Отключить рекламу

Подпишитесь!


24.11.13
610 17 Печатать

Киевское отделение ФСС по ВПТ относительно задержки финансирования материального обеспечения

   
До уваги страхувальників та застрахованих осіб!

   
   У зв’язку з численними зверненням страхувальників та застрахованих осіб з приводу затримки фінансування матеріального забезпечення Виконавча дирекція Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомляє наступне.
   
   З метою зняття соціальної напруги та як найшвидшого отримання застрахованими особами матеріального забезпечення, керівникам, головним бухгалтерам, головам комісій із соціального страхування необхідно забезпечити оперативний розгляд документів для призначення, нарахування матеріального забезпечення застрахованим особам та невідкладне подання до робочих органів Фонду заяви-розрахунку для отримання фінансування матеріального забезпечення.
   
   Рекомендуємо страхувальникам здійснювати виплату матеріального забезпечення застрахованим особам у найкоротші терміни після отримання фінансування. А також неухильно дотримуватися положень Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням” від 18.01.2001 року № 2240-ІІІ, а саме:
   
   - рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (або уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації;
   
   - документи для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах розглядаються не пізніше десяти днів з дня їх надходження;
   
   - повідомлення про відмову в призначенні допомоги із зазначенням причин відмови та порядку оскарження видається або надсилається заявникові не пізніше п'яти днів після винесення відповідного рішення.
   
   Виконавчою дирекцією Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності вживаються всі можливі заходи для прискорення фінансування страхувальників

Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • eMelya
24.11.13 21:41

Нашли крайних. Я удивляюсь профессионализму стрелочников.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Тетяна
24.11.13 22:29

Мда, корочи зроболи винними бухгалтерів, які подають заявки, які начебто роблять помилки і не вчасно виплачують працівникам кошти, що надійшли на рахунок підприємства від ФСС з ТВП. От уже падонки... А те, що особисто я свої лікарняні отримала через місяць, то це нічого...хоча і подала все вчасно і правильно!!! А працвниця на роботі отримала декретні перед самими пологами..ото чудово...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Незнайка в Солнечном городе
25.11.13 04:59

Что не день, то радуют то Минздох, то ФСС по ВТП.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ольга
25.11.13 06:16

Я как бухгалер делаю свою работу качественно и сдаю все отчеты в срок, в т.ч и заявку в ФСС для оплаты б/листов. Так почему Миндоходов не выполняет свою работу честно и качественно, а во всех грехах винит простых бухгалтеров? До каких пор нас будут считать за идиотов?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ......
25.11.13 06:53

не вижу связи между работой ФСС и комиссиями по страхованию на местах как всегда ... виноват кто-то а не они

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • tomassa
25.11.13 07:23

Думаете так просто выцепить теперь деньги со счетов ГНИ???.... Так было задумано...Ну а стрелочник во все времена и везде и всегда находился и очень часто им оказывался бухгалтер, даже если он ни сном ни духом... Так что ничего не меняется в нашем государстве... УВЫ!!! болезнь прогрессирует.... А профессию нашу уже в ТАКОЙ ранг... ниже плинтуса поставили...Противно работать...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Михаил
25.11.13 07:23

бугага ) ну им же надо как то отписаться, децкий сад короче, а не аргументы )

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Єва
25.11.13 08:07

Доброго дня усім. Для Тетяни. Ви пишете, що працівниця перед самими пологами отримала декретні. У мого головного бухгалтера невістка вже і дитину встигла похрестити, а декретних ще не отримала. І затримка місяць вже для мене невеликий термін. Я заявки ношу вчасно, от ще одна іде в декрет. Нехай не звалюють все на бухгалтерів.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • **
25.11.13 08:34

Больше двух месяцев - срок ожидания денег от Фонда с момента подачи заявки... И для снятия социальной напряженности нужно вовремя протоколы составлять - отлично!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Полюс
25.11.13 10:06

Что мы можем ожидать от людей непрофессиональных, некомпетентных, которые пришли на рабочие места по региональному донецко-кумовскому признаку!?Они по-определению так работают,как могут.И по-дгугому не смогут работать - не научены, ибо работать и воровать -СОВСЕМ РАЗНЫЕ НАУКИ!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Солнце
25.11.13 10:53

месяц это хорошо, мы через 3 месяца со дня подачи заявки получили и суммы та мелкие

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
25.11.13 11:03

Интересно , а почему их нельзя оштрафовать ? Десять дней прошло, деньги не перечислили - штраф!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Татьяна Николаевна
25.11.13 11:26

Вменяемы ли, разумны ли? зачем вас вообще придумали?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • A
25.11.13 11:42

Ольге 25.11.2013 08:16:04 Я как бухгалер делаю свою работу качественно и сдаю все отчеты в срок, в т.ч и заявку в ФСС для оплаты б/листов. Так почему Миндоходов не выполняет свою работу честно и качественно, а во всех грехах винит простых бухгалтеров? До каких пор нас будут считать за идиотов? Пока мы не научимся отстаивать свои права !!! не сидите на диване, а действуйте

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бухгалтер
26.11.13 09:59

Бухгалтер ЕСВ перечисляет в установленные НК сроки, почему же ФСС з ТВП не может в срок перечислить больничные? Есть больничный лист - сеть завка, куда ж ещё оперативнее? Разве что дым впереди паровоза)))

Ответить