Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


29.11.21
54106 107 Друкувати

Депутати пропонують суттєво змінити правила роботи для спрощенців

У Верховній Раді з'явився черговий законопроєкт, який значно змінить життя платників єдиного податку. 

Проєктом передбачається:

1. Виключення можливості перебування на першій та другій групі платників єдиного податку суб’єктів господарювання, що займаються виробництвом, високодоходними видами діяльності, здійснюють продаж товарів, що найчастіше ввозяться на територію України в незаконний спосіб.

Так, платниками єдиного податку першої групи зможуть бути підприємці, які здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках або провадять господарську діяльність з надання таких побутових послуг населенню:

  • виготовлення одягу, взуття, галантереї, побутових текстильних та шкіряних виробів за індивідуальним замовленням;
  • послуги з ремонту одягу, взуття, галантереї, побутових текстильних та шкіряних виробів;
  • ремонт побутових виробів і предметів особистого вжитку;
  • послуги манікюру, педикюру, перукарські послуги;
  • послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням;
  • послуги з індивідуального навчання (репетиторські послуги);
  • послуги з індивідуального виховання дітей;
  • послуги з утримання тварин у т.ч. дресирування та догляд;
  • послуги у сфері фотографії
  • послуги соціальної допомоги без забезпечення проживання.

Другу групу єдиного податку зможуть обрати ФОПи, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, та/або роздрібний продаж товарів, та/або здійснюють діяльність в галузі народних художніх промислів (крім серійного виготовлення виробів народних художніх промислів).

Не зможуть належати до першої та другої групи платників єдиного податку фізичні особи-підприємці, які  здійснюють:

  • оптову торгівлю або посередництво в оптовій торгівлі;
  • продаж одягу із натурального хутра;
  • продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту (в тому числі медичного призначення) вартістю понад 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
  • виробництво, постачання, продаж ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • продаж підакцизної продукції;
  • продаж лікарських засобів;
  • надання послуг з надання доступу до мережі Інтернет;
  • продаж вживаних товарів;
  • розповсюдження лотерей;
  • надання посередницьких послуг з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна;
  • будівництво (в тому числі нове будівництво, ремонтні роботи, розширення та реконструкцію, зведення будівель зі збірних конструкцій на місці ведення робіт, а також будівництво тимчасових об'єктів) ;
  • надання платних послуг у сфері охорони здоров’я.

Крім того, перелік заборонених видів діяльності для єдинників першої - третьої групи пропонується доповнити наступними:

  • діяльність у сфері поводження з відходами, в т.ч оптова торгівля відходами та брухтом;
  • діяльність суб’єктів природних монополій та діяльність суб'єктів господарювання на суміжних ринках; 
  • виробництво машин та устаткування (Розділ 28; 30 КВЕД ДК 009:2010), а також їх експорт, імпорт, продаж на митній території України;
  • діяльність у сфері металургійного виробництва;
  • виробництво хімічних речовин і хімічної продукції (крім виробництва мила та мийних засобів, засобів для чищення та полірування, парфумних і косметичних засобів);
  • торгівля механічними транспортними засобами та оптова торгівля деталями та приладдям до них.

У разі прийняття цього законопроєкту, єдинники першої та другої груп, які втратять право перебувати на відповідній групі платників єдиного податку, повинні будуть до 15 березня 2022 року подати заяву про перехід на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування.

2. Збільшення порогу доходу платників єдиного податку третьої групи, що мають понад 10 найманих працівників, до 3000 мінімальних заробітних плат.

3. Надання можливості органам місцевого самоврядування самостійно встановлювати ставки для третьої групи платників єдиного податку (від 1,5% до 3% у разі сплати ПДВ та від 2,5% до 5% -у разі включення ПДВ до складу єдиного податку).

Встановлення для платників єдиного податку третьої групи, які мають понад 10 найманих працівників або після прийняття закону створять понад п’ять нових робочих місць, можливості застосовувати мінімальну ставку податку до 1 січня 2027 року.

4. Відновлення системи обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку, через ведення обліку їх доходів (доходів і витрат) за типовою формою шляхом щоденного відображення отриманих доходів (доходів і витрат) як в паперовому, так і в електронному вигляді, в тому числі через електронний кабінет таких платників.

Для фізичних осіб - підприємців, що будуть вести облік доходів (доходів і витрат)  через електронний кабінет, запроваджується новий електронний сервіс – автоматичне заповнення інформації про доходи, отримані із застосуванням РРО, а також автоматичне заповнення і перевірка в електронному кабінеті податкової декларації та після її підписання платником податку подання через електронний кабінет до контролюючого органу.

5. Встановлення обовязковості застосування РРО виключно юридичними особами та платниками єдиного податку третьої групи.

6. Встановлення виключного переліку питань які можуть бути перевірені під час проведення фактичної перевірки  з питань дотримання порядку здійснення розрахункових операцій фізичними особами-підприємцями.

Встановлення заборони вимагати у фізичної особи-підприємця або його працівників будь-які документи, що стосуються походження товару, під час проведення фактичної перевірки.

Надання можливості податковим органам призначити позапланову документальну перевірку фізичної особи-підприємця у разі повторного порушення порядку здійснення розрахункових операцій.

7. Встановлення вимог щодо ведення загального обліку товарних запасів (без обліку товарних запасів в розрізі об’єктів торгівлі) фізичними особами - підприємцями (крім випадків здійснення діяльності, щодо якої законом або ліцензійними умовами встановлена вимога ведення такого обліку на кожному об’єкті) .

8. Надання сільськім та селищним радам приймати рішення про можливість торгівлі лікарськими засобами на території громади без застосування РРО із застосуванням розрахункових книжок.

9. Обмеження комісійної винагороди банку за надання послуг по прийманню платіжних засобів в оплату товарів (послуг).

Законопроєкт про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування зареєстровано за № 6348. У разі його прийняття, він набере чинності вже з 2022 року. 

 

Що Ви думаєте про такі ініціативи депутатів? Своїми думками діліться у коментарях. 

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Александр
29.11.21 01:22

як в паперовому, так і в електронному вигляді, в тому числі через електронний кабінет таких платників. - и так и так и так.

Відповісти
  • Ирина
03.12.21 08:52

Александр,

Відповісти
  • Тетяна
29.11.21 07:26

Дорогие депутатушки не забудьте принять это 30 декабря, а подписать презиком и опубликовать 31 в 18:00. А то НГ, все дела, нечего нам розслаблятся... Опять буду объяснять диру, что это не я не в курсе, за вами вечно не поспеваю, что это вы гады так работаете... Он у меня ещё от бенефициаров не отошёл, давайте я его ещё единым налогом накрою

Відповісти
  • павло
29.11.21 16:06

Тетяна, Депу-Татушки.

Відповісти
  • Елена
29.11.21 13:16

Тетяна, да-да, согласна!
Когда-то Юля Тимошенчиха, ввела изменения по ЗП с 27 марта, и бухгалтера вопели, что 26 дней считали по одним расчетам, и остальные дни по-другому....
Порошенко когда-то в сентябре в 20-ых числах ввел повышение с 1 сентября минималки.... (аванс был выплачен до его изменений)
Зе... ввел изменения в расчетах средней вообще 10-тью месяцами назад и ссередины месяца...
В общем каждый оставляет свой след...

Відповісти
  • інша Світлана
30.11.21 13:04

Елена, я думаю, ви погодитесь, що введення нової мінімалки було найменшою неприємністю на той час.  А багато хто був дуже вдячний. 

Відповісти
  • Классика
29.11.21 21:01

*Коментар видалено*

Відповісти
  • Светлана
29.11.21 07:51

очень много ФОП 2 группа уйдут в тень, налогами все-таки задавят единщиков, плюс усложнение учета, вырастет стоимость обслуживания  ФОП, не все потянут бухгалтера даже приходящего. Очередной скачок в ценах, инфляции, ПАКРАЩАННЯ АФИГИТЕЛЬНЫЕ.Центр занятости придется очень серьезно доукомплектовать, безработность реальная вырастет в разы. Только добилась чтобы мои клиенты оформляли всех сотрудников, а теперь все вместе пойдут становиться на учет

Відповісти
  • Ніна
29.11.21 08:45

Светлана, я думаю приходящего бухгалтера при таких наворотах будет недостаточно

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 08:19

Слуги ніяк не заспокояться - все "покращують"

Відповісти
  • Олена
29.11.21 08:38

п.5 означає що рро для 2-ї групи взагалі не буде обов'язковим? Для 3-ї групи -обов'язковим навіть якщо всі операціїї безготівкові? Що за дурнувати формулювання!

Відповісти
  • Оля
29.11.21 08:48

Олена, Ні, якщо розрахунки проводяться тільки у безготівковій формі, то РРО не треба

Відповісти
  • Мария
29.11.21 09:22

Оля, это Вы так думаете сейчас)))) а после этого опуса у меня закрадываются смутные сомнения. Эти же писаки, как обезьяна с гранатой, не знаешь когда ей в голову придет, выдернуть чеку)))

Відповісти
  • Ну прям как миньоны
29.11.21 11:15

*Коментар видалено*

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 08:46

чтА?? заборона оптової торгівлі для ФОП 2 групи??

Відповісти
  • Ніна
29.11.21 08:51

А где посмотреть фамилии этих "покращувачів"

Відповісти
  • Ирина
30.11.21 16:36

Ніна,пойдете морду бить?)

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 08:55

Ніна,зайдіть за посиланням у тексті на законопроект 6348 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=73271

Відповісти
  • Мариночка
29.11.21 09:11

мдаа, хочуть таки додавити ФОПів 2 групи, навіщо вона тоді?

Відповісти
  • Ох
29.11.21 09:13

Так, что оптовая торговля в 3 группу? Зашибись.

Відповісти
  • Наталія
30.11.21 22:15

Оптовая торговля вроде вообще выбывает с единого- только "загальна система"

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 09:32

Сразу же повышение цен на все, т.к оптовики только на 3 группе и медицину всю на 3 группу-зачем? Не понимаю...то же цены ведь накрутят...Вообщем очередные покращення приведут к скачку цен

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:24

Ольга, Пожалейте аптеки с 50% и более  наценками. Фармацевты работают за копейки, владельцы жируют. 

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 09:34

И банки вряд ли согласятся понизить свою комиссию....этот пункт не проходной, у банков убытки,они сотрудников сокращают, а тут им понизьте комиссию.....щас....

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 09:35

Все оптовые рынки продуктов питания на 3 группу с РРО-это капец. цены взлетят...

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:27

Ольга, 5% с оборота  и зарплата бухгалтеру не повод для полёта.

Відповісти
  • Валерій
29.11.21 09:37

Саме цікаве і геніальне , тільки вдумайтесь: підприємець на спрощеній системі оподаткування з Касовим апаратом!!! Як можна було таке придумати. Спрощенна система вводилась для того ,щоб відмінити використання касових апаратів підприємцями !!! А касовий апарат-це ж уже загальна система! Не знаю,яким де...лом треба бути,щоб до такого додуматись! Хоча,коли в економіку лізуть такі (Великі економісти) як Гетьманцев - нічого дивного. Вони хочуть всіх обдерти до нитки,а потім ділити на свій смак і розсуд.От такі справи Малята !!!

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 09:38

Я думаю многие уйдут в тень в итоге

Відповісти
  • Оксана
29.11.21 09:39

пункт 296.10 викласти у такій редакції:


"296.10. Реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються фізичними особами – підприємцями -  платниками єдиного податку першої,  другої та четвертої групи".

И как это понимать?

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 10:07

Оксана, это понимать так, что только 3 группа на РРО и туда (на 3 группу) загоняют определенные виды деятельности, список читайте в законопроекте. А тех кому разрешили остаться на 1 и 2 группе- РРО не применяют...

Відповісти
  • Катя
29.11.21 10:24

А как понимать "Відновлення системи обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку, через ведення обліку їх доходів (доходів і витрат) за типовою формою шляхом щоденного відображення отриманих доходів (доходів і витрат) як в паперовому, так і в електронному вигляді, Так тут и одного бухгалтера будет мало...

Відповісти
  • Ірина
29.11.21 13:13

Катя,дак  еще ж и усугубляют. В электронном виде каждый день.... А что у каждого ФОП имется электронный кабинет, комп.в магазине или где либо...с программами дляэлектронного документо-ведения.

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 10:30

Катя,Катя, Книги для ФОП возвращают, которые отменили, и регистрацию книг в налоговой возвращают опять и вести в разрезе каждого дня...

Відповісти
  • Юлия
29.11.21 10:27

Капец, если я работающий ФОП на 2 группе и имею неосновной КВЕД "46.90 неспециализированная оптовая торговля" меня как, в случае принятия закона, исключат из единщиков автоматом, с 1 января?

Відповісти
  • Елена
29.11.21 13:21

Юлия, ну это не факт, главное не работать по этому коду! Но для безопасности лучше убрать вообще. Напишите как розничную торговлю, ну будет большая партия в розницу продана... Нет четких критериев между опт/розница

Відповісти
  • Лариса
30.11.21 01:19

Елена, есть. Дело не в кол-ве, а кому продаете. 1шт ФОПу или Юру, значит опт. 1000шт. конечному - розница

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 13:46

Елена, є чіткий критерій. Розріб - продажа кінцевому споживачу (населенню), опт- продаж другим суб'єктам господарювання (юрособам, ФОПам і т.д.). Можна 1 шт яблучка продати- але юрособі- це ВЖЕ буде опт.

Відповісти
  • Артем
29.11.21 17:04

Наталія,
Т.е. фоп2 теперь не может купить у фоп2 товар по БН.
А ФО покупает у ФОП2 оптом товар через РРО, на основания чека РРО ставит себе на приход ФОП2.
И по другому фопы2 друг другу продать не смогут.

Відповісти
  • Татьяна
30.11.21 15:52

Артем, а у юр лица может же купить , по безналу ему оплатить? чет уже вообще голова не соображает от всех этих нововедений. 

Відповісти
  • Татьяна
30.11.21 15:24

Артем, вот это замудрили..какой то кошмар...теперь еще и контролируй кому продавать может, кому не может((

Відповісти
  • Мариночка
29.11.21 16:57

Наталія, а де таке написано?

Відповісти
  • Наталія
30.11.21 08:24

Мариночка, визначення оптової та роздрібної торгівлі містить ДСТУ 4303:2004

Відповісти
  • Надежда
29.11.21 12:25

Юлия, Зайди в Дию и убери этот код.

Відповісти
  • інша Світлана
30.11.21 14:11

Надежда, не забудьте прибрати КВЕД через заяву на спрощену систему  - зміна видів діяльності - у податкову. І для спокою отримайте актуальний витяг з реєстру платників єдиного податку. 

Відповісти
  • данет
30.11.21 12:22

Надежда,а так можно. а в налоговой пройдет.а в дие можно сменить группу или взять отпуск без заявы в налоговую. спасибо.

Відповісти
  • Ксения
29.11.21 10:34

Юлия,

9. Платники єдиного податку першої та другої груп, які у зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування» втрачають право перебувати на відповідній групі платників єдиного податку, повинні до 15 березня 2022 року подати до контролюючого органу заяву про перехід на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування".

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 10:37

Юлия, Самим надо будет переходить или убирать этот КВЕД если не ведете эту деятельность...

Відповісти
  • Маруся
29.11.21 10:45

Итого: все упрощения и сокращения приводят к увеличению и усложнению. Всё как с объединённой отчётностью, которая по концовке стала объёмнее и детальнее. Кое-кто хочет кушать на прежнем уровне, а чтоб кушать на прежнем уровне, кого-то надо посадить на голодный паёк или вовсе отодвинуть от кормушки. Или нет?

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 11:01

Очень многих затронет это законопроект, принимать такие изменения надо минимум за пол года до начала.....

Відповісти
  • Мариночка
29.11.21 11:01

А цікаво, якщо приймуть це неподобство, і воно почне діяти с 01.01.2022, то коли ФОПи з оптовою торгівлею зможуть перейти на 3 групу????

Відповісти
  • Алла
29.11.21 11:11

Мариночка,
9. Платники єдиного податку першої та другої груп, які у зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування» втрачають право перебувати на відповідній групі платників єдиного податку, повинні до 15 березня 2022 року подати до контролюючого органу заяву про перехід на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування".

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 11:10

Мариночка,9. Платники єдиного податку першої та другої груп, які у зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування» втрачають право перебувати на відповідній групі платників єдиного податку, повинні до 15 березня 2022 року подати до контролюючого органу заяву про перехід на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування".

Відповісти
  • Мариночка
29.11.21 11:33

Ольга, до 15 березня подати заяву, а коли будуть на 3 групі?

Відповісти
  • Алла
29.11.21 11:52

Мариночка,  з 01 квітня

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 11:42

Мариночка, Мариночка, если примут законопроект , то наверное с 01.04.22

Відповісти
  • Мария
29.11.21 11:03

А рестораны и кафе оставили в 2 группе?

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 13:01

Мария,не знайшлося для них місця у 2 групі. Походу- 3-я група

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 11:21

Мария,Читайте законопроект, там все написано

Відповісти
  • Лариса
29.11.21 11:18

Достали до "нельзя". Отберите у них уже то, что они курят. Сколько уже можно экспериментировать? "Купи козу - продай козу"

Відповісти
  • Алена
29.11.21 11:20

есть новые матерные слова? слова ,что знаю, не описывают всей ситуаци.

Відповісти
  • 123456
29.11.21 11:53

Они с ума там посходили? На едином налоге нельзя торговать оптом, т.е. юрлицам и фопам, автозапчастями? И прочие измения по видам деятельности... Тактие изменения нельзя вносить по щелчку пальцами. Фопам нужно дать время перестроиться, пооткрывать ООО, а именно так им придется поступить, потому что на общей системе эти виды деятельности просто нонсенс

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:21

123456, ФОП с упрощёнки имеет право перейти на общую систему налогообложения. НДС зарегистрировать нужно только  после достижения лимита для НДС. Или перейти на др ФОП.  На упрощенной схеме работают и юрлица.

Відповісти
  • Алла
29.11.21 12:02

46.90 оптова торг. іншим обладнанням не зможе бути на єдиному податку. Це купа всякого дрібного інвентаря.... І куди залишки? на загальну систему????

Відповісти
  • Артем
29.11.21 17:07

Алла,
И не забудьте с остатков заплатить 20% НДС при их продаже ;)

Відповісти
  • LEXUS
29.11.21 12:05

Просто упрощёнку не нужно трогать вообще!!! Не уважаемые депутаты - дайте людям нормально работать!!!!!

Відповісти
  • Яна
29.11.21 12:49

Борьба с "олигархами" - а конкретно с малым и средним бизнесом продолжается, и эта борьба идет на выживание ((((( Хуже ж не будет!!! Спасибо всем, кто выбрал этих зеленых тупых "покращувальників". Обидно, что из-за идиотов страдают все((((.

Відповісти
  • Оксана
29.11.21 12:53

Яна, Кого бы мы не выбрали. Результат был бы тот же .А малый и средний бизнес молчит. С РРО стояла маленькая жменька. И никто их не поддержал.

Відповісти
  • Наталья
30.11.21 09:21

Оксана, А я поддерживаю Оксану. Она хотела сказать, что неизвестно, что было бы с другой властью. Дело в нас! Мы как послушные овцы, сидим и критикуем только.

Відповісти
  • Яна
29.11.21 13:00

Оксана,да что вы?! Мы проработали спокойно 5 лет в стране с разграбленным бюджетом, с начавшейся войной и отсутствующей армией, и нас никто не душил. Работали спокойно, платили налоги и не переживали, что к нам придет проверка. Противно слышать -  "какая разница", "кого бы мы не выбрали"! Есть РАЗНИЦА!!! И эту разницу мы ощутили в полной мере за эти 2.5 года в этом идиотском турборежиме с тупым президентом и такими же "слугами народа". Устала уже от этих покращень, дебильных законов и от таких как вы - "какая разница"!

Відповісти
  • Елена
30.11.21 11:28

Яна, Вам может и повезло пять лет спокойно поработать, а нам как то и не повезло ни те пять лет, ни эти 2,5, что тогда штормило, что сейчас. У кого какое направление.

Відповісти
  • Маргарита
29.11.21 12:58

Оптовую торговлю нельзя переводить на 3-ю группу. У них не остается такой прибыли, чтобы была возможность платить огромный единый налог, даже если он будет не 5%, а 1,5%. Они же все полученные от продажи деньги вкладывают опять в закупку очередного товара. А еще зарплата наемных работников и налоги зарплатные немаленькие 

Відповісти
  • Артем
29.11.21 17:09

Маргарита,
Все верно, оптом должен заниматься мегакрупный бизнес на товках с офшорами. 
А бывшие фоп должны на них работать.

Відповісти
  • марина
29.11.21 13:09

Это кошмар, а не законопроект. Я очень надеюсь за него не будут голосовать.
Куда делось производство со 2 группы. Не все могут позволить себе сразу 3 группу. 
Вообщем очень много ФОПов должны покинуть 2 группу. Хотя у некоторых доход может быть в разы меньше чем у магазина с розницей. 
Лучше чесно оставить все как есть.. 

Відповісти
  • Алла
30.11.21 09:29

марина, Уже вынесли в Верховну раду

Відповісти
  • Яна
29.11.21 13:22

Ужас. Производство давят непомерными ценами на енергоносители, давайте заберем у них все, что осталось. Если примут, невозможно будет работать, это крах. 

Відповісти
  • Елена
29.11.21 13:23

ВОТ ПРЕКРАСНЫЙ ПУНКТ:
Встановлення заборони вимагати у фізичної особи-підприємця або його працівників будь-які документи, що стосуються походження товару, під час проведення фактичної перевірки.
НО Я НЕ ВЕРЮ, ЧТО ЕГО ОСТАВЯТ

Відповісти
  • 123456
29.11.21 13:38

Елена, во время фактической проверки, не значит, что не потребуют во время плановой. У фопов проблема не столько в том, что не могут показать документы здесь и сейчас, чаще всего не могут показать их вообще.

Відповісти
  • Ирина
29.11.21 14:03

Коллеги, давайте будем честными сами с собой, наемный работник с зарплатой 10 тыс. платит ПДФО + ВЗ 1950 грн.в месяц, а ФОП на 2 группе, занимающийся оптовой торговлей 1200 грн. в месяц. Только не говорите, что ФОП-оптовик имеет свою "реальную" прибыль в месяц меньше 10 тыс. или вообще бедствует. Просто раньше были юрлица с полным бухучетом и приходными документами на товар, а теперь все стали "бедные" ФОПы на 2 группе. Надо реально разделять малый и средний бизнес. Но с чем  я, конечно, согласна, то это то,что в первую очередь нужно закрывать "налоговые оффшоры"  в законодательстве для крупного бизнеса, а потом уже браться за средний бизнес.

Відповісти
  • Ніна
30.11.21 08:44

Ирина, ничто не мешает наемному работнику стать ФОПом, открыть свой бизнес и платить меньше

Відповісти
  • Надежда
29.11.21 19:46

Ирина,Вы только забыли уточнить, что ФОП помимо своего единого налога, платит з/п наемному сотруднику в полном объеме+22% сверху, чтобы он мог заплатить эти 19,5%. 

Відповісти
  • данет
30.11.21 12:32

Надежда,+ есв

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 16:25

Ирина,наемному работнику не важно сколько стоит свет, он не закладывал свою квартиру и квартиру родителей в банк под кредит, он не рискует остаться неликвидами, он не платит аренду в локдаун, он не ....... и т. д.  Если что, повернулся и пошел домой, может не зароботав, но и не с тягарем убытков.

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:38

Ольга, По опыту с 90-х, закладывать квартиру под кредит для бизнеса? Это полный идиотизм. Знаю тех, кто прос.. свою квартиру, потом родителей и ничего за 30 лет не отбили.  Великие комбинаторы без мозгов и знания ведения бизнеса. Нужно уметь с 10 долларами в кармане начать и успешно развить бизнес.Для этого нужно не руко водить, а самому пахать без выходных, больничных и отпуска. С наёмными работниками всё гораздо сложнее.  

Відповісти
  • Маруся
29.11.21 17:02

Ольга, каждый видит мир с того места, на котором сидит! А сколько наёмников работают у тех же ФОПов без оформления и заикнуться о нём не смеют? Идут в никуда и молчат. А система неправомерных штрафов? Клиенту борщ не понравился - оштрафовали официантку, мол, не так подала. К сожалению, всем одинаково хорошо. И будто не знаете, как наёмника зарплату задерживают или платят не то, что обещали. Эх, тут все хороши!

Відповісти
  • Алла
29.11.21 14:05

Тоже интересует рестораны и кафе можно на 2 группе?

Відповісти
  • Татьяна
30.11.21 12:51

Алла,убрали со 2-й группы

Відповісти
  • Ольга
29.11.21 14:18

работает принцип "разделяй и властвуй", сначала выбрасывают одних с фиксированного налога, потом поэтапно и всех остальных и остается упрощенка только для сапожников, как в советское время. Прощай, упрощенка.

Відповісти
  • Інна
29.11.21 14:26

Ресторани та кафе залишають на 2-й групі без РРО!!!

Відповісти
  • Татьяна
30.11.21 12:51

Інна,где это Вы увидели?

Відповісти
  • Светлана
30.11.21 14:35

Татьяна, а где вы увидели, что убрали? несколько раз перечитала, про рестораны и кафе ничего.

Відповісти
  • Татьяна
01.12.21 10:35

Светлана, было : " друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв...", станет : "друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, та/або роздрібний продаж товарів, та/або здійснюють діяльність в галузі народних художніх промислів (крім серійного виготовлення виробів народних художніх промислів) за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:..." .Діяльність у сфері ресторанного господарства з 2 групи виключена. Автоматом - 3 група, а третя - то РРО,

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 14:40

#SaveФОП
Негативи законопроекту №6348 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування»1. Фіскалізується (обов’язкове використання РРО) третя група спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності (вноситься змінами до ст.296.10 Податкового кодексу).2. Фіскалізується продаж продуктових товарів не власного виробництва (вноситься змінами до п.9 ст.9. Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»). Печиво, цукор, консерви, шоколадки… Усе, що вироблено не продавцем повинно продаватись з РРО на ринках, ярмарка, магазинах і крамницях.3. Фіскалізується продаж промислових товарів (вноситься змінами до п.9 ст.9. Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).4. Фіскалізується будь-яке виробництво, усе будівництво, будівельні і ремонтно-будівельні роботи, продаж вживаних товарів, медичні послуги, продаж одягу із натурального хутра, інтернет послуги (це послуги користувачам щодо забезпечення доступу в мережу, розробці, організаційного та інформаційного супроводу інтернет-ресурсів, розробки і розміщення реклами в мережі), постачання та продаж ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту (в тому числі медичного призначення) вартістю понад 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (вноситься змінами до ст.291.7. Податкового кодексу). 5. Забороняється торгувати без РРО на територіях без статусу «РИ

Відповісти
  • Ирина
30.11.21 12:58

Наталія, где Вы нашли про РРО для продавцов продтоваров?

пункт 296.10 викласти у такій редакції:


"296.10. Реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються фізичними особами – підприємцями -  платниками єдиного податку першої,  другої та четвертої групи".

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 14:41

НОК». (ст.291.4 Податкового кодексу).6. Вимагається торгувати на першій групі спрощенки виключно на території зі статусом «РИНОК»(ст.291.4 Податкового кодексу).7. Збільшується податкове навантаження на першу групу спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності. Збільшення єдиного податку для першої групи спрощеної системі оподаткування від 25%(вноситься змінам до ст.293.2 Податкового кодексу).8. Обмежується друга група спрощенки вимогою реалізовувати товар тільки у роздріб. Відтак підприємець на другій групі повинен контролювати, щоб реалізований ним товар не був перепроданий. У разі перепродажу товару підприємець де-юре стає оптовиком і повинен працювати вже на фіскалізованій третій групі. Оптова торгівля відповідно до винного закону 481 - це продаж товару суб’єктам господарюваннчя для подальшого перепродажу. Роздріб - це виключно продаж товару безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання. (вноситься змінами до п.2 ст.291.4 Податкового кодексу). Може ми не вірно зрозуміли? Поправте нас

Відповісти
  • Наталія
29.11.21 14:46

1 грудня 2021 о 9-00 під ВРУ акція Руху #SaveФОП з вимогою зберегти спрощенку і прийняти законопроект 5866(1).Всім хто буде на акції, що організовує фіскальна мафія 30 листопада 2021 - не приходьте на нашу акцію 1.12.21. Заганьбимо! Для нас ви посібники ГЕТЬманцева! Крапка. Влада і посіпаки ГЕТЬманцева ведуть боротьбу з Рухом.Якщо влада не вирішить питання і не прийме законопроект 5866(1) до 1.01.22, то Рух #SaveФОП  закликатиме усіх виходити з вимогою «Зеленського у відставку!»Вкотре знову про 1 групу на ринках.

Відповісти
  • Лора
29.11.21 15:11

У нас в країні їсти і жити хотять тільки зе та слуги народу, всим остальним зась! це  висновок по результатам,  їх роботи, ну ну поживемо побачимо, що буде ділі.

Відповісти
  • Светлана
29.11.21 21:20

Металлоломом ФОП и сегодня не могли торговать.  Нормы этого проекта закона противоречат нормам других законов. Обо всем понемножку( 

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:42

Люками и украденными кабелями от жадности подавились. 

Відповісти
  • Наталья
30.11.21 08:48

Только мне кажется, что этим законопроектом они отвлекают от РРО с 01.01.2022? РРО теперь кажется не таким и страшным...)

Відповісти
  • Наталья
30.11.21 09:44

Нет в законопроекте,что рестораны переходят на вторую группу, несколько раз перечитала

Відповісти
  • Ирина
30.11.21 12:54

Кто знает, о какой инвентаризации идет речь в этом случае?

6. Підрозділ 8 розділу XX "Перехідні положення" доповнити новими пунктами такого змісту:


"8.  Встановити, що у разі проведення фізичною особою-підприємцем, що перебуває на спрощеній системі оподаткування, інвентаризації (підрахунку) обсягів залишку товарів, оформлення результатів такої інвентаризації відповідним інвентаризаційним документом та передачі його до контролюючого органу до спливу 30 днів  з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування», такий інвентаризаційний документ для цілей цього Кодексу є первинним документом на товари. Контролюючим органам заборонено вимагати будь-які інші документи, що підтверджують придбання (походження) товарів, внесених до інвентаризаційного документа. Норми цього пункту не поширюються на підакцизні товари та продукти харчування

Відповісти
  • Natet
30.11.21 20:11

Ирина, как я поняла, что в эту инвентаризацию можно запихнуть все что есть, даже без документов. И это будет считаться первичным документом, а налоговикам четко запрещено запрашивать документы происхождения такого товара. Но должно быть соблюдено условие... Подать," должным образом составленную инвентаризационную опись"  в течении 30 дней в налоговую. Это как бы дают возможность, начать вести учет с чистого листа. 

Відповісти
  • Надежда
30.11.21 13:29

Ирина, думаю о внесении в ведомость товарных остатков, для ведения товарного учета. Если почти всех планируют перекинуть в 3 группу с рро, то придется их вести

Відповісти
  • есв
30.11.21 13:42

а зоомагазины на какой группе тогда должны быть?

Відповісти
  • Антон
30.11.21 13:58

Представьте себе ФОП который делает восковые/парафиновые свечи... По сути покупает он фитиль и парафин, придает им форму и продает свечи. ПРОИЗВОДИТЕЛЬ!!! 
3 группа? РРО? СЕРЬЕЗНО???
Зато ТОПЯТ за фотографов, и салоны красоты где НАЛ и еще раз НАЛ... 
БРАВО!!!

Відповісти
  • Нина
30.11.21 17:35

После того,когда Слуги меняют законы,становиться только хуже.Они только в схематозах разбираются и откатах

Відповісти
  • Natet
30.11.21 20:03

5. Встановлення обовязковості застосування РРО виключно юридичними особами та платниками єдиного податку третьої групи.  -- Что-то я не нашла информации по этому пункту. В какой статье ЗУ РРО  это прописано? Прочитала Порівняльна таблиця

до проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо застосування спрощеної системи оподаткування

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам