Сайт для бухгалтерів №1 в Україні
Чат 911

Отримуйте
новини поштою!


01.02.15
3034 57 Друкувати

Об информировании фискальных органов работодателями о принятии сотрудников на работу

   Голосіївська податкова інспекція інформує, що відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
   
   Звертаємо Вашу увагу, що оскільки на сьогодні відсутній порядок повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, заповнення таблиці 5 додатка 4 до Порядку, до прийняття відповідного порядку, вважається «повідомленням», яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до територіальних органів фіскальної служби за основним місцем обліку платника з зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками.
   
   При цьому окремо при кожному прийнятті працівника на роботу, титульний аркуш з таблицею 5 додатка 4 до Порядку не подається.
   
   
ДПІ у Голосіївському районі
   ГУ ДФС у м. Києві
Рубрика:
Коментарі
  • Катерина
01.02.15 23:40

Тоесть, отмазка для проверяющих "работник работает 2-й день" остается актуальной. А как же борьба с неофициальным трудоустройством? Только слова.

Відповісти
  • evg
01.02.15 23:56

логичный и слегка запоздавший ответ

Відповісти
  • Александра
02.02.15 03:00

Катерина 02.02.2015 00:40:14 Тоесть, отмазка для проверяющих "работник работает 2-й день" остается актуальной. А как же борьба с неофициальным трудоустройством? Только слова. ************************* До тех пор пока Кабмин не утвердит ПОРЯДОК и форму уведомления - требование об уведомлении органов ГФС "не работает". Поэтому все аналогичные консультации - только "сотрясание воздуха"...

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 06:31

До тех пор пока Кабмин не утвердит ПОРЯДОК и форму уведомления - требование об уведомлении органов ГФС "не работает". ************************* Ага, счасссс! Порядок відшкодування компенсації з бюджету середньої зарплати мобілізованим ще з серпня 2014 року повинен був бути - то що, ви не платите мобілізованим середню зарплату? Якби штраф був десь по 17 грн за одного працівника - можна було б і не "париться". Але 36 тисяч..... А податківці уміють штрафи здирати - це вам не пенсійний.

Відповісти
  • Владимир
02.02.15 06:52

"не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору" Все никак не могу понять: с нового года только письменные трудовые договора должны быть, или еще можно ссылаться на усные?

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 07:02

Трудовий договір укладений в письмовій формі - це та ж заява працівника і наказ на його прийняття і трудова книжка, крім неповнолітніх, де повинен бути дійсно ДОГОВІР.

Відповісти
  • Shadow
02.02.15 07:15

"то що, ви не платите мобілізованим середню зарплату?" зачем таким платить ЗП? если такой сотрудник отвечал за какое то направление и после его мобилизации надо брать нового сотрудника и еще тому ЗП платить? нафиг, нафиг.... по собственному или за прогулы уволить

Відповісти
  • Алька
02.02.15 07:24

А что это за таблица "заповнення таблиці 5 додатка 4"????

Відповісти
  • ИринаМ
02.02.15 08:09

Алька 02.02.2015 08:24:46 А что это за таблица "заповнення таблиці 5 додатка 4"???? ============================================================= в этой таблице фиксируется дата приема и/или увольнения работника

Відповісти
  • ИринаМ
02.02.15 08:11

а я не могу понять, что такое "...титульний аркуш з таблицею 5 додатка 4 до Порядку..." есть просто таб. 5, но как выглядит титульный лист вообще не могу понять, что это?

Відповісти
  • я так думаю...
02.02.15 08:14

Ирина, имеется ввиду что при приеме отдельно таблицу 5 подавать не надо, подаете ее вместе с отчетом по ЕСВ за месяц

Відповісти
  • Ната
02.02.15 08:37

для ИринаМ возьмите свой обычный отчет по ЕСВ за месяц, посмотрите на 1 страницу и увидите "титульний аркуш"

Відповісти
  • Ната
02.02.15 08:39

для Владимир в большинстве случаев "укладення трудового договору" может оформляться только прикахом

Відповісти
  • Ната
02.02.15 08:39

приказом

Відповісти
  • 0206
02.02.15 08:41

подождите, это получается, что пока я не подам додаток 4, я работника к работе не подпускаю??? то есть, если я приняла сотрудника 01 февраля, то до сдачи отчетности в середине марта я не могу допустить человека к работе???

Відповісти
  • Lena
02.02.15 08:52

Shadow 02.02.2015 08:15:55 "то що, ви не платите мобілізованим середню зарплату?" зачем таким платить ЗП? если такой сотрудник отвечал за какое то направление и после его мобилизации надо брать нового сотрудника и еще тому ЗП платить? нафиг, нафиг.... по собственному или за прогулы уволить Вы должны памятник этим людям поставить и всю оставшуюся жизнь их в ... целовать. Хотя бы за то, что эти люди(вместо Ваших мужей и сыновей ,которых не призвали) продолжают находится в зоне АТО, не смотря на все откровенные издевательства над ними.

Відповісти
  • ____
02.02.15 09:27

Lena Сто процентов!!!!! а Shadow УРОД!!!!

Відповісти
  • Громадянин
02.02.15 09:43

Голосіївська податкова інспекція хоче щоб Ви вже постфактум повідомляли про працівників що одразу ставить Вас усіх в програшну позицію-робить з вас порушників!КРІМ ТОГО ПОЗИЦІЯ ДФС НЕ ПІДТРИМУЄ ТАКЕ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ!!!Я б запропонував направляти на адресу податкового органу лист в довільній формі з копіями наказів про прийняття на роботу працівників!

Відповісти
  • Машер
02.02.15 09:45

Кто-то подскажет где можно взять этот договор? Спасибо)

Відповісти
  • vetka
02.02.15 09:46

Lena Браво! Shadow - думай о чем пишешь!

Відповісти
  • vetka
02.02.15 09:49

На общегородском семинаре посоветовали направлять письма в произвольной форме в налоговую о приеме сотрудников на роботу

Відповісти
  • гб
02.02.15 10:04

Коллеги, подскажите, плиз, уведомляют ФОПы или юрики тоже? спасибо.

Відповісти
  • Бух.Харьков
02.02.15 10:18

Звонила в свою налоговую (юр. лицо) - сказали необходимо письмо в свободной форме + копия трудового договора. Принести за день до выхода сотрудника на работу.

Відповісти
  • гб
02.02.15 10:19

Бух.Харьков. Спасибо большое!. тогда еще уточню - Вы по юрлицу помимо приказов делаете еще и трудовые договора?

Відповісти
  • бух070
02.02.15 10:53

О чем вообще спор. В консультации сказано: подають в составе и с месячным отчетом по ЕСВ.

Відповісти
  • бух-бух
02.02.15 10:54

Принести за день до выхода на работу... А если в день выхода НЕ ВЫШЕЛ на работу ???

Відповісти
  • Хана
02.02.15 11:18

За неуведомление ГФС о принятии сотрудника НЕ предусмотрен штраф в 36 тысяч!! Максимум, что может быть - 1 мин з/п. и то - только после утверждения Кабмином Порядка. вот по этому поводу выдержка из консультации в Динае (Гроссбух): "ЗАПИТАННЯ: 14 січня 2015 року ми прийняли на роботу нового співробітника. Чули таку інформацію, що тепер треба сповістити про це податкову, а якщо це не зробити, то оштрафують на 36 з лишнім тисяч гривень. Поясніть, будь ласка, чи так це насправді. .ВІДПОВІДЬ: Так, дійсно, з 1 січня 2015 року змінилися деякі норми трудового законодавства у зв’язку з набранням чинності Законом N 77-VIII від 28.12.2014 р. Зокрема, у статті 24 КЗпП тепер встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ (тобто Державної фіскальної служби) про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Як саме буде відбуватися повідомлення, має встановити Кабмін до кінця березня 2015 року. Наразі такого нормативного акта немає, тож і немає необхідності та можливості його виконувати. Що стосується згаданих штрафів за неповідомлення ДФС, то тут треба розібратися. На нашу думку, за невиконання цього обов’язку не мають штрафувати, поки ще немає порядку повідомлення від Кабміну. А от коли Кабмін затвердить такий порядок, і його вже треба буде виконувати, то штрафи можуть накладатися. Але давайте з’ясуємо, у якому розмірі. Оновлена стаття 265 КЗпП встановлює чималі фінансові санкції для юросіб та фізосіб-підприємців, що використовують найману працю. Найсуттєвішим з них є, безперечно, штраф у 30-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. На сьогоднішній момент це 36540 грн, про які згадано у запитанні, а з 01.12.2015 р. - 41340 грн. Такий штраф передбачено лише за три види порушень (абзац другий частини другої ст. 265 КЗпП): 1) фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту); 2) оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві; 3) виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ та податків. Як бачимо, такого порушення, як "неповідомлення ДФС про прийняття нового працівника", в цьому переліку немає. Тож і немає підстав платити штраф у розмірі 36540 грн. Але в абзаці п’ятому частини другої ст. 265 КЗпП міститься універсальне формулювання "порушення інших вимог трудового законодавства", під яке теоретично підпадає невиконання будь-яких норм, що окремо не згадані у переліку порушень. За це передбачено штраф у розмірі 1 мінімальної зарплати (тобто 1218 грн, а з 01.12.2015 р. - 1378 грн). Теж немало, але все ж не 36 тисяч, та не за кожного працівника..."

Відповісти
  • Хана
02.02.15 11:21

там еще есть такая приписка: "Але треба зазначити, що деякі фахівці дотримуються іншої думки, тобто мають побоювання, що штрафувати за неподання повідомлення до ДФС таки будуть у 30-кратному розмірі мінзарплати, тому що таке повідомлення можна розглядати як одну зі складових законного допуску до роботи. Дехто навіть радить відправляти зараз, до затвердження урядом порядку, повідомлення до ДФС у довільній формі рекомендованими листами з описом вкладення. Але ми вважаємо такі передчасні дії недоцільними. Тож треба дочекатися, по-перше, нормативного порядку від КМУ, а по-друге, - офіційних роз’яснень. В тому числі, скоріше за все, ми побачимо відповідь і на друге питання, яке турбує роботодавців: про яких саме працівників треба повідомляти ДФС - тільки про тих, яких прийнято починаючи з 1 січня 2015 року, чи взагалі про всіх."

Відповісти
  • Просто Я
02.02.15 11:48

В нашей налоговой сказали, уведомлять письмом в произвольной форме (Святошинская, Киев); была на семинаре - говорят то же самое, 5 табл. Додатка 4. В тексте сразу высвечивается противоречие "не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу ". Я понимаю так: работника приняли,договор составили, письмо сочинили, в 5 таб. при подаче отчета отразили. Больше бумаг - чище .......па, при таких штрафах лучше лишний раз сходить в ГНИ и персонально в канцелярию письмо занести.

Відповісти
  • екатерина
02.02.15 12:36

Подскажите, пожалуйста, Принимаем сотрудника 4 февраля, когда мы должны сообщить в налоговую о его приеме на работу? 4 февраля или когда, а это все время он принят, но что делает? не работает, просто числится????

Відповісти
  • Наталья
02.02.15 13:02

Екатерина, у меня та же проблема. Я планирую пойти в канцелярию в день приема и отдать там состряпанное в произвольной форме письмо. А потом уже спокойно сдавать отчет по ЕСВ за месяц и 1 ДФ за квартал. Если честно, не пойму, зачем, имея эти два отчета, в которых четко видно все данные о том, кто и когда принят, надо выдумывать еще какие-то уведомления, для усложнения жизни нам наверное

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 13:04

Моя думка: повідомляєте податкову в день прийняття працівника на роботу - зазвичай, наказ на прийняття на роботу видається В ДЕНЬ ПРИЙНЯТТЯ - в цьому наказі працівник повинен поставити свій підпис - тому ніяких "а якщо він не вийде на роботу?". День прийняття-звільнення вважаються робочими - хоча в ці дні практично завжди люди не працюють, тільки оформлюють документи. Тому подаємо листа в податкову хоч і за 5 хвилин до закриття податкової - на штампі "прийнято" час не проставляється.

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 13:05

Shadow - не правий, ой, не правий! Жалко хлопців - вже по року в окопах сидять!

Відповісти
  • Микола
02.02.15 13:53

Що Ви переймаєтесь тим штрафом не має порядку застосування штрафів. У січні 2013р запровадили штрафи за порушення законодавства про зайнятість хоча б одного штрафували за цей час.Жодного. Так і з цими штрафами буде. Ще й мораторій на перевірки до липня 2015 р

Відповісти
  • Елена, Мариуполь
02.02.15 14:00

Короче, все тоже самое - утвержденного порядка нет. Накромсать накромсали, штрафы озвучили, все хватит наработались. Мотыляют нас слуги народа, как бобик тряпку/грелку. Странно, что налоговая выражает по этому вопросу скорее лояльную и логичную, чем фискальную позицию. И хотя мое лично убеждение именно в этом вопросе такое же как озвучила в письме налоговая, но ножками сегодня я потопаю. А шо делать? Не доверяешь уже никому.

Відповісти
  • валя
02.02.15 14:26

Сбрось пжл новый трудовой договор образец если у кого есть?

Відповісти
  • 888
02.02.15 14:32

Lena молодець! Підтримую!

Відповісти
  • Shadow
02.02.15 14:33

для а у нас я не говорю, что мне их не жалко. жалко всех, эта долбанная война никому не нужна... но работа есть работа. это эмоции.

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 14:51

Микола 02.02.2015 14:53:13 Що Ви переймаєтесь тим штрафом не має порядку застосування штрафів. У січні 2013р запровадили штрафи за порушення законодавства про зайнятість хоча б одного штрафували за цей час.Жодного. Так це ж не податкова накладала штрафи - а вони ой як люблять (і вміють) це робити! Зайнятості просто ліньки було цим займатися - у них плдану на штрафи немає. І мораторій не для податкової!

Відповісти
  • Микола
02.02.15 15:06

а у нас звідки Ви взяли що той штраф 30 мінзп буде накладати податкова у них не передбачено що вони здійснюють нагляд за додержанням законодавства про працю (не плутати законодавство про оплату праці) . мораторій для інспекції праці

Відповісти
  • а у нас
02.02.15 15:59

Микола, допустимо, що ви праві. Але, допущення до роботи без повідомлення "органу" - це вже порушення! Ви хочете через півроку штрафи?

Відповісти
  • Хана
02.02.15 16:02

Микола, поддерживаю. люди, читайте нормативные акты! чего панику на ровном месте разводить? ГФС проверки подобные не проводит, это будет делать ДержСЛУЖБА праці, которая должна прийти на смену ИНСПЕКЦИИ. Даже органа пока такого нет, не говоря уж о моратории на проверки минимум на первое полугодие 2015 года. И пока нет ПОРЯДКА уведомления, вы не обязаны никого и ни о чем уведомлять. вот же любим лишнюю работу себе придумать!

Відповісти
  • Микола
02.02.15 16:58

а у нас вийде порядок і про усіх прийнятих проінформую згідно встановленого порядку та строки, а якщо інспектор праці складе протокол про АВ у судді розкажу, що не було способу повідомлення тому й не здійснював повідомлення і не вчиняв правопорушення . А таблицею 5 додатка 4 до Порядку подавав як належить в установленому порядку та строки. Не має чого панікувати. Може ще порядок не скоро буде

Відповісти
  • AAA
02.02.15 18:12

Официальное письмо-разъяснение за подписью Белоуса http://buhgalter911.com/Res/Zakoni/Pisma/Pisma_635584986691678039.aspx

Відповісти
  • Гармідеруголові
02.02.15 20:13

Заопувати треба фірми таких як Shadow треба як найглибше.

Відповісти
  • новичок
03.02.15 07:10

сбросьте пожалуйста трудовой договор ..если можно..по адресу liubov.usatyuk@yandex.ua

Відповісти
  • юю
03.02.15 09:48

Не понимаю почему на Shadow накинулись!как? объясните как, можно платить зарплату и мобилизованому и новому работнику ,если еле концы с концами сводим блин у меня и нет мобилизованных ,но даже за свет нечем заплатить??.мало того , платим военный сбор платим мобилизованным зарплату, одеваем, кормим армию ,а властьимущие сидят наверху порят всякую чухню(которую называют законами) и облагают каждый день оброками ,конечно товарищи так за наш счет и будем воевать

Відповісти
  • Shadow
03.02.15 10:47

видимо их близкие попали в схожую ситуацию вот и прут эмоции. я их понимаю... но надо и нас понять. на сотрудника затрачены средства(семинары, обучение и т.д), а клиентов надо обслуживать и дальше. для этого надо нового сотрудника обучить(затратив средства и время), платить ЗП, платить все налоги и еще вдобавок платить одну ЗП (тому парню). и это в наше не легкое время

Відповісти
  • Еленка
03.02.15 11:30

Господа товарищи, как ві думаете, подойдет ли сейчас для заключения трудового договора тот договор (форма), который раньше в центре занятости подписывали?

Відповісти
  • Лучик
03.02.15 11:43

Да блин, зачем их вообще уведомлять, органы эти! Есть отчет ЕСВ, там все данные по приему и увольнению! Что еще не ясно!!!!

Відповісти
  • Микола
03.02.15 11:51

Еленка звичайно підійде адже така письмова форма трудового договору затверджена наказом Мінпраці від 08.06.2001 № 260 який на сьогодні не скасований і у сій час наказ видавався на виконання вимог не лише ст.24/1 КЗпП яку скасували, а й на ст.24 КЗпП яка продовжує діяти. Затвердять нову форму будемо до нових трудових відносин використовувати нову форму

Відповісти
  • а у нас
03.02.15 12:18

Shadow 03.02.2015 11:47:09 но надо и нас понять. на сотрудника затрачены средства(семинары, обучение и т.д), а клиентов надо обслуживать и дальше. для этого надо нового сотрудника обучить(затратив средства и время), А що це у вас за організація така, що ви навчаєте своїх співробітників перед прийняттям на роботу та ще й безкоштовно? Прийміть і навчіть і мене! ;)

Відповісти
  • Lana
03.02.15 18:25

Приняли работников с 02.02., в субботу 31.01. занесла в налоговую в произвольной форме написанное Повыдомлення. Сегодня перезвонили, сказали что нужно в течении 2-ух рабочих дней сдать Додаток 4 : Титул и табл.5. Сдала..... Квитанция 2 ... Результат обробки: відомості зі звітності страхувальника не внесено до Реєстру застрахованих осіб. Попередження Заповніть ідентифікаційний номер головного бухгалтера, за наявності даної посади Помилка Ваш звіт з ознакою "Коригуючий/скасовуючий звіт" (відсутні таблиці 1-4) опрацювати не можливо, так як за вказаний звітний період в базі даних не знайдено жодного опрацьованого основного звіта згідно з додатком 4 до Порядку №22-2 Помилка Таблиця 5. Cкасовуючий звіт містить таблицю 5 з типом форми "початкова" , а таблиця 5 з типом форми "скасовуюча" відсутня. Одночасно із "початковою" необхідно подавати "скасовуючу". Виправте зазначену помилку Помилка Таблиця 5 не містить аркуша з типом форми «Скасовуюча». Скасовуючий документ звіту з ознакою «Коригуючий/скасовуючий» має обов’язково містити аркуш з типом форми «Скасовуюча» Помилка Таблиця 5 з типом форми «Скасовуюча» не містить рядка І як це понимать....

Відповісти
  • Лана
06.02.15 08:48

Звонила в ПФ сказали, что у них есть разьяснения и действительно нужно в 2-х дневный срок со дня принятия работников подавать Додаток 4: Титул и Таблицу 5 со статусом Додаткова. Приходит вторая квитанция, вот с таким текстом "Результат обробки: відомості зі звітності страхувальника не внесено до Реєстру застрахованих осіб. Помилка Ваш звіт з ознакою "додатковий" опрацювати не можливо, так як за вказаний звітний період в базі даних не знайдено жодного опрацьованого основного звіта згідно з додатком 4 до Порядку №22-2 (мається на увазі зафіксованого)" И так в течении месяца по всем принятиям. А потом до 20-го след. месяца отчет как и раньше. ЭТО ДЛЯ ВСЕХ : И ЮРИКОВ И ФИЗИКОВ!!!

Відповісти
Коментування новини вимкнено
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам