Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


19.10.17
43777 40 Друкувати

ДФС буде приймати Таблицю платника за оновленою формою починаючи з 23 жовтня 2017 року

Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності наказу Мінфіну від 18.09.2017 р. № 776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – наказ 776).

Основні зміни полягають в наступному:

- платник податків має право подати Таблицю даних платника податків (далі – Таблиця) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- до Таблиці подається пояснення платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податків;

- інформація з Таблиці розглядається ДФС протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання;

- інформація з Таблиці враховується автоматично системою Моніторингу, якщо така інформація подається сільгосптоваровиробниками, яких внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31.12.2016 застосовували спеціальний режим оподаткування згідно зі статтею 209 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на 31.12.2016) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017, і у яких за період з 01.01.2017 не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів, визначених наказом 776.

ДФС забезпечено приймання Таблиці за формою (J/F1312301) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 

Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог наказу 776,  буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017 р.

Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з ДКПП або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених наказом 776. 

За матеріалами ДФСУ
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • ОК
19.10.17 11:18

И что сие изменение означает на практике - это только с/х производители смогут подавать таблицы до блокировки, или другие плательщики тоже?

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • ОК
19.10.17 11:29

Всем доброго дня! Уважаемые коллеги! Поделитесь опытом, у кого таковой имеется -правильно ли я понимаю ситуацию.Моему поставщику заблокировали НН на сумму около 1млн грн, соответственно, у меня нет НК, лимита рег-и и колличества товара по этому коду УКТ ВЭД. Даже если я пополняю лимит живыми деньгами, то кол-ва все равно не хватает, т.е. при рег-и своих НН покупателям я тоже попадаю на блокировку с большой долей вероятности, хотя - не факт - недавно зарегила НН, по которой кол-ва не хватало, но сумма там была гораздо меньше. Т.е. логики не вижу.С одной стороны это радует, а с другой пугает - как работать, если не понимаешь правил. А какой будет исход, если не зарегистрировать свои НН на НО - по Декларации сумма лимита все равно снимется, да еще плюс штрафные. И сколько по времени может уйти на разблокир-е.Короче,вопросов больше чем ответов...

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • NATA
19.10.17 13:32

ОК, Поделюсь своим опытом. Подавала в последнее время документы на разблокировку, правда суммы были меньшие, ответ приходил ровно через 5 рабочих дней. Из трех поданных - две НН разблокировали, одну - нет. Документы подавала идентичные ( у нас стройка), почему отклонили третью - не ясно. Теребите ваших поставщиков, чтобы они не тянули с подачей. Если у вас будут заблокированные НН, то при подаче декларации ваш лимит все равно снимется. Читала на форуме, что налоговики советуют пополнить счет, РЕКЕТ. Я делаю по другому: НН разблокировали, но не хватает лимита. Сдаю уточненку, просто снимаю данную сумму с обязательств. Как только дека принимается лимит пересчитывается. НН регистрируется, сдаю уточненку, все возвращаю назад. Лимит пересчитается уже с учетом зарегистрированной накладной. Конечно хорошо, если в первоначальной декларации нет налога к уплате, если есть, то получается в каждой уточненке где выходит сумма налога к оплате надо начислять штраф. У меня такого не было. Удачи.

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Ира Днепр
20.10.17 12:56

NATA, а через какое время произошел в Вашем случае перерасчет лимита, я сдала вчера нову звитну, снимаю накл. не зарег. с обязательств, и вот жду до сих пор, вытяги получаю, только перерасчета нет. Спасибо

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Тамара
19.10.17 12:18

ОК, Вы должны зарегистроровать свою НН. Если у вас нет лимита вы пополняете своими деньгами. Вот увидите, Ваша НН зарегистрируется( очередная выкачка денежных средств со счетов). Если вы не податите на регистрацию свою НН то попадаете, в дальнейшем, на уточняющую декларацию по НДС (со всеми вытекающими щтрафными санкциями 3%) плюс штраф за несвоевременную регистрацию НН. Совет, если есть оборотные средства, лучше пополнить счет и отправить на регистрацию. Потом,после регистрации у Вашего контрагента, у Вас лимит увеличится на сумму зарегистрированной входящей НН (которая была разблокирована) . Если это произошло в одном месяце(например в сентябре) То в сентябре у Вас идет к оплате . Потом, в октябре им зарегистроировали НН. И Вы в Октябрьской декларации по НДС уходите в минус. И так минусуетесь, пока не прийдете в плюс. Если обороты большие, то быстро уйдете, если маленькие , то это может быть и полгода. Это просто государственный рэкет. по другому это ни как не назовеш

Відповісти
    Оцінити
  • 21
  • 0
  • ОК
19.10.17 12:38

Тамара - Большое спасибо, что перенялись моей головной болью и откликнулись - сейчас у каждого своей хватает. ТО,что регить надо - понимаю, просто, стараюсь не спешить - продавцу заблокировали только вчера, а вдруг успеют разблокироваться до конца м-ца ( срок рег-и 31.10). Вот только директор подгоняет - нам без рег-и НН покупатели 20% не доплачивают. Да и по колличеству товара не вписываюсь - боюсь попасть на блокировку. Как это можно просчитать, чтобы не вляпаться?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 1
  • NATA
19.10.17 13:37

ОК, Как можно посчитать количество товара не ясно. Я думаю они считают не кол-во, а суммы.Подавала на регистрацию НН на 14 тыс (мелочь). Товар, вчера купила, сегодня продала с минимальной наценкой , заблокировали.

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Галина
19.10.17 13:33

ОК, из своего опыта Вам скажу: у меня было немало товара, купленного у неплательщиков, соответственно налицо несоответствие входящих и исходящих кодов. итог: тьфу-тьфу не заблокировали. и есть нн, по которым были входящие коды и соответствующие исходящие в количестве одинаковом (специально не комплектовала товар, как изначально хотели, а тупо переписывала номенклатуру, как она была у поставщиков), итог: заблокированы 4 нн = почти 200 тыс. НДСа по реальным поставкам и дфс не приняла ни нашу таблицу, ни наши поясненняю, жалобу подали - тоже тишина, сейчас подали иски суд. И сами понимаете, у меня одни маты в голове на их систему, которая не поддается никакой логике и останавливает абсолютно чистые и товарные операции.

Відповісти
    Оцінити
  • 12
  • 2
  • Нона
19.10.17 13:28

А напишите, пожалуйста, были ли случаи столь скорой блокировки-регистрации в течение месяца (в одном периоде)- что-то мне не верится

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Бусяка
19.10.17 16:36

Нона, у нас в сентябре заблок.и до 15.10 разблок.(в теч.5 дн.с момента подачи)По скарге разблок.2 Нн из 2.Одну ждали полтора мес.а вторую,на диво,разблок.в теч.13календ.дн.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • NATA
19.10.17 16:10

Нона, Нет, такого не было, мне приходил ответ через 5 рабочих дней, но по старым налоговым.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Валентина
19.10.17 14:21

Таблицу нужно всем подавать,даже те у кого нет блокировки ????

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Наталья
19.10.17 17:02

Валентина, нет. Только когда блокируются НН.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 1
  • Наталия
19.10.17 16:02

Да и снова игра в кошки-мышки кто кого догонит кто кого сьест

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Наталья.
19.10.17 17:05

А Эту таблицу нужно подавать один раз? или каждый месяц? потому блокируют в каждом месяце. Уже не знаю какую"примочку" к этим НН придумать(((

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Маня
20.10.17 14:39

Наталья., Я табличку подаю на кожну ПН. Але ми виконуємо роботи на чужому бідівництві або ремонтуємо чужі бідівлі і тому закуповуємо матеріали або обладнання на кожну роботу різні.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Економіст
19.10.17 19:32

Для тих хто не уважно прочитав статтю. З 23 жовтня виробничники можуть подавати таблицю до блокування ПН (авансом) Таблиця розглядається 5 днів(для с-г що підпадають під описані умови на протязі дня) По результатах розгляду приходить повідомлення про подальше неблокування Пн або блокування.Якщо перше то паступні ПН не пілягають мориторінгу .якщо друге ,тобто відмова ,то все буде так як до цього часу.

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • лара
23.10.17 20:22

Економіст, чи може мене хтось "ткнути носом" де вказано, що таблиця тільки для виробників? На практиці в торговців справді Таблиці не приймаються, що дуже прикро (при наявності кількох тисяч найменувань продукції постійно щось блокується, хоча товар регулярно один і то й же продається.... ((((((( Треба вже брати окрему людину на роботу, щоб ті Повідомлення штампувати.....

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Oleg7
20.10.17 09:08

Коли вже їх будуть притягувати до відповідальності за несвоєчасні виконання елементарних вимог??? Наказ зі змінами від 18.09.2017 р. № 776 набрав чинності 13.10.2017 р. В чому була складність своєчасно підготувати в електронному вигляді нову форму???

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • НН
20.10.17 09:28

подала таблицу, она принята, появились новые услуги, подавать таблицу новую только с этим видом или подавать заново старые виды+новые?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Нона
20.10.17 09:29

Електронний кабінет - помилка 404 зранку - коли попустить??

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • дина
20.10.17 10:13

ОК,извините..но в слове " количество" -1 буква Л

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК
20.10.17 10:50

Всім доброго дня! Велике спасибі за підказки і поправки - навіть граматичні ( сама не люблю помилок), але проблему з реєстрацією мені все-таки якось треба вирішувати. Боюсь, що поки продавці будуть розблоковуватись, у мене часу не залишиться. Безсонними ночами продумую варіанти - у мене не зареєстрована 1 ПН покуцю на аванс (сума близько 1 млн).Можливо, краще розбити її на декілька штук і спробувати відправляти з меншими ризиками. А ще ніби-то 3 18.10 прийняли якісь зміни для с/г виробників, які прискорятьпроцес реєстрації - у мене постачальник якраз с/г. Якщо в когось є досвід - поділіться, будь ласка! Зарані вдячна.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • болик
20.10.17 14:59

Не очень хотел... писать т.к. читают и "рекитиры" 1) просите платить небольшими суммами ,2) номенклатуру и кол.и цену можно поменять самое главное ЧТО? чтоб костюмчик сидел (общая сумма нн, сумма пдв, сумма без пдв.Вот и весь фокус.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марина
21.10.17 13:02

У меня заблокировали налоговую на 450 тысяч в середине сентября. С тех пор подавала 3 раза таблицы все отклоняют, причём без всякий объяснений, подавала пояснения со сканкопиями, не приняли, пояснили в налоговой, что видите этот отчёт не доработан и сканкопии у них не открываются, так как отчёт не готов отправлять такое количечество МБ, он у них не доработан, подали жалобу в налоговую на Львовской, пока ответа нет. Поделитесь опытом, что делать.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
23.10.17 08:38

Марина, 1. Таблиця НЕ РОЗБЛОКОВУЄ конкретну податкову накладну і її прийняття чи неприйняття прямо не впливає на розблокування 2. Розблокувати заблоковану ПН на сьоггодні можна лише подавши "Повідомлення". З Вашого тексту незрозуміло, чи воно у Вас взагалі відхилено, чи розглянуто і відмовлено у реєстрації. Якщо відхилено - по трібно подавати знову доти, доки не пакет не потрапить на розгляд до комісії, якщо розглянуто і відмовлено - зараз у колег непогано допомагає подання запиту про надання публічної інформації.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • лара
23.10.17 20:17

Марі, можете більш детально поділитися інформацією про подання запиту про надання публічної інформації

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
24.10.17 08:16

лара, На жаль ні, сама не робила. Прогляньте на форумі останні сторінок 10 теми "блокування ПН". Там є посилання на зразок і обговорення проблем і успіхів.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • лариса700
23.10.17 20:15

Доброго дня!Питання щодо таблиці платника:1. При наявності заблокованої ПН разом з Повідомленням я можу подати Таблицю платника. В ній вказувати коди тільки ті УКТ ЗЕД, що містить заблокована ПН? З 23.10.17 для цієї мети я маю використовувати Таблицю за формою (J/F1312302)?2. При наявності постачань товарів з кодами УКТ ЗЕД по яким ПН ще не блокувалися, я можу тепер подати Таблицю за формою J/F1312301 наперед, не чекаючи поки товари з цими кодами заблокуються? Так би мовити перестрахуватися наперед?3. "Помріємо" :-) : чи можу я подати (точніше чи прийметься, може хто пробував) Таблицю (одну) в яку загнати всі коди УКТ ЗЕД (вже заблоковані і ті, що ще не блокувалися, але постачаються на постійній основі) ?4. Тепер "Таблиця подається з поясненням платника податків, у якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку" - як це реалізувати на практиці?P.S. Маю велику кількість заблокованих ПН в торговій організації. Фізично нереально подати стільки Повідомлень одній. Допоможіть порадою як вийти з ситуації.Заздалегіть вдячна.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
24.10.17 08:38

По таблиці. 1. Так. Можете тільки ці, можете всі, які хочете. З практики переписки - якщо подавати окремі таблиці по різних УКД ЗЕД - є шанси, що хоча б частина з них буде прийнята. Таблиця має змінитися, для всіх. 2 Тепер (після 23.10) можете. 3. Подати можна що завгодно, що врахують!? У мене прийняли одну таблицю по торгівлі з 14 кодами УКД, але всі вони на той момент були заблоковані. 4. Всі можливі пояснення надсилаються через електронний кабінет через листування з ДФС на ГУ ДФС області, у якій Ви знаходитеся.По заблокованих ПН - тільки повідомлення, жодних змін цього сценарію ДФС не планує. Хоча я особисто кілька разів намагалася проштовхнути варіант, при якому після прийняття таблиці по підприємству переглядаються заблоковані по ньому ПН, і якщо є відповідність - ПН розблоковуються на підставі прийнятої таблиці. Підтримки не знайшла. Співчуваю... Доводьте інформацію до керівництва, нехай організовують допомогу (тимчасовий секретар/ксерун, менеджери, продавці... не знаю кого у Вас там ще можна залучити. Маєте 365 днів (поки що).

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Лариса 700
24.10.17 12:18

Марі, дякую за оперативну та розгорнуту відповідь

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Лариса 700
24.10.17 20:00

Доброго дня!Сьогодні подавала Повідомлення і Таблиці (до кількох заблокованих ПН). Прийшла відповідь: "Документ не прийнято. Дочекайтесь результату розгляду Таблиці даних платника податку від 24.10.2017 № 6". Тобто прийняли до розгляду лише одну першу Таблицю. Розглядатимуть її 5 днів. Тобто за місяць я зможу теоретично подати не більше 4 шт. А заблокованих ПН у мене десятки. Як бути? Подавати Повідомлення без Таблиць?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
25.10.17 08:46

Лариса 700, Якщо у блок потрапили інші УКД, по яких таблицю ще не подано, можна подати таблицю по них (без повторення вже поданих на розгляд).

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Лариса 700
25.10.17 14:31

Марі, дякую за пораду

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
25.10.17 08:45

Так, подавати повідомлення без таблиць. Я подавала таблицю 1 раз взагалі. На сьогодні розблоковано 50 ПН з 53 заблокованих.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК
25.10.17 11:52

Не совсем понятно с этой новой таблицей - вроде бы можно подавать до блокировки (моему поставщику заблокировали - боюсь, заблокируют и мне на аванс покупателя - сумма около 1млн) - вот только насколько это поможет и поможет ли вообще, чтобы избежать блокировки и сколько по времени занимает эта процедура - кто знает, поделитесь,пожалуйста - горю - месяц заканчивается!!! А может лучше разбить НН на несколько сумм поменьше - авось зарегятся?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Марі
25.10.17 12:38

Поки що таблицю не може подати ніхто. З 23.10 нова форма, Медок"народив" сьогодні зранку, сервер ДФС на прийом ще не налаштовано.З практики таблицю розглядають днів 3-4, не дотягують до останніх, враховують далеко не у всіх.

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ОК
25.10.17 12:49

Марі - Спасибі за інф-ю! Буду далі думати, як виходити з ситуації...

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Ксения
25.10.17 14:19

Подскажите, пожалуйста, к таблице J1312302 сказано подавать объяснения по специфике хоз. деятельности. Сама таблица этого не предусматривает. Какой формой подавать данную информацию? J13123021 от 19.09.2017 сегодня не приняли. В квитанции 2 указано "Документ не принято. Інформація з Таблиці даних платника податку не врахована". Какие именно ошибки не указанны. Кто-то сталкивался уже с таким?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • ок
30.10.17 10:47

Моему поставщику заблокировали НН на оплаченній аванс. Затем была поставка и возврат излишне уплаченных денег, на который я должна зарегить РК в минус до 31.10. Могу ли я это сделать до рег-и НН и будет ли штраф за несвоеврем-ю рег-ю?

Відповісти