Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Получайте
новости почтой!


02.10.13
23040 115 Печатать

Пример заполнения поля "Назначение платежа" при уплате ЕСВ от Миндоходов

   
Заповнення платниками поля «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

   

   При сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
   
* ;101 ; код за ЄДРПОУ ; сплата єдиного внеску ; ; ;
1 2 3 4 5 6 7
   
   1 – службовий код ("*");
   
   2 – код виду сплати ("101" – Сплата суми єдиного внеску);
   
   3 – код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;
   
   4 – друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу;
   
   5 – не заповнюється;
   
   6 – не заповнюється;
   
   7 – не заповнюється.
По материалам Міністерство доходів і зборів України
Рубрика:

Бухгалтер 911 подчеркивает: содержание авторских материалов может не совпадать с политикой и точкой зрения редакции. Среди авторов материалов, которые публикуются, есть не только представители редакционной команды.

Информация, представленная в конкретной публикации, отражает позицию автора. Редакция не вмешивается в авторские материалы, не редактирует тексты и, следовательно, не несет ответственности за их содержание.

Комментарии
  • Iehbr
03.10.13 07:23

Они сами в этом уверены? 101 - Сплата суми податкового зобов'язання (штрафної санкції) або податкового боргу* . ____________ * Використовуються при заповненні розрахункових документів платниками податків. ЕСВ - не налог вообщето. Если хотят официально то надо писать.

Ответить
  • ваваа
03.10.13 08:01

а почему "2 – код виду сплати ("101" – Сплата суми єдиного внеску); а не 201?

Ответить
  • Инна
03.10.13 08:01

Кто сдал ЕВ в налоговую на флешке- проблем не было?

Ответить
  • Алла
03.10.13 08:09

Вчера отправила Отчет ЄСВ в налоговую - до сих пор не приходит 2-ая квитанция???!!!!?????

Ответить
  • Ната
03.10.13 08:12

Для ВАВАА. 201 - это символ отчетности, код который нам совершенно не нужен. Эти три цифры включены в расчетный счет. Налоговики попытались разжевать, а получилось как всегда - некоторых запутали. Правильно прописывать 101, хотя с вышенаписанным я тоже согласна.

Ответить
  • Ната
03.10.13 08:15

Я заплатила с таким назначением платежа: *;101;12345789;71010000;38%-3грн,3,6%-2грн,2,6%1грн, 34,7%-5 грн. ЕСВ за вересень 2013 р.

Ответить
  • Юлия
03.10.13 08:16

пошли в налоговую нам вообще дали назн.платежа вмсето 101 - 7101000, 7102000 и т.п. и ОКПО это не ДКСУ а код налоговой нужно ставить в Донецке вот так а как в др городах не знаю......

Ответить
  • rufa
03.10.13 08:18

согласна с Натой!

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 08:26

Для Iehbr Все правильно у заповненні поля призначення платежу написано Не видумуйте нічого нового == Правильно заповніть реквізити ОДЕРЖУВАЧА КОШТІВ- - Код ЄДРПОУ (ДПІ де ви на обліку) - Назва ДПІ (де ви на обліку) Символ (Код платежу) від-до (71010000-71100000)

Ответить
  • Ирина
03.10.13 08:30

кто то знает оплата за 2ю пол.09 оплачивать по новому счету???????????

Ответить
  • Yulya
03.10.13 08:32

Мне в налоговой сказали, что назначение платежа писать, как писали в Пенсионный фонд, и платить можно одной платежкой, как и делали))))

Ответить
  • бух-иЯ
03.10.13 08:32

Можно уточнить? Код 71010000 где ставить? В образце заполнения его нет?

Ответить
  • Натали
03.10.13 08:33

Ирина 03.10.2013 09:30:49 кто то знает оплата за 2ю пол.09 оплачивать по новому счету??????????? Да

Ответить
  • Татьяна
03.10.13 08:35

Для Ирины - С 01.10.2013г. платежи по ЕСВ платим на новые счета

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 08:45

Lkz бух-иЯ Одержувач Назва Вашої ДПІ символ від 71010000 до 71100000 в залежності платежу Приклад Код ЄДРПОУ -00000000 (8 знаків) Назва - ДПІ в м. Мінздох 71010000

Ответить
  • Nickname
03.10.13 08:46

підскажіть що це таке 71010000-71100000 і де його брати

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 08:48

ДЛЯ бух-иЯ Див інформацію ТРМ від 03.10.2013 09:45:08

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 08:54

ДЛЯ Натали Всі старі рахунки ПФ закриті та не обллуговуються, крім платежів, що виникли по заборгованості для сплати окремими платіжними дорученнями для ПФ, ФССзТВП, ФЗ, ФСС НВ

Ответить
  • Лера
03.10.13 08:57

Скажите, пожалуйста, выше указано код 101, но когда открываю реестры с сайта МинДоходов. как раз в статье по вопросу ЕСВ, то там все коды с 201 начинаются....так как же указывать назначение?

Ответить
  • Трам
03.10.13 08:59

Мне в налоговой дали такую консультацию: *;201;код ОКПО; Сплата ЕСВ;

Ответить
  • Ирина_С
03.10.13 08:59

Вчера в налогов. сказали назн. платежа заполнять так: *;71010000;ОКПО пр-тия;єдиний внесок... Центральная налогов. Кривой Рог

Ответить
  • Лера
03.10.13 09:01

И все ЕСВ ( с зп и на ФОТ) мы платим на один счет по своей налоговой по коду 201? и действительно, что такое 71010000-71100000 ?

Ответить
  • Марі
03.10.13 09:01

Колеги, спробуйте все ж читати нормативку, хоча всі знервовані. 201 не має жодного стосунку до заповнення поля призначення платежу, яке регламентоване окремим документом.

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 09:06

Для Nickname Символ (Код ПЛАТЕЖУ) Тобто вид Сплати- ДОХОДУ для ДЕРЖАВИ Символ рахунку (код платежу) та розмір єдиного внеску з 1 жовтня 2013 року Таблиця відповідності символів рахунку розмірам єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування № з/п Код платежа Розміри єдиного внеску 1 71010000 Єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати (36,76% — 49,7%; 36,3%, 45,96%, 33,2%, 8,41%, 5,3%, 5,5%, 3,6%, 2,85%, 6,1%); винагороди за договорами ЦПХ (34,7%; 2,6%); допомоги по тимчасовій непрацездатності (33,2%; 2%). 2 71020000 Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців (34,7%, 2,6%). 3 71030000 Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення батьків — вихователів та добровільна участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхуванні (33,2%). 4 71040000 Для фізичних осіб — підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (34,7%). 5 71050000 Для фізичних осіб — підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (36,6%). 6 71060000 Для фізичних осіб — підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (36,21%). 7 71070000 Для фізичних осіб — підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (38,11%). 8 71080000 Добровільна участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (1,5%). 9 71090000 Добровільна участьу системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності (1,9%). 10 71100000 Добровільна участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві (1,51%)

Ответить
  • Марі
03.10.13 09:06

http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=62331

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 09:19

Для Лера Є таблиця відповідності кодів сплати 101- платіж (зобов’язання) 102,103 і т.д. (Пеня, штрафні санкції, інші дорахування)

Ответить
  • Лера
03.10.13 09:25

Для ТРМ Спасибо! Но все же как будет назначение? *;101;ЕГРПОУ; 36,76-....-, 3,6-..; ЕСВ за вересень; или *;71010000;ОКПО пр-тия;єдиний внесок.. получается, что всем говорят разные назначения...

Ответить
  • ТП
03.10.13 09:29

А чего эти уроды взяли на себя функции НБУ относительно разъяснений о формировании назначения платежа? В принципе, если плательщик платит сам за себя, то свой ЕДРПОУ он не указывает 1 - службовий код ("*"); 2 - код виду сплати ("101" - сплата суми грошового зобов'язання); 3 - код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи) платника, за якого здійснюється сплата (не заповнюється - платник сплачує платіж особисто); 4 - друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу; 5 - не заповнюється; 6 - не заповнюється; 7 - не заповнюється; см .Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету

Ответить
  • ????????????
03.10.13 09:35

Только что с налоговой. Получила бегунок с расчетными счетами и примером заполнения назначенгия платежа . А получатель кто : ГНИ.............. района. Даже не держбюджет. Вот заживем???????????????

Ответить
  • Alexp
03.10.13 09:40

Таблица заполнения платежных поручений для уплаты в налоговую, кода 201 нет в природе! http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1287-12

Ответить
  • Лана
03.10.13 09:47

Народ! ну что вы панику устроили из-за ерунды. Всегда налоги зачислялись на лицевой счет налогоплательщика правильно, если верно указан расчетный счет, ЕДРПОУ налоговой и МФО банка. Единственная проблема - банк может забраковать платежку.

Ответить
  • Маня
03.10.13 09:51

http://www.interbuh.com.ua/ua/documents/onemanuals/6895 Рахунки для сплати ЄСВ

Ответить
  • Танко
03.10.13 09:51

Вчера сдан отчет в ГНИ,2-й квитанции нет,кто-то уже получил вторые квитанции?

Ответить
  • Маня
03.10.13 09:54

Порядкові цифри в рахунку 6,7,8 для сплати ЄСВ із зарплати мають бути 201

Ответить
  • Mila
03.10.13 09:56

Для ?????? Напишите,пожалуйста,в вашем бегунке,полученного в налоговой,какой пример заполнения назначения платежа? И надо ли куда-то лепить код 71010000? Сегодня плачу отпускные и в растерянности...

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 09:57

ДЛЯ ТП Висловлюйтесь нормальною лексикою Нагадаю, що функції призначення платежів для СПЛАТИ Податків, зборів НБУ не має відношення п.3 можна заповнювати, навіть в тому разі коли здійснюємо платіж за себе (Нормативною базою не заборонено, на розсуд платника) Все інше правильно. КОДІВ СПЛАТИ з символом на початку 2 тобто 201 і т.д. не існує

Ответить
  • Марі
03.10.13 09:59

Танко, почитайте сусідню тему. Звіти направляються до Міндоху, а він перенаправляє їх у ПФ, а програмне забезпечення не готове, обіцяють доналаштувати протягом 5-ти днів, тоді і будуть квитанції.

Ответить
  • Завал
03.10.13 10:02

и че вы паритесь вам же дали правильный пример заполнения платежки,что еще надо,буд-то Америку открываем,

Ответить
  • Марі
03.10.13 10:04

Mila 03.10.2013 10:56:49 Для ?????? Напишите,пожалуйста,в вашем бегунке,полученного в налоговой,какой пример заполнения назначения платежа? И надо ли куда-то лепить код 71010000? По аналогії з податками - хіба що до назви. Але при сплаті всіх податків отримувач - УДКСУ, а тут - безпосередньо Податкова. Я віднесла на перерахування без 71010000. Тим більше, що ті податкові, які підготувалися і надають реквізити та зразки у письмовому вигляді не вимагають його вказувати.

Ответить
  • умница-красавица
03.10.13 10:13

для Танко-вчера тоже утром отослала отчет в налоговую ЕСВ (Киев,Голосеевский р-н)сутки нет второй квитанции

Ответить
  • Нина
03.10.13 10:13

Для Завал + 100500 Это из серии "А поговорить..."

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 10:14

Лера 03.10.2013 10:25:00 Для ТРМ Спасибо! Но все же как будет назначение? *;101;ЕГРПОУ; 36,76-....-, 3,6-..; ЕСВ за вересень; *;101;00000000;ЄСВ за жовтень 2013 року (можете писати на свій розсуд), ==ЄСВ за 09/2013 ,== ЄСВ за 1 пол 10/2013,== ЄСВ за 10/2013 36,73=0,00, 3,6=0,00, 8,41=0,00; ; ; Решту полів не заповнюємо.

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 10:36

Для Марі Одержувач ДПІ 71010000- це символ (код ДОХОДУ) відповідає рахунку на який зараховуються кошти і обліковуються на ВАШОМУ особовому рахунку, Можете писати, або ні. Помилки не має. Але, якщо будуть помилки в зарахуванні, то Ви спокійно покажете копію ПД і до Вас претензій не буде P.S. В деяких банках при формуванні Платіжних доручень в назві Отримувач ІСНУЄ обмеження к-ті символів, ЦЕ НЕ ВАША ВИНА Див переписку ТРМ ПРИЄМНОГО РОБОЧОГО ДНЯ і ГАРНОГО НАСТРОЮ

Ответить
  • Марі
03.10.13 10:42

Пробачте, це не моє запитання, я давала відповідь. Я особисто вважаю, що цей код вказувати немає необхідності, так як зникла проблема необхідності розбиратися в отримувачі (у всіх податках - УДКСУ).

Ответить
  • для Марі
03.10.13 10:47

УДКСУ -єто банк отримувача, а отримувач-це ОДПІ

Ответить
  • Марі
03.10.13 10:56

Я проводила аналогію зі сплатою податків. Стомилася пояснювати: При сплаті податку отримувач УДКСУ, ЄДРПОУ - УДКСУ, причому на всі податки. Тому Казначейство просило/вимагало вказувати в назві отримувача 71010000 ... тобто код ДОХОДУ При сплаті ЄСВ у Міндоходи отримувач - конкретна Податкова, і її конкретний рахунок, вони таку вимогу не ставлять.

Ответить
  • Таша
03.10.13 11:01

Марі-Вы умничка. Не надо так себя расходовать. Коллеги! Обсуждаем третий день. Тщательнее пересматривайте коменты

Ответить
  • S
03.10.13 11:02

Пояснення органів ГУ Міндоходів у м. Києві по заповненню платниками поля «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування http://kyiv.minrd.gov.ua/media-ark/news-ark/112892.html

Ответить
  • Mila
03.10.13 11:03

Всем огромное спасибо!!!!

Ответить
  • Ленок
03.10.13 11:03

Так как всё таки правильно заполнять платёжку? И подскажите,пожалуйста,ЄДРПОУ,МФО УДКСУ Печер.р-на?

Ответить
  • Galina V
03.10.13 11:04

А мне в нашем ПФ сказали, если кто ошибся и перечислил на старые счета, не волнуйтесь, "мы его подольем в налоговский", т.е они сами сделают переброску по счетам. Ну это для тех, кто забыл про новые, как я например.:-)))

Ответить
  • света
03.10.13 11:16

сегодня сдала отчет на флешке в святошинскую налоговую без проблем обновилась в медке до версии 179 и порядок

Ответить
  • Натали
03.10.13 11:25

подскажите пожалуйста при перечислении НДФЛ расчётные счёта, МФО в Деснянском районе г. Киева не менялись?

Ответить
  • Натали
03.10.13 11:28

Для Светланы сегодня сдала отчет на флешке в святошинскую налоговую без проблем обновилась в медке до версии 179 и порядок. Насколько я осведомлена никаких изменений в отчёте по ЕСВ нет, только дополнительные таблицы по беременности. А так главное обновится в медке до 179 версии и сдавать как обычно?

Ответить
  • драга
03.10.13 11:42

1 октября через медок отправила отчет по ЕСВ - второй квитанции до сих пор нет

Ответить
  • Ксения
03.10.13 11:43

Подскажите, в перечне счетов стоит примечание - сплачувати за місцем знаходження та реєстрації юридичної особи відповідно до витягу з ЄДРЮО.В налоговой консультируют, что смотрите выписку.В выписке не указан район города, в Витяге-указан. В перечне счетов 3 счета-ДПІ у м.Сумах; ДПІ у м.Сумах(Зарічний р-н); ДПІ у м.Сумах (Ковпаківський р-н)Согласно выписки мы должны платить в ДПІ у м.Сумах, а согласно витягу-ДПІ у м.Сумах(Зарічний район).Куда платить???Киевская ГНИ посылает по месту регистрации за консультациями, Сумская-вчера консультировали,что по выписке, а счета давали с указанием на витяг. Позвонила вчера-ждите точно ничего неизвестно, возможно будет один счет... сегодня трубку вообще не берут.

Ответить
  • бух-иЯ
03.10.13 11:50

А я на "Ресурсах" зашла в "Моя налоговая" и там все нашла, никуда не ходила и не звонила

Ответить
  • Почти тетка
03.10.13 11:53

Квитанции(2) со вчерашнего дня не приходят, платила с кодом 201 ( налоговая сказала по тел,), платеж вроде бы ушел, еще не вернулся, а по поводу кодировки сказали - дело добровольное, вот с получателем действительно лажа- все налоги платим в УДКСУ (он же банк), а ЕСВ - почему-то - в ДПИ?И код ЕГРПОУ тоже ДПИ. Кто что знает?

Ответить
  • Ксения
03.10.13 11:54

так все-таки платить согласно Витяга или выписки?

Ответить
  • Ксения
03.10.13 11:58

Счета я тоже нашла на сайте, но проблема в том, что их несколько для кода 201,поэтому пришлось идти в ГНИ

Ответить
  • ИринаМ
03.10.13 12:25

Боже, куда я попала? как чувствовала, что это добром не закончится!!! все предприятия настоятельно попросила заплатить 30.09.2013 все платежи по зарплате за сент2013 это ж даже не кошмар, и даже не дурдом, а вот тут хочется укрыть матом тех, кто этот все придумывает кто-то выше правильно сказал, ведь денег от этой всей перестройки не прибавится......

Ответить
  • ТРМ
03.10.13 12:44

Для ИринаМ 03.10.2013 13:25:32 Вибачте, але Ви напевне по професії не БУХГАЛТЕР

Ответить
  • Таня
03.10.13 12:49

Рахунки для платників, зареєстрованих в ДПІ у Голосіївському районі Одержувач: ДПI у Голосiївському р-нi ГУ Мiндоходів у м. Києвi, код ЄДРПОУ 38745056 Банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку 820019 37197201002650 71010000 Єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності. 37196202002650 71020000 Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців. 37195203002650 71030000 Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення батьків - вихователів та добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхуванні. 37194204002650 71040000 Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність. 37193205002650 71050000 Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням. 37192206002650 71060000 Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. 37191207002650 71070000 Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. 37190208002650 71080000 Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. 37199209002650 71090000 Добровільна участьу системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. 37199210002650 71100000 Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві.

Ответить
  • Натали
03.10.13 12:52

подскажите пожалуйста при перечислении НДФЛ расчётные счёта, МФО в Деснянском районе г. Киева не менялись?

Ответить
  • Виктория
03.10.13 12:57

щвонила в налоговую по вопросу: почему нет 2 квитанции, там сказали что не волнуйтесь, квит. № 2 приходит в течении 3 дней....

Ответить
  • Лота
03.10.13 13:01

У кого есть нулевые орг-ции, что делать с ними? В ПФ я подала письмо в начале года, что за отсут.деят-ти отчеты не подаем, но обязуемся подать при возобновлении деят-ти. А теперь то можно на штраф нарваться. Лучше наверное подать пустышку. Может кто-то уже консультировался?

Ответить
  • Иванна
03.10.13 13:13

Вводят в заблуждение. Если платишь за себя то в гр.3 код не проставляется. И еще откуда кодировка бюджетных платежей, если платится на налоговую. У нас в Чернигове получатель Налоговая. А кодировка согласно приказа 187 ставится только при оплате в госбюджет или местный бюджет. Напишите у кого были семинары.

Ответить
  • shadow
03.10.13 13:17

мы все время так писали и дальше писать будем *;101;;ЕСВ ФОТ (работники)-36,77 , ЕСВ (работники)-3,6 , остаток за сентябрь 2013г;;;, без ПДВ единственно, что другой счет будет теперь

Ответить
  • :)))
03.10.13 13:18

В нашей налоговой сказали, что главное указать реквизиты правильные, а назначение платежа пока заполнить как в пенсионный.

Ответить
  • Натали
03.10.13 13:20

уточнила в налоговой: счета при перечислении НДФЛ при выплати з/п остались прежними

Ответить
  • Бегемот
03.10.13 13:25

http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html

Ответить
  • Ирина
03.10.13 14:07

А мне сказали что 101 не надо. Сначала указывается код платежа, потом код ЗКПО и дальше расписывать как в ПФ

Ответить
  • Елена
03.10.13 14:20

Подскажите, кто знает - класс проф.риска 101 и теперешнее КБК - 71010000- это не одно и тоже???

Ответить
  • Анна
03.10.13 14:31

Вчера спрашивала в налоговой Печерского района по поповоду назначения платежа .... сказали ... *;201;71010000;ЕДРПОУ;ЕСВ за....

Ответить
  • Ленок
03.10.13 14:35

Анна, а какой МФО и Код ставить?(плательщика) и ЕДРПОУ в назначении платежа ставим предприятия?

Ответить
  • Анжела
03.10.13 14:36

!!!!!Кто знает - куда платить и отчитываться по ЕСВ, в какой район, если предприятие в середине года сменило местонахождение, ЕСВ отчитывались по новому району, а в налоговой до конца года отчитываемся по старому району?

Ответить
  • Анна
03.10.13 14:45

Ленок, МФО 820019 ЕДРПОУ ставим предприятия

Ответить
  • Анна
03.10.13 14:47

Счета по Киеву... http://proaudit.ua/info/accounts_esv.html у меня есть по всем 10 счетам , только не помню откуда качала

Ответить
  • бух-иЯ
03.10.13 14:53

Пройдите по ссылке Бегемота!!! (14:25:56). Там все есть!!!

Ответить
  • Коста
03.10.13 15:01

В Голосеевском районе г.Киева выдают Памятки со счетами и примером заполнения назначения платежа. В их варианте ( по первому счету ) *;201;;71010000;ЄДРПОУ сплата ЄСВ місяць,рік (Розшифровка відсотків,суми). Сдали отчет в бумажном виде ( 1 человек ), флэшка не понадобилась ( при нас вводили вручную ), формировали в демо-версии Медка ( 179 ). Обещают после 10 октября обновление ОПЗ

Ответить
  • Ленок
03.10.13 15:03

Дозвонилась, в Печерскую нал.,сказали скачать реквизиты по данной ссылке -http://kyiv.minrd.gov.ua/byudjetni-rahunki/, а платёжки можно отправлять как одну,так и несколько,в отдельности по каждому налогу. Как заполнять назначение платежа,сказали смотреть образец с их сайта.

Ответить
  • ириска
03.10.13 15:06

По поводу отчетности пр-тий , которые не сдавали отчеты в ПФ - Довідники Роз'яснення держорганів 2(коментар до наказу Міндоходів від 09.09.2013 р. № 454, далі — Наказ № 454) Набрав чинності 01.10.2013 р (опубліковано в «Офіційному віснику України» № 73 за 01.10.2013 р. По-третє, позиція органів Міндоходів стосовно подачі звітності «непрацюючими» підприємствами така сама, як і була в ПФУ. Так, якщо підприємство тимчасово не працює і зарплату працівникам не нараховує, то звітність по ЄСВ подавати не потрібно

Ответить
  • Мила
03.10.13 15:37

Подскажите плиз. Вчера отправила ЕСВ по нужному расчетному счету, но не в налоговую свою, а в казначейство єтого района как в подоходном налоге. Но теперь не знаю деньги вернуться или их надо где то вілавливать

Ответить
  • ***
03.10.13 16:49

По поводу 2 квитанции, налоговая сказала что отвечает за это ПФУ, а в ПФУ сказали что это заработает не раньше 7 числа...

Ответить
  • Gedda
03.10.13 17:25

Я не могу понять, почему мы должны платить на счета налоговой? Ведь ЕСВ, по сути, "копилка" - пенсии теперь налоговая будет выплачивать?(((

Ответить
  • Окси
03.10.13 21:01

А мне в налоговой сказали назначение писать так: *;101;код;(а здесь сочинение на вольную тему, ЕСВ 3,6% за сентябрь .....и т.д). Код бюджетной классификации 71010000 можно не указывать. А вот банк вернул платежки-оказывается этот КБК нужно указывать в конце строки "Получатель". (г.Днепропетровск)

Ответить
  • Натали4ка
03.10.13 21:32

Окси,что это за КБК? 71010000-71100000 эти коды одинаковые во все городах? Почему они не указываются на сайтах налоговых рядом с р/счетом,МФО и т.д.? В середине три цифры от 101 до 110 в КБК должны соответствовать трем цифрам 201-210 в р/счете,на который перечисляется ЄСВ по принципу 101 - 201, 102 - 202,...,110 _210 ????

Ответить
  • Окси
03.10.13 22:36

Натали4ка, КБК это для всех коды бюджетной классификации. У нас в налоговой вместе с реквизитами указаны и эти коды.Для 3,6% и начисления на зп код-71010000, а для 34,7% КБК-71040000. Я сейчас если быстро найду эти коды, то сброшу ссылку.

Ответить
  • Елена
03.10.13 22:57

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1287-12#n149

Ответить
  • Елена
03.10.13 23:01

Додаток до Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету СПИСОК кодів видів сплати Код сплати Вид сплати 101 Сплата суми грошового зобов'язання* 106 Сплата пені* 109 Оплата податкового векселя* 121 Сплата адміністративного штрафу* 125 Авансові внески, нараховані на суму дивідендів та прирівняних до них платежів* 130 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом державної податкової служби (далі - ДПС) за результатами камеральної перевірки* 131 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів податкового контролю* 132 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів оподаткування юридичних осіб* 133 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів оподаткування фізичних осіб* 134 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом* 135 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів* 136 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки підрозділів погашення податкового боргу* 137 Сплата грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами документальної перевірки інших підрозділів* 107 Повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету 108 Перерахування коштів з одного бюджетного рахунку на інший 110 Відшкодування ПДВ на рахунок платника 111 Відшкодування процентів за бюджетною заборгованістю 117 Надходження до бюджету коштів платника податків, щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство 140 Надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу 141 Стягнення податкового боргу за рішенням суду шляхом стягнення коштів з рахунків клієнтів банків 142 Стягнення податкового боргу за рішенням суду шляхом стягнення готівки, що належить платникові податків 143 Стягнення податкового боргу за рішенням суду за рахунок реалізації майна платника податків, що перебуває у податковій заставі 144 Стягнення податкового боргу за рішенням суду шляхом погашення за рахунок додаткових джерел (дебіторської заборгованості, боргу відокремлених підрозділів юридичних осіб тощо) 145 Надходження розстрочених (відстрочених) сум 146 Надходження в бюджет коштів від погашення інших видів заборгованостей перед бюджетами 147 Стягнення в межах виконавчого провадження 148 Надходження в бюджет коштів від погашення податкового боргу в міжнародних правовідносинах 149 Надходження в бюджет коштів від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі, а також скарбів __________ * Використовуються при заповненні документів на переказ платниками податків.

Ответить
  • Мари
04.10.13 08:35

В налоговой сказали ЕДРПОУ не ставить, т.к. к ним из банка оно затягивается, мы платили так: *;101;;71010000 Єдиний соціальний внесок (%%) із заробітной плати (аванса) за ________ місяць 2013 р. Без ПДВ.;;;

Ответить
  • Кет
04.10.13 09:15

Лере.Код должен быть 71010000 для юрлиц

Ответить
  • Ойойой
04.10.13 09:23

по состоянию на сегодняшнее утро МинЗдох на вопрос по поводу правильности заполнения назначения платежа по ЕСВ отвечает: - нет ответа на ваш вопрос, он находится в стадии разработки

Ответить
  • Галина
04.10.13 09:23

Только что звонила, сказали , что обязательно нужно ставить код 71010000

Ответить
  • Ойойой
04.10.13 09:26

это еще раз говорит о том что СОЗДАТЕЛИ ШЕДЕВРОВ понятия не имеют о том что создают. наверняка только вчера узнали что еще какое-то назначение платежа оказывается пишут, что еще и какая-то инструкция оказывается нужна.... наверное сидят и думают: о чем эти люди говорят, что они от нас хотят... )))))))))))

Ответить
  • Ойойой
04.10.13 09:27

я тоже только что звонил -вообще не отвечают. нет ответа и ждите когда будет. вот и все...

Ответить
  • Cан
04.10.13 10:34

Вчера в банке (ПБ) не захотеди принимать платеж - не могут завести все то, что написали на сайте Миндох. И квитанция 2 по отчету ЕСВ, отправленному 3.10 на сейчас еще не пришла. Полтава. Ждем квитанцию;)

Ответить
  • ЕЛЕНА
04.10.13 10:47

Только что позвонила знакомая бухгалтер после разговора с налоговой. Ей сказали, что обязательно в платежке надо расписать какой % и какая сумма по нему уплачивается, т.к. они будут делать разноску по процентам.

Ответить
  • Лика
04.10.13 11:59

Только что звонила в Подольскую налоговую Киева. Ответили так: *;101;ЕДРПОУ; призначення платежу

Ответить
  • Женя
04.10.13 13:09

В Донецке єто видят так(Ворошиловская налоговая), сегодня пришло по электронке *;71010000;ЕДРПОУ; призначення платежу

Ответить
  • Катя
04.10.13 13:12

Я не представляю, как в платежке уместить теперь не только проценты, рег номер, срок платежа , НО И СУММЫ с которых считаютя проценты, лично у меня не помещается...........

Ответить
  • ТРМ
04.10.13 13:16

Для Лика Тільки після призначення платежу не забувайте ставити ; ; ; Для ВСІХ Шановні дописувачі не вводьде в оману і не заплутуйте інших Все в зразку вказане в темі ПРАВИЛЬНО Заповнення платниками поля «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування При сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином: * ;101 ; код за ЄДРПОУ ; сплата єдиного внеску ; ; ; Приєної роботи і задоволення

Ответить
  • ТРМ
04.10.13 13:24

Для Катя Читайте ТРМ 03.10.2013 11:14:19 Для Лера

Ответить
  • Женя
04.10.13 13:27

ДЛЯ ТРМ, что касается кода платежа, так це не омана, сегодня налоговая разослала, где четко указала ставить код платежа 71010000... может такое принимает каждый город в отдельности, за это ответственности не несу........... сказал ,что получили от налоговой

Ответить
  • ТРМ
04.10.13 13:43

Для Женя Код 71010000-71100000 Коди Бюджетної класифікації ДОХОДІВ сплати ЄСВ Він проставляється в Платіжному порученні в полі Назва одержувача, після найменування одержувача наприклад ДПІ в м, Мінздох 71010000 ДПІ в м. Мінздох 71040000 P.S. 71010000 - ЄСВ нарахування на ЗП, Утримання з ЗП і т.д. відповідно класифікатора 201 71040000 - ЄСВ 34,7 % ФО СПД і т. д. Див ТРМ

Ответить
  • ТРМ
04.10.13 13:50

Для Женя ссилка роз’яснення МІНЗДОХ, також є на сайті Мінздох http://buhgalter.com.ua/news/500999/

Ответить
  • ТРМ
04.10.13 13:55

Для Женя ссилка мінздох http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html Ви просто неправильно зрозуміли свою ДПІ

Ответить
  • Lama
04.10.13 19:27

Может кто-нибудь помочь, кто в такой же ситуации, как наше предприятие. Наше в этом году мы сменили юрид.адрес. И налоги до конца бюджетного года платим в старую налоговую, а в Пенс.фонд отчитывались уже по новому адресу. Теперь ПФ наши данные передает в нновую налоговую, в которой мы на учете не стоим и они нас не берут, и старая налоговая нас не берет. ЧТО ДЕЛАТЬ? КУДА ПЕРЕЧИСЛЯТЬ ЕСВ И КУДА СДАВАТЬ ОТЧЕТ?

Ответить
  • zoryana
05.10.13 09:34

Согласна с Трам. Мы так и платили.

Ответить
  • Milo
07.10.13 09:50

Lama у меня та же самая ситуация, сейчас буду звонить в налоговую

Ответить
  • Milo
07.10.13 10:02

Lama Есв платите в новую налоговую , ту ,в районе которой привязан Пенсионный фонд

Ответить
  • Лина
08.10.13 13:31

Я заплатила сегодня, так, как указано в примере. Если что на него и буду ссылаться. А что делать, если платить нужно, а как писать еще сами налоговики не знают. Бред какой-то.....

Ответить
  • Юлия_Юлия
14.10.13 12:07

новый символ ССС с 01.10.13 для зачисления ЕСВ Миндоходов код 201 и т.д. я отправила:*;201;окпо;есв за...перераховується повністю;;; и отправляла чп за себя:*;204;инн;есв 34,7% перераховується повністю;;;

Ответить
  • Ольга
18.10.13 15:44

Только что из налоговой (Днепропетровск, Жовтневый район), сказали так: *;101;едрпоу;71010000;201;есв ...% О трех ; в конце назначения ничего не сказали, так и перечислила...

Ответить
Комментирование новости отключено
Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Данная функция доступна только
авторизованным пользователям