Отключить рекламу

ПОДАРОК

950 грн. Бесплатно
03.06.19
4577 12 Печатать

Дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про реєстрацію або зупинення реєстрації ПН/РК

Враховуючи усі складові реєстрації ПН/РК в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, ДФС пропонує:

  • через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;
  • звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.

По материалам Категорія 101.17 ЗІР
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Ирина
03.06.19 08:11

Можно ещё в рельсу постучать- результат будут аналогичным.

Ответить
    Оценить
  • 66
  • 0
  • Ника
03.06.19 09:00

Ирина,  что я и делала 30 апреля(((((((((

Ответить
    Оценить
  • 8
  • 0
  • Груша
03.06.19 09:16

Сделать скриншоты экрана с отправкой НН. 

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • @@@
03.06.19 10:34

Было время отправил ПН и тут же получил Повидомлення об отправке. И ты мог доказать что отправлял. А теперь отправил ПН и тишина............... И ничего не докажешь. Повидомлення  потом приходит ОДНОВРЕМЕННО с кв.1.
  Ну как тут не сказать про гни что нибудь матерное ?

Ответить
    Оценить
  • 25
  • 0
  • 123
03.06.19 14:39

@@@,а какая дата стоит на уведомлениях? они случайно не задним числом их составляют?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 2
  • бух2019
03.06.19 11:20

28.05.19 отправила на регистрацию 6 налоговых,зарегистрировались только 2,при том- выборочно из списка этих шести,а 4 просто растворились,висят в дороге,ждала 2 дня,сейчас снова отправила,снова жду...хорошо,что сроки хоть позволяют ждать пока налоговая соизволит поработать...терпения нам.

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 0
  • клава
03.06.19 12:18

бух2019, аналогичная ситуация. Отправляла так  НН- два раза одни и те же, их не видели. Третий раз скопировала и отправила-увидели. 

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Ксенія
03.06.19 12:34

Добрий день. Вибачте , що не в тему. Пройшла перевірка в дфс планова, акт отримали 14.05.19, а ппр до сих немає. В кабінеті теж ніяких телодвижений. В інтернеті нічого не знайшла про термін вручення ппр. Питання: коли після акту повинна прийти ппр? Дякую.

Ответить