USD27.635

Підвищено посадові оклади держслужбовцям, які виконують функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій

Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до приміток до схеми посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів у 2017 році”, якою доповнено примітки до схеми посадових окладів на посадах державної служби новим пунктом, що передбачає підвищення посадових окладів державних службовців, які виконують функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій, на 20 відсотків.

Крім того, прийняття зазначеної постанови Кабінету Міністрів України дасть змогу унормувати питання щодо визначення посадового окладу першого заступника керівника самостійного структурного підрозділу (група 4) шляхом установлення його розміру на 3 відсотки нижче від посадового окладу керівника відповідного самостійного структурного підрозділу, передбаченого зазначеною схемою.

По материалам КМУ
Отключить рекламу
Комментарии
  • SHADOW
13.08.17 08:14

т.е. если я к примру работал бы в кибербезопасности и получал ЗП 15000, то палец о палец не ударял для обеспечения этой самой безопасности. а стану получать 25000 так сразу начну работать? а может ради этих плюшек и других как раз и была атака пети и прочей напасти?

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 0
  • С
13.08.17 09:37

Это вам за Petty A. После следующего вируса еще добавят.

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 0
  • Юра Г.
14.08.17 05:33

С, Если так пойдет, следует ожидать каждую неделю по вирусной атаке, которую будут отражать её создатели.

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • ЕЛЕНА
14.08.17 14:01

Пожалуйста, сообщите всем об акции! Прошлый раз многие не знали и не пришли.СПАСИБО за поддержку и участие.ВНИМАНИЕ!!! 17 августа 2017г. в 10:00 г. Киев КМ Украины на ул. Грушевского 12/2 состоится акция протеста против блокирования НН. Просьба присоединиться к акции всех бухгалтеров,предпринимателей, директоров, бизнесменов. !Наша группа в ФБ: https://www.facebook.com/groups/1395272653890726/Паблик-чат в Вайбере: http://viber.com/shaherКонтакты: ‎068-992-79-94 Владимир

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • 111
14.08.17 14:54

Клас! ))))))) Нас нахиляють та у неприродній спосіб "сношають" за будьяку помилку чи помарку, а цім фахівцям, доречі які й прогавили той вірус Петя ще підвищують оклади!

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • ^^^
14.08.17 16:26

Интересно какая у них зарплата была.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • гость
15.08.17 09:32

разгребаются с вирусами сами плательщики, а зп "борцам" повышают тоже за счет плательщиков, за что, собственно?

Ответить