Отключить рекламу

Подпишитесь!


14.01.13
4388 56 Печатать

Фонд социального страхования от несчастных случаев относительно годовой отчетности перед фондом

   Відповідно до Порядку віднесення страхувальників до класу професійного ризику виробництва з урахуванням виду їх економічної діяльності та проведення перевірок достовірності поданих страхувальниками відомостей про види економічної діяльності (у тому числі основний), затвердженого Постановою правління Фонду від 30.11.2010 № 30 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.12.2010 року за № 1337/18632:
   
   Страхувальники один раз на рік до 25 січня року, наступного за звітним, подають до відділень виконавчої дирекції Фонду за місцезнаходженням чи місцем проживанням (дані розміщення та адреси відділень в рубриці «Робочі органи Фонду») відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності на паперових носіях (подання звітності в електронному вигляді не передбачено).
   
   У зв’язку із запровадженням нового національного класифікатора України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» внесено зміни до відомості розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності.
   
   Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві має право застосовувати фінансові санкції та накладати адміністративні штрафи відповідно до законодавства за:
   
   - несвоєчасне подання або неподання встановленої звітності, подання недостовірної звітності щодо страхових коштів;
   - несвоєчасне інформування Фонду соціального страхування від нещасних випадків про річний фактичний обсяг реалізованої продукції (робіт, послуг);
   - несвоєчасне інформування про зміни технології робіт або виду діяльності підприємства.
   
   Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Дніпропетровській області

Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • Алла
14.01.13 13:41

"несвоєчасне інформування про зміни технології робіт або виду діяльності підприємства" - это в какие сроки надо информировать? Это все в том одном отчете за год?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бу-Бух
14.01.13 20:35

Алла, в том же отчете. В случае смены вида деятельности Вы должны указать новый КВЭД.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Генриетта
14.01.13 21:08

Алле при сдаче годового отчета вы указываете новые КВЭДы . Если они у вас изменились раньше и у них "забит"другой класс риска - то вам просто меняют на месте страховое свидетельство на тот класс риска по которому вы уже делали перечисления или будете перечислять с 01.01.2013.Главное,чтобы ваш класс риска был правильно состыкован с ЕСВ (ПФ) -у них одна база. Раз в ПФ все правильно, недоимки у вас нет - значит они на месте все быстренько меняют и нет вопросов. У меня было так (04.01.2013). Одесса - Суворовский район

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Алексей
14.01.13 21:34

Так вроде клас риска счас ПФ присуждает...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бухи-Бухи
14.01.13 22:01

Разогнать к бебеням эту бюрокаратичекую контору - и уйдет головная боль, возникающая от этой конторы...

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • офигевшая
14.01.13 22:01

Для Алексея. Новый класс риска присваивается несчастным фонтом, но выдают цидульку через ПФ. Мне позвонил ПФ, сообщил, что задним числом у меня поменялся класс риска, мне пришлось пересчитывать, до плачивать и заказывать и получать новый класс через ПФ. ПФ сам ругается на такое положение вещей....

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ааа
14.01.13 22:03

Клас риска присваивает Фонд от несчасных случаев. Фонд отправляет ПФУ запрос на смену класса риска, а уведомление про смену класса риска выдает ПФУ. На месте фонд уже ничего не выдает, он может только дать повидомлення для ПФУ.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ааа
14.01.13 22:06

Для бухи-бухи. Может и нужно разогнать, но там сидят люди и выполняют указания наших "Любимых депутатов", которым нечего делать и придумывают каждый раз что-то новое

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Мышка
14.01.13 22:10

А если нет "найманих працівників", я так понимаю не нужно подавать этот отчет???!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • В
14.01.13 22:35

Все равно нужно подавать

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Юлія
14.01.13 22:50

А если в у госрегистратора еще не поменяли старые КВЕДы на новые, какие КВЕДы в отчете показывать?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Алла
14.01.13 22:50

Для Генриетты и Бу-Бух, меня с смутило "несвоєчасне інформування" если там ток один очтет по году, то как можно информировать еще в течении года? У меня вид деятельности кардинально изменился в средине года. В средине года никаких сроков на своєчасне информування нет?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ірина
14.01.13 22:57

Скажіть, будь-ласка, а хто має подавати Розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду...?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Alex
14.01.13 23:21

***ть, а какаое вообще отношение может иметь "Фонду соціального страхування від нещасних випадків " к "річному фактичному обсягу реалізованої продукції "?????!!!!...... ВСЕМ в Украине надо показать какой у тебя доход - и попробуй где-то ошибиться.... Разве в налоговой они не могут взять эти данные?.... Если уже подавать такую инфу то по крайней ере не этому фонду а в Статистику например если они хотят знать дозоды в разрезе ккведов. При чем тут они?.....

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Вера
14.01.13 23:23

Этот отчет подают только СПД, у кого есть наемные работники

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ххххххх
14.01.13 23:35

Этот отчет подают все без исключения. Всегда его сдавали за год

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ххххххх
14.01.13 23:38

Что вы паритесь по поводу и без .. Сдали и забыли... Отряхнулись и шагайте дальше.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бухгалтерия
14.01.13 23:49

А со старыми кодами принимают? Мы еще не поменяли. Кто уже сдавал? Подскажите

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
15.01.13 00:03

Этот отчет подают все юрики без исключения и СПД, у кого есть наемные

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Маргарита
15.01.13 00:09

Со старыми кведами не принимают, а отчет сдают юрики все, а СПД только те у кого есть наемные работники, или были ранее

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ГостьЯ
15.01.13 00:09

Мышке: если у вас нет нанятых работников, то вы не проходили регистрацию в фонде с/страха по несчастным случаям. Следовательно, отчет ФЛП без наемных не подается. Если вы юр.лицо, то подавать обязательно!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • П
15.01.13 00:10

Я этот отчет сдаю за фирму, которая не работает и не имеет наемных работников. Отчеты подписывает учредитель.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
15.01.13 00:41

ФЛП на общей системе налогооблажения без наемных работников должен сдавать отчет в фонд с. по несчастным случаям или нет?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
15.01.13 01:37

В отчете Дод5 "реєстраційний номер платника єдиного внеску " -это номер еще по регисрации фнесл или все же в ПФ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Наталья
15.01.13 01:41

Где взть бланк?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Наталья
15.01.13 01:42

Уже нашла

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • тала
15.01.13 02:01

кто знает..пустой годовой за 2012год отчет надо ?дод.5 сдала..

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • тала
15.01.13 02:13

имею ввиду дод.11?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • В
15.01.13 02:28

Сори немножко не в темочку! У кого нибудь есть Довидка ,для статистики,которая сдается с балансом.?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • П
15.01.13 03:06

Додаток до Порядку ДОВІДКА про згоду надання даних з фінансової звітності підприємства органам державної влади ______________________________________________________________________ дає згоду на надання (найменування підприємства) органами державної статистики даних з фінансової звітності за _________ органам державної влади (період) для виконання адміністративних обов'язків та завдань, що належать до їх компетенції, за умови, що _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ___________________________ (найменування посади керівника) ______________________ (ініціали та прізвище) _______________ (підпис)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • П
15.01.13 03:07

Для В. Отредактируйте ее в ворде.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
15.01.13 03:15

У нас в Одессе надо предоставить 2 справки ( финансовой и статистической отчетности отдельно)

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • В
15.01.13 03:16

Спасибо!!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Иветта
15.01.13 03:21

а кто в курсе, на сколько они сейчас штрафуют за неподачу отчета?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Иветта
15.01.13 03:21

а кто в курсе, на сколько они сейчас штрафуют за неподачу отчета?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Валя
15.01.13 03:22

Ув. бухгатера! Помогите, пожалуйста!!! Где в законодательной базе можно удостовериться (прочитать) в том, что этот годовой отчет ФОПу без наемников сдавать не нужно.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • N
15.01.13 03:55

Подскажите, где находится ФСС по несч.сл. Суворовского р-на г.Одессы (реальный адрес)?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Иветта
15.01.13 03:59

Валя, http://www.fpsu.org.ua/images/stories/images/2010/December/081210/postanova_30.doc Звіти подають тільки страхувальники Страхувальниками є роботодавці: 2.1. Підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю. 2.2. Філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. 2.3. Фізичні особи – підприємці і фізичні особи, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю. 2.4. Дипломатичні представництва і консульські установи України, філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародні), утворені відповідно до законодавства України, які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами. 2.5. Дипломатичні представництва і консульські установи іноземних держав, філії, представництва та інші відокремлені підрозділи іноземних підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародні), розташовані на території України.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Одана
15.01.13 04:18

Для ФОП-если наемных работников нет и никогда не было -не подавать.Если есть наемники или когда то были -подавать обязательно.Для фирмы-подавать обязательно,даже если нет оборота и наемных работников

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • В
15.01.13 04:24

N. ФСС НВ общий находится на Ивана Франка,кажется 9,это от 6-ой станции фонтана в переулок,возле магазина Виртус

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
15.01.13 04:50

Одана, Для ФОП-если наемных работников нет, но когда-то были -НЕ подавать.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ирина
15.01.13 05:26

Юлии А если в у госрегистратора еще не поменяли старые КВЕДы на новые, какие КВЕДы в отчете показывать? Срочно меняйте

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ГНСУ браво
15.01.13 06:30

ГНСУ утверждает, что птичий помет не является сельскохозяйственным товаром для налоговых целей, поэтому операции по его поставке следует отражать в декларации по НДС, по которой осуществляется уплата налога в бюджет (письмо от 22.10.2012 г. № 4040/0/61-12/15-3415-04). (Обзор, ЛІГА:ЗАКОН, от 11.01.2013, "Итоги недели (обзор за 7 - 11 января 2013 г.)") Вот чем занимается налоговая, наконец-то раскрыта её сущность!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Аноним
15.01.13 13:11

Підкажіть..... Якщо підприємство зареєстроване у 2012р. і немає повідомлення про взяття на облік у фонді. Звіт здавати?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Алла
15.01.13 15:32

Заява про зміну класу професійного ризику виробництва та розміру єдиного внеску - может кто то знает когда пи шется закая заява?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Наталья
15.01.13 19:41

Додаток 3 до Порядку віднесення страхувальників до класу професійного ризику виробництва з урахуванням виду їх економічної діяльності та проведення перевірок достовірності поданих страхувальниками відомостей про види економічної діяльності (у тому числі основний) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у _____________________________________________________ (район, місто, область) ____________________________________________________________ Заява про зміну класу професійного ризику виробництва та розміру єдиного внеску _________________________________________________________________________________________ (повне найменування підприємства, установи, організації – для юридичних осіб; прізвище, ім′я, по батькові – для фізичних осіб) Реєстраційний номер платника єдиного внеску____________________________________________________ Скорочене найменування (для юридичних осіб)__________________________________________________ Місцезнаходження (місце проживання) ________________________________________________________ Поштовий індекс ___________________________________________________________________________ Телефон/факс _____________________________________________________________________________ Ідентифікаційний код юридичної особи__________________________________________________________ Реєстраційний номер облікової картки платника податків або номер та серія паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті)_________________________________________________________________________________ Прошу віднести до класу професійного ризику виробництва та встановити розмір єдиного внеску за основним видом економічної діяльності ___________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ Код основного виду економічної діяльності за ДК 009:2010 . "___" ____________ 20__ року Керівник ______________________________ (прізвище, ім′я, по батькові) _______________________ (підпис) М. П.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Франческа
16.01.13 00:27

для ОФИГЕВШЕЙ Вы писали: "Новый класс риска присваивается несчастным фонтом, но выдают цидульку через ПФ. Мне позвонил ПФ, сообщил, что задним числом у меня поменялся класс риска, мне пришлось пересчитывать, до плачивать и заказывать и получать новый класс через ПФ." Откуда ПФ узнал, что у Вас поменялся класс риска? Из годовой ведомости "відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності", подаваемой один раз в год по истечении года?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Наталья
16.01.13 05:25

А кто скажет, если вид економической деятельности не поменялся(поменялись только циферки) нужно нести заяву к додатку 3?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Мішутка
16.01.13 09:10

Для "Офигевшей" У меня в декабре 2011 года в ПФ выяснилось что я весь год платила (согласно уведомления которое у меня было -14 кл.) не на тот класс риска . Предоставили тетрадь с левой подписью о том, что я получала уведомление про 17 кл еще в 2009 году. Предложили написать об’яснительную и доплатить 10,8грн. В этом году я подала заявление на закрытие предпр. деятельности. При проверке ПФ насчитал мне 1600,00грн. (10%,5%) так как деньги ушли не на тот счет класса риска значит я вообще не платила ЕСВ. Если есть у кого какая -нибудь консультация поделитесь.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • * 777 *
16.01.13 22:08

Фирма создана в октябре 2011г. Как быть с регистрацией в этом фуде или она автоматом идет? Подавать ли это фирме отчет, если деяльности нет и работников тоже ?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ира
18.01.13 03:26

Если у кого-то есть заполненый бланк пришлите пожалуйста для примера, а то вообще не пойму как его делать((( ira_chyprovavava@mail.ru

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Ольга
18.01.13 05:22

Підкажіть.....Якщо по року у "відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності", збільшився клас проф.ризику .Фонд перевірку проводить чи ні. І які санкції за недостовірну інформацію в цому розрахунку.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • v
18.01.13 23:52

Если деньги пришли не на тот счет, ПФ их должен вернуть, как переплату, либо зачесть на правильный счет, но доначислить штрафные санкции за невсоевременный платеж. Кто знает, можно ли этот отчет отправить по почте? В Киеве пытались позвонить в фонд, телефоны отключены, либо включается факс.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • таня
31.01.13 07:00

Если неправельно даны данные по обьему реалезованной продукции- цифра с ПДВ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • лана
10.02.13 23:14

а что грозит за неподачу этого отчета?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Анна
04.03.13 06:14

за неподачу отчета вот сегодня получили офциальное уведомление про то, что не проинформировали фонд соц.страх от нещ.случаев по форме про годовой фактический обьем реализации продукции (работ услуг) (Додаток 5) за 2012 год, чем не исполнили требование статьи 45 Закноа Украины "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку...". За такие действия должностные лица организации несут ответсвенность согласно ст 165-4 Кодекса Украины про админ. правонарушение в виде штрафа от 8 до 15 необлагаемых минимумов доходов граждан.

Ответить