Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


01.02.12
1309 9 Друкувати

Срок выдачи справки об отсутствии задолженности сокращен до 5 дней

   Термін видачі довідки про відсутність заборгованості скорочено до 5 днів. Ще донедавна він складав 15 діб. Відповідні зміни до пункту 5.2 розділу 5 Стандарту надання адміністративної послуги «Видача довідки про відсутність заборгованості по податках, зборах, що контролюються органами ДПС» внесено наказом Державної податкової служби України №63 від 24 січня 2012 року.
   
   У подальшому Державна податкова служба планує пришвидшити термін видачі всіх адміністративних довідок та скоротити його до 5 днів. Така ініціатива податківців стосується 12 документів. Крім зазначеної вище довідки щодо відсутності податкової заборгованості, мова йде про декларування валютних цінностей та закордонної власності резидентів України тощо.
За матеріалами ДПА у Закарпатській області
Рубрика:
Коментарі
  • люк
01.02.12 23:26

интересно когда об этом узнают районные налоговые

Відповісти
  • Прынцесса, но не на бобах
01.02.12 23:53

Да ладно - справки - их же делать надо самим налоговикам, ручками в компе набирать. А вот наши свидетельства штампиком продлить или на книге подпись и печать поставить (всё остальное уже плательщик сам сделал - заполнил, пронумеровал, прошнуровал, подклеил) - ЭТО ПОЧЕМУ УЖЕ МЕСЯЦ ДЕЛАЕТСЯ?

Відповісти
  • Наталья
02.02.12 02:19

А еще сам и напечатал книгу.

Відповісти
  • Argent
02.02.12 04:49

Потому, что до 25 янв нихх..то даже не брался за ваши свидетельства. Мы в прошлые годы в некоторых районах к марту месяцу свид-ва получали, а вы сейчас фантазию раскатали..

Відповісти
  • Анатолий
02.02.12 06:14

Практически справка делается максимум за 20 мин. С учетом выходных и времени на подпись справка должна делаться не более з-х дней

Відповісти
  • Валентина
02.02.12 07:40

а торопиться не надо)))

Відповісти