Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


06.12.24
8206 46 Друкувати

Якщо ФОП-ухилянт: які будуть наслідки?

Сайт Бухгалтер 911 нагадує, що за ухилення від мобілізації військовозобов’язаному світить чималий штраф.

А якщо ця людина не тільки військовозобов’язаний, але й є ФОПом і має найманих працівників, тоді що?

Чи вплине таке ухилення на його підприємницьку діяльність?

Коментарі
  • Наталія
06.12.24 11:34

запам ятайте, що ухилянти  це чиновники, судді, прокурори липові інваліди ,  депутати та їх помічники. в помічниках у них їх родичі, которих ми теж утримуємо.

Відповісти
  • ! ! !
06.12.24 11:51

Антиваксери, ухилянти... Не забагато ярликів, враховуючи те, що:
~
1. "Кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність". Навіть під час воєнного стану!
2. "Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України".
3. "Юридична відповідальність особи має індивідуальний характер".
4. "Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян".
5. "Ніякі надзвичайні обставини, накази чи розпорядження командирів і начальників не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій по відношенню до цивільного населення, його майна та навколишнього середовища".
6. "Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей".
7. "Громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність, виконують мобілізаційні завдання (замовлення) згідно з укладеними договорами (контрактами)".
~
Отже, про яке "ухилення" підприємця може йти мова, якщо договір або є або ні?
Роль підприємців в процесі мобілізації визначена.
Можливий лише один випадок: коли підприємець уклав контракт та не виконує його.
Але це вже не "ухилення", а порушення укладеного договору (контракту).

Відповісти
  • Наталія
06.12.24 17:00

! ! !, Чомусь всі борцуни за свої права забувають наступне 
Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

Відповісти
  • мудра
05.01.25 06:26

Наталія, так, громадян! Коли йдеться про прикриття заду державі, а так ми для неї лише "фізичні особи" (статус нижчий за статус людини, а тому є приниженням людської гідності (див. ст. 68 КУ).
Лицеміри!!!

Відповісти
  • і!
02.01.25 11:11

ПРАВДА! Одна на всіх: Родина (рос.) чи Родина (укр.)?

Відповісти
  • данет
07.12.24 20:08

Наталія,всіх чи нІ  громадян. розтлумачте будь ласка цю статтю. а президент громадянин украини? 

Відповісти
  • баш на баш
06.12.24 22:24

"Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави".

Відповісти
  • Денис
06.12.24 17:40

Наталія, знову перекручуєте. Обов'язки у громадян різні. Частина з них розписана в статті 17. Не маніпулюйте, будь ласка.

Відповісти
  • Олена
06.12.24 12:07

Расскажите это путину . Особенно про особисту недоторканність .

Відповісти
  • Правь-Славь-Явь-Навь
19.01.25 07:08

Олена, до сих пор не доходит? Во́вки у змо́ві ("паси овец моих").
У правительства (уряду, Правь) – карт-бланш на такие действия.

Відповісти
  • ОМ
24.01.25 12:00

Отец освещает и просвещает, Мать питает и взращивает.
Когда знаешь принципы, остальное – легко понять самостоятельно.

Відповісти
  • Грю
06.12.24 16:39

А причём здесь пупкин? Лепкин, стапкин, пупкин. Одни кумиры. Оно не на кого не нападало, а лишь дало команду "фас" своим миньонам, которые сейчас щедро удобряют украинские земли, а их семьи "покупают себе сапоги" за выплаты. Они (миньоны) даже не скрывали, что "СВО" дала им возможность заработать, так как нормальной работы с достойной оплатой "днём с огнём не сыщешь". Мигранты за копейки готовы работать, всех вытеснили.
Договорняк это и политика: для властей с обеих сторон одни выгоды.
Смерти безвольных овец их не интересуют, интересуют выплаты по 1млн$ за каждого бывшего гражданина союза. Держатель таких обязательств - Армения, если память не подводит.

Відповісти
  • Вероніка
06.12.24 13:17

Олена, військові мають воювати, а не цивільні. Якщо хочуть впрягти цивільних, нехай приймають зниклий законопроект 7114 від 24.02.2022р. ( https://web.archive.org/web/20220413044605/http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=73873 ) про оголошення стану війни. Не треба перекладати обов'язки військових та силовиків на цивільне населення. Кожен має виконувати те, на що підписався.

Відповісти
  • Наталія
06.12.24 17:01

Вероніка, Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

Відповісти
  • данет
07.12.24 20:14

Наталія,огласите пожалуйста очередность похода на военное положение. сначала ви предлагаете послать на вово детей а потом вооруженних и обученних которим ми фопи платим зарплату за оборону государства

Відповісти
  • Денис
06.12.24 17:51

Наталія, а обов'язок державних службовців під час воєнного стану, поки гинуть громадяне, захищаючи країну, дерибанити бюджет та приймати поспіхом дурні закони (сарказм). Тому вони і не оголошують стан війни, тому що вижити за законами та звичаями війни не зможуть.

Відповісти
  • Уляна
06.12.24 12:31

пу - дід старий, якому давно треба онуків доглядати, а не в царя гратися.
"Не пугайте ежа голым задом".

Відповісти
  • ! ! !
06.12.24 12:11

Людині дозволено все, що прямо не заборонено Законом (а не постановами), а от "органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".
Хочете сказати, що поліцейські та тцкшники цього дотримуються?
А може всі, в т.ч. службові та посадові особи проходять іспити на дієздатність в умовах, максимально наближених до критичних?
"Держава відповідає перед людиною за свою діяльність".
Те, що деякі особи вважають "ухиленням", люди вважають інстинктом самозбереження.
"Найкрутіші ухилянти" це політики, силовики, юристи та адвокати, як на мене.

Відповісти
  • Олена
06.12.24 13:06

! ! !, отрібно розібратись з ІПСО щодо примусової мобілізації. Всі громадяни України мають виконувати Конституцію України. В Конституції передбачено порядку 60-ти прав, і всього 4 обов'язки. Зокрема: Громадяни мають право обирати органи влади, в тому числі Президента України і Верховну Раду України. Громадяни зобов'язані захищати Україну. Громадяни, які голосували в другому турі за Порошенка, якщо вони здатні нести військову службу, вже, як правило, виконують цей обов'язок. Нездатні до цього громадяни масово допомагають військовим доступними для них засобами. Мені невідомі випадки, коли відоме ІПСО щодо примусової мобілізації («хапають всіх», «хапають в маршрутках» і т.п.) розганяли люди з цієї категорії. Це ІПСО розганяють особи які або голосували в другому турі за чинного президента, або не голосували взагалі. Ті, хто голосував, повіривши в те, що Голобородько принесе людям щастя, коли перестріляє з автомата Верховну Раду, або в те, що «хоть посмеемся», «сделаем их вместе», «посмотрю в глаза путину», «сойдемся посредине», «шашлички на первое мая» і т.п. добились свого. Вони обрали того президента, якого хотіли, і який тепер керує обороною країни, зокрема, і мобілізацією. То вони в першу чергу мають масово вступати до лав оборонців, як до того закликає їх Президент і обрана ними монобільшість Верховної Ради. Ті, хто не голосував на виборах зробили таким чином свій вибір: «нам похуz». То мають розуміти, що державі тепер все одно: вони мали право обирати, а тепер мають виконувати свій обов'язок. І не потрібно заявляти, що «ми не розуміли», «нас наjibaly» і т.п. У виборах беруть участь дорослі люди, які мали б розуміти, що професія актора (клоуна) якраз і є в тому, щоб дуже переконливо говорити все, що замовляють ті, хто йому платить, зокрема той містечковий жлоб, який володіє каналами, які рекламували нинішнього Президента. Це той самий жлоб, який пропонував продати Україну путіну за 100 мільярдів доларів, які збирався покласти собі в кишеню.

Відповісти
  • данет
07.12.24 20:19

Олена,государство не предоставляет гражданам ни одного права. учите уроки.

Відповісти
  • Вероніка
06.12.24 13:28

Олена, загальне розписано.
Ще раз: кожен має виконувати свої обов'язки, а не перекладати їх на іншіх.
Виключення - СТАН ВІЙНИ ! Нехай вводять, що заважає?
*
Стаття 17. "Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються на відповідні військові формування та правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності яких визначаються законом.

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.

Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.

На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.

На території України не допускається розташування іноземних військових баз."

Відповісти
  • Наталія
06.12.24 17:04

Вероніка, Шановна, Ви вочевидь знаний спеціаліст в юриспруденції. Просте питання: яким чином те що Ви пишите врятує нас від рашки? 

Відповісти
  • Денис
06.12.24 18:09

Наталія, проста відповідь, наскільки можливо:
кожен має робити те, що вміє найкраще на своєму місці.
Захищати країну мають військові, забезпечувати військових мають цивільні.
Якщо військові будуть продовжувати сидіти в тилу та відловлювати на своє місце на фронті цивільних без досвіду, це точно нас не врятує.

Відповісти
  • Антонина
06.12.24 13:21

Олена, как правило, именно ипсо и пишут такие объемные и пронзительные тексты. А насчет голосования, так избранный не сделал ничегошеньки из своих предвыборных обещаний. Зато продолжил и усугубил именно то, что продвигал его конкурент. Так в чем претензии к простым людям? В том, что не спешат умирать за 500 прокуроров-инвалидов из 800 имеющихся?

Відповісти
  • Наталія
06.12.24 17:06

Антонина, висадився якійсь рашиський десант на сайт.  Прості люди бажають бути закатовані рашистами

Відповісти
  • Антонина
09.12.24 09:59

Наталія, поки що мене катує наша влада

Відповісти
  • данет
07.12.24 20:21

Наталія,бред

Відповісти
  • Денис
06.12.24 18:12

Прості люди не підписувались ставати "гарматним м'ясом" проти КАБів.

Відповісти
  • Зоя
06.12.24 14:03

Антонина, це теж ІПСО?
Прочитайте останнє речення в пояснювальній Резнікова:
https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/pubFile/1528808
Звідки таке прагнення обзивати обізнаних людей антиваксерами, ухилянтами? Вважаєте нашу владу білою та пухнастою? Хочете сказати, що вони не узурпували владу та не перевищують свої обов'язки? Конституційний лад може порушити лише влада, а відновлювати його має громадянське суспільство, яке так і не сформувалось через те, що людей постійно розділяють на групи за різними ознаками (дискримінують) та стравлюють. Відволікають увагу, а самі продовжують грабувати країну під виглядом "корпоративного управління" або чергової реформи. Коротко писати не виходить: стільки порушень, що одні тягнуть за собою інші. А Ви кажете ІПСО. Да все наше життя - суцільне ІПСО.
Набридло пояснювати баранам, що вони так і залишаться баранами, якщо не будуть читати уважно все, що влада подає як законодавство та нав'язує до виконання, використовуючи мовчазну згоду.

Відповісти
  • Наталія
06.12.24 17:10

Зоя, які обізнані, "аж страшно" (с). Цікаво яким місцем читаєте? Владу більшість з нас не вважає владу "білою і пухнастою", а дехто відверто ненавидить. Але своя погана влада краще ніж окупаційна 

Відповісти
  • Денис
06.12.24 18:34

Наталія, не вперше помічаю, що Вам "аж страшно" (c) від розумних та обізнаних. Ну то не читайте коментарі, вони не обов'язкові навіть для ознайомлення.

Відповісти
  • *
06.12.24 15:53

Стаття 43 КУ.
"Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується."
. . .Стаття 206 ККУ.

"Протидія законній господарській діяльності

1. Протидія законній господарській діяльності, тобто протиправна вимога припинити займатися господарською діяльністю чи обмежити її, укласти угоду або не виконувати укладену угоду, виконання (невиконання) якої може заподіяти матеріальної шкоди або обмежити законні права чи інтереси того, хто займається господарською діяльністю, поєднана з погрозою насильства над потерпілим або близькими йому особами, пошкодження чи знищення їхнього майна або захоплення цілісного майнового комплексу, його частини, будівель, споруд, земельної ділянки, об’єктів будівництва, інших об’єктів та незаконне припинення або обмеження діяльності на цих об’єктах та обмеження доступу до них за відсутності ознак вимагання, -

караються штрафом від десяти тисяч до п’ятнадцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.

2. Ті самі дії, вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або з погрозою вбивства чи заподіяння тяжких тілесних ушкоджень, або поєднані з насильством, що не є небезпечним для життя і здоров’я, або з пошкодженням чи знищенням майна, -

караються штрафом від п’ятнадцяти тисяч до двадцяти п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років, або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.

3. Протидія законній господарській діяльності, вчинена організованою групою, або службовою особою з використанням службового становища, або поєднана з насильством, небезпечним для життя чи здоров’я, або така, що заподіяла велику шкоду чи спричинила інші тяжкі наслідки, -

караються позба

Відповісти
  • *
06.12.24 16:01

Не влізла ще стаття 355 ККУ... А хтось каже, що багато тексту - це ІПСО. Так, законодавство - це дуже багато тексту, бо узагальнення до 10-ти заповідей не працює.
Чому авторка вирішила похайпувати на назві, апріорі вважаючи ФОПа ухилянтом?

Відповісти
  • Тетяна
06.12.24 18:56

Шановна Оксана Кучерова!
Ситуація, яку Ви розглянули - теоретична, тому, щоб не дратувати ФОПів, пропоную замінити "ФОП-ухилянт" на "Якщо ФОП - ухилянт".
Незаконний термін "ухилянт" буде не таким образливим.
Дякую за зміну та розуміння!

Відповісти
  • +
23.01.25 11:37

Оксано! Навіщо колег підставляєте? Запитання НЕ риторичне!

Відповісти
  • Жирне!
28.12.24 08:34

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  🤓                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                &nbs

Відповісти
  • - – —
28.12.24 08:31

Зробили підміну, да не там... Навмисно! Шкідники. fit4brain.com/9691

Відповісти
  • ! КМУдаки ВРУнам !
25.12.24 16:54

... цю статтю, а ще краще і ролик відредагувати!

Відповісти
  • (c)
27.12.24 16:16

асоби комунікації є, а нормальної комунікації немає."

Відповісти
  • +++
07.12.24 18:21

Виправте, будь ласка, "ФОП-ухилянт" на "Якщо ФОП – ухилянт".

Відповісти
  • ФОП
08.12.24 14:37

"Чхала" Оксана Батьківна на Вашу пропозицію, якщо досі не виправила.

Відповісти
  • Злюка
26.12.24 06:29

ФОП, авторка ствердженням припущення перекрила.
Так ю[р/л]исти роблять. Теж вводять в оману та хайпують. 🤸🏼‍♂️

Відповісти
  • +
26.12.24 17:35

ФОП це організаційно–правова форма,
а не підприємець (Хто? Жива людина)
чи підприємство (Що? Нежива назва або найменування).
~
Чому люди самі себе принижують до юридичних термінів або побутових скорочень, а потім не розуміють, чому правова держава ігнорує їх та їх права, запитання риторичне...
Кожен сам для себе знайде на нього відповідь. Це особисте.
~
"Всі яблука — фрукти, але не всі фрукти — яблука".
~
P.S. Адмінам, модераторам або уповноваженим особам!
Набриднуть коментарі не авторизованих користувачів — знаєте, що робити. 🍀

Відповісти
  • Якщо обзивати IT-підприємця у запасі будь-якими словами,
17.01.25 08:39

наслідки можуть бути катастрофічними для будь-яких обзивалок

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам