Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


27.05.21
19184 81 Друкувати

З наступного року об'єднана звітність може стати щомісячною

Об’єднання звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ з встановленням квартального періоду звітування містить низку ризиків, а саме:

  • відтермінування надходження до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО) відомостей про заробітну плату працівників, сплату єдиного внеску, страховий стаж застрахованих осіб та своєчасне включення цих періодів для розрахунку виплат за соціальним страхуванням у випадку тимчасової непрацездатності, безробіття, нещасного випадку на виробництві, а також пенсії (що впливає, зокрема, на визначення права на пенсію);
  • втрати відомостей про застрахованих осіб, враховуючи способи їх подачі та механізм впливу на корегування недостовірних (неповних, помилкових, некоректних) даних, зокрема подання звіту типу “Уточнюючий” (такий звіт подається після закінчення граничного строку подання для відповідного звітного (податкового) періоду з даними про уточнення, тобто показники можуть змінюватись за будь-який період, безліч разів);
  • послаблення платіжної дисципліни сплати сум ЄСВ внаслідок відтермінування граничних строків сплати, що впливатиме на забезпеченість фінансовим ресурсом поточних пенсійних виплат;
  • відтермінування реалізації заходів впливу для стягнення простроченої заборгованості, оскільки виникнення такої заборгованості відображатиметься по зобов’язаннях, що містяться в квартальному звіті;
  • визначення показників середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії (здійснюватиметься за місяць на підставі поданої платниками квартальної звітності, тобто із зміщенням термінів їх розрахунків від одного до 3 місяців);
  • неможливості здійснення своєчасного щомісячного аналізу основних показників, які впливають на наповнення бюджету Пенсійного фонду та здійснення моніторингу відомостей РЗО щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю з відповідним наданням інформації Держпраці та втрати її актуальності.

Тому Пенсійний фонд пропонує встановити для цього звіту місячний звітний період. Відповідний проєкт Закону з'явився на сайті ПФУ ще у березні. Згідно з текстом, у разі прийняття, цей Закон набрав би чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Сьогодні Пенсійний фонд оприлюднив цей законопроєкт повторно. На відміну від його попередньої версії, ПФУ пропонує запровадити місячну звітність, але тільки з 2022 року. 

У тексті законопроєкта пропонується внести зміни до п. 51.1 та пп. «б» п. 176.2 ПКУ. Їх сутність полягає в тому, щоб  замість квартальної форми та подання у розрізі місяців подавати об’єднану звітнсть щомісячно.

Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Оксана
27.05.21 16:15

ура!

Відповісти
  • Валентина
27.05.21 16:16

Если бы, еще  все   "умники", ответили за     то, сколько они принесли ущерба, за внедрение    этого шедевра      под названием Объединенный отчет и т.д. А, так, пострадают и уже страдают    не они.

Відповісти
  • Ирина
27.05.21 16:20

Все хорошо,я только за.Но вот отчитываться по 157 коду ежемесячно как то не радует.Может у кого то хватит смелости признать,мы,мол,лохи. ))) И вернуть все как было

Відповісти
  • Наталія
28.05.21 11:38

Ирина, мы не ищем легких путей!!!

Відповісти
  • Лариса
27.05.21 16:26

Ирина,согласна, не всегда приходят своевременно накладные от ФОПа, в одном месяце оплатили в другом получили приходные накл., только будет море возни с этим 157. Раньше за квартал все выравнивалось.

Відповісти
  • Лука Пачоли.
28.05.21 08:58

Лариса,а как так получается? Ведь в НКУ написано:

292.1. Доходом платника єдиного податку є:

1) для фізичної особи — підприємця — дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 цієї статті.
Т.е. для ФОП "доход" появляется только тогда, когда ему заплатили. При чем тут  накладная?

Відповісти
  • Олена
28.05.21 09:08

Лука Пачоли., ПОЛУЧИЛИ НАКЛАДНУЮ- НАРАХУВАЛИ ДОХОД (КОЛ 3) , ОПЛАТИЛИ- ПОКАЗАЛИ В КОЛ 3а

Відповісти
  • Галина
28.05.21 21:30

Олена, Вы не правы, где в ПКУ, что при получении товара от ФОП мы нараховываем ему доход. Доход ему нараховуется при выплате. и все проблемы отпадут, сколько уплатили. столько нарахували.

Відповісти
  • Валентина
27.05.21 16:21

Гетманцев заявив проти

Відповісти
  • Раїса
27.05.21 16:22

Осталось разделить ЕСВ иДФ на 2-а отчета и все будет ОК. 

Відповісти
  • Олена
28.05.21 09:08

Раїса, И 4дф СДЕЛАТЬ МЕСЯЧНЫМ СО ШТРАФОМ В 1020 (2040) ГРН

Відповісти
  • Лариса Коваль
27.05.21 16:32

Якщо термін подання звітності змінюється, тоді звіти потрібно повернутися до старих звітів. Якщо повернення до старих 2-х звітів неможливо, тоді слід у діючому звіті 4дф встановити таку методу: 1. для Д1 - місячний період, і для Д4- квартальний.



Відповісти
  • Юлия
27.05.21 16:36

Лариса Коваль, Как Вы себе это видите? 2 месяца без 4ДФ, за 3-й месяц по 4ДФ квартальные данные в месячном отчете? 

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
27.05.21 17:46

Юлия, также, как и сейчас Д5 квартальный. При желании всё можно прописать. Как Додаток по ЕСВ к декларации единщика: он есть, но обязанность сдавать наступает 1 раз в год (кроме довідкових)

Відповісти
  • Буржуй
28.05.21 06:39

Сомневающийся Sкептиk, непонятно как заполнять если ФОП закрылся 2 раз в год. И совершенно непонятно как заполнить на ЕН 1 группы чтобы шел стаж и при этом не попасть под задолженность по ЕСВ.

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
28.05.21 11:36

Буржуй, это отдельная (другая) тема. Но обратите внимание на появление в Додатке ЄСВ 1 к майновой декларации строки "7. Номер розрахунку в періоді" с примечанием 3:  "Заповнюється фізичними особами - підприємцями або особами, які провадять незалежну професійну діяльність, або членами фермерського господарства у разі повторної державної реєстрації припинення або повторного подання до податкового органу заяви про зняття з обліку платника єдиного внеску протягом одного звітного періоду (значення від 2 до 9)." Как это будет реализовано в январе следующего года при подаче отчётности за 2021? – пока непонятно. То ли одна декларация, но с несколькими додатками ЄСВ 1, в которых будут разные периоды нахождения на ОСН – до первой даты закрытия, до второй даты закрытия, и т.д. То ли несколько деклараций – каждая из которых со своим додатком ЄСВ 1, но тогда возникает вопрос о том, какой должен быть статус у второй и далее деклараций... На этот вопрос я обращал внимание Минфина на стадии разработки.
Что касается ФОПов 1 группы и "освобождённых месяцев", то посмотрим какими разъяснениями разродится ДПС в начале след. года. Что касается стажа, то прошлогодний стаж по освобождённым месяцам ПФУ так и не включил ДО СИХ ПОР!Не будет он торопиться включать в стаж месяцы этого года для 1-группников по итогам 2021!
При переписке с Минфином по этому поводу я обращал внимание ещё и на категорию тех ФОПов, за которых ЕСВ платит основной работодатель, и которые как ФОПы могут не платить ЕСВ "за себя" – тут тоже могут возникнуть проблемы с заполнением.

Відповісти
  • Ква
27.05.21 16:35

добавить в отчет по   есв  ндфл и вс и сделать помесячной, а 1-дф  с прочими кодами- годовой - все равно єти данніе информационные и в лицевой не садятся.

Відповісти
  • Наталія
27.05.21 16:45

Ква,  так ,тільки дві колонки добавити, а на І ДФ де інші види доходів (157,......)окремий додаток. А чим вони думали? 

Відповісти
  • Александр
27.05.21 16:37

Отменить подоходный, ВС и ЕСВ, вместе с отчётами.
Государство и без этого очень много крадёт у Страны.

Відповісти
  • Ирина
28.05.21 10:02

Александр,100% за!!!

Відповісти
  • Юлия
27.05.21 17:30

Александр, а пенсии с чего платить, если ЕСВ не будет?

Відповісти
  • Зоя
29.05.21 07:47

Юлия,из Государственного бюджета. как это было раньше.на культуру. на спорт. на медицину и т д выделяют деньги из общего бюджета. вот и на пенсии так же.

Відповісти
  • Александр
28.05.21 12:08

Юлия,
Был в Швейцарии референдум, платить ли людям с рождения, отказались, потому что люди верят в своё государство. В Украине никто не верит в государство, поэтому государство обязано всем платить с рождения. И не только в Швейцарии так, много где.

Відповісти
  • SHADOW
28.05.21 07:42

Юлия, откладывать в валюте, то что платится в виде налогов. хватит не только себе прожить.

Відповісти
  • Буржуй
28.05.21 06:41

Юлия, а Вы надеетесь жить на пенсию?

Відповісти
  • Анна
27.05.21 16:38

Верните как было!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відповісти
  • Наталья
27.05.21 16:38

Гении. Зато бурная деятельность и все в процессе. Лучше бы они себе мозги еб..и, а не нам.  
Зато задекларировали уменьшение количества отчетов и облегчение жизни)))
Они работают и диджитализация в действии

Відповісти
  • Наталія
28.05.21 13:13

Наталья, не только, еще какая-то ІТ- компания нихило на этом заработала ....

Відповісти
  • Мария
27.05.21 16:42

кто бы сомневался, еще бы деньги стребовать с тех умников, которые внедрил этот шедевр

Відповісти
  • SHADOW
28.05.21 07:43

Мария, скорее наоборот им еще заплатят за очередное новшество

Відповісти
  • Лариса
27.05.21 16:44

Начались в деревне танцы

Відповісти
  • Оксана
27.05.21 16:50

ИдиотЫ

Відповісти
  • Светлана
27.05.21 17:04

А почему бы не взыскать с Гетманцева и его команды за  причененный ущерб  Государству, 

Відповісти
  • Олена
31.05.21 12:05

Светлана, а лучше пусть усовершенствуют отчет за свой счет, может тогда поймут стоит ли проводить  "покращення". 

Відповісти
  • Любовь
27.05.21 17:36

Странно, что они решили сделать ежемесячную отчётность со следующего года. Почему не с июня 2021? Причем крайний срок подачи оставить 20 число. Идиоты!!!!! 

Відповісти
  • Елена
27.05.21 20:41

Любовь, и не просто с июня, а примерно с седьмого. Чтобы руку не сбивать.

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
27.05.21 17:48

Любовь, не успеют: для того, чтобы стал ежемесячным – нужно вносить изменения в ПКУ (закон про ЕСВ), а это Закон, обсуждение в ВР, голосование, подпись... Потом наказ Минфина...

Відповісти
  • Валентина
28.05.21 08:57

Сомневающийся Sкептиk, им не помишало в марте месяце дважды НН изменить и задним числом... странно что не захотели задним числом чтоб отчеты еще ежемесячно подали

Відповісти
  • Наталья
27.05.21 17:47

мне кажется это лучше, чем этот квартальный бред

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
27.05.21 18:11

По моему мнению в самом Податковом розрахунке (ПР) должны быть скрытые блоки и соответствующие контроли. ПР должен заканчиваться строкой с ознакой плательщика ЕСВ. Далее информация не должна печататься. В таком составе возможно только прикрепление додатка 4ДФ. Если плательщик нажимает на "кнопочку" (строку) с ознакой плательщика ЕСВ, то из выпадающего окошка выбирает "роботодавеь", "бюджетка установа" и далее. И вот тогда открываются блок с заполнением данных по ЕСВ (нынешние строки 10 и далее всё, что касается ЕСВ); в этом случае становится возможным прикреплять додатки по ЕСВ...
Далее – в 4ДФ нужно убрать графы "перераховано" (Доход, ПДФО, ВЗ); оставить только нараховано.
Более детально прописать возможности исправления за предыдущие периоды (до 2021 года).
Более детально прописать порядок предоставления обособленными подразделениями.
Более чётко и детально прописать заполнение строк 032 (по классификатору): какой уровень, как и когда заполняется и пр. ..

Відповісти
  • Люмьер
28.05.21 16:51

"відтермінування надходження до реєстру
втрати відомостей про застрахованих осіб
відтермінування реалізації заходів впливу
неможливості здійснення своєчасного щомісячного аналізу основних показників"
Хочется задать вопрос, о чем думали эти......(прости Господи) "реформаторы", когда лезли корявыми ручками в то что работало уже не один год и  было отлажено, автоматизировано!

Відповісти
  • Андрій
27.05.21 18:21

Ага, і ще втулити туди ПДВ і прибуток

Відповісти
  • Бух
27.05.21 20:21

Андрій, погоджуюсь. Вони ж не спростили процес заповнення, а тупо два абсолютно різних звіти поєднали. При чому, кучу разів дублюємо інформацію - і доходи, і прийнято-звільнено. То що їм заважає "спростити і об'єднати" сюди ж і ПДВ, і прибуток і все інше. Яка різниця ,якщо вони в одну кучу все згрібають

Відповісти
  • Светлана
28.05.21 07:13

Наивные мы,штрафовать будут как за бывший 1ДФ.

Відповісти
  • Олена
28.05.21 09:27

Светлана, АГА. И В ТРИ РАЗА ЧАЩЕ. СНАЧАЛА 1020, ВСЕ СЛЕД 2040

Відповісти
  • Владимир
28.05.21 07:32

Почему то вспомнился старый анекдот про карандаши:
На карандашной фабрике при советской власти проходило производственное совещание. Один рационализатор предложил сэкономить дорогостоящий карандашный грифель и оставлять 5 сантиметров карандаша деревянным — все равно никто до конца не дописывает. Рационализатор получил премию. Но через месяц другой рационализатор предложил отрезать лишние деревянные сантиметры — все равно там грифеля нет. Его тоже поддержали…

Відповісти
  • Елена
28.05.21 08:02

Почему ПФ год назад не высказал данные риски?
Они прекрасно понимали как работает реестр застрахованных лиц и что не будет оперативно доступна информация о доходах и стажах физ.лиц.
Когда будут профессионалы заниматься своим делом?

Відповісти
  • Олена
28.05.21 10:34

Елена, похоже ПФ ВООБЩЕ НЕ ЗНАЛ О ПЛАНАХ МИНФИНА ОБЬЕДИНИТЬ КОЗЛА С ОСЛОМ

Відповісти
  • Лариса
28.05.21 10:28

Елена, для того, что бы понимать, надо иметь больше одной извилины

Відповісти
  • Наталья
28.05.21 08:52

Елена, про "они прекрасно понимали" - это вы погорячились))

Відповісти
  • ***
28.05.21 10:28

Наталья, у меня тоже такое впечатление, что сплошные "тупой и ещё тупее"

Відповісти
  • voko
28.05.21 08:38

Жах, які ви всі злющі! Про вас турбуються, вам усі можливості для творчого бухгалтерського розвитку, для того, щоб мізки працювали, а не застоювались... Можна сказати, тренінг тут і зараз, зранку до ночі. А ви такі невдячні!.. Оголошую вам бойкот - дві години не читатиму ваших коментарів. Ось вам!

Відповісти
  • Лука Пачоли.
28.05.21 08:52

Жаль что с 2022. Надо бы раньше.

Відповісти
  • Алена
28.05.21 10:16

Лука Пачоли., я думаю к 4 кварталу, что то придумают и внедрят, надо как то штрафы собирать, наверно под елочку, очередной шедевр будет, так что веселье продолжается.

Відповісти
  • Оксана
28.05.21 10:06

Зелені ідіоти  рулять країной -хто їх вибрав -сором

Відповісти
  • Инесса
28.05.21 10:54

Оксана, а до этого идиотов не выбирали и в отчетности все было зашибись, как хорошо.

Відповісти
  • Наталія
28.05.21 11:48

Инесса, если сравнивать по степени маразма - то было зашибись как хорошо. Зато сейчас не скучно: ввели отчет - через месяц раздуплились, что фигню сделали. Ввели НДС 14% - через месяц раздуплились, хотят менять опять на 20%. А еще ввели в ПКУ презумцию виновности ... Так шо все предыдущие идиоты были не такие уж и идиоты

Відповісти
  • Юлия
28.05.21 10:10

Дайте сил пережить этот год с этой отчетностью, всего 3 раза осталось(((

Відповісти
  • Mariya A.
28.05.21 10:24

Это божественно! Как раз в феврале годовая отчетность, т.к. в январе все в посленовогоднем коматозе. Плюс в феврале (за январь) опять новая, до немогу усовершенствованная, форма объединенной отчетности...
Что же выбрать для описания сего? Пятистопный ямб или трёхэтажный мат?

Відповісти
  • Елена
28.05.21 16:45

Mariya A., девятиэтажный мат!!!!

Відповісти
  • Світлана
28.05.21 10:47

Mariya A., Браво Вашему искрометному юмору!

Відповісти
  • Марі
28.05.21 10:33

Mariya A.,Триповерховий мат у п'ятистопному ямбі.
.. А взагалі це все вже давно не смішно.

Відповісти
  • Валентина
28.05.21 11:05

Хочу, что бы в кабинете по бюджет.счетам в/сбор и НДФЛ велось начисление. Или нафиг отчёты по этим налогам!

Відповісти
  • Наталія
28.05.21 13:07

Валентина, меня всегда удивляло почему этого не делается. Да, 1-дф (или теперь объедененный) отличается от декларации по НДС (может быть им поэтому сложно), но настроить корректное отражение начислений не так уж и сложно

Відповісти
  • Сергій
28.05.21 11:59

Валентина,
Хотєть нє врєдно)
Хотєлка ще не виросла

Відповісти
  • Анатолий
28.05.21 13:21

Сергій,хотеть не вредно ,вредно не хотеть

Відповісти
  • Елена
28.05.21 11:23

Валентина                                                                                                                       Чтобы у них было побольше бумаги и было чем заняться

Відповісти
  • Олена
28.05.21 16:12

Елена, да наоборот- шоб бумаги не нашлось- тогда хоть делом займутся, а не "новаторствами"

Відповісти
  • Надежда
28.05.21 11:28

Это песня.Даже не смешно.Ведь было все просто и понятно-2 отчета.Теперь сделали монстр.И хотят сделать его помесячно.Жаль ,что этот сайт не читают те,кто придумывает этот ужас
Верните назад отчеты

Відповісти
  • Юрек
28.05.21 11:58

Вот это облегчили!!! Как сдавали ЕСВ помесячно, так и будем сдавать. Плюс 1ДФ добавился.

Відповісти
  • Елена
28.05.21 16:47

Юрек, та про облегчение уже никто и не заикается, совершенству нет предела!!!

Відповісти
  • Елена
28.05.21 12:31

А не проще біло с этого года просто сделать ДФ месячным и всё без геморроя

Відповісти
  • Олена
28.05.21 16:00

Елена, 1ДФ  уже делали помесячно- бістрехонько через пару месяцев отменили

Відповісти
  • Наталія
28.05.21 13:09

Елена, так даже им очевидно, что увеличивается количество отчетов. А они нам "подарок" сделали - уменшили 

Відповісти
  • павло
28.05.21 12:45

Треба провести референдум.

Відповісти
  • Анатолий
28.05.21 13:23

павло,да не предлагай ты не осуществительную мечту

Відповісти
  • Ігор
28.05.21 13:44

Цього треба було очікувати.
1. Треба продовжити термін здачі, щоб відповідальний міг спокійно відгуляти відпустку
2. Оприлюднювати, щоб не було маніпуляції та дискримінації с зарплатнею
3. Повернути нарешті планову економіку.
Здивовані п.3? Поясню. Згадайте 1930ті: Боротьба з НЕП, колективізація, розкулькулювання, тощо. Тепер згадаймо 2000ні: азаровщіна-порощенковщіна, реріонали, гетьманщіна, поглинання, рейдерство, олігархічна хунта, знищення малого та середнього класу/бізнесу, офіс великих платників, тощо = той самий комунізм зосереджений в старих олігархах (пантеон політбюро), тільки "патріотичний". Те саме вихваляння, що олігархічна хунта створює робочі місця, а при комунізмі взагалі безробіття не було. Неймовірна кількість центральних та місцевих чиновницьких термітників, то нехай за нас і займаються плануванням та доведенням планів. Україна + Білорусь + Росія + КНДР = червоний пояс зла.

Відповісти
  • Сонечка
28.05.21 14:10

Так  а чого з наступного року ,давайте з 01 червня 2021,чого тягнути

Відповісти
  • Ніна-Н
28.05.21 15:12

Повернути все як було, самий простіший і кращий варіант, до якого всі звикли. Кому 1ДФ потрібний щомісяця? У ФОПів квартальна звітність.

Відповісти
  • Олена
28.05.21 16:01

Ніна-Н, или годовая

Відповісти
  • Віра
28.05.21 16:37

нехай повернуть преміїї за розробку свого " шедевру" . С... ки. 
Ні !!! Отримаєм нові за місячні звіти!!!

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам