Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


02.10.17
7386 38 Друкувати

Комітет ВРУ розгляне законопроект щодо продовження тестового режиму роботи системи блокування ПН

Засідання Комітету з питань податкової та митної політики планується 04 жовтня 2017 року. Серед іншого буде роглянуто проект Закону про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (реєстр. №7115 від 15.09.2017 року).

Нагадуємо, що законопроектом пропонується повернутися до тестового режиму зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН, тобто застосування процедур визначених пунктом 201.16 ПКУ, пропонується застосовувати без фактичного зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН з урахуванням таких особливостей:

► У разі отримання квитанції з повідомленням про відповідність ПН/РК критеріям ризиків, платник податку зобов'язаний протягом тридцяти робочих днів, наступних за днем отримання такої квитанції, надіслати до контролюючого органу в електронній формі письмові пояснення та копії документів, зазначених у підпункті "в"  підпункту 201.16.1 ПКУ.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податків, розглядаються комісією контролюючого органу (крім державних податкових інспекцій) протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.

За результатами такого розгляду комісія приймає рішення про підтвердження або не підтвердження відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків.

► Керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (або за відсутності керівника його заступник) або керівник контролюючого органу (крім державних податкових інспекцій) (або за відсутності керівника його заступник) на підставі результатів моніторингу ПН/РК не пізніше 8 робочих годин від часу, зафіксованого у першій квитанції, може прийняти окреме рішення про зупинення реєстрації такої ПН/РК у ЄРПН

У такому рішенні обов'язково зазначаються підстави його прийняття та вичерпний перелік документів, необхідних для прийняття рішення про скасування рішення про зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН.

Такий платник податку має право протягом тридцяти робочих днів, наступних за днем отримання квитанції про зупинення реєстрації, надати до контролюючого органу, керівник (або за відсутності керівника його заступник) якого прийняв таке рішення, письмові пояснення та копії відповідних документів в електронній формі.

За результатами розгляду письмових пояснень та копій документів, керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (або за відсутності керівника його заступник) або керівник контролюючого органу (або за відсутності керівника його заступник) протягом п'яти робочих днів приймає рішення про скасування або залишення без змін попередньо прийнятого ним рішення. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у такому розгляді.

Рішення про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному порядку або судовому порядку.

У разі, якщо за результатами оскарження в адміністративному або судовому порядку рішення про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН буде скасовано, посадова особа, яка прийняла таке рішення, персонально несе відповідальність згідно із законом.

 Зупинити дію норми щодо безумовності податкового кредиту щодо ПН/РК, по яких платником податку отримано квитанцію з повідомленням про відповідність критеріям ризиків і не прийнято рішення про не підтвердження відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених у такій квитанції.

► ПН/РК, реєстрації яких було зупинено з 1 липня 2017 року, реєструються з урахуванням реєстраційного ліміту та ∑Перевищ, у день набрання чинності цього Закону, крім:

ПН/РК, по яких станом на 11.09.2017 року не подані пояснення і документи;

ПН/РК, по яких прийнято рішення про відмову у реєстрації  і по яких станом на 11.09.2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

ПН/РК, реєстрацію яких зупинено до набрання чинності цим Законом та по яких платником податку після 11.09.2017 року подані пояснення і копії документів, реєструються у порядку, що діяв до  набрання чинності цим Законом .

Більш детально в матеріалі: Що передбачено законопроектом про тестовий режим роботи системи блокування ПН? 

Рубрика:

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • ПДВ
02.10.17 02:30

Акция в поддержку з/п 7115 (продление тестового режима)Четвер о 10:00Киев, ул. М. Грушевского, 5, возле Верховной Рады Украины

Відповісти
  • Бух
02.10.17 07:26

А я против этого. И это при том, что наше предприятие блокировали. Мы уже четвёртый месяц готовим док на разблокиррвку (всего было 400НН). О каких 30 днях идёт речь? Кто будет читать квитанции в объёмах 20 тыс НН? Почему отменяют безусловное право на кредит? Зачем опять "отдельное решение"?

Відповісти
  • аааа
02.10.17 12:58

Бух, согласна с вами. и к тому же эти решения возможность ручного вмешательства и коррупция невиданных масштабов

Відповісти
  • Фу
02.10.17 09:50

У разі отримання квитанції з повідомленням про відповідність ПН/РК критеріям ризиків, платник податку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ протягом тридцяти робочих днів, наступних за днем отримання такої квитанції, надіслати до контролюючого органу в електронній формі письмові пояснення та копії документів, зазначених у підпункті "в" підпункту 201.16.1 ПКУ.Так зобов'язаний или все таки хочет подает, хочет нет?

Відповісти
  • Wonder woman
02.10.17 08:39

Решили вернуть денежные потоки из Киева на места) Сто процентов будет же план сверху, сколько НН руководитель местной налоговой должен остановить) В нашу пользу ничего не придумают, от такой кормежки никто отказываться не будет. Пока будет доиться бизнес - будут доить. У жопі дна нема.

Відповісти
  • Наталія
02.10.17 09:49

що означає загадкова фраза "посадова особа, яка прийняла таке рішення, персонально несе відповідальність згідно із законом". Покажіть мені той закон за яким податківців можна притягти до відповідальності!!!!

Відповісти
  • Анна Ив.
02.10.17 10:10

Налоговый кредит у нас отменили. Сижу вот и думаю, что делать: заблокированы входящие на 300 тыс.НДС, а мне мои надо зарегистрировать - где ж лимит брать? Выходит, что до нового года надо ждать ( июньские мне еще не пришли кв.2, хотч зарегили контрагенту 15.07, а ришення было 28.08). Нужно кинуть на э/сч 300 тыс, зарегить свои нн. Вот и выходит, что налогового кредита нет. Может в суд европейский надо подавать иск? Правительство не соблюдает свои же законы, пользуется нашими деньгами, нарушает конституцию в конце-то концов!

Відповісти
  • СержК
02.10.17 10:42

Анна Ив., "прикол" нынешней системы регистрации состоит в том, что даже вымывающее оборотные средства предприятия перечисление денег на спецсчет не гарантирует регистрации Ваших налоговых на выходе. Недостаток УКТвЗАД "може стати на заваді"(((

Відповісти
  • Ира Днепр
02.10.17 10:39

Анна Ив., Вы описали практически мою ситуацию, кредита нет, обязательства огромные, декларацию за август не подали, потому что к оплате сумасшедшие деньги и взять их негде((( и как быть ? Где найдется тот единственный умный человек и разрулит эту чертову ситуацию !!!!

Відповісти
  • Володимир
02.10.17 10:14

Є зараз три варіанти.1. Нічого не міняється. Далі все зрозуміло.2. Законопроект 7115 приймається. З поточного моменту стає легше, хоча є нюанси.3. Законопроект 7115 не приймається. Всі разом йдемо на страйки, акції, як завгодно і вирішуємо питання.Наразі, на акції ніхто не хоче ходити, частина людей добилася законопроекту 7115 і працює в цьому напрямку.Давайте без "аби поговорити" пропозиції що робити.

Відповісти
  • Zefir
02.10.17 10:36

Підтримую БУХ, і чому знову крайнощі, чому якісь нові дати, хто іх придумує: я постраждала сторона,не отримала ПН з одного постачальника, йому відмовила комісія(п*ять ПН розблокували, не одну згоду не дали), а другий постачальник навіть документи два місяці не готував, мотивуючи відсутністю зайвих працівників, воно то може й так, я розумію, але ніхто спеціально людей набирати під блокування не буде,а покупцям Є місце в цій схемі?

Відповісти
  • ***
02.10.17 11:23

Козлины!!! Это как снежный ком. При огромном потоке НН еще и отслеживать даты подачи "первички" для разблокировки? Закончится все тем, что предприятия не будут декларации сдавать... Кому охота миллионы на ветер выбрасывать? Их еще заработать надо. Пусть штрафуют за не вовремя сданную декларацию 1000 грн.

Відповісти
  • Анна Ив.
02.10.17 12:02

Люди, может я совсем одурела , но я не пойму, что дает не поданная декларация? Ведь за нерегистрацию нн штраф никто не отменял. Потом, за не уплату налога -тоже. А если решение комиссии через 3 месяца, а потом еще через 6 месяцев кв 2 придет- то платить надо было все это время. Будет пеня и штраф, право на нк по дате решения комиссии при наличии квитанции 2, где указано, что оно(решение) принято такого-то числа!!! Может я не права?

Відповісти
  • Да
02.10.17 14:40

Анна Ив., Может если нет декларации они не могут снять сумму НДС ?

Відповісти
  • Баланс
02.10.17 16:00

Да, это тоже вариант , не возникает "перевищення" и ,возможно, оставшийся какой никакой лимит не "сьедается". Но это могут подтвердить или опровергнуть только те, кто уже испробовал такое. Хорошо, если бы кто-то поделился опытом, что будет после не сданной декларации в данном случае на практике.

Відповісти
  • Алла,
02.10.17 12:36

мне кажется , если ик примеру июль не сдали деку из-за больших обязательтв ( блокировали НК поставщиков), то при их разблокировки - НК не попадет ведь в июль, а только по решению , а это и декабрь может быть. Так а июль тогда все равно остается с показателями теми что и были, и что даст несдача ? Или я чтото пропустила в цепочке?

Відповісти
  • Баланс
02.10.17 12:56

Алла,, может быть не сдают, чтобы уйти от штрафа согласно п.126.1 ПКУ , а именно126.1. У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповісти
  • Алла,
02.10.17 17:21

Баланс, Спасибо , я поняла

Відповісти
  • Ира Днепр
02.10.17 13:20

Баланс, Да, Вы правы, я не знаю, когда у нас появятся 300 т уплатить в бюджет, я думала, что они продлят этот тестовый режим и отмотают ситуацию назад, но ситуация что то стоит на месте и я подам декл. тогда, когда у меня будут на это средства. Налоговые накл. я регистрирую теперь с большим опозданием. За июль я подала декл. и уплатила 100 т, больше денег нет ((

Відповісти
  • Баланс
02.10.17 13:33

Ира Днепр, в любом случае по этому поводу нужно проконсультироваться у юристов, какая может быть ответсвенность за неподачу декларации из месяца в месяц, какая еще может быть ответственнсость и в какой сумме.

Відповісти
  • Ира Днепр
02.10.17 13:45

Баланс, спасибо. Вы знаете, за 20 лет стажа, я в первые в жизни не сдала отчет.

Відповісти
  • 123
02.10.17 12:49

А я в сентябре не хочу показывать в декларации НН, которые заблокировали, а потом сдать уточненку и заплатить 3% штрафа - это будет дешевле(((

Відповісти
  • 255
02.10.17 13:28

Подскажите пожалуйста какие бухгалтерские проводки будут при составлении налоговой накладной на суму превышения цены. Спасибо.

Відповісти
  • Zefir
02.10.17 13:56

255, я отражаю: Дт6432 Кт6412/НО на сумму превышения Дт94 Кт6432 невозмещенный НДС списан на прочие операционные расходы

Відповісти
  • Zefir
02.10.17 13:59

Люди добрые, с четверга не могу зайти в кабинет, ни на прямую , ни через сайт ДФС: 504 Gateway Time-outThe server didn't respond in time.Дозвониться никуда не могу, проблема только у меня ИЛИ...

Відповісти
  • Венеция
02.10.17 14:01

Извините,не по теме:В НАСЛІДОК ПОМИЛОК ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО І НЕ ЗБЕРЕЖЕНО.При необхідності виправте документ та відправте його знову.Виявлені помилки:Податковий документ не відповідає затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 електронному формату (стандарту), а саме: помилка XML - запит містить некоректні дані і не може бути оброблений. Опис помилки:'0228' violates pattern constraint of '[1-9]\d{2,3}'. The element 'C_STI_ORIG' with value '0228' failed to parse..Это ответ ДФС через Медок на запит.

Відповісти
  • Баланс
02.10.17 14:28

Венеция, сегодня это TOP-проблема. Налоговые тоже отбраковываются с той же причиной. Код ДПИ на такого не понятно какого формата пишет и вот это "C_STI_ORIG'". До МЕДКА не дозвониться на центральный офис.

Відповісти
  • Венеция
02.10.17 15:06

Баланс, Спасибо.

Відповісти
  • 255
02.10.17 14:10

Zefir. Спасибо

Відповісти
  • Любовь
02.10.17 14:22

- ВенецияОшибка сервера ДФС - я звонила в КИТ-2005 (наша тех.поддержка Медка в Днепре), сказали, что можно будет отправить заново часа через 2.

Відповісти
  • Венеция
02.10.17 14:24

Любовь, спасибо.Сэкономили мне время))

Відповісти
  • Аврора
02.10.17 16:38

При подаче декларации действительно снимается с лимита сумма ндс по заблокированным накладным. А при разблокировке тоже еще раз снимается с лимита??? это правда??? кто понимает эту механику) и еще думаю что при не подаче декларации они могут организовать внеплановую камеральную проверку, т.к. у них возможно где то там светятся там принятые но заблокированные накладные (обяз-ва), т.е. это вариант на короткий срок.

Відповісти
  • Аврора
02.10.17 16:38

При подаче декларации действительно снимается с лимита сумма ндс по заблокированным накладным. А при разблокировке тоже еще раз снимается с лимита??? это правда??? кто понимает эту механику) и еще думаю что при не подаче декларации они могут организовать внеплановую камеральную проверку, т.к. у них возможно где то там светятся там принятые но заблокированные накладные (обяз-ва), т.е. это вариант на короткий срок.

Відповісти
  • Алла,
02.10.17 17:29

Аврора, да, сумма по заблокированным снимается с лимита и попадает в сумму перевищення, потом по ИДЕЕ, когда комиссия примет решение - она за счет суммы перевыщення должна все таки, без изменения лимита, зарегистрироваться . Как на самом деле - пока не знаю - еще не одна , которая ушла в перевыщення - возвращена, нет РЕШЕНИЯ,

Відповісти
  • Люда
02.10.17 17:44

Алла,,

Відповісти
  • ЛюдаЛюда
02.10.17 17:53

У меня были заблокированы, при сдаче отчета лимит уменьшился на сумму заблокированных,(Реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку) когда их разблокировали, через день сумму лимита восстановили (Реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку со знаком "-"). Все операции прошли в сентябре

Відповісти
  • ЛюдаЛюда
02.10.17 17:58

При регистрации разблокированніх НН лимит снимался, т.е снялся дважды: при сдаче отчета и при регистрации разблокированной НН, но сразу восстановился на ту сумму разблокированных, которые были отражены в отчете.

Відповісти
  • Олександр
03.10.17 21:48

Всех в позу поставили, паршивцы этакие, ждут уже налогового майдана. так это вполне возможно

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам