елена
06.04.21 09:45

скажіть будь ласка як вирішити проблему "значення елементу номер розрахунку недопустиме значення 0 має недопустимий тип даних"
намагаюсь зробити 4ДФ по стипендії  

Відповісти
  • Світлана-BSH
11.05.21 16:00

Елена, виправте номер на титульному аркуші "Податкового розрахунку", цей реквізит там заповнюється, потім він відобразиться у 4ДФ

Відповісти
  • Галина
03.05.21 15:52

В об"єднаній звітності в додатку 4ДФ як виправити номер Розрахунку? Такого запису там немає, а якщо я вивожу його на друк то вона появляється але її справити там не можна. Може хтось підкаже як це виправити.

Відповісти
  • Екатерина
06.04.21 12:40

Заколебали! Они до китайской пасхи будут ошибки в формах исправлять?!!! В 1-С еще нет этих новшеств и в помине, а нам "сиди и жди, пока придумают вожди"? ЕСВ бы уже сдали и забыли помесячно, да и с 1ДФ проблем не было никаких. А теперь - те же фаберже, только в профиль, а гемор-то какой!!!

Відповісти
  • Зацікпвлений
06.04.21 21:47

"Новий звіт", який розроблявся з 2019р,!!!!.- вершина дебілізму Можна звичайно списати на усклпднення після Ковіду в авторів та реалізатопів

Відповісти
  • Виктория
06.04.21 21:48

У меня вопрос, выплаты по 157 коду ФОПам теперь тоже нужно помесячно показывать?  И если есть работник без иденфикационного кода, нужно подавать две порции отчёта?

Відповісти
  • людмила
06.04.21 22:15

подскажите, я единщик на 3 гр.,  наемных работников нет,1ДФ нужно подать по выплатам 157 кода. ЭТО МНЕ СДАВАТЬ  В НОВОМ ОТЧЕТЕ ? ТОЛЬКО ПОДАВАТЬ ОДИН Д4? Я ПРАВИЛЬНО ПОНЯЛА? И С РАЗБИВКОЙ ПО МЕСЯЦАМ ? 

Відповісти
  • Юлия
13.04.21 13:07

людмила,а как подать можно с разбивкой по месяцам?

Відповісти
  • Александр
06.04.21 23:29

Имена DBF-файлов по месяцам, что бы они автоматически подтягивались  при импорте?

Відповісти
  • Александр
07.04.21 12:01

Не работает Додаток 5 отчёта (пишет неправильный номер додатка)...
Также нельзя подать "звітний новий" розрахунок пишет просто ересь - относительно неправильной структурі документа.... В итоге ничего не работает!!!!!!!

Відповісти
  • Марат
07.04.21 12:08

На текущий момент в электронном кабинете платника ошибку:
Значення '' поля 'HKATOTTG' внесено некоректно исправили.
Но осталась ошибка номера Додатка 5: не є припустимим значенням 'integer'. Значення '' поля 'HNUM1' внесено некоректно.
На горячей линии говорят, что завтра после завтра исправят.   

Відповісти
  • Гаврилов
13.04.21 16:11

Марат,

Відповісти
  • Ирина
09.04.21 21:22

Марат, у меня выдает ошибку HNUM1'' не є припустимим значенням 'integer'. Значення '' поля 'HNUM1' внесено некоректно.

Відповісти
  • Олексій
08.04.21 18:18

Марат, у мене ці помилки залишились

Відповісти
  • Ващенко Людмила Анатольевна
07.04.21 12:34

Друга квитанція помилка F0500106/40 Що за помилка ?

Відповісти
  • Оксана
07.04.21 22:14

как заполнять дод.4 код 195 выплата арендной платы за аренду земли
 

Відповісти
  • Галина
09.04.21 10:38

09.04.2021р.Помилка,яку видає при перевірці Дод.5 так і не виправили

Відповісти
  • Серьожа
09.04.21 12:17

Галина, в кабінеті в формі 5 натискаєте "Скачати". Блокнотом в скачаному файлі виправляєте рядок "</HNUM1>" на "<HNUM1>1</HNUM1>". В кабінеті натискаєте "Завантажити" і вибираєте виправлений файл. Має запрацювати.

Відповісти
  • Марина
11.04.21 00:32

Серьожа, Супер!!! СПАСИБО БОЛЬШОЕ за подсказку!

Відповісти
  • Янина
09.04.21 17:16

Серьожа, Да сработало. Спасибо! Вопрос приняли ли отчет с этим исправлением?

Відповісти
  • Татьяна
09.04.21 16:53

Серьожа, Вы мой Бог)))))

Відповісти
  • Serge
09.04.21 10:55

підскажить в 061 податкового разрахунку ставить 6  чи 3  та 064   6 чи  3 , ????

Відповісти
  • Ольга
09.04.21 13:55

Добрый день. Кто-то уже разбирался с перепутанными колонками 22 и 23 в ЕСВ? В табличной и печатной форме попутаны местами, но я думаю, что перепутаны все-таки именно в табличной форме, исходя из прошлого отчета, и, боюсь, что заполняя колону 22 мы заполняем 23 колонку и наоборот (((

Відповісти
  • luxoft
09.04.21 14:52

Так что все таки должно быть в рядке 32 дод1ДФ? у меня стабильно выдает ошибку..

Відповісти
  • Наталья
18.04.21 23:39

необходимо заполнить код (UA17цифр)   в податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску  рядок 032                                                                            и в                                                                                                          Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору рядок  032

Відповісти
  • Ольга
09.04.21 15:11

luxoft, Я ставлю новый КОАТУУ, хотя считаю что не нужно (там четко написано, что заполняется при подаче за відокремлений підрозділ)

Відповісти
  • Serge
12.04.21 11:09

Де  можно подивиться примирник заповнення головного документу ??

Відповісти
  • Лариса
12.04.21 11:19

J0500106/37Документ не відповідає всім вимогам ел.документа.Перевірено на підставі п.48,3ст.48ПКУ ?Что за ошибки не понятно? Может у кого то тоже так?

Відповісти
  • Татьяна
27.04.21 14:14

Лариса,пришла такая же ошибка.500106/37 док не відповідае....как вы решали ее?

Відповісти
  • Лариса
12.04.21 13:16

потрібно виправити помилку за 2012 рік як правильно проставити дати

Відповісти
  • Лариса
12.04.21 13:17

потрібно виправити помилку  в коді за 2012 рік як правильно проставити дати на таблицях

Відповісти
  • Ирина
12.04.21 13:21

А если нет работников ни в 1, ни в 3 месяце? Подавать пустые формы? с 0 в таблице 1 за 1 и 3 месяц? или вообще эти додатки убрать?

Відповісти
  • Промснаб
18.04.21 23:11

Ирина, согласно консультаций налоговой - подавать пустые. По факту - отчет не принимается, пишет что не заполнены строки согласно граф в Д1 ( которые должны быть пустыми, тк нет наемных). Убрала пустые додатки, отправила, жду...

Відповісти
  • Ольга
12.04.21 14:21

Доброго дня, хоть зна як оце можна редагувати "HNUM1"?' не є припустимим значенням 'integer'. Значення '' поля 'HNUM1' внесено некоректно.

Відповісти
  • Ольга
12.04.21 14:21

F0510506

Відповісти
  • Янина
12.04.21 14:29

В додатку 4ДФ, якщо один з співробітників цілий січень 2021 р. був у відпустці (відпускні виплачені у грудні 2020 р.) його треба враховувати у рядку 04 (працювало за трудовими договорами (ознака 101) якщо нарахувань у нього за січень немає?

Відповісти
  • Людмила
12.04.21 19:39

Заполнение отчета ФЛП 3 группа без наёмных работников, но в 2 и 3 месяце есть оплаты ФЛП, (додаток 4)  нумерация какая будет? 

Відповісти
  • Екатерина
13.04.21 10:52

В 1-С я так понимаю, в ближайшее время эти новшества нам не светят? Придется ручками набирать в Медке? Да еще эти правки бесконечные... А если работающих много, да плюс ко всему - всевозможные заморочки с зарплатой! Да плюс еще выплаты ФОПам с помесячной разбивкой! Это ж сколько дополнительной работы бухгалтеру!!! И главное - ЗАЧЕМ? Вот уж поистине "ПОКРАЩЕННЯ ВЖЕ СЬОГОДНІ"...

Відповісти
  • Serge
13.04.21 14:38

Документ не прийнятий документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому стандарту
Шо за  хр...ь?

Відповісти
  • Лариса
14.04.21 11:02

Отчет не принят.Пишут Невірний підпис,сертифікак відсутній в реєстрі. подскажите как исправить или переподписать #$( " 1 "#$ 6 ") (  $#;" $  $#;" $ : "#$ 6 
#$( " 1 "#$ 6 ") (  $#;" $  $#;" $ : "#$ 6 

Відповісти
  • Наталья
15.04.21 10:44

Лариса, та же проблема!

Відповісти
  • Наталья
14.04.21 12:28

здравствуйте коллеги,подскажите,есть код 157 в дод4 нет найманых работников нужно сдавать пустые дод1 по зарплате или нет? спасибо.

Відповісти
  • Наталья
14.04.21 15:45

Наталья, если нет наемных ни в одном из месяцев квартала, то не нужно. в составе расчета вы сдаете только 4ДФ с разбивкой по месяцам. Если код 157 только в январе, то февраль и март будут пустые. ну либо все три месяца заполнены

Відповісти
  • Людмила
14.04.21 13:39

 звіт подавала  в періоді квартал 2021року в сота документ не прийняло пише Документ не може бути прийнятий - форма не приймається в періоді 'Березень,2021 р.'.

Відповісти
  • Наталья
14.04.21 15:34

отчет не принят из-за отсутствия заявленных приложений. Нарушена целостность. Вот что я заметила: ввожу в отчете  4ДФ  "1-й квартал, 3 місяць, розрахунок 1,  додаток 3". А в печатной форме  выдает " розрахунок 3" . Тоже самое по второму месяцу. В печатной форме выдает "розрахунок 2". Это в едином кабинете плательщика. Может из-за этого?

Відповісти
  • Татьяна
23.04.21 15:50

Наталья, у Вас получилось сдать?

Відповісти
  • НИК
14.04.21 21:25

Наталья есть такая ошибка. В печатном виде , а также при отправлении пишет не верно № Розрахунку .Но как ее исправить ? 

Відповісти
  • Виктория
15.04.21 13:14

Здравствуйте. подскажите если надо внести несколько ФОП с ознакою 157, как добавать дополнительные строки в 1 раздел додатку?

Відповісти
  • людмила
15.04.21 17:28

подскажите пожалуйста как открыть Додаток 1 за февраль а потом за март

Відповісти
  • Марина
15.04.21 20:50

людмила, Где открыть в ЕК? И может добавить?

Відповісти
  • Камо
16.04.21 09:53

Предприятие если не ведет деятельность, есть директор он же учредитель, до этого есв отчет пустые сдавал каждый месяц. Что теперь делать ??? нужно что то сдавать или нет... непойму 

Відповісти
  • Анна
16.04.21 13:05

Добрий день, підскажість будь ласка, якщо я маю основне місце роботи-на сьогоднішній день перебуваю у декретній відпусці, а також є фоп  з ознакою провадження незалежної професійної діяльності (загальна система оподаткування). Чи звільняюсь від сплати ЄСВ за 1 квартал, якщо не мала доходу?

Відповісти
  • Оксана
16.04.21 15:20

Добрий день, Підкажіть будьласка, шановні колеги  як правильно формувати звіт за окремий місяць 
 по новому звіту? 

Відповісти
  • Шевчук Ірина
16.04.21 16:32

Добрий день,скажіть будь-ласка якщо хотіла скопіювати звіт ПДФО,а тепер не хоче вводити сотрудніка .

Відповісти
  • Марія
16.04.21 23:37

Доброго вечора підскажіть будь ласка дод 5 військове звання як заповняти?

Відповісти
  • Янина
18.04.21 21:47

Добрый день! У кого приняли отчет по есв+дф начисления по есв за 1 квартал появились у вас в розрахунках з бюджетом в электронном кабинете?

Відповісти
  • Инна
21.04.21 16:18

Янина, Нет начислений в кабинете нет

Відповісти
  • Алиса
19.04.21 10:34

Где брать территориальный код для рядка 32,район шевченковский и святошинский киев

Відповісти
  • Яна
19.04.21 12:44

Доброго дня, підскажіть будь ласка по новому Звіту ЕСВ+ПДФО+Взб, як відобразити прогули без поважних причин, працівник відпрацював один день в січні і зник, на телеф.дзвінки не відповідав,з/п було нараховано-,знято, депоновано, податки всі сплачені, написали листа за місцем проживання, лист вернувся в березні, було звільнено 16.03. В січні показати, один робочий день, а як відобразити прогули в січні, лютому, березні в Додатку 1, Додатку 4.

Відповісти
  • Ірина
19.04.21 14:12

як зробити Д4 по відокремленим підрозділам, чи його робити в цілому по підприємству

Відповісти
  • Жанна
19.04.21 22:41

Звіт не прийнято. Помилка: У Додатку 1 до Податкового розрахунку за місяць кварталу 3 для ЗО ХХХХХХХХХХ в полі "Ознака наявності спецстажу" зазначено наявність підстав для обліку спецстажу "Так", а 
записів для даної ЗО в Додатку 6 за цей місяць не знайдено.Чтобы было понятно, по факту признак спец.стажа заполнен 0 - Ні.И что дальше? Эта ошибка продублирована по всем сотрудникам во всех месяцах ))

Відповісти
  • Вера
20.04.21 10:08

Жанна, через медок сдавали? У меня точно такая же картина. В медке показывает верно, а в эл.кабинете ( смотрю после сдачи) гр.22 и гр.23 меняются местами. Созвонилась с медком, рекомендовали обновиться до версии 11.02.036 (у меня 034). Сказали , что с этой версией с такой проблемой им не звонили.

Відповісти
  • Анастасия
19.04.21 22:45

В дод. 5 ,если в гр. 7 стоит категория (дог-р ЦПХ не своим работником), то в гр.  галочку(т.е. ) не ставим. Не могу отправить,  стоит категория пишет если в гр., то нужно заполнить гр.. Что это за бред. Помилковий додаток у меня.Ч то делать?

Відповісти
  • татьяна
20.04.21 18:26

Наташа объясните пожалуйста где взять  UA17  что бы заполнить строку 032, или это  бюджетный рассчетный счет

Відповісти
  • Евгения
21.04.21 10:29

татьяна, строка 032 - это кодификатор административно-территориальных единиц, а не расчётный счёт, найдите в интернете приказ №65 от 22.03.21, к нему прилагается такой кодификатор

Відповісти
  • Стефанія
21.04.21 12:07

як показати в додатку 1 різницю між мінімальною зарплатою та нарахованою ( з.пл 5500,0 різниця 500,00) 

Відповісти
  • Анжела
21.04.21 12:48

Стефанія,  в
09. Код типунараху-вань14 -   выбираете код 13
а у 
18. Сума різниці між розміром мінімальної заробітної плати та фактично нарахованою заробітною платою за звітний місяць (із заробітної плати / доходу/ грошового забезпечення)   
ставите свои 500 грн и 
в колонку  20 доначисляете 110 ЕСВ 

Відповісти
  • Виктория
21.04.21 16:30

Добрый день. подскажите пожалуйста, где можно прочитать, как заполнить ликвидационна отчет по новой форме? И в какой срок, с момента подачи заявления на ликвидации ФОП его нужно дать? Спасибо заранее

Відповісти
  • Виктория
21.04.21 16:31

Отчет за себя, без наемных работников

Відповісти
  • НАТУСЯ
23.04.21 10:34

Как заполнять в додатке 5-4 если человек принят в январе месяце а уволен в марте???

Відповісти
  • IРИНА
28.04.21 00:10

Помогите, подскажите. Жуткая проблема. которую налоговики не решают и не могут понять, как быть. На горячую линию не дозвониться. Сдала этот ЕСВ об'еднаный, пришла финальная квитанция " не прийнято", ок, согласна , исправила две ошибки, связанные с порядковым номером месяца, ну зеванула, программа автоматически проставляет третий месяц и я не исправила. Во 2-й квитанции ответ, что звіт помилковий і дані не завантажено до реєстру застрахованих осіб. Т.Е.ПОНЯТНО. Исправляю подаю "звитну" и тут началось, приходит не принято, т.к."післе успішною подачі звіту треба подавати Звітний новий. Я еще несколько раз подала звітний, финал тот-же. Пьіталась уже звітну нову подать, суммьі задваивает и программа не дает исправлять.Проверила в личном кабинете, нет там нарахування не село, значит звит все-таки не принят, как и гласит квитанция. Подскажите,может, кто-то столкнулся с подобной проблемой.

Відповісти
  • Татьяна
28.04.21 09:22

отримала квитанцію з виявленою помилкою. (J0500106/37) Документ  не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявленно недостовірність обов'язкового реквізиту щодо  інформації  про додатки, що додаються до розрахунку та є невідємною частиною ( зазначений не вірний номер розрахунку для додатків) 

Відповісти
  • Людмила
30.04.21 08:35

Татьяна,  у меня тоже такая квитанция. Что надо поменять?

Відповісти
  • Людмила
28.04.21 09:34

Добрый день!
У моего ФОПа нанятые работники появились только в марте. Я  не смогла сдать пустые Додатки 1 за январь-февраль - ошибки, требовали, чтобы пустые отчеты были с данными. Вчера наша налоговая посоветовала мне не подавать пустые Додатки 1 за янв-февр. Я отправила Д1 только за март, 4 ДФ за все месяцы, из них янв и февр. пустые и Д5. Отчет принят!   А кругом раз'ясняют, что надо обязательно 3 додатка отправлять!
Может кому-то это поможет!

Відповісти
  • Анна
30.04.21 09:08

Людмила, Спасибо! Пакет приняли!!! ))

Відповісти
  • Анна
29.04.21 15:11

Людмила, Спасибо! Сейчас буду пробовать!

Відповісти
  • IРИНА
28.04.21 11:12

Людмила, спасибо, полезная информация.

Відповісти
  • Наталія
29.04.21 09:35

Подскажите пожалуйста- выплата физлицу-комиссионеру,удерживается ПДФО и ВЗ, какая ознака доходу?

Відповісти
  • Anatol
06.05.21 10:47

Подскажите, пожалуйста, он-лайн бланк заполнения есть?

Відповісти
  • Anatol
06.05.21 10:48

Как сдать отчет без МЕДОК, эл.ключа...?

Відповісти
  • Олена
06.05.21 15:42

підкажіть будь ласка, як в 4ДФ відобразити, якщо в січні було 12 днів відпустки та 8 відпрацьованих днів?

Відповісти
  • Олена
06.05.21 16:35

вибачаюсь, в додатку 1?

Відповісти
  • Наталья
08.05.21 22:18

Подскажите пожалуйста. если здала отчет. пришло как ошибка. Как повторный сдавать: как звітна или звітна нова? 

Відповісти
  • Олена
26.05.21 16:32

Підкажіть будь ласочка. Як виправити звіт за 2020р.? Здавала його так як раніше, то прийшла квитанція не прийнято через нову форму

Відповісти
  • Світлана
19.07.21 00:18

Підкажіть, будь ласка, як здати звіт за 2 квартал, але тільки за квітень. Був працівник, в квітні розрахувався. Як здати за травень- червень ? Пробую по- різному, приходить квитанція №2 -Помилка: Додаток 1 за місяць 2 кварталу не містить жодних значень.Помилка: Додаток 1 за місяць 3 кварталу не містить жодних значень.  АБО - [F0500106/40]Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено недостовірність обов’язкового реквізиту щодо інформації про додатки, що додаються до розрахунку та є його невід’ємною частиною (зазначено не вірну кількість додатків або вона не відповідає кількості поданих додатків або в додатку вказано не вірний "номер місяця в кварталі"). Перевірено на підставі п. 48.3 ст. 48, п.п. 49.3, 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України. Врятуйте !

Відповісти
  • Валентина
21.10.21 18:38

Видає помилку-значення має недоступний тип данних

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам