Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


31.07.19
4202 7 Друкувати

Арештовано банківські рахунки та реєстраційний ліміт в СЕА ПДВ. Чи штрафуватимуть за несплату податків та нереєстрацію ПН?

На грошові кошти, які перебували на банківських рахунках платника податку та на реєстраційну суму в системі електронного адміністрування ПДВ платника податку накладено арешти на підставі ухвал суду, що призвело до порушення таким платником податку правил сплати узгоджених сум грошових зобов’язань та несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН, та в подальшому за результатами судового оскарження за рішеннями суду такі арешти було скасовано.

У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, визначених пунктом 126.1 ПКУ.

ПКУ не передбачено винятків щодо застосування штрафних санкцій порушення правил сплати узгоджених сум грошових зобов’язань та за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних, у тому числі при накладенні арештів на підставі ухвал суду на грошові кошти, які перебували на банківських рахунках та на реєстраційну суму в системі електронного адміністрування ПДВ платника податку.

Лист ДФС від 23.07.2019 р. № 3410/6/99-99-12-02-01-15/ІПК.

Теги:
Коментарі
  • @@@
31.07.19 10:23

а в каких случаях могут арестовать счет СЕА ?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Раиса
31.07.19 10:31

Так предусмотрите уже.

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 0
  • Ігор
31.07.19 10:47

Створити перешкоди, а потім штрафувати. Накладення будь-яких санкцій передбачає наявність вини, протиправних дій, бездіяльність тощо. Цього достатньо. Поки фіскальня не почне відповідати перед суспільством, а ні перед олігархами (яким відшкодували у 2018р. 7 мільярдів євро, або 57% всіх надходжень ПДВ) країна так і залишиться у 5 найбільш відсталих країн світу.

Відповісти
    Оцінити
  • 30
  • 0
  • комерс
31.07.19 12:06

Описываю нашу ситуацию - Ухвалой самого "гуманного" и "честного" суда в мире Печерским районным судом, нам наложили аресты на расчетный счет и на сумму налогового кредита в СЕА НДС. Если сказать, что мы оху@ли - то это ничего не сказать....Аресты наложены якобы в рамках уголовного дела по ст.205 УК Украины. Но парадокс в том, что мы не являлись фигурантами этого дела....и даже не работали с якобы "фиктивными" фирмами перечисленными в Ухвале суда...Ни обращение в суд ни в прокуратуру не помогали (отписка одна мол идет расследование и т.д....). Когда обращались в суд , то прокурорский с пеной у рта кричал что все нужно в рамках расследования и суд нам отказзывал...Разрешили ситуацию лишь после заноса, через посредника, в Печерский суд 20% от арестованного....И о чудо...на заседание ни прокурорские ни налоговики не пришли...Так, что судьи, прокуроры и налоговики - это тупо "бизнесмены" в маниях и погонах....  

Відповісти
    Оцінити
  • 36
  • 0
  • Евгений
01.08.19 17:34

комерс, знакомый суд и знакомое решение проблемы :)  но вот штраф за "несвоєчасну реєстрацію ПН"  все же платили

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Светлана
31.07.19 14:43

комерс,Все об этом знают)

Відповісти
    Оцінити
  • 5
  • 1
  • Елена
01.08.19 04:05

А какой план действий в такой ситуации? Контрагента нужно продать товар, а продать нельзя т.к. невозможно зарегистрировать НН. Если торговля ,то открыть 2 ФОПа с НДС и без НДС, а как перегнать на него остатки товара? Если по дебильному, то купить его у физлица под 19,5%. А потом ещё заплатить 20% НДС  при продаже + ЕН. А что делать с оставшимися товарами на предприятии? Продать физлицу после снятия ареста по себестоимости, чтобы вывести в 0 НДС и прибыль на предприятии, а дебиторку через 3 года списать в затраты? У кого какие мнения на этот счёт? Если вдруг счёт арестуют.

Відповісти