Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


27.10.22
25370 68 Друкувати

Гетманцев дав пораду бізнесу, якому блокують податкові накладні

Однією з найбільших претензій платників до системи блокування податкових накладних, на думку Голови податкового комітету Данили Гетманцева, є відсутність розуміння безпосередньо з тексту рішення про блокування його конкретних причин.*

Для вирішення цієї проблеми, Державна податкова служба України зобов'язала регіональні ДПС при виданні рішення про віднесення платника до ризикових, обгрунтовувати підстави прийняття такого рішення. 

У листі ДПС зазначається, що окремий вид діяльності може складатися з єдиного простого процесу або охоплювати ряд процесів, що передбачають здійснення різних фінансово-господарських операцій, документальне оформлення яких враховує специфіку окремого виду діяльності суб'єкта господарювання.  Тому необхідно зазначати тип операції (придбання/реалізація), період її здійснення, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП операції, визначеної як ризикової, встановлення невідповідності  придбаного товару реалізованому, недостатньої кількості трудових ресурсів тощо.  

Данило Гетманцев вітаю рішення ДПС, відповідно до якого регіональні ДПС вказуватимуть детальну інформацію та обґрунтування підстав прийняття рішень про відповідність п.8 критеріїв ризиковості платників. Депутат пропонує платникам вимагати від податківців дотримання зазначених правил.

* Бізнес з цього приводу іншої думки та вже збирає підписи проти блокування податкових накладних:

https://petition.president.gov.ua/petition/167520    

https://petition.president.gov.ua/petition/165654

https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/11061

Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Татьяна
27.10.22 11:39

Сволота, просто сволота

Відповісти
  • Світлана
27.10.22 14:24

Татьяна, ми не люди в його реальності ми гуси , яких треба скубти ! А його доходи це наші податки ! Він з нас знущається за наш рахунок ! Лиз Трасс в Англії пішла бо були невдоволені , а в нас повний треш ! Бізнес волає , всі мовчать ... Що за система , якоі нема в світі ???

Відповісти
  • Андрей
19.12.22 17:51

Світлана, Хороший чоловік вам діло говорить. Українці найволелюбніший народ у світі, як відомо усім. Тож треба вийти на майдан, поскакати, і все зміниться. Скакання - то є генетичний код нації.

Відповісти
  • хороший чоловик
27.10.22 15:38

Світлана,нужно  поскакать

Відповісти
  • Світлана
28.10.22 12:49

хороший чоловик,що ви тут робите ? І нащо ви тут ?

Відповісти
  • Galina
27.10.22 11:45

Дякую за корисну інформацію надану оперативно. Хочется побачити
більше інформації про облікову політику та методичних пояснень про її
її розробку. Дякую!!!

Відповісти
  • Елена
27.10.22 11:46

Підписуйте петицію. https://petition.president.gov.ua/petition/165654

Відповісти
  • Євген
27.10.22 12:05

Елена,Надеемся что петиция наберет 25000 голосов и реально поможет решить проблему, а не как всегда без результата. Гетьманцев думаю кому то нужен на своем месте, и о его махинациях знают верхушка, поэтому убрать его не реально. А там кто его знает. 

Відповісти
  • Ольга
28.10.22 20:23

Євген,100% там, зверху, з самого верху! всі в долі.
Тому змін не буде.. 

Відповісти
  • Валентина
28.10.22 11:40

Євген, Почти все петиции остаются без ответа  вообще. 

Відповісти
  • Галина
27.10.22 11:48

Браво!!! Гетьманцев сделал то, что не удалось врагам, он наконец-то победил экономику Украины!!!!!

Відповісти
  • Євгеній
27.10.22 11:50

Чому в нашій країні платники податків завжди ровинні щось вимагати, добиватися. Ми повинні працювати, сплачувати податки і все повинно бути легко і прозоро і без всяких перешкод. 

Відповісти
  • Евгения
27.10.22 11:51

"Депутат пропонує платникам вимагати від податківців дотримання зазначених правил".То есть, не налоговики обязаны, а плательщики должны за них работать. Обалдеть!

Відповісти
  • Юлия
27.10.22 13:10

Евгения, +100500 чому це ми повинні щось вимагати? Вимагати від держслужбовців робити їхню роботу? Чи робити її сумлінно? В них для цього є певний управлінський апарат. А над ними зверху ще й податквий комітет, який очолює той, хто мав би як раз і вимагати. І вся ця купа людей отримує зарплатню, між іншим за рахунок коштів платників податків!

Відповісти
  • Олена
27.10.22 12:01

Сирена виє, дрянь літає над головою а я  роблю скани документів щоб розблокувати ПН на аванси бо дали світло і мене дуже тішить що податкова конкретно вказала код УКТЗЕД якого ще нема на "вході" бо я імпортер і тільки сплатила постачальнику нерезиденту......!!!!! гад цей гетьманцев!!!

Відповісти
  • Богдана
28.11.22 12:59

Олена, я кажу  такого Гетьманцева до початкової школи ПДВ податок на надвиробництво  тобто залишити на яхти і коштовності  Скільки дурної роботи не буде Гетьманцев ВОРОГ

Відповісти
  • Елена
31.10.22 14:01

Олено, не знаю як У Вас, а я на власному досвіді (повністю аналогічний Вашому), зробила висновки, що аванси вони не збираються розблоковувати при наявності незакритої господарської операціїї. Якщо Ви отримали аванс і заплатили його постачальнику нерезиденту, то дуже мала вірогідність розблокування. Я так по недосвіченості  по двох ПН змушена була подавати позов до суду, а то справа муторна і на рік кажуть. Зробила висновок, що краще отримати товар, відвантажити його, надати всі ТТН вхід/вихід, тоді розблоковують по поясненню.
В цій статті підтвердження вищесказаного
https://buhgalter911.com/uk/news/news-1068236.html

Відповісти
  • Ірина
27.10.22 12:01

Гетьманцев! тобі бізнес так само поки дає пораду зупинити це. поки пораду!!! мені зараз не стає слів щоб тебе обматюкати. Я в житті не матюкаюсь. Я 15 років працюю в бухгалтерії, жодного разу не було блокувань від коли існує ця ситстема. Та тобі віником замітати а не давати тупі поради бізнесу. А ще краще за дакий бардак ми тебе всім бізнесом на передову відправляємо!

Відповісти
  • Елена
27.10.22 12:09

Петиція про презумпцію невинуватості для платників податків!!!!!! Призупинення реєстрації податкових накладних в автоматичному режимі  - це презумпція винуватості!!!!!!!!! https://petition.president.gov.ua/petition/165654.    Підписуйте петицію, бо коментарями на сайті нічого не змінити!!!

Відповісти
  • Наталія
27.10.22 12:17

Мало того, що сидимо під повітряними тривогами, відключеннями світла, ще воно надумало все що можна заблокувати, а "вєлікіє уми" вирішують, які взагалі не бум-бум ця операція була чи не була! Як вони дістали!!!

Відповісти
  • Станис
27.10.22 12:30

Гетьманцев, шоб ти жив на одну зарплату!!!

Відповісти
  • Богдана
28.11.22 13:00

Станис,НА мінімальну

Відповісти
  • Юлия
29.11.22 12:27

Богдана, на прожитковий мінімум!

Відповісти
  • Марина
27.10.22 16:59

Станис, краще - на прожитковий рівень для непрацездатних

Відповісти
  • СержК
27.10.22 13:08

Станис, за все, що пороблено бізнесу, він має жити в тюрмі на одну баланду і працювати в уранових шахтах...

Відповісти
  • Вікторія
27.10.22 12:34

Гетманцев і вся його команда повернула нас до реалій 2017 року, коли вводили блокування. Нагадуєш собі, коли ти з працівниками ДПС робив таблиці, які нікому не потрібні і зараз. Бюджет пустий, війна і корупціонери забирають і гребуть все з казни, а бізнес,який трохи встав і ще працює, тиснуть. Олігархи дожимають те, що ще залишилося. На передову їх всіх рахом із цирком своїм, може тоді мізки трохи промиються! Петицію підписуємо, хоча це вже не перша, але мовчати не треба ! 

Відповісти
  • Александр
27.10.22 12:37

Заблокувати Гетьманцеву всі карти і рахунки в банках. А для розблокування нехай подасть таблицю з поясненнями, що він не верблюд!

Відповісти
  • Юлия
27.10.22 12:41

Очень печально быть для власти просто мусором и ресурсом. Всё разрушили.

Відповісти
  • Валентина
27.10.22 12:48

Одне, в чому впевнена- нам не буде спокою і стабільності. Ті, хто працює, мислить, вкладає, намагається розвивати виробництво,економіку, завжди мали доводити і відстоювати свою думку, своє право на думки і дії. А банальні споживачі- вирішують карати, чи милувати. Ще не отямилися від 2% - маємо блокування (податкові на молоко реєстрували від початку, корів утримуємо 19 років і аж у вересні 22 -го стали ДУ-У-У-ЖЕ ризиковими

Відповісти
  • Юлия
27.10.22 13:04

Петицію підписала. І буду закликати до цього всіх знайомих бухгалтерів. Але вона якась дуже декларативна. Мені здається потрібно вимагати щось більш конкретніше: наприклад, зобов'язати податківців надавати відповідь щодо відмови шляхом заповнення певних форм з вказуванням всих цих реквізитів, які надить в своїй "відповіді" нешановний пан Гетьманцев. І поки не заповнять коректно, щоб не відправлялось. Тобто щоб все як у нас у платників податків.

Відповісти
  • Людмила
27.10.22 13:32

Юлия, вони накидають загальних фраз та будуть стверджувати, що надали всю інформацію. Я намагалася на гарячу лінію телефонувати, мені відповіли: у квитанції зазначено причину, подавайте документи. А то, що воно ні про про що - не хвилює  

Відповісти
  • Алиса
27.10.22 13:31

петиция 167520 на отмену блокування

Відповісти
  • Алиса
27.10.22 13:34

не получиться так как они хотят установить полный контроль над бизнесом,есть фопы которые не дают никаких кодов и уже будет нестыковка,это как в производстве,Просто кроме производства ,положат еще и торговлю вообще всю.Это просто диверсия против Украины.Здесь не президент нужен а СБУ.

Відповісти
  • жопяк
27.10.22 15:40

Алиса, нужен ЦРУ

Відповісти
  • Мария
27.10.22 15:02

21.1.5. коректно та уважно ставитися до платників податків, їх представників та інших учасників відносин, що виникають під час реалізації норм цього Кодексу та інших законів, не принижувати їх честі та гідності; це з ПКУ. С кем и о чем говорить, если в кодексе такое . Это и так понятно, что ко всем нужно так относиться, а не только к налогоплательщикам . Пусть выполняют эту норму по отношению к нам, а не унижвют бесконечно.

Відповісти
  • павло
27.10.22 16:21

Ось в листі "недостатньої кількості трудових ресурсів" і як це зрозуміти? Я думаю тепер податківці самі будуть вирішувати вистачає у вас робітників чи ні. Ось Вам і корупція.

Відповісти
  • Юлия
27.10.22 16:41

Тварина!!!!!!!

Відповісти
  • Татьяна
27.10.22 16:49

Я прото плакала після блокування ПН, два роки вже блокують РК просто перестали розблоковувати, ти і відділ кадрів з цими дибільними табелями для малого бізниса і графіками відпусток, і секретар і юрист, тепер ще й доклади пиши з купою додатків одне розблокування гарна курсова, а відповідь недостатньо основних засобів таблиця не врахована, основні засоби орендовані, договора підкладені, на 10 пусто, що робити, а скільки часу займає це скануваня, вини думають що як на держслужбі з одним листком цілий день 10 чоловік ходить, а тут зроби все сам. Професія бухгалтер скоро вимре з їх блокуванням. Браво країна, молодь точно не повернеться.

Відповісти
  • Лора
27.10.22 17:29

Татьяна, згодна на всі 100. А що, не розуміли, коли  вибирали у владу, м'яко кажучі, непрофесіоналів? Але страждати приходиться всім

Відповісти
  • Ольга
27.10.22 22:05

Лора, професіонали керували 30 років, результат очевидний

Відповісти
  • Лора
28.10.22 19:04

Ольга,Де Ви бачили професіоналів на протязі 30 років?. Хто вчив радянських людей риночної економіки, самі вибирались якось, а керували ті самі совкові вихованці та їх дітки

Відповісти
  • Наталія
28.10.22 08:02

Ольга, і шо? Конфлікт платник податків - податківці завжди буде існувати, але у порівнянні з будь-якими попередніми це повний треш. 

Відповісти
  • Катерина
28.10.22 09:03

Урод він і є урод

Відповісти
  • Міла
28.10.22 09:42

"професіонали"  додушать нас уже остаточно!   Зараз,  коли ідеш на роботу під ракетами( в прямому розумінні цього слова),  коли рахуєш копійки на своїх р/р, коли співробітники по всьому світу -  блокування ПН  якраз те, після чого остаточно потрібно послати їх на @уй і закривати  бізнес!!!!   Все !!! це вже ДНО !!!!

Відповісти
  • Елена
28.10.22 11:29

Міла,та да, ще й електроенергії по пів дня немає......

Відповісти
  • Александр
28.10.22 10:57

Если нет понимания написанного -"є відсутність розуміння безпосередньо з тексту рішення про блокування його конкретних причин" - значит писали это люди, находящиеся не на своих местах.

Відповісти
  • Алиса
28.10.22 11:11

Хочу всем посоветовать одно-жалуйтесь на горячую линию дпи на блокировку,чем больше жалоб тем лучше,молчание не приведет ни к чему

Відповісти
  • инга
28.10.22 11:16

Товарищи у всех налоговая выбивает каждый месяц 0,3% от объма налом???????У нас стабильно , на  вайбер  присылают деку по НДС и сумму!!!!Вчера заблокировали первый раз с 2019, хочется плакать!!!!!!!!!!!!!!!!!ТВАРИ!!

Відповісти
  • Лора
28.10.22 12:12

Ризиковий тут гетьманцев, ганьбить прізвище. Не дай бог з івана пана - стара мудрість

Відповісти
  • Світлана
28.10.22 17:41

Вот єто ужас, три года регистрируем,и вдруг заблокировали

Відповісти
  • JA
28.10.22 22:08

Беда.... просто беда....
За баранов имеют.... стригут и режут.... а бараны всё блеют....
Когда же уже организуются правильные люди, если у нас они вообще имеются, и просто.... тупо. без всяких соплей и прав вшивых личностей.... перестреляют всех выродков и ублюдков родной земли???

Відповісти
  • Наталья
01.11.22 17:16

JA,давай без всяких розовых соплей.
мы договорился сразу.
что если сердце вдруг порвут тебе - вот клей.
вот фразы.

Відповісти
  • Лора
01.11.22 10:30

JA, можете начинать

Відповісти
  • Светлана
29.10.22 16:38

також хочу дати пораду Гетьманцеву -Самоліквідуйся!

Відповісти
  • ІринаКиїв
30.10.22 00:24

немає слів просто,  це ж уже минула новина,  але ніхто тої  конкретики так і пише

Відповісти
  • Ирина
30.10.22 16:49

Гетьманцев дав пораду.... А пану Гетьманцеву дали пораду..... мати направлення за рускім кораблем?...Давно пора... Геть з України Гетьманцев некрасивий!!!!

Відповісти
  • Александр
31.10.22 09:19

https://petition.president.gov.ua/petition/167520  ссылка на петицию на сайте президента

Відповісти
  • Лора
01.11.22 10:38

Хтось тут відсилав мене вчити історію, ще і обізвав. Модератор, мабуть, прибрав комент. Хочу думати, що то був бот. Моя йому відповідь -  я через ту історію пройшла. І мене виховували не ображати людей, яких ти не знаєш, "за спиною". Чому б гетьманцевим над нами не знущатись, якщо ми самі як свора гієн, між собою не дружні. Підписів під петиціями кіт наплакав.

Відповісти
  • Наталья
01.11.22 15:33

Лора,масштабная блокчейн - экосистема или же, как называют проект многие криптоэнтузиасты «Интернет блокчейнов»

Відповісти
  • Олександр
01.11.22 15:18

Гетьманцев дав пораду.... А пану Гетьманцеву дали пораду..... мати направлення за рускім кораблем?...Дістали такі Гімн...ки на посадах!!!!  Замість допомоги у такі важкі хвилини російсько-української війни, о це створює проблеми бізнесу. Такі речі потрібно робити після перемоги, а не під час найважчих днів мал.сер. бізнесу в Україні!!!!  Геть гетьманцева з посади, паразита!!!!

Відповісти
  • Слава
07.11.22 09:53

Найух нехай йде. Ведуть себе гірше ніж коли яйцепадовому

Відповісти
  • Клава
14.11.22 07:54

Та ні, як Ви не розумієте, якщо всім, у кого заблоковані податкові по основному коду діяльності, то це банальна відсутність коштів в бюджеті. Якщо кожен платник податків не отримає податковий кредит- то сплатить повністю все зобов'язання до бюджету! Кожен! коли Ви там знімете блокування, а кошти повинні сплатити вчасно... Нашій країні допомагають інші країни, то трохи допоможіть і Ви.

Відповісти
  • Фортуна
21.11.22 13:45

Клава, хто бі вже нам допоміг, ледвє дихаемо...

Відповісти
  • Алиса
14.11.22 13:30

Он предатель этот Гетманцев, и в чьих интересах он это делает это надо выяснить.

Відповісти
  • Ольга
13.12.22 21:41

Я підписала усі петиції по питанню пн.Розумію,що все це до одного місця.Так що тоді робити?Як ще боротися з ними?У мене також ніколи не блокували пн,але почали.Показник Д=18,9 %.Ми єдинники.Скажіть.є хоч якась логіка у людей,які мене блочать?Ні,немає.Ми думаємо,що сплачуємо  високі податки своєчасно та допомагаємо нашій армії,а що натомість цього роблять вони?Якби знали хлопці,які на війні, як нам заважають їм допомагати!!!.Вже немає ніяких фіктивних фірм і з ким ви там боретесь???-НЕЗРОЗУМІЛО!!!!Кожен пише що повинно в квітанції написано,що написати,щоб розблокували.Але,люди добрі навіщо нам ця реєстрація взагалі?Ми не відшкодовуємо з бюджету,ми не фіктивні фірми!!!Треба не розблокування вимагати,а зовсім відміну реєстрації пн.Через ці реєстрації розвели апарат ледацюг,які висять на нашій шиї.Та ще скаржаться,що дуже багато роботи через багату кількість таблиць.Так ми цього не хочемо.Скільки на цьому заробляють юристи,редакції.Чому немає коментарів від редакції,ніхто думок не висловлює.Таке враження,що там податківці одні і працюють.Немає захисту ніякого.Душити,душити-Собаче серце одним словом 

Відповісти
  • Алиса
15.12.22 11:26

Ольга,згодна з кожним словом

Відповісти
  • Платник ПДВ
15.12.22 12:58

Пану Гетьманцеву  порада  від  бізнесу - іти вслід  за рускім кораблем Працюємо на межі виживання, рахунки на електроенергію від генеретора захмарні, транспортні витрати при відсутності прямого авіасполучення теж вражають уяву, а тут ще подарунок від влади - безпідставне блокування ПН. 

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам