Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


29.12.20
53054 52 Друкувати

Середня зарплата і премії: винос мозку від Порядку № 100

Ушакова Лілія експерт з кадрових і податкових питань

Дивлячись на оновлений Порядок № 100 і його революційний механізм включення премій в розрахунок середньої зарплати, хочеться сказати: поверніть усе як було!

На жаль, але наші гірші припущення підтвердило Мінекономіки своїм роз'ясненням в прикладах.

Здавалося б, невинна фраза: «При розрахунку середньої зарплати за Порядком № 100 усі виплати, у тому числі і премії, відносимо до місяців, ЗА які вони нараховані». Але вона може привести бухгалтера до катастрофи.

Премії за місяць

Якщо у вас премії нараховуються місяць в місяць — вважайте, що ви зірвали джекпот! Адже премії у вас сидять у своїх місяцях.

Гірше, якщо ви нараховуєте премії в поточному місяці за попередній. У цьому випадку при розрахунку «середньої» їх треба відкинути до місяців, ЗА які вони нараховані.

Приклад 1. На підприємстві премії нараховуються в поточному місяці за попередній. 4 січня 2021 року працівникові буде наданий додатковий день відпочинку за донорство.

У розрахунковому періоді (листопад — грудень 2020 року) було нараховано:

у листопаді (21 р. дн.) — основна зарплата 6000 грн і премія за жовтень — 850 грн;

у грудні (22 р. дн.) — основна зарплата 6000 грн і премія за листопад — 1000 грн.

При розрахунку середньої зарплати премію за жовтень — відкидаємо. Адже вона нарахована за місяць, який не входить в розрахунковий період.

Сума середньої складе:

(6000 + 6000 + 1000) : (21 + 22) = 302,33 грн.

А тепер «найприємніше». Після того, як працівникові у січні 2021 року буде нарахована премія за грудень (місяць, який входив в розрахунковий період), середню зарплату треба буде ПЕРЕРАХУВАТИ і донарахувати/доплатити працівникові відповідну виплату! На це звертає увагу Мінекономіки у своєму роз'ясненні.

У розрахунку середньої повинні брати участь виплати, нараховані за місяці, які сформували такий період.

Припустимо, премія за грудень, нарахована у січні, склала 1200 грн. Тоді працівникові треба донараховувати і доплатити середню за донорський день:

(6000 + 6000 + 1000 + 1200) : (21 + 22) - 302,33 = 27,90 грн.

Далі, при розрахунку інших виплат за Порядком № 100, наприклад, відпускних, оплати днів відрядження тощо, треба буде ПАМ'ЯТАТИ про ці донарахування і також відносити їх до своїх місяців.

І це стосується не лише випадку з донорським днем, але будь-якої виплати, розрахунок якої проводите за Порядком № 100, наприклад, відпускних, компенсації за невикористану відпустку, оплати днів відрядження.

Думаєте, жах? Та ні... Набагато жахливіше усе у тих роботодавців, у яких є премії за 2 — 12 місяців, наприклад, квартальні, піврічні премії, винагорода за підсумками роботи за рік.

Премія за 2 — 12 місяців

Для премій за 2 — 12 місяців абз. 3 п. 3 розд. III Порядку № 100 передбачений абсолютно новий порядок включення в розрахунок середньої зарплати. Прописаний він у Порядку № 100, відверто кажучи, каламутно. Ми запропонували свій варіант прочитання. Його підтвердило Мінекономіки.

Так, якщо премія нарахована за 2 — 12 місяців, то її треба розподілити по місяцях, ЗА які вона нарахована, пропорційно відпрацьованим у них робочим дням. В розрахунок «середньої» включаємо розподілені суми премії за місяці, що увійшли до розрахункового періоду.

Аналогічно вчиняємо і з винагородою за підсумками роботи за рік.

Приклад 2. Працівник йде в щорічну відпустку з 28.12.2020 р. У розрахунковому періоді (грудень 2019 року — листопад 2020 року) йому нарахована винагорода за підсумками роботи в 2019 році у сумі 10000 грн.

У розрахунковий період увійшов тільки один місяць 2019 року, за який нарахована річна винагорода, а саме грудень 2019 року. Тому в розрахунку відпускних візьме участь тільки частина такої винагороди, що припадає на робочі дні грудня. Припустимо, що в 2019 році працівник фактично відпрацював 210 р. дн., у тому числі 21 р. дн. у грудні.

Тоді в розрахунку відпускних винагорода за 2019 рік візьме участь у сумі:

10000 грн : 210 р. дн. х 21 р. дн. грудня = 1000 грн.

Думаєте: бідолашний працівник, втратив у сумі середньої зарплати! Ой, не того ви жалієте! Тут пожаліти треба бухгалтера, який розраховує ці виплати.

Пам'ятаєте, усі виплати враховують в тих місяцях, за які вони нараховані?! Отже, якщо в подальшому (після того, як були розраховані відпускні), працівникові нарахують виплати за місяці, які увійшли до розрахункового періоду, середню зарплату доведеться перерахувати.

Наприклад, нарахували і виплатили відпускні, а потім нарахували квартальну премію за місяці, які увійшли до розрахункового періоду. Що ж, будьте ласкаві, перерахуйте середню зарплату, донарахуйте і доплатіть працівникові відпускні.

По закінченню року нарахували річну винагороду? Супер! Перерахуйте працівникові відпускні знову. А заразом і усі інші виплати, які розраховувалися за Порядком № 100. І не лише цьому працівникові, а усім, кому винагороду за рік нарахували.

Чи є вихід?

Як можна уникнути перерахунків? Відмовитися від такого варіанта преміювання (у поточному році за попередній і за 2 — 12 місяців) або замаскувати його під інші види виплат. При цьому бажано, щоб такі інші види виплат не були разовими і брали участь в розрахунку відпускних.

Поясню. Є, наприклад, винагорода за підсумками за рік. Перше, що відразу спадає на думку, — це замаскувати її під матдопомогу, наприклад, до новорічно-різдвяних свят. Але будь-яка матдопомога — разова/систематична, оподатковувана/неоподатковувана — не бере участі в розрахунку середньої зарплати за Порядком № 100. Таким чином маскування під матдопомогу = втрата в сумі відпускних.

Що можна запропонувати?

1. Місячні премії без обмеження розміром. Такий варіант використовують окремі друзі-бюджетники. У чому його сенс. Оскільки верхньої планки немає, то можна протягом року виплачувати премії у звичному розмірі (наприклад, 30 % від окладу), а по закінченню року (замість винагороди за рік) виплатити премію за грудень у розмірі 130 % від окладу. Такий же варіант можна прокрутити і з квартальними преміями.

Але! Треба переглянути Положення про преміювання, щоб ви самі собі не суперечили.

2. Суміщення посад. Якщо у вас окремим працівникам виплачуються квартальні премії, то їх замаскувати можна так. Вводимо в штатний розпис посаду, яка буде вакантна. Раз на квартал встановлюємо суміщення, проводимо за нього доплату.

Детальніше про премії в розрахунку середньої зарплати читайте в журналі «Податки & бухоблік» № 3 за 2021 рік.

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Юра Г.
29.12.20 07:24

Приятно читать РЕАЛЬНУЮ аналитику.
Именно поєтому, что мне приходится оперировать остатками от происшедшего взрыва мозга могу сделать неутешительное для бухов заключение.
Скоро бухи будут не нужны, так как посчитать ту ересть, по тем правилам, что напринимали адекватный человек может ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО ПОТРАТИВ ОГРОМНОЕ КОЛИЧЕСТВО УМСТВЕННОЙ И ДУШЕВНОЙ энергии.
Нужны будут детки из смартфона, которые будут на раз два ляпать отчеты, даже выражусь точнее, которые будут загружать в смартфон всю первичку, и соглашаться с любым отчетом, отправленным смартфоном в налоговую.
ЛЮБЫМ ключевое слово.
ну как вам разминка насчет 8000 тысяч помощи.
Вот это ребус, анализируя отказы понимаешь, что задействован обыгновенный генератор случайных чисел.
К чему сводится статья вкратце, не платите премию за год, заплатите в том же размере на за месяц.
Вот тут единственной, с чем не согласен.
Заплатите премию . и всё. Премию и точка. Кто знает, может скоро вернутся к прожектам подекадного расчета.
относительно других хвостикиков и их распихиванию по соответствующим норкам.
Прикиньке трудозатраты и возможное наказание и забейте.
ПУЩАЙ ФИСКАЛЫ САМИ ПОСЧИТАЮТ, А ВЫ ПОТОМ, ЕСЛИ ОНИ ОШИБУТСЯ НА КОПЕЙКУ ТЯНИТЕ ИХ В СУД, ИЛИ К ОБЩЕМУ УДОВЛЕТВОРЕНИЮ ПОПОЛНИТЕ БЮДЖЕТ, А ТО ОН ОЧЕНЬ БЫСТРО У ЭТИХ ЗАКАНЧИВАЕТСЯ.
.
Как мне представляется, законы пишут или полные неумные, или очень умные, которые косят под неумных, а потом денежку стригут, радуясь выполнению предвыборной программы - ЗРОБИМО ЇХ РАЗОМ.
.
Статья ещё раз очень обрадовала, последнее время постоянно сталкиваешься с облегченной версией бухгалтеров, такое впечатление, что в профессию везде у нас пришли роботы, с очень скудным ПО.
Всем удачи .

Відповісти
  • Елена
30.12.20 01:24

Юра Г., Не согласна с переводом годовой премии в ежемесячную. Если размер годовой премии превышает 150 тыс. прикиньте разницу в налогах.

Відповісти
  • Елена
29.12.20 08:54

Юра Г., судя по количеству и объёму Ваших комментариев возникает вопрос: когда Вы вообще работаете? И так ли Вы и в жизни разговорчиво или только здесь?)))

Відповісти
  • Юра Г.
29.12.20 09:43

Елена, а Вы с какой целью интересуетесь?

Відповісти
  • Наталья
29.12.20 08:37

Что-то я туплю... Если , например, человек в августе был в отпуске, а в октябре выплатили премию за  3 квартал, то в октябре надо сделать перерасчет и доплатить отпускные за август с учетом этой премии ?

Відповісти
  • Лилия Ушакова
29.12.20 09:31

Наталья, да, именно так. посмотрите разъяснение с примерами Минэкономики. Например, пример про квартальные премии. Он заканчивается фразой: Разом з тим, необхідно зауважити, що у разі нарахування та виплати премії за IV кв. 2020 року (наприклад у січні 2021 року) необхідно буде здійснити перерахунок середньої заробітної плати для оплати часу відпустки з урахуванням суми премії за IV кв. 2020 року, яка відноситиметься до жовтня, листопада та грудня 2020 року.
  https://buhgalter911.com/news/news-1055373.html 

Відповісти
  • Ирина
29.12.20 14:46

это кошмар для бухгалтера...... при выплате годовой премии за 2020, например,в апреле 2021 надо пересчитать всем  отпускные за 2020 год.... я не знаю... это какое-то издевательство над бухгалтерами.... неужели сочинители этого шедевра не смогли понять жуткий объем работы дополнительной которая теперь предстоит бедным бухгалтерам...   я в очередном разочаровании.... простите за откровенность... и если все премии относятся к месяцам ЗА которые они начислены, то и в отчете ЕСВ теперь как показывать: в месяце начисления (апрель 2021) с разбивкой по месяцам (1/12+ каждому месяцу 2020)?  

Відповісти
  • Лілія
30.12.20 16:39

Ирина, еще такой момент. Обратите внимание, что пересчёт нужно делать по отпускным, которые рассчитаны по новым правилам (отпуск начался с 12.12. 2020 и позже). То же касается других выплат по порядку 100.
То, что было рассчитано по старым правилам, пересчитывать не нужно! Новые правила к выплатам, рассчитанный по-новому. То есть пока есть время подумать над тем, как избежать пересчетов.

Відповісти
  • Ева
29.12.20 08:55

Наталья, получается, что должны пересчитать. Так как "кусок" премии попадает и на июль, а июль попадал в расчет отпускных. Ужас! 

Відповісти
  • Икс
29.12.20 09:30

После очередной дорожки кокса, премию можно смело относить в текущий период, ведь кому какая разница за когда она, главное что есть...

Відповісти
  • Анна
29.12.20 09:34

Легче отказаться от таких выплат вообще. Повысить зарплату с учётом премии и всё. Но это легко малым предприятиям сделать, где людей мало. А большим? У нас как всегда- хотели как лучше, а получилось... дополнительный повод для штрафов 

Відповісти
  • Елена
30.12.20 01:28

Анна,премия является стимулом для работы. Уберете премию, уберете стимул. А зарплату прийдется платить, ее нельзя уменьшать за плохую работу

Відповісти
  • Надежда
29.12.20 09:53

Анна, Уточню. У нас как всегда-хотели дополнительный повод для штрафов ;)

Відповісти
  • Марія
29.12.20 10:28

Зауваження поза темою, але не можна втриматись... Стаття собі як стаття, революційної аналітики немає, але хай буде. Але ж! Знову ЛИШЕ російською мовою. Де крикуни "пєрєключітє язик"? Тобто, вчергове, бачимо, що оригінальний текст написано російською і викладено першим, а державна буде чекати перекладу. Ганьба редакції!

Відповісти
  • 111
29.12.20 16:03

Марія, то ви собі самі сайт  так налаштували, на головній сторінці тицніть  на кнопочку, та переключіть мову, і  ніякої ганьби вам не буде

Відповісти
  • Я
29.12.20 14:30

Марія,зверху  є кнопочка вибору мови. Якщо Ви тицьнете  "RU" або  "UA", то стаття буде відповідною мовою, руською або українською.
Свободно владею двумя языками, и не вижу причины разводить срач и создавать проблему.

Відповісти
  • Ніна-Н
30.12.20 12:31

Я, 111, всі без вас знають цю кнопочку RU, UA. На двох  закладках -російська, особливо це зранку буває. Ніхто ж не просить  на двох закладках зробити українську,
Тепер звернення не тільки до вас.
Чому така агресивна реакція з приводу того, що люди хочуть читати українською, декому легше сприймається. Чи вас дивує те, що в Україні ще є україномовні бухгалтери? Толерантнішими треба бути, тим більше, що зветаються не до вас, а до редакції.

Відповісти
  • Кира
30.12.20 23:45

Ніна-Н, нына, выдать, не вси  тую кнопочку знають. От, наприклад, маруха нэ знае

Відповісти
  • Светлана
30.12.20 12:07

Я, не руською , а російською

Відповісти
  • Юра Г.
29.12.20 10:58

Марія, зауваження, так собі, але не втерпесь було, бо стримання не моя риса. Якого біса Ви взаголі навіть знайомитесь з публікаціямі, на мові, яка Вам огидна. Я би на законодавчому рівні всіх, хто читає матеріали написані мовою ворога вважати законтаченими. останне слово позичено з словарного запасу бухгалтера, котра останній час займалась рукавичками та масками.
особисто я маю к вам прохання слово ганьба використовувати на тих, кто вважае, що слова російською немає, а є лише руською.
А тих кто англійською робить спробу балакати взаголі до стінки.

Відповісти
  • Марія
29.12.20 13:49

Юра Г., Хаміть, будь ласка, де-інде, а ваші маніакально-кримінальні фантазії розправи варті обговорення лише у медичній спільноті. Згадки "ворожості" показують типову зашореність. Русоадепти ніяк не розуміють, що в першу чергу проблема не у цій конкретній мові. Матеріал має гарантовано подаватися українською (чи будь-якою європейською мовою), а вже потім іншими. А от читати матеріал я фактично ЗМУШЕНА, як підписник, якому редакція не дає вибору, хоча повинна. Тож, про таке порушення буду повідомляти при кожному виявленні, поки не почнуть публікувати тексти різними мовами, як мінімум, одночасно.

Відповісти
  • Наталія
29.12.20 17:02

Марія, так ж Ви провокатор. Складається враження, що на 911 навмисно пасуться різні провокатори, щоб роздмухувати цю тему. Шановні колеги, будь ласка не ведіться на це.  
А так званому бухгалтеру Марії, маю надію платять авансом, і вона встигне отримати свої срібняки

Відповісти
  • Юра Г.
29.12.20 16:13

Марія, ну поперше, вже приємно , що Ви вокористовуєте слово російською, не так давно дуже освідчені вказували, зо такого слова НЕТУ, є тільки руського.
По друге термін ХАМІТЬ це коли підписник вимагає від сайту авторську статтю на українській. Якщо не секрет, скільки Вам вартовала підписка?
По трете, україньською чи будь якою європецською. - кацапська - чи то не є європейська?
Я особисто спецально для вас відворюю офіційні мови ООН:
англійська
арабська
іспанська
китайська (Путунхуа)
російська
французька.і де тут українська.на кожну Вашу скаргу вимушений скаржитись до ООН, що ви мені забороняєте спілкування з фахівцями офіційними мовами ООН, а змушуєте прфесійні статті читати не мовою орігіналу а у гуглі-перекладі..ну і на останок, не потрібно називати розправою, оплату за скоені вчинки. Як що Ви зрозуміли про рукавички, то зрозумієте і про чек, на який Ви отоварились.

Відповісти
  • Антоніна
29.12.20 10:31

Марія, выпейте чаю с мятой

Відповісти
  • Марія
29.12.20 10:54

Антоніна, А ви тітестер чи дієтолог, щоб роздавати поради що кому пити? Якщо це натяк на заспокоєння, то я і не нервуюсь. Це просто констатація факту, що редакція онлайн-видання порушує етичні та законодавчі норми подання інформації в першу чергу державною мовою. Далі можна хоч китайською пропонувати переклад, але ніяк не навпаки.

Відповісти
  • Mariya A.
29.12.20 11:33

Марія, якщо у Вас немає мети навмисно роздратувати дуже неоднорідну бухгалтерську спільноту, то вважаю, що всі зауваження і пропозиції до редакції доречно направляти на їх поштову скриньку. Вони багато и старанно працюють. Все буде добре.

Відповісти
  • Марія
29.12.20 12:55

Mariya A., О, улюблена конячка "не треба провокувати, не розхитуйте човна, треба враховувати різні погляди". Боже збав, жодної мети дратувати, хоча по кількості мінусів видно, що в багатьох "пригорає". Виключно привернення уваги до некоректної публікації. Причому саме у такій формі, оскільки метод загального інформування більш дієвий. Подібні звернення на поштову скриньку гарантовано будуть видалятися відразу після прочитання. Інакше реакція на це питання, що піднімається не перший раз, вже була б. Тому й доводиться щоразу залучати спільноту, більшість з якої звикли бездусно їсти, що дають.

Відповісти
  • Наталія
29.12.20 17:06

Марія, про які погляди йдеться ???? ти просто не в змозі сайт налаштувати під свої бажання. 

Відповісти
  • Юра Г.
29.12.20 16:17

Марія, у мене теж на вулиці інколи проблема виникає, діти скаржаться, що собаки собі спокійно лежать, гріються на сонечку, поки одна не почне лаяти, і тоді всі біжать на бідну дітину. Як розповісти дітині, що то лає не собака, а сука?

Відповісти
  • Олена
29.12.20 13:55

Марія, дуже погано, що "пригорає" у вас((((. 

Відповісти
  • Mariya A.
29.12.20 11:17

Немножко не в тему, но тоже о порядке №100.
Интересует мнение редакции.
Может ли предприятие самостоятельно установить порядок расчета отпускных с использованием коэффициента (по старому) или, например, прописать у себя, что отпускные вообще рассчитываются исходя из последнего оклада отпускника с целью бла-бла-бла...
Это будет нарушением порядка 100, понятно... но будет ли это нарушением прав работников? и будет ли предприятие за такое самовольничание наказано? Извращения с начислениями микро-премий в месяце отпуска, дабы "дотянуть" - не считаю нормальным вариантом.

Відповісти
  • Лілія
29.12.20 15:40

Mariya A., оплата отпусков - это мингарантия в оплате труда. Соответственно, хуже - нельзя, лучше /больше - можно. То есть вы можете прописать в колдоговоре, другом доке предприятия свой механизм расчёта средней с корректировок. НО он должен быть не хуже Порядка 100, т.е работник должен получать больше отпускных. Иначе - нарушение мингарантий и штраф за каждого обиженного. Кстати, у многих в колдоговорах осталась прописана обязательность корректировки и её механизм. Такие предприятия, несмотря на отмену п. 10, должны продолжать выполнять требования колдоговора и корректировать зп для отпускных.

Відповісти
  • Mariya A.
29.12.20 16:57

Лілія, спасибо за ответ. Очень хочу оставить справедливый расчет средней при выплате отпускных. Буду теперь руководствоваться не Порядком 100, а внутренним документом. Колдоговора нет.

Відповісти
  • Ирина
29.12.20 16:22

начисление отпускных исходя из последнего оклада как может помочь уйти от проблемы перерасчета отпускных в случае выплаты премий за квартал, полугодие, год??? такое можно было использовать лишь для неприменения коэффициента корректировки, который  уже отменили.  А на предприятиях, где приняты положения о премировании, в которых, как правило, премия за полугодие, например, определяется по показателям работы, и выплачиваются во 2-м полугодии за 1-е , я на данный момент не вижу вариантов как уйти от проблемы пересчета всех отпускных в связи с выплатой премий за 2 и более месяцев. по просьбе бухгалтерии никто отменять положение о премировании не будет, т.к. кадровая политика на предприятии приоритетнее в сравнении с механизмом расчета отпускных

Відповісти
  • Татиана
29.12.20 11:46

Mariya A., тоже задумываюсь над этим вопросом. Причём больше склоняюсь  ко второму варианту - исходя из оклада отпускника на момент ухода в отпуск.

Відповісти
  • Mariya A.
29.12.20 12:22

Татиана, вот что стоит добавить во многие нормативные акты фразу: на свое усмотрение СХ может делать вот так или так, но чтоб не меньше (не больше), чем в данном норм.акте. Что может быть проще?
Если у моего дирика крыша сдвинется и он захочет всем выплачивать отпускные в размере трех окладов? Это либо мне изгаляться с премиями, либо рискуем получить по шапке... за что??? Хотят экономить на бюджетниках - флаг в руки. Остальным зачем этот гемор? 
"Большинство людей готовы безмерно трудиться, лишь бы избавиться от необходимости немножко подумать" (с)

Відповісти
  • Татьяна
29.12.20 16:43

Подарочек под елочку - супер!!! Грущу коллеги вместе с Вами, праздники пропали). Писак бы посадить на наше место.

Відповісти
  • Т
29.12.20 16:49

А я була б дуже вдячна, якщо б сайт відразу відкривався державною мовою, і не треба було б кожного разу натискать на кнопку, щоб читати українською.

Відповісти
  • Головбух
30.12.20 00:08

Т, слушайте, настройте себе свои приборы на українську мову и не засоряйте ленту. Пишите по существу вопроса. У меня, кстати, сразу открывается сайт українською мовою. Читаю і ніяких проблем не маю.

Відповісти
  • Галина
29.12.20 18:14

Обращение к редакции по новому Порядку 100. Хотелось бы, чтобы в 3-м номере журнала за 2021 год Вы не забыли рассказать, как показать проведенные корректировки выплат (есть квартальные премии, вознаграждение по итогам года) в отчетности. И не забудьте, пожалуйста, о декларации по прибыли. Предприятие квартальщик.

Відповісти
  • Лілія
29.12.20 21:04

Галина, обязательно учтём. Но обратите внимание, что пересчёт нужно делать по отпускным, которые рассчитаны по новым правилам (отпуск начался с 12.12. 2020 и позже). То же касается других выплат по порядку 100.
То, что было рассчитано по старым правилам, пересчитывать не нужно! Новые правила к выплатам, рассчитанный по-новому 

Відповісти
  • Елена
30.12.20 11:38

Лілія, и еще вопрос с командировками... Если в январе выплатим премию за 2020 год, то надо ли будеь пересчитывать расчет за дни командировок которые оплачивались из расчета средней??

Відповісти
  • Лілія
31.12.20 10:48

Елена, пересчитываете только те выплаты, которые рассчитаны по новым правилам (т.е те командировки, которые начались с 12.12.20). Командировки оплаченные по старой средней не трогаем. Новые правила к новой средней. 

Відповісти
  • Дарья
30.12.20 09:58

Лілія,Тобто, якщо я виплатила премію за підсумками року 2020 у грудні 2020,раніш9е така премія не була у грі взагалі. Тепер  мені треба перерахувати всіх працівників установи за 2020 рік чи лише тих, хто пішов у відпустку з 12 грудня і пізніше?:

Відповісти
  • Лілія
31.12.20 10:53

Дарья, так, тепер премія виплачена рік у рік враховується. Але!!! Виплати за 2020 розраховані за старою середньою НЕ чіпаєте. Перерахунку підлягатиме лише те, що з 12.12.20. Тобто граємося з новою середньою. А ось далі думайте, що робити з винагородою за 21 рік. Якщо залишити, то в кінці року буде морока

Відповісти
  • Елена
30.12.20 01:34

Как то все, наверное забыли, что существуют бухгалтерские программы. И через определенное время программисты пропишу нужные алгоритмы. Или Вы все на пустографках отпускные считаете?Что за бред.

Відповісти
  • ОКС
30.12.20 11:34

цікаво, а як бути з компенсацією відпустки, теж перераховувати середню за всі місяці, які людина не ходила у відпустку?))))

Відповісти
  • Лілія
30.12.20 16:36

ОКС, виключення для цієї ситуації немає. Тобто так, потрібно буде перерахувати та випалити працівникові. Єдине, що в цьому випадку не може бути відповідальності за несвоєчасно проведений розрахунок при звільненні. Адже обов'язок  щодо проведння такої виплати наступає вже після звільення. Від цієї проблеми можна піти, якщо прописати, наприклад, що працівникам, звільненим до закінчення періоду, за який розраховується премія, такая премія не виплачується

Відповісти
  • Дарья
04.01.21 14:42

Лілія, допоможіть будьласка у такій ситуації. Прийняли працівника 09.11.2020, а звільняємо 05.01.2021. Є в розрахунку лише один повний м-ць. Це грудень 2020. Оклад 5000,00 дні 30. (один святковий)  Як  розрахувати компенсацію за 4 дні.  З 5000 чи 6000? варіант 1. 5000/30 = 666,67 чи 2. 6000*12/353 = 815,86

Відповісти
  • Ирина
04.01.21 13:16

Уважаемая редакция! в обновленном Порядке 100 сказано в п.4 При обчисленні середньої заробітної плати не враховуються
 г)  ремії за результатами щорічного оцінювання службової діяльності... Пожалуйста, поясните, означает ли это, что если на предприятии действует Положение об оценке и премировании персонала (размер премии определяется по результатам полугодовой и годовой оценки), то теперь такие премии не должны включаться в расчет отпускных, командировочных и прочих выплат по средней?

Відповісти
  • Сергій
05.01.21 16:05

Абзац 2 -  цілком за межами добра...

Відповісти
  • Вікторівна
22.02.22 10:54

як враховувати річну премію за 2021 рік, якщо вона більша за розмір максимальної величини бази для нарахування єсв

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам