Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Получайте
новости почтой!


17.11.13
3402 115 Печатать

Изменения в заполнении платежного поручения при уплате налогов и сборов

   Підготовлено експертами Компанії «Дінай», www.dinai.com
   
   Автор: Наталія Чепіга
   
   Міндоходів затвердило власний Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Він прийшов на заміну нині діючому Порядку Мінфіну N 817 від 07.07.2012 р., який вже скоро буде визнано таким, що втратив чинність.
   
   Суттєвими відмінностями нового порядку є застосування його при сплаті єдиного внеску та митних платежів.
   
   При цьому, алгоритм заповнення поля "Призначення платежу" дещо змінено. Зокрема, в полі N 3 вказується один з реквізитів:
   
   - код ЄДРПОУ платника податку (у разі здійснення юрособою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата);
   
   - реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізособи або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови від реєстраційного номера);
   
   - реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів.
   
   Нині діючий Порядок передбачає вказувати такий реквізит лише в разі сплати зобов’язань за третіх осіб.
   
   Наприклад, при сплаті підприємством (код ЄДРПОУ 20120559) грошового зобов’язання з єдиного внеску за жовтень 2013 року в згаданому полі треба зазначити:
   
*;101;20120559;ЄСВ за жовтень 2013 р.;;;

   
   Зауважимо, що при заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. Тож будь-який пробіл (наприклад, між ";" та "ЄСВ") може трактуватися як заповнення з порушенням (п. 8 Порядку). В такому разі документ на переказ приймається до виконання, але при цьому гроші автоматично зараховуються в якості сплати податків, зборів, єдиного внеску (код 101), незалежно від коду, зазначеного в платіжці.
   
   В цілому прикладів заповнення документів у Порядку теж побільшало. Особливим є заповнення поля "Призначення платежу" в разі сплати платежів (без ПДВ) до бюджету за оренду держмайна - потрібно вказувати значно ширшу інформацію в полі N 4.
   
   Істотних правок зазнав Список кодів видів сплати. В нього додано нові коди за митними платежами (код 350-359), за податками і зборами (коди 128 та 160), що застосовуються при сплаті грошових зобов’язань, визначених за результатами перевірок. Окрім цього, деякі коди виключені (106, 117, 136, 137, 145, 146), а низку назв видів сплати відкориговано. Разом з тим, найбільш використовувані коди залишились практично без змін.
   ----------------------------
   
   Наказ Міністерства доходів і зборів України N 609 від 22.10.2013 р.
   
   Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу Компанії "Дінай"
   
Рубрика:

Бухгалтер 911 подчеркивает: содержание авторских материалов может не совпадать с политикой и точкой зрения редакции. Среди авторов материалов, которые публикуются, есть не только представители редакционной команды.

Информация, представленная в конкретной публикации, отражает позицию автора. Редакция не вмешивается в авторские материалы, не редактирует тексты и, следовательно, не несет ответственности за их содержание.

Комментарии
  • бух-хи-хи
18.11.13 05:17

вау.... а че ж новость так рано появилась? обычно все сообщают в последний день оплаты или когда все сроки вышли )

Ответить
  • 1
18.11.13 05:57

Очень важная работа проделана ,,,наверное целый отдел корпел ...ну а как же - в стране дураков РАБОТА кипит

Ответить
  • Людмила
18.11.13 06:07

Интересно, а кто-нибудь из грамотных юристов может как-то обсновать законность изъятия денег у предприятия на том основании, что пробел поставили не в том месте?

Ответить
  • Iehbr
18.11.13 06:09

Да, Уж. Кому-то из минсдоха точки с запятыми взад понадобилось всунуть.

Ответить
  • Iehbr
18.11.13 06:14

Проще разрешить код пробела, если падатковцы не в курсе то его код "32". А так писать нужно и "ЄСВзажовтень2013р." без пробелов.

Ответить
  • бух-хи-хи
18.11.13 06:25

мда... а наказ еще "Не набрав чинності" так как в итоге заполнять, чтобы сегодня оплатить? :)

Ответить
  • *****
18.11.13 06:27

Охренели вкрай.

Ответить
  • уха-ха-ха
18.11.13 06:33

Им бы ребусы составлять для газет , вот там бы их точки с запятыми и пробелами нашли свое истинное предназначение .....Кто- то из них в детстве не доиграл видимо.

Ответить
  • Бух
18.11.13 06:37

А где в образце "реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів", или я что-то неправильно поняла?

Ответить
  • противный
18.11.13 06:37

Пробел - штраф! Класс придумали! Без пробела страна богаче станет! "Мозги" думают!

Ответить
  • Бух
18.11.13 06:38

Все разобралась, один из реквизитов, сори........

Ответить
  • 9991
18.11.13 06:52

одно из двух: или они идиоты или нас за идиотов держат. предпочтительно первое

Ответить
  • оба-на
18.11.13 07:09

остались всего три буквы из алфавита... маразм крепчает...

Ответить
  • Юлия
18.11.13 07:14

Получается если я сегодня перечисляю налог по ЕСВ, то должна по новому указывать назначение платежа?

Ответить
  • Камила
18.11.13 07:26

А я еще расписываю по % ( мне так удобно ), тоже - штраф ?

Ответить
  • Барни
18.11.13 07:26

Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Ще не набрав чинності.

Ответить
  • Марі
18.11.13 07:28

Стан - не набрав чинності, так що не поспішайте. А взагалі чим Ваше теперішнє призначення відрізняється? Чи Ви маєте відокремлені підрозділи?

Ответить
  • Барни
18.11.13 07:28

поле N 4: друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля "Призначення платежу" електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу ";" не допускається;

Ответить
  • Вит
18.11.13 07:30

При переходе по ссылке на этот наказ - в левом верхнем углу написано - не набрав чинности. На сайте рады - вся база "Законодательство" - там его вообще нет. Делайте выводы...

Ответить
  • Бухгалтер
18.11.13 07:34

Понедельник удался!

Ответить
  • офигевшая
18.11.13 07:35

Так вот как выглядит "администрирование ЕСВ" в разумении минсдоха!!!!

Ответить
  • бухмекер
18.11.13 07:42

А что, код призначення платежу теперь совсем можно не указывать (такой как 11010100)

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 07:44

Для офигевшая 18.11.2013 09:35:14 Не мінздоху, Держказначейства

Ответить
  • Натали
18.11.13 07:52

я тоже расписываю по %

Ответить
  • Оксана
18.11.13 07:54

Дааааааааа, облегчают нам работу

Ответить
  • Главбух
18.11.13 07:54

Вот читаю, и не пойму, что изменилось. Ведь мы с октября так и заполняем. Или всё новшество состоит в том, что после ";" не должно быть пробела??? П. С. Сейчас посмотрела свои платёжки - у меня с пробелами. Буду переделывать.

Ответить
  • Лиса
18.11.13 08:02

А интересно если человаек рпботает на рынке и не читает все это, так счто из штафов не вылезет, или все же наши доблестные слуги народа долджны сообщать и разъямснять, на хрена они т ам сидят вообще

Ответить
  • Лялечка
18.11.13 08:03

Я балдею без баяна, ну что за срань (прости меня Господи). Заплатила на таможню, сижу читаю, офигиваю, а оно видите ли не принято. Ну зачем публиковать. Тратишь нервы и время. БРРРРРРРРРРРРРРРР

Ответить
  • Масик
18.11.13 08:10

И я расписываю по % т.к. мне банк не пропускает, они хотят видеть.

Ответить
  • Шурик
18.11.13 08:23

Мы всегда так заполняли. Еще когда ЕСВ в пенсионный перечисляли, так что не вижу ничего нового и страшного.

Ответить
  • Бу-бух
18.11.13 08:25

Лялечка, а когла предупреждать? в день вступления в силу? а если я в этот день новости не прочитаю и не так отправлю? хорошо, что есть время на подготовку и осмысление этого шедевра.

Ответить
  • Севастополь
18.11.13 08:25

Скажите люди добрые, расписывать по %%% или сами пусть разбираются. и нужно ли какой- нибудь регистрационный номер. а то не разу не отправляли в миндоходов (была переплата на 1,10,13)

Ответить
  • Захаоха
18.11.13 08:27

ПРОБЕЛЫ В МОЗГЕ - НАРУШЕНИЕ

Ответить
  • 7
18.11.13 08:27

Клеточки, сдвиг вправо, влево, теперь пробел. что следующее? Что еще можно придумать? Фантазеры......

Ответить
  • Захаоха
18.11.13 08:30

ДОМИНИРОВАНИЕ ФОРМЫ НАД СОДЕРЖАНИЕМ. НИЧЕГО УДИВИТЕЛЬНОГО ДЛЯ ТЕХ, КТО ЗНАКОМ С ПОРЯДКОМ №1379 (И ЕМУ ПРЕДШЕСТВУЮЩИМИ))))))))))))

Ответить
  • Елена
18.11.13 08:31

Что-то я не понимаю.. что изменилось.. уже много раз плачу вот так и заплатила в пятницу так же *;101;;ПДВ за жовтень 2013 р. *;101;ЄДРПОУ;ЄСВ з роботодавцiв з ЗП 37,26%- у сумi, та ЄСВ з найм працiвникiв 3,6% -.за 1 пол.листопада 2013 р. Пер повнiстю. *;101;ЄДРПОУ;11010100; Податок на доходи найманих працiвникiв за 1 пол листопада 2013р. Перерахован повнiстю.

Ответить
  • С
18.11.13 08:32

Банк требует указание % тем более, если ты платишь через кассу банка. Это еще и кассиру надо тыкать как правильно заполнить?

Ответить
  • Шурик
18.11.13 08:34

Платежки делаем на каждый % отдельно. И нету никаких проблем.

Ответить
  • natella
18.11.13 08:35

т.е. 71010000 ставить не надо?? ну и хрен с ним, но на кой требовать зкпо? его же можно из выписки втянуть... Где логика??? Задолбал кровосися!

Ответить
  • Неопытный бух.
18.11.13 08:40

Когда читаешь вот такое, то мыслишь одними междуматиями.

Ответить
  • Ольга
18.11.13 08:44

Самое интересное, что 3 недели назад, в Шевченковкой налоговой лежал на всех столах, вот такой пример формирования платежек: *;101;код платежу 71010000;38872631;ЄСВ за жовтень 2013 року;;;3,6% Кому теперь верить??????

Ответить
  • Ольга
18.11.13 08:53

Вопрос, когда, читаешь данный наказ по ссылке http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/4248-609.html, то с левой стороны указано , что данный наказ "не набрав чинності". Теперь как понимать набрал чинності, чи ні?

Ответить
  • тук тук
18.11.13 09:02

це капец... не так давно меняли же что то... и снова здрасьте..... приплыли

Ответить
  • Ольга
18.11.13 09:10

достали они уже))))

Ответить
  • Марина
18.11.13 09:14

Да, с пробелом это они круто, а остальное ничего не поменялось

Ответить
  • 9991
18.11.13 09:16

и че вы так заморачиваетесь? и банки у вас странные, сейчас можно хоть одним платежем платить ЕСВ. Я разделяю, потому что в отчет не будет правильно втягивать и проценты не пишу в платежках. всех в сад, все равно штраф начислят.

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 09:22

Для Елена 18.11.2013 10:31:15 *;101;20120559;ЄСВ за жовтень 2013 р.;;; Все правильно, тільки після "призначення платежу ставте ; ; ; Сплата ЄСВ в призначенні платежу- заповняється довільно можна так, як Ви, А можно ==ЄСВ за 10/2013==, ==ЄСВ 37,26=СУМА, 8,41=СУМА, 3,6=СУМА==,

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 09:24

Для Ольга 18.11.2013 10:44:29 Не правильно

Ответить
  • Ирина
18.11.13 09:36

Подскажите пожалуйста плата за НДС вот так что ли будет: *;101;ОКПО;ПДВ за жовтень 2013 р.;;; ???????????

Ответить
  • Елена
18.11.13 09:38

Для ТРМ что-то я не поняла.. где ставить эти ;;; в конце вот так *;101;ЄДРПОУ;ЄСВ з роботодавцiв з ЗП 37,26%- у сумi, та ЄСВ з найм працiвникiв 3,6% -.за 1 пол.листопада 2013 р. Пер повнiстю;;; а почему именно три раза;;; ???

Ответить
  • eMelya
18.11.13 09:40

Лично я ничего не понял, почему такой шум, ничего ведь не поменялось, сколько лет уже платежы по ЕСВ так и заполняем...

Ответить
  • Елена
18.11.13 09:42

Да и относительно оплаты НДС, 100 раз звонила и консультировалась.. если платите со своего р/с, и не за отдельное подразделение, то код ОКПО ставить не нужно в общем поменялось только то как пишет Ирина... *;101;;ПДВ за жовтень 2013 р.;;; весь смысл в в конце ;;;

Ответить
  • eMelya
18.11.13 09:44

Вернее хотел сказать в налоговую так и заполняли

Ответить
  • Оксана
18.11.13 09:46

Для Елены 18.11.2013.11:38:45 Порядок заповнення поля «Призначення платежу» розрахункового документа під час сплати платежів до бюджету визначає Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, затверджений наказом Мінфіну від 07.07.2012 р. № 817. 1 2 3 4 5 6 7 *;101;20120559;ЄCВ за вересень;;;        1 — службовий код («*»);        2 — код виду сплати («101» — сплата суми податків і зборів/єдиного внеску);        3 — код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату (наприклад, підприємство «Маяк», що має код 20120559);        4 — друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу;        5 — не заповнюється;        6 — не заповнюється;        7 — не заповнюється.

Ответить
  • офигевшая
18.11.13 09:47

Дя ТРМ 18.11.2013 09:44:33 Минсоцполитики: С 1 октября администрирования ЕСВ полностью перейдет в Министерство доходов и сборов (http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=62786) Міндоходів затвердило власний Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, (http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/4248-609.html) И ГДЕ тут ночевал ваш "Не мінздоху, Держказначейства "

Ответить
  • Виктория
18.11.13 09:50

Мы платежки по зарплате за октябрь делали уже по этой схеме, а он еще даже не набрав чинності!

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 09:56

Для Елена 18.11.2013 11:38:45 В кінці ТЕПЕР ПРАВИЛЬНО Як що є бажання Можете скорочувати Ваш формат "призначення платежу" Легше і менше писати = ЄСВ за 10/2013 37,26=Сума,8,41(якщо є)=сума,3,6=сума Або ==ЄСВ за 10/2013== На Ваш вибір Приємної роботи

Ответить
  • Елена
18.11.13 10:03

для ТРМ поняла шум гам вокруг ЄСВ, а при оплате НДС (за себя со своего же р/с), ОКПО нужно ставить??? я заплатила в пятницу те 15.10 с таким назначением *;101;;ПДВ за жовтень 2013 р. сумма не маленькая.. мне работать долго без з/пл придется.. сижу и дергает.. писать в налоговую, звонить или бежать сверяться...

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 10:03

Для Виктория 18.11.2013 11:50:42 Формат не змінився з самого початку платежу Казною Додано уточнення, що поля повинні заповнятися без пробілів Тобто *;101; Приємної роботи

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 10:16

Для Елена 18.11.2013 12:03:20 Формат сплати всіх платежів до бюджету Держ Б, Місц Б== ПДВ, земля, прибуток,транспорт,прибутковий інші *;101;;ПДВ за 10/2013;;;; Код єдрпоу за себе не проставляється, за інше підприємство - проставляється В кінці (Чотири ;;;; без пробілів Приємної роботи

Ответить
  • Ника
18.11.13 10:24

Банки требуют расписывать по %

Ответить
  • 666
18.11.13 10:25

Мы дураки,стремимся все исполнять.а нас все равно задушат

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 10:28

Для офигевшая 18.11.2013 11:47:30 Кошти поступають в Держказначейсто, там відкриті рахунки для сплати і для зарахування коштів при відкритті рахунків казна встановлює формат отримання - перерахування платежів. Так само як у банку, вони дають Вам виписку по формату А мінздох доводить до відома як правильно заповнити, щоб виписки для них а автоматичному режимі попадали в особові рахунки платників

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 10:37

Для Оксана 18.11.2013 11:46:55 Це формат сплати платежів до Держ і місц бюджету В загубили ; Для ЄСВ формат правильний

Ответить
  • asd
18.11.13 10:40

для ТРМ - в конце 3 ;;; без пробелов

Ответить
  • Ольга Сергеевна
18.11.13 10:56

Только что позвонила в налоговую, они сказали, что весь этот ажиотаж с пробелами - бред сивой кобылы, зачисляться на счет плательщика будут и с пробелами и без...

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 11:15

Для asd 18.11.2013 12:40:44 Формат три ;;; - для ЄСВ Формат чотири ;;;; -для платежів в ДБ і МБ див коментар Оксана 18.11.2013 11:46:55 1 2 3 4 5 6 7 *;101;20120559;ЄCВ за вересень;;; пропущено ; закриття 7 поля 1 — службовий код («*»); 2 — код виду сплати («101» — сплата суми податків і зборів/єдиного внеску); 3 — код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату (наприклад, підприємство «Маяк», що має код 20120559); 4 — друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу; 5 — не заповнюється; 6 — не заповнюється; 7 — не заповнюється.

Ответить
  • asd
18.11.13 11:25

ля ТРМ - а я смотрю http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/4248-609.html и там четко вино, что знаков ; три.....+ если 7 поле и заполняется, то не закрывается знаком";"

Ответить
  • asd
18.11.13 11:27

а вообще я полностью соглашаюсь с постом Ольга Сергеевна...

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 11:37

Для asd 18.11.2013 13:25:55 Порядок заповнення поля «Призначення платежу» розрахункового документа під час сплати платежів до бюджету визначає Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, затверджений наказом Мінфіну від 07.07.2012 р. № 817. 1 2 3 4 567 *;101;20120559;ЄCВ за вересень;;;; 1 — службовий код («*»); 2 — код виду сплати («101» — сплата суми податків і зборів/єдиного внеску); 3 — код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату (наприклад, підприємство «Маяк», що має код 20120559); 4 — друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу; 5 — не заповнюється; 6 — не заповнюється; 7 — не заповнюється. Приємної роботи

Ответить
  • asd
18.11.13 11:48

а я пишу про Наказ Міністерства доходів і зборів України N 609 від 22.10.2013 р., который и обсуждается в данной теме

Ответить
  • ВаленТина
18.11.13 11:52

Доброе утро МинСдох, как минимум все уже по 3 раза заплатили, И Д И О Т Ы!

Ответить
  • Лала
18.11.13 12:07

когда уже закончится это балаган,вот уж правда,маразм крепчает!!!

Ответить
  • ТРМ
18.11.13 12:32

Виправлення помилки ТРМ 18.11.2013 13:37:51 Тільки Для бюдж платежві Приклад *;101;20120559;ЄCВ за вересень;;;; - Не дійсно Слід читати *;101;20120559;ПДВ за 10/2013;;;; Вибачте за мех помилку при копіюванні === Для ЄСВ в кінці ;;;

Ответить
  • Марс
18.11.13 12:39

ЄСВ за жовтень 2013р.??? хи-хи а за какую половину указывать не надо?

Ответить
  • Оля
18.11.13 13:14

Для Марс На Ваш розсуд А правильно ЄСВ за "період"

Ответить
  • Гость
18.11.13 14:34

Когда собаке нечего делать она чешет "тыл" об угол. Так и они "новаторы?!

Ответить
  • Марина
18.11.13 14:35

Для ТРМ Читайте правильно наказ Мінфіна. Приклади а) Сума грошового зобов'язання з податку на додану вартість (ПДВ), сплачена платником особисто: * ; 101 ; (пробіл) ; ПДВ за березень ; ; ; б) Здійснення сплати за третіх осіб (структурні підрозділи, філії): * ; 101 ; 30110239 ; податок на прибуток за I кв. за "Назва підприємства" ; ; ;

Ответить
  • yuri ochichenko
18.11.13 14:46

Пакращення! Пакращення! Пакращення вже зараз!

Ответить
  • Шрек
18.11.13 15:07

а в кінці мають бути пробіли? *;101;20120559;ЄСВ за жовтень 2013 р.;;; ось тут: ;;; ось так: ; ; ; ?

Ответить
  • Ольга
18.11.13 16:00

Ольга Сергеевна, а вы в какую налоговую звонили?

Ответить
  • Марі
19.11.13 08:01

18.11.2013 17:07:44 а в кінці мають бути пробіли? *;101;20120559;ЄСВ за жовтень 2013 р.;;; ось тут: ;;; -МАЄ БУТИ ТАК. ось так: ; ; ; ?

Ответить
  • Не могу больше
19.11.13 08:59

А на странице Официального Весника этот приказ только готовится к публикации 26.11.2013г. Значит после этого, он будет в силе?

Ответить
  • Cтарий бух
19.11.13 09:04

Пора вже розганяти Мінздохи,бо вже немає що покращувати.

Ответить
  • Лина
19.11.13 09:47

Маразматики упражняются в том, чей маразм жестче.

Ответить
  • Ирина
19.11.13 10:39

На сегодняшний момент (19.11.2013 г.) данный приказ "НЕ НАБРАВ ЧИННОСТІ"!!!! Согласно приказа "Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування"

Ответить
  • ?????
19.11.13 12:03

Так 101 или 201????

Ответить
  • Наталия
19.11.13 12:10

101

Ответить
  • Утомленная солнцем
19.11.13 15:31

У меня в платежках: *;101;ЕДРПОУ;текст;;;;"перераховується повністю.Код платежу 71010000" Это что, полное..не правильно? С пробелами -это они уж совсем умно!!!!!!!!

Ответить
  • Утомленная солнцем
19.11.13 15:32

Господи, ну где еще,в какой стране, бух должен пробелы ловить?!

Ответить
  • gafi
19.11.13 16:55

Да, так действительно намного лучше, легче и понятнее. Спасибо за "покращення", ждем следующее.

Ответить
  • нана
19.11.13 19:19

А мы заполняли вот так: призначення платежу: *;101; код; эдиний социальний внесок за 1 половину жовтня 2013 року (ссори, на телефоне нет украинского языка). Подскажите как правильно надо будет по-новому заполнять, где надо убрать пробелы? Спасибо!

Ответить
  • Anna
19.11.13 21:33

Нане. Если следовать маразматичной инструкции, то после ";" пробела быть не должно, но, думаю, что не стоит сильно заморачиваться, этот бред или отменят или не будут обращать на него внимание. Так что не волнуйтесь, все оплаченные Вами налоги и сборы попадут в бюджет по назначению)))

Ответить
  • нана
20.11.13 06:51

Спасибо!

Ответить
  • Мила
20.11.13 08:15

С пробелами как лучше и понятнее

Ответить
  • Колян
20.11.13 09:27

Так это что в соответствии с п.2 этого приказа: 2. При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. Надо так заполнять!? *;101;20120559;ЄСВзажовтень2013р.;;; Или я чего-то не понял!!!!?????

Ответить
  • sobol
20.11.13 11:00

Коляну Не надо понимать так буквально.Это просто канцелярское косноязычие.Имеется ввиду - между службовым знаком и первой буквой текста и между последней буквой текста и службовым знаком. Мы просто уже всего в этом тотальном маразме пугаемся.

Ответить
  • NS
20.11.13 11:24

Часть страны не умеет писать, а часть - читать

Ответить
  • ЧАНА
20.11.13 12:51

для: ????? 19.11.2013 14:03:43 Так 101 или 201???? 8. У разі заповнення поля "Призначення платежу" з порушенням вимог, визначених у цьому Порядку, документ на переказ береться до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов'язання (код виду сплати "101").-это из нового порядка № 690. Я еще раз смотрела реквизиты которые они давали на своем сайте- там код платежа по нашему региону 201.

Ответить
  • АННА
21.11.13 11:34

Кто знает : плата за таможенное оформление раньше было без кодов , а теперь надо указывать в назначении платежа *;101;код предпр.; плата за тамож оформление???

Ответить
  • Еленка
22.11.13 11:55

Новые требования к заполнению платежек на уплату налогов и сборов Миндоходов приказом от 22.10.2013 г. № 609 утвердило новый Порядок заполнения документов на перевод в случае уплаты (взыскания) налогов, сборов, таможенных платежей, единого взноса, осуществления бюджетного возмещения налога на добавленную стоимость, возвращения ошибочно или излишне зачисленных средств (далее – Порядок № 609). Приказ вступит в силу со дня официального опубликования (по имеющимся данным – с 26.11.2013 г.). Соответственно, с этой же даты должен утратить силу действующий Порядок № 817 (Приказ № 864). В пункте 2 Порядка № 609 четко указано, что при заполнении полей не допускается проставление пробелов между словами и служебными знаками. Кроме того, в поле 3 обязательно указывается код ЕДРПОУ или регистрационный номер карточки налогоплательщика для физлиц (также допускается указание серии и номера паспорта для лиц, отказавшихся от присвоения регистрационного номера карточки налогоплательщика в порядке, предусмотренном законодательством) или регистрационный номер налогоплательщика, который присваивается Миндоходов. Ранее код в поле 3 указывался только в том случае, если платеж осуществлялся за третьих лиц, а в остальных случаях проставлялся пробел. Кроме того, значительно расширены примеры заполнения платежных документов. Так, наконец-то поставлена точка в спорах о заполнении платежек на уплату ЕСВ: согласно п. 6 Порядка № 609 в поле 1 проставляется служебный код «*», в поле 2 указывается код вида уплаты «101», в поле 3 приводится код ЕГРПОУ плательщика, в поле 4 (указывается разъяснительная информация о назначении платежа «уплата единого взноса за … [период, за который начислен ЕСВ]»). Заметим, что эти правила не противоречат последним рекомендациям относительно заполнения платежек, размещенным на официальном сайте Миндоходов (подробнее об этом см. здесь). Учитывая вышесказанное, при уплате ЕСВ поле «назначение платежа» в платежке будет выглядеть следующим образом: *;101;11111111;єдиний внесок за листопад;;; Пунктом 5 Порядка № 609 урегулирован порядок заполнения поля «назначение платежа» при осуществлении предоплаты (доплаты) за таможенное оформление на депозитный счет, перечислении в бюджет и возврате из бюджета сумм таможенных платежей. Также изменения затронули и приложение «Список кодов видов уплаты». Обращаем внимание на п. 8 Порядка № 609: в случае заполнения поля «Назначение платежа» с нарушением требований, определенных в Порядке, документ на перевод принимается к исполнению. При этом считается, что налогоплательщик уплачивает денежное обязательство (код вида уплаты «101»).

Ответить
  • ...
26.11.13 08:30

Опубліковано: «Офіційний вісник України» N 89 (26.11.2013) ст. 3283

Ответить
  • рррррррррр
27.11.13 08:00

Абабагаламага. Дописалися. От уже дійсно доходи шукають в орфографії. Бо бізнес вже не дихає.

Ответить
  • Юлия
28.11.13 13:38

Подскажите, как правильно оформить назначение платежа "Податок на доходи найманих працівників" , код "11010100"- где нибудь надо указівать ?

Ответить
  • для Анны
29.11.13 14:57

Для таможенніх платежей код не 101, а код 350 - передоплата(доплата) митних платежів.

Ответить
Комментирование новости отключено
Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Данная функция доступна только
авторизованным пользователям