Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


24.04.23
12693 70 Друкувати

СБУ закликає владу перевести платників на щомісячну звітність з ЄСВ

Дійшло до того, що навіть СБУ в листі до голови податкового комітету звертає увагу на необхідність щомісячного звітування з ЄСВ.
Як не дивно, є комплекс питань, і не все так просто. Про таку цікаву новину розповіла народний депутат Ніна Южаніна
 
Зокрема, в СБУ зазначають, що протягом 2020 – 2022 років регіональними центрами Державної служби зайнятості України українським суб’єктам підприємницької діяльності видано значну кількість дозволів різних термінів дії на застосування праці іноземних громадян, на підставі яких останні отримали в Державній міграційній службі посвідки на проживання. Проте, за даними реєстру застрахованих осіб, більшістю роботодавців ЄСВ за таких осіб не сплачено.
 
«Зазначене свідчить про можливе використання інституту отримання дозволу на застосування праці іноземних громадян як підставу для їх в’їзду в Україну без реальної мети працевлаштування та отримання в ДМС України дозволу на проживання на території нашої держави, тобто створення механізму нелегальної міграції іноземців в Україну», - припускають в СБУ.
 
Тобто об’єднання звітності (ПДФО і ЄСВ) з обранням квартального періоду наробило багато проблем і для державних структур, і для бізнесу.

 
"Всі ще пам’ятаємо травень 2021 року, коли бухгалтери мали вперше подати таку об’єднану звітність. Хоча ще в 2019 році, коли приймалися відповідні закони №115 і №116 із наміром нібито полегшити життя платникам, я застерігала колег по парламенту від цього кроку як такого, що призведе лише до ускладнення як по суті, так і з технічної точки зору", - пише Южаніна. 

 І якщо бухгалтери змирилися, то дійшло до зростання кількості порушень міграційного законодавства, що, як наголошують в СБУ, «є однією із загроз національній безпеці та національним інтересам України з урахуванням зовнішньополітичних та внутрішніх умов».

Відомості про заробітну плату працівників несвоєчасно доходять до реєстру застрахованих осіб, і це ускладнює контроль за перебуванням на території нашої держави іноземних громадян.
 
В уряді давно усвідомили хибність такого рішення монобільшості і ще у вересні 2021 року зареєстрували законопроєкт 6120, яким пропонується повернути місячну звітність з ЄСВ (щоправда, і з ПДФО, оскільки вона залишиться об’єднаною).

Через рік, 06.09.2022, цей законопроєкт було прийнято в першому читанні.
А далі – тиша.
 
Чи дослухається партія влади хоча б до СБУ і пришвидшить розгляд законопроєкту – Южаніна не готова прогнозувати. Раніше її пропозицію про роз’єднання звітності і повернення все на висхідну точку не сприйняли.

Шановні читачі, що ви думаєте з цього приводу? Як Вам зручніше звітувати? Подавати об'єднаний звіт щоквартально або щомісячно? Ябо, як раніше: щомісячна звітність з ЄСВ та квартальна з ПДФО та ВЗ? Своєю думкою діліться в коментарях. 

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Наталія
24.04.23 14:40

ЄСВ- щомісячно, ПДФО і ВЗ-поквартально!! Як було раніше!!

Відповісти
  • Надежда
24.04.23 16:10

Наталія, Нащо всіх чесати одною гребінкою?  Ввести обов'язок тим підприємствам, які нібито працевлаштовують іноземців, подавати звіти помісячно. Така можливість в існуючій формі є.
За видачу фіктивних дозволів штрафувати у розмірі річної мін зарплати підписантів довідок особисто. 
Бо видають, зрозуміло, вони  такі довідки за гроші у власні кишені.  

Відповісти
  • Арина
24.04.23 14:44

ЄСВ щомісячно, а 1-ДФ може й взагалі бути річною

Відповісти
  • Хах
26.04.23 09:44

Арина, та давайте вже ЄСВ кожен день, а 1 дф раз на 10 років

Відповісти
  • Лариса
28.04.23 07:57

Хах, ежемесячный отчет формируется современной программой автоматически, на сдачу 10 минут. И контролировать удобно. В квартальной обьединенной простыне глаза разбегаются. Утонуть можно. Контролировать и проверять соответствие муторно и долго. Плюс промежуточные отчеты на те же больничные добавились. Гораздо проще раз в месяц нажать кнопку.

Відповісти
  • Інна
10.08.23 13:23

Лариса, вы прям сама себе противоречите, ЕСВ у вас автоматически, а простыня нет, чего?

Відповісти
  • Надежда
24.04.23 16:03

Арина, Подала звіт в перших числах квітня, прийнятий, але в кабінеті ДПС по ньому 3 тижні немає нарахувань. Невже будуть чекати останніх до 10 травня?

Відповісти
  • Елена
25.04.23 09:11

Надежда, думаю вам стоить звонить в ГНИ и разбираться.

Відповісти
  • Таня
24.04.23 14:54

Арина, просто цікаво, скільки у вас людей?

Відповісти
  • Оксана
24.04.23 14:48

А СБУ не хоче з гетманцевим поспілкуватись з приводу цього жахіття??? Чи він тут ні до чого? Всім наробив "г*мна" і ще досі працює у раді! 

Відповісти
  • Лариса
25.04.23 10:48

Оксана, з ради не звільняють, бо ж всенароднообраний обраний кандидат

Відповісти
  • Олена
24.04.23 15:34

Оксана, і не тільки цього. Там жахіть на кілька місяців для СБУ

Відповісти
  • Анатолій
24.04.23 14:51

Оксана, всім відомо що він працює під кураторством рф. Але...

Відповісти
  • Таня
24.04.23 14:53

Де була та Южаніна і те сбу, коли це все робилося, коли цього монстра ліпили до кучі?? Де вони тоді були і чого мовчали!
А тепер, особисто мені, зручно подавати раз в квартал, а не колупатись з тим звітом кожен місяць.

Відповісти
  • Лилия
25.04.23 15:11

Таня, а мені зручніше щомісяця все здавати. коли робиш квартальний звіт, я вже не пам"ятаю що було в попередніх періодів.  співробітників більше 200, постійний движ

Відповісти
  • Світлана
25.04.23 08:10

Таня,f nlді в СБУ був БАКАНОВ.

Відповісти
  • Бухгалтер
24.04.23 15:05

Як бухгалтер у якого 20+ товок, пропоную, з чисельністю до 50 чоловік - поквартально, з чисельністю понад 50 чоловік - помісячно.
Або залишити все як є, і перестати знущатися над бухгалтерами. Бо вже таке враження, що закони в нас приймають розумово відсталі. Спочатку зробимо так і будемо кричати, що так всім дуже добре буде, тепер будемо вертати назад і розказувати як буде ще добріше! Божевільні.

Відповісти
  • Надежда
24.04.23 16:00

Якщо то було покращення, а тепер назад як було , то це називається погіршенням?
Чи ці ненажерливі недоумки у комітеті ВР під головуванням Ге   будуть ще кілька років воду у ступі товкти?
Кому війна, кому мать родна.

Відповісти
  • Катерина
24.04.23 15:09

Відповідаю на питання редакції. Особисто мені було б зручніше подавати об'єднаний звіт щомісячно

Відповісти
  • Ангелина
24.04.23 15:10

ЄСВ- щомісячно, ПДФО і ВЗ-поквартально!! Як було раніше!

Відповісти
  • Ірина
24.04.23 15:11

Я особисто, теж проти переходу на помісячну здачу цього звіту. Скільки можна випробовувати бухгалтерів! Тим більше у військовий час!!!! З 2019 якось користувались цим звітом і зараз нехай користуються! Забагато змін і мало толку як завжди!!!

Відповісти
  • Лилия
25.04.23 15:12

Ірина, в мене достатньо лікарняних, мене задовбали додаткові звіти. за я місячні звіти

Відповісти
  • Ен
26.04.23 10:00

Лилия,
а нарахування доходів ФОПам та ФО ви втигаєте на підставі первинки включити до обліку до 15 числа наступного місяця (їх кілька сотень) ? Бо після 15-го ця інформація має бути взята до щомісячної ДФ. І цю ДФ треба подати раніше кінцевого строку, щоб встигнути отримати повідомлення про помилки та подати Нову звітну, якщо в черговий раз щось буде змінено в контролях ДПС. А через рік-два ДПС запитає вас про розбіжності в обліку нарахованого доходу ФОП та ФО. І підуть уточнення........

Відповісти
  • Зла
24.04.23 15:17

Ірина, ну їм же треба бурхливу діяльність показати, що не даремно премії отримують

Відповісти
  • Олена
24.04.23 15:18

Вони ще довго будуть знущатися над бухгалтерами. Як вони вже реально дістали зі своїми покращеннями. Не встигаєш очима кліпати за ними, хоч би нічого не пропустити....

Відповісти
  • Наталія
24.04.23 15:24

ЄСВ - помісячно, ПДФО - можна і помісячно, і поквартально. Але без  ФОПів !!! Конкретно зараз не можу здати об'єднану звітність, бо не маю всіх сум і документів по ФОП

Відповісти
  • Раїса
24.04.23 15:27

Я за месячную и ЕСВ и ПДФО.

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
24.04.23 15:31

Я вже звик до квартальної форми, АЛЕ: 
1. Факт – форма Податкового розрахунку та Інструкції має помилки; є ряд випадків, при яких НЕМОЖЛИВО здати податковий розрахунок, не порушуючи Інструкцію. 
2. Форма розрахунку занапто громоздка. Як я ії бачу: 
у головному документі все після рядка "роботодавець" має бути приховано та не друкуватись, але при позначці "роботодавець" у документі повинен відкриватися "блок" з даними для заповнення; те ж саме з Додатком 4ДФ – обов'язковим до заповнення тільки розділ І, інші розділи повинні бути приховані (як спойлери) та при позначці у них – відкриватися для заповнення. 
3. Про будь-які зміни у контролі електронної форми – ДПС та ПФУ повинні чесно повідомляти на сайті. Нинішня ситуація така – платник методом проб та здавання звіту з'ясовує: а чи зволила ДПС (ПФУ) виправити свої попередні помилки? ДПС і ПФУ нахабно, цинічно, боягузливо – мовчать (як партизани) про наявні свої помилки в контролі електронної форми документа, а при їх виправленні – не повідомляють про це. Якщо платник здає вірно заповнений звіт, але через "податкові" та "пенсійні" помилки, його не приймають, – у квитанції 1 або 2 платнику повідомляють, щоб він виправив неіснуючі помилки (іноді можуть додати знущальний смайлик); при повторному складання абсолютно такого ж звіту (без виправлень платником вигаданих помилок) через тиждень-другий (після виправлення ДПС та ПФУ своїх помилок) – звіт приймається. 
4. До будь-якої звітності, не прийнятої через лінощі ДПС (і ПФУ) та через їхню недбалість, у квитанціях 2 не повинно бути вказівки на НЕіснуючі помилки платника, а текст із повідомленням на кшталт: "вибачте, на даний момент у формі звіту є помилки ДПС, які ми незабаром виправимо та повідомимо на сайті. Будь ласка, перездайте звіт пізніше". 
5. Напевно, всіх подза%b@ла ситуація, коли ДПС починає тестувати нові форми звіту під час здачі і на платниках! Знаєте, що з 1 числа вводиться нова форма – тестуйте один на одному, а не на платниках!

Відповісти
  • Aнна
24.04.23 15:32

Звітувати повинен платник податку, тобто ЄСВ - роботодавець, ПДФО,ВЗ - працівник (самостійно сплачувати і звітувати раз в рік)

Відповісти
  • Олена
26.04.23 08:07

Aнна, я уже лет 20 об этом мечтаю .

Відповісти
  • Юлия
25.04.23 10:36

Aнна, а хто буде навчати працівників це робити? чи бух знову кожному повинен буде заповнювати декларацію? чи в нашій країні всі мають податкову, комп'ютерну грамотність і можуть взаємодіяти з ецп та сайтами податкової???? 

Відповісти
  • Олена
26.04.23 10:12

Юлия, податкова хай навчає . Вона на бухгалтерах добряче натренувалась . 

Відповісти
  • Олена
24.04.23 15:33

Окремо ЄСВ (щомісячна), окремо 1ДФ (щоквартальна). Тобто як і було раніше. 

Відповісти
  • 123
24.04.23 16:04

Залишити як є....хоч у відпустку можна піти у місяці де нема звітності

Відповісти
  • Бухгалтер
24.04.23 16:32

123,  100% праві!

Відповісти
  • финмон
24.04.23 16:23

В Британии МИ5 тоже занимается налоговыми делами, а в Израиле МОССАД, а в США ЦРУ ? Но нам можно и СБУ подключать. Все равно в отпуск не пойдешь, море закрыто, загранка тоже. Будем на офисе сидеть и бумажки заполнять.

Відповісти
  • Ольга
24.04.23 16:50

с этим отчетом, как в анекдоте- купите козу, продайте козу...

Відповісти
  • Хах
24.04.23 17:14

Десь вже люди писали, що вони хочуть цей звіт з липня зробити помісячно. То це що, готують нас, с понтом сбу просить :)))))))) ......... напишить свою думку, на яку наплюють

Відповісти
  • Ніна-Н
25.04.23 11:47

Хах,чому? Свого часу і на цьому ресурсі було опитування чи переходити на квартал, і "квартальна думка" перемогла.  В мене нема 20 +товок, як тут пишуть, тому особисто мені щомісячно звітувати було б краще, і зручніше.

Відповісти
  • Хах
25.04.23 12:51

Ніна-Н, Квартальна думка перемогла, бо так треба було тоді. Тепер треба помісячно, і переможе ця думка.
 В мене також багато товок, і мені особисто зручніше раз в квартал, чим щомісяця морочитись. і навіть намати змоги у відпустку піти. Бачите, кожному своє.

Відповісти
  • Володимир
24.04.23 19:19

Що далі? ГРУ закликає владу перевести платників на щомісячну звітність, потім - ЗСУ закликає владу перевести платників на щомісячну звітність, потім - Путінг закликає владу перевести платників на щомісячну звітність??? А можна так - платники податків закликають владу перевезти гетьманцева і "іже с німі" через кордон до своїх мокшанських кураторів?

Відповісти
  • Алла
25.04.23 09:05

Володимир, Браво!

Відповісти
  • Iriwa-ldinka
24.04.23 23:46

Залишити як є. Уточнити в звіті графу щоб помісячно могли Довідково подавати дані на емігрантів

Відповісти
  • Александр
25.04.23 05:32

Iriwa-ldinka,
Зачем оно всем, у подавляющего большинства нет такого. Отдельный отчёт для СБУ ввести таким, и отстать от всех обычных.

Відповісти
  • Світлана
25.04.23 08:12

А ще хай сплатять те що бізнес потерпів від цих нововведень, коли будуть своїм гаманцем відповідати за такі покращення, то й будуть думати наперед

Відповісти
  • Елена
25.04.23 09:16

ЕСВ помесячно мне лично было удобно. 
А вот ДФ - что по-месячно, что по-квартально - зачем эта разбивка по людям, если в ГНИ она все равно не садится по идент.коду?
Мне кажется, что им все равно что менять сроки отчетов, ПІБ на П.І.Б - лишь бы премии получить за покращення.... А покращення это или нет, им пофиг

Відповісти
  • Вікторія
25.04.23 13:32

Елена, 1-дф для проверки ФОПов

Відповісти
  • Елена
26.04.23 09:57

Вікторія,за ФОП я не говорила, а вот за зарплату, зачем подавать по идент.коду каждого?

Відповісти
  • Вікторія
25.04.23 10:22

Окремо ЄСВ (щомісячна), окремо 1ДФ (щоквартальна). Як і було раніше. 

Відповісти
  • Сомневающийся Sкептиk
25.04.23 11:54

Вікторія, тогда Гетьманцев должен признать, что он накосячил (он же автор объединения, хорошо, хоть, не объединили ЕСВ, ПДФО, ВЗ, акциз, ренту, турсбор, а только ЕСВ+ПДФО+ВЗ)
Гетьманцев никогда не признает, что он тугодум – у него виноваты все (ФОПы, которые с его слов – главные инициаторы ввоза товара без растаможки; плательщики НДС, которые по его мнению все являются "скрутчиками", ДПС виновата, таможня, и т.д. – список можно продолжать бесконечно). Однако, я не слышал ни разу, чтобы Гетьманцев признал, что он лопухнулся и не соображал ничего, когда вносил какую-то инициативу.      

Відповісти
  • Елена
25.04.23 12:20

Сомневающийся Sкептиk, ну что вы так.... Такого "великого философа налогов", автора книг, почти героя Украины и так унизили... Он уже думает на какой улице Киева себе памятник поставить, чтоб поближе к Банковской.... А вы его тугодумом...
У нас весь бизнес ведут жлобы и идиоты, только Гетманцев все знает...
(на всякий случай поясню: это был сарказм)

Відповісти
  • Тетяна
04.05.23 16:28

Елена,он и жлоб и идиот в одном стакане! Циничный конченный человек! Со спесью и чванством! Когда его уже снимут!!!!!

Відповісти
  • Алиса
25.04.23 15:37

А я согласна  тем кто предложил чтобы был выбор в начале года поквартально ты сдаешь или помесячно по ЕСВ,
Заполнять эти формы в их кабинете вообще невозможно,это как надо было накосячить в этой программе чтобы не облегчить а наоборот усложнить жизнь всем.
да и медке тоже есть моменты при заполнении  вручную, что там пишет здесь не пишет.
а вообще они просто задолбали ,итак все грустно еще и эти бесконечные изменения и блокировки

Відповісти
  • Люба
25.04.23 18:56

А за щомісячну ЄСВ. Кому до пенсії ще далеко, тому всеодно як здавати - щоквартально чи щомісяця.  Я спіткнулася з проблемою при нарахуванні мені пенсії. Заяву подала 4 січня 2021 року і здала довідковий звіт за 4 квартал 2020 року. Але при розрахунку пенсії двідковий звіт не взяли до уваги і нарахували пенсію з урахуванням заробітної плати і стахового стажу за 2020 рік тільки за 9 місяців. Після того як закінчився граничний термін подання звітності в електронному кабінеті ПФУ з'явилися дані за  4 кв. 2020р. Але перерахунку мені ніхто не зробив, а час минув (минуло більше 3 місяців після подання заяви).  В результаті неодноразового звернення до гарячої лінії та подання заяви на перерахунок пенсії, мені її перерахували але з дати останнього його призначення. Тобто я недоотримала непогану суму до пенсії. І скільки таких пенсіонерів як я. Якби ми здавали звіти ЄСВ щомісячно то таких випадків майже не було б. І виявляється що кожен пенсіонер повинен сам контролювати правильність нарахування пенсії (як мені відповіли в пенсійному фонді). Вибачте, але проста людина може це зробити. Я бухгалтер, але не зразу зрозуміла в чому справа і де "собака зарита".  Ви уявляєте скільком людям не донарахували пенсій. Може для економії фінансів  пенсійного фонду це і добре. Але для людей ні. Тому я двума руками за подання звіту ЄСВ щомісяця. Ми ,бухгалтера, повинні думати не тільки про себе як нам краще здавати і чи зручно нам чи ні , але хоч трохи попіклуватися про своїх батьків. 

Відповісти
  • Світлана
26.04.23 14:26

Люба, аналогічно, тільки я із-за квартальної звітності втратила 2 місяці для перерахунку пенсії, так як раніше визначеного граничного терміну прийняття звітності заяву на перерахунок пенсії (а 2 відпрацьованих роки у мене восени виходять), не приймають, так як немає даних. От я і втратила 2 місяці, назавжди  і тепер кожні наступні 2 роки у мене на 2 місяці пізніше. До речі, у нас є і наймані працівники, які не змогли вчасно через квартальну звітність оформити пенцію і перерахунок. Довідкова форма у такому випадку не діє. Тому для найманих працівників однозначно потрібна щомісячна звітність, щоб люди нічого не втрачали при розрахунку пенсій. 

Відповісти
  • Надежда
26.04.23 10:33

Люба, Така ж сама ситуація, Буде з 1 квітня перерахунок працюючим пенсіонерам, подала звіт в перших числах, в кабінеті платника проведений  датою 10 травня, але в особистій справі пенсіонера на порталі ПФУ стаж та внески за січень-березень не з'являються. Чекають 10 травня і скоріш за все в перерахунок не попадуть.

Відповісти
  • Хах
26.04.23 09:51

Люба, гетьманцеву це все треба було розказувати декілька років назад, коли того монстра придумали

Відповісти
  • діна
25.04.23 22:24

Володимир , браво! голосуємо за відрядження в 1 кінець агента фсб гада-гетьманцева- суперспеціаліста по вимиванню держ.коштів- ГЕТЬ до його  кураторів "сівковичей"  в рфію..- .

Відповісти
  • Тетяна
04.05.23 16:31

діна,нет, это было бы слишком просто его отпустить! Пусть за ВСЕ заплатит! и деньгами и сроками в заключении! Кончене воно!

Відповісти
  • Валерий
26.04.23 05:03

Найкраще - об'єднати всі податки, передбачені ПК, в один звіт. І подавати його кожного тижня. ДБ БЛ

Відповісти
  • Олена
26.04.23 10:17

Валерий, не подсказывайте . 

Відповісти
  • Хах
26.04.23 09:52

Валерий,та кожен день краще

Відповісти
  • Людмила
26.04.23 10:18

Залишити як є, щоквартально!

Відповісти
  • Ірина
26.04.23 10:53

Підтримую повернути, як було - ЄСВ щомісяця, ДВ+ВЗ щоквартально

Відповісти
  • Никак
26.04.23 12:22

Зміни заради змін за бюджетні кошти та щей в період воєного стану.
Є конкретне прізвище та посада особи, яка підписала наказ про внесення змін до форми звіту та до порядку його заповнення та подання.Також є конкретні прізвища та посади, які готували ці зміни.Якщо прийняті зміни мали настільки негативний ефект, що СБУ з 2020 по 2022 займалось цим питанням, то нехай вище згадані особи звільнять свої посади без права бути держслужбовцем довічно, та відшкодують державі та бізнесу завдану шкоду.
А просто ддррочити зміни неначасі, чи нетак?

Відповісти
  • Любовь
27.04.23 09:37

Я считаю, что ЕСВ должно быть помесячно, додаток 5(принят-уволен) -тоже, НДФЛ и ВС по ЗП тоже можно помесячно - видна будет вся ЗП и можно делать какие-то данные и сверки для контролеров, а вот данные по прочим (ФОП, люди типа арендодателей) - только поквартально. Про ЦПХ ничего не скажу-не сталкиваюсь. Всякие больничные и пособия - в отчет по ЕСВ, у кого нет - раздел не заполняют. Мой крик души - из сектора "малышей" и ФОП, возможно, "большим людям" удобнее иначе

Відповісти
  • Любовь
27.04.23 09:39

А за "не работает кабинет" ответственные лица должны нести серьезную персональную ответственность. Бухгалтеру за ошибки и ошибочки - штрафы, превышающие ЗП, а "умники" - рыцари в белом

Відповісти
  • Лариса
28.04.23 08:18

В Польше, например, по аналогу ЕСВ отчеты ежемесячные. По аналогу НДФЛ вообще раз в год, во всяком случае, для малых предприятий.  Что мешает так сделать в Украине? И с отчетами на больничные не будет проблем, и дурной работы тоже. Европейский подоходный пересчитывается раз в год, народ довольствуется или отчетом работодателя, если нет других источников доходов, или должен подавать дополнительно декларацию каждый за себя сам. Очень часто походный получается к возврату, в годовой отчет попалают все льготы. Но это не проблемы работодателя. Физлицо имеет право или должно за себя все подать дополнительно. 

Відповісти
  • Олександр
01.05.23 23:26

30 років агенти кремля, на всіх рівнях, намагались знищити Україну.Ці гниди і їх прибічники займали ключові пости у всіх владних кабінетах. Їх послідовники і зараз продовжують їх справу - знищують економіку України. Створена ними "презумпція винуватості" посприяла закриттю сотень тисяч підприємств і підприємців. На одного підприємця, який виробляє продукт, десяток дармоїдів які подають звіти, перевіряють звіти, виносять штрафи, проводять облави, беруть хабарі та відмазують...А різні дятли з різних відомств шукають приводи, як би ще погіршити підприємницьку діяльність, як додавити. Там, де держава відноситься до підприємців як до ворогів - економіка занепадає, а там де , як мати відноситься до своїх дітей - розквітає. Держава не може бути помічником? Не може забезпечити безкоштовним софтом, РКА, обслуговуванням, не може допомогати , або навіть складати звітність, за наданими данними? Обовязково треба бути жандармом і оббирати на кожному кроці? Висновок логічно-простий: чим менше звітів, тим легше працювати. Кожна падлюка, яка пропонує збільшення кількості звітів - ворог України, не залежно від структури, бо будь яке погіршення умов бізнесу, для якоїсь частини підприємців, є останньою краплею в рішенні закритись і шукати кращого життя.

Відповісти
  • Катерина
02.05.23 16:38

ЄСВ щомісячно, ПДФО і ВЗ квартально. Бо насправді дуже багато інформації дублюється всередині самого Об"єднаного звіту. Наприклад для чого в Додатку 4 колонки про дату прийняття і звільнення, якщо в Додатку 5 це все ретельно описано? 

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам