Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


05.08.20
43313 95 Друкувати

Особливості заповнення податкових накладних у відповідності з оновленим УКТ ЗЕД

Нагадуємо, що з 03.07.2020 р. набрав чинності Закон України від 04.06.2020 р. № 674-ІХ «Про Митний тариф України». Тобто заповнюючи податкові накладні з 03.07.2020 р. маємо керуватись оновленими кодами УКТ ЗЕД. Для зручності використання платниками податків УКТ ЗЕД (версії 2017 року) Державна митна служба України наказом від 01.07.2020 р. № 234 затвердила Перехідні таблиці від УКТ ЗЕД версії 2012 року до УКТ ЗЕД версії 2017 року, які є довідковим матеріалом.

Розглянемо детально особливості складання податкової накладної та розрахунку коригування.

Особливості складання податкової накладної:

Починаючи з 03.07.2020 р., при здійсненні операцій з постачання товарів на митній території України, графа 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної має заповнюватися з урахуванням таких особливостей:

у разі здійснення операції з постачання товару, придбаного на митній території України або ввезеного на митну територію України до 02.07.2020 р. (включно), у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року), що був вказаний у митній декларації, оформленій при його ввезенні на митну територію України або у податковій накладній, отриманій від постачальника при придбанні такого товару;

- у разі здійснення операції з постачання товару, придбаного на митній території України або ввезеного на митну територію України, починаючи з 03.07.2020 р., у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2017 року);

у разі здійснення операції а постачання одночасно товару, придбаного на митній території України або ввезеного на митну територію України як до 02.07.2020 р. (включно), так і починаючи з 03.07.2020 р., а саме з однаковим найменуванням, але з різними кодами згідно з УКТ ЗЕД, у розділі Б податкової накладної заповнюються два окремі рядки, зокрема у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) яких зазначається:

в одному - код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року),  придбаного/ввезеного до 02.07.2020 р. (включно);

в другому - код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2017 року), придбаного/ввезеного, починаючи з 03.07.2020 р.

Особливостіскладання розрахунку коригування до податкової накладної:

Якщо, починаючи з 03.07.2020 р., відбувається зміна кількості або вартості товарів, поставлених до вказаної дати, то у графі 4.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б розрахунку коригування до податкової накладної, що була попередньо складена за операцією з постачання таких товарів, платнику ПДВ (постачальнику) слід зазначити код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року), вказаний у податковій накладній, що коригується.

За матеріалами Офіс ВПП ДПС

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Юра Г.
05.08.20 05:20

До ЄТИх дошло , что сиситема их игрища не выдержит. Но сказали А, говорите и Б. какие коды программировать в РРО, те что сей час в справочнике, или ье, по которым завозили.

Відповісти
  • Олег
05.08.20 15:19

Юра Г.,
Як ПКУ, так і Закон про РРО, використовують один термін - код товару згідно з УКТ ЗЕД. 
В обох випадках має застосовуватись код товару згідно з тим УКТ ЗЕД, який є чинним на момент складання документу (податкової накладної, чек РРО тощо).
Це якщо дивить з правової точки зору. 
Маємо також питання технічних можливостей, яке обмежено програмним забезпеченням ДПСУ. 
Фактично Офіс великих платників ДПС дав роз’яснення щодо старго коду УКТ ЗЕД з метод уникнення блокування реєстрації. Але це незаконно. 
Насправді пля покупця товарів виникають найбільші ризики, оскільки помилка в коді УКТ ЗЕД (в тому числі, застосування не тої версії, яка діє) не дає права на відображення податкового кредиту з ПДВ.
Тому раджу кожному платнику ПДВ отримати індивідуальну податкову консультацію з цього питання!

Відповісти
  • Олена
05.08.20 08:26

Юра Г., пока не вышло разъяснение по чеку - не согласна с Вами. В ЗУ "О РРО" сказано  "згідно з УКТ ЗЕД", а не согласно приходных документов. Для НН они так разъяснили потому что СМКОР, если не указывать старые, будут блокировать. Для чека могут такого потребовать а) если коды УКТВЭД из чеков с чем-то сверяют б) совсем сдуру. То, что коды УКТВЭД из чеков ни с чем не сверяют, я уверена. Новая форма чека требует отдельный реквизит и отдельную строку. Одни разработчики РРО говорят: бейте в названии, нет технической возможности. Другие говорят: обратитесь в СЦ, вам перепрограммируют. Все это конечно в составе контрольной ленты валится на сервер, но вычленить коды, которые у каждого по-своему, невозможно. Совсем сдуру могут конечно, но надеюсь на лучшее

Відповісти
  • Лариса
05.08.20 12:47

Олена, тут, мне кажется, нужно увязку с НН. Код в чеке = Коду в НН

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 08:39

Олена, Типа в НН за пидсумками дня будут одни коды а в чеках другие?  Или как?
В РРО меня ещё забавляет сам способ отражения кодов, не все приняли правило код#название, многие упорно лепят название*код.
…..
Всповнился фильм ВРЕМЯ, єто с часиками на раках.
Там от того, что система рухнула в принципе был положительный эффект, правда не для всех.
Надеюсь у нас тоже будет всё хорошо, когда сисема ЄТИх рухнет.

Відповісти
  • Олена
05.08.20 09:13

Юра Г., Да, я считаю, что другие. С точки зрения законодательства - в ЗУ "О РРО" сказано, что в соответствии с классификатором. С точки зрения возможных последствий от указания разных кодов - они могли бы быть, если бы чеки сверяли с НН. При нынешней форме чека это невозможно, там не вычленить код

Відповісти
  • Елена
05.08.20 09:52

Олена, а зачем тогда єтот  код уктзед  вообще в чеке нужен, если его не с чем сверить? 

Відповісти
  • Олена
05.08.20 10:42

Елена, Его есть с чем сверить. Например, с акцизной накладной. Вопрос в том, что для того чтобы его сверить, должна быть возможность его считать из контрольной ленты, передаваемой РРО на сервер. Новую форму чека каждый разработчик РРО отрабатывает как может исходя из своих технических возможностей. В разных чеках код УКТВЭД в разных местах. ДПСУ даже если захочет, не сможет его выделить по каждому товару

Відповісти
  • Елена
06.08.20 12:04

Олена, как  єто форма чека у каждого разработчика своя?

Відповісти
  • Наталія
05.08.20 09:44

То есть если мой поставщик купил товары в июне, а продал мне в августе то указывает коды в НН по старому справочнику. А я при продажу этих же товаров указываю коды по новому справочнику?

Відповісти
  • Бух
05.08.20 17:42

Наталія, а я поняла - как импортировали  товар или произвели в Украине и продали - так он и будет жить до конца, пока не съедят/используют. 

Відповісти
  • Юра г.
05.08.20 09:22

Олена, я уверен, что уже вычленяют. Если ранее код был отдельным обязательным реквизитом чека, то по крайней мере зараз - это код в начале поля название отделенный решеткой. При этом учитывая своеобразное понимание логики. Ждите штраф за отсутствие решетки 5100

Відповісти
  • Владимир
05.08.20 13:29

Юра г.,1. Чек должен соответствовать текстовому описанию Положения или приложению к Положению?2. Найдите символ "# " в
описании Положения?3. Найдите

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 14:51

Владимир,Я ВООБЩЕ ПРИДЕРЖИВАЮСЬ ТОЧКИ ЗРЕНИЯ ЧТО ВНЕСЕНИЕ КОДА НЕ ПРЕДУСМОТРЕННО. Но ни кому не навязіваю свое мнение.
Штраф за ошибку в названии копеечній.
#- - это так сказать то, на чем остановилось БОЛЬШИНСТВО.
Учитывая, то обстоятельство, что приходится пользоваться остатками взорвавшегося мозга, и всех посылаю в АТБ.( читай на три буквы).
НО РАЗ ПОШЛА ТАКАЯ ГУЛЯНКА, И ЕСЛИ ВАС НЕ ЗАТРУДНИТ, НАЙДИТЕ ОШИБКУ В СЛЕДУЮЩЕЙ ЛОГИЧЕСКОЙ ЦЕПОЧКЕ.
1. ПРОТИВНЫЙ КОД НУЖНО УКАЗЫВАТЬ В СОСТАВЕ НАЗВАНИЯ
2. ПОЛЕ НАЗВАНИЕ ИМЕЕТ ОГРАНИЧЕННУЮ ДЛИНУ.
3. В ПОЛЕ НАЗВАНИЯ ДОПУСКАЮТСЯ СОКРАЩЕНИЯ.
4. ПО СОКРАЩЕННОМУ НАЗВАНИЮ ТОВАР ДОЛЖЕН ИМЕТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ ИДЕНТИФИКАЦИИ.
5 НИ ЧТО НЕ ЗАПРЕЩАЕТ МНЕ СОКРАЩАТЬ ПРОТИВНЫЙ КОД, КАК СОСТАВЛЯЮЩУЮ ПОЛЯ НАЗВАНИЯ.

Для тех, кто желает не высовываться, настоятельно рекомендую код#название.
Для смелых предложение- забить, и ждать РРО, в котором будет отдельное поле для противного поля.
Ассоциации противного поля и голубым цветом случайны, и не имееют ни каких оснований, хотя....

Відповісти
  • Владимир
05.08.20 13:35

описание поля  Код товару# в Положении.4. В новой редакции Положения нет никаких символов "#".На основании чего будут штрафовать за отсутствие #?5. В теории, по данной решетке программа налоговой должна была выделять код УКТ ВЭД из наименования товара, но тогда нужно тексты писать не по-дебильному и официально разъяснять СХ, чего они хотят.

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 14:54

Владимир, они даже не знают, версию какого кода указывать а Вы про официоз. 
Ну напечатают в ЗИР сегодня одно, завтра другое, послезавтра новое.
Я вот жду откажутся они или всё таки запустят електронную накладную на товары и услуги, которая включит в себя разом НН, акциз, чек РРО.

Відповісти
  • Олена
05.08.20 10:46

Юра г., Все наоборот.  В составе назви товару через решетку - это было в приказе, действовавшем до 01.08. В соответствии с приказом 306, код УКТВЭД - это отдельный реквизит 7, который должен выводиться в чеке в отдельной строке. Они только разработчиков РРО забыли спросить, они так могут или нет

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 10:57

Олена,я уже отмечал взрыв мозга у меня, поэтому не буду вступать с Вами в дискуссию. Отмечу Вам только реквизиты до закруглення, закруглення, и после закруглення. 
Для справки, решетку ни кто не отменял. Удачи Вам. 

Відповісти
  • Липа
05.08.20 09:56

Юра г., так если поставить код вперёд, название не влезет.

Відповісти
  • Юра г.
05.08.20 10:26

Липа, а в этом и фишечка. 

Відповісти
  • Буржуй
05.08.20 06:57

Юра Г., поле для штрафов -непаханное. У меня знакомый торгует спиртным и пивом в магазинчике, Жена у него бухгалтер. Говорит что у них скоро мозг взорвется от кодов. Знает что по городу уже ходят проверяющие. Говорю ему- сегодня ты, а завтра я. После 31.08 явно побегут проверять технически сложные товары.

Відповісти
  • резидент
05.08.20 11:27

Буржуй,а за что штрафуют? За то, что код после названия, а не до? Или за отсутствие решетки?

Відповісти
  • Буржуй
05.08.20 12:27

резидент, пока еще не штрафовали. ходят по городу

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 08:41

Буржуй, его жене повезло, у меня давно взорвался. Сей час стараюсь остатки мозга не напрягать, очень болит (за Украину)

Відповісти
  • Вікторія
05.08.20 09:31

Не прошло и пол года, как всегда вовремя. А если уже сдавали с новым кодом ,хотя покупали со старым, то что РК сдавать? И Медок ругался на старый код. Бардак как всегда, они имеют право на ошибку и на выдачу объяснений задним числом, только что бухам делать, у них нет ни прав на ошибку ни вообще каких либо прав(

Відповісти
  • Лариса
05.08.20 12:59

Вікторія, а я регистрировала со старым кодом. В моей голове не умещались придумки и законодательство одновременно. И, "угадала", оказалось, что все сделала правильно. Медок "ругался", я игнорировала = итого "все получилось". РАБОТАТЬ ВСЕ ВЕСЕЛЕЕ, ЧУВСТВУЕШЬ СЕБЯ МИНЕРОМ-НЕДОУЧКОЙ, ИНТУИТИВНО ВЫБИРАЕШЬ ЧТО НУЖНО СДЕЛАТЬ

Відповісти
  • Вікторія
05.08.20 14:15

Лариса, на момент регистрации и у меня и у поставщика Медок не пропускал, была ошибка, после обновлений тоже ругается, но зеленым", то есть уже можно регить и со старым кодом, а тогда не получалось.

Відповісти
  • Оля
05.08.20 09:32

Подскажите, я так понимаю,что штраф в 5100 за ВСЕ нарушения в чеках касательно кодов укт зед (например, несколько позиций с неправильным кодом в нескольких чеках находят-штраф 5100), или за КАЖДУЮ позицию по 5100?

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 09:39

Оля, как понял, 5100 за каждый чек. Если Вы продали 1000 бокалов пива с неправильно написанным кодом ( а как правильно в этой стране не знает ни кто), то Вам смело выпишут штраф 5100000 . Но это только моё понимание, возможно ошибочное, но не исключено , что верное.

Відповісти
  • Оля
05.08.20 11:33

Юра Г., на горячей линии говорят, что за все нарушения штраф 5100. Верить им или нет....

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 12:51

Оля,в сво' время штраф за отсутствие контрольной ленты считали кто по дням кто по рулонам, кто как - пости всегда фискалы суды выигрывали

Відповісти
  • 555
05.08.20 10:20

меняется только цифровое отображение кода, так поменяйте одновременно во всех справочниках своих(это я для налоговой), и все ляжет красиво, и не надо дробить строками. Предприятиям надо фактически заводить еще одну номенклатуру. Это ж как фамилию поменять, выдают новый паспорт, и все проблемы, даже старые вы решаете уже под новой фамилией

Відповісти
  • Олена
05.08.20 10:34

"- у разі здійснення операції з постачання товару, придбаного на митній території України або ввезеного на митну територію України, починаючи з 03.07.2020 р., у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2017 року);"
   Тобто, виходить, якщо підприємство після 3 липня 2020 р. придбало товар, який постачальник ввіз і розмитнив на територію України  до 2 липня 2020 р., то при продажу такого товару потрібно указувати нові коди? А як, в такому разі, невідповідність кодів у податкових накладних? Зайва причина для блокування ПН. А може це саме блокування і є основною ціллю?

Відповісти
  • Анна
05.08.20 11:02

Олена,вы указываете тот код с которым получили, т.е старый. У нас печальнее история, мы весь проданный товар покупателям зарегистрировали НН с новыми кодами. Теперь получается надо всем делать корректировки, которые сейчас ВСЕ блокируются(((

Відповісти
  • ***
05.08.20 12:51

В ДФС было и есть правило : ведут суммарно подсчет в грн по кодам по 4-м первым цифрам. Приход минус расход. Блокировки начинаются если на остатке нет 50% этого товара от прихода. ( Программная ошибка).
Я бы вела 2-мя строчками товар с остатками старого кода и товар с новым кодом.   Вам нужно сделать вначале корректировки на налоговые с новым кодом.( поменять на старый, который есть на остатке). Это нулевая корректировка - регистрирует поставщик- Вы. После регистрации нулевой корректировки по коду делаете корректировку по цене или количеству со старым кодом - регистрирует покупатель. Тренируйтесь на 1 самой маленькой. Но если ДФС не желает регистрировать РК- то против лома нет приёма. Только....

Відповісти
  • Ніна-Н
05.08.20 12:51

Анна, не морочте собі голову, Ви зробили згідно ПКУ, правильно. Ви написали код у відповідності з діючим класифікатором на дату виписки ПН. Для цього і зробили перехідні таблиці.В кінці липня податкові накладні зі старими кодами відхиляли, не блокувались, а програма повідомляла, що такого коду нема в класифікаторі.

Відповісти
  • Т.
05.08.20 10:45

А ничего, что если коды в приходной НН и в моей НН могут не совпадать, и тогда привет блокировка. 

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 11:02

Т.,а как Вы ещё объясните эти фишечки. Все для этого и делали

Відповісти
  • Жанна
05.08.20 10:58

Медок старые коды не пускает

Відповісти
  • Лариса
05.08.20 13:03

Жанна, пускает.... У меня "ругался", но все зарегистрировалось. Более того моего старого кода нет в новом классификаторе, есть совершенно новый, совпадение только по первым 4-м цифрам кода.

Відповісти
  • Алла
05.08.20 11:19

Жанна, пускает. Просто предупреждает зелёным цветом.

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 11:01

Жанна,за то он втюхи вает ПРРО

Відповісти
  • Марина
05.08.20 11:05

Колеги ну читайте ж написане. "у разі здійснення операції з постачання товару, придбаного на митній території України або ввезеного на митну територію України до 02.07.2020 р. (включно), у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року), що був вказаний у митній декларації, оформленій при його ввезенні на митну територію України або у податковій накладній, отриманій від постачальника при придбанні такого товару;" усе, що ввезено в Україну за УКД ЗЕД 2012 р реалізовується і надалі за УКД ЗЕД 2012 року. І це логічно, принаймні з точки зору ДФС.
І так, суто зі спортивного інтересу, чим Ви маєте намір підтверджувати отримання товару за новими УКД ЗЕД, якщо  маєте "на вході" від постачальника старий, у випадку блокування?


Відповісти
  • Ігор
05.08.20 11:57

Марина, підтримую. Звісно. Інакше як вони будуть відслідковувати рух товарів, придбаних за старими кодами? Якщо всі раптом перейдуть на нові УКТ ЗЕД.

Відповісти
  • Ніна-Н
05.08.20 13:00

Ігор,а перехідні таблиці навіщо? Коли переходили на коди 2012 консультація була з точністю до навпаки

Відповісти
  • Ігор
05.08.20 13:11

Ніна-Н, і таке було? Вони і нам пекельне життя влаштовують і Бейрут дістали.

Відповісти
  • Т.
05.08.20 11:17

Марина, это что, мне надо отследить когда зашел мой товар на территорию Украины? до 02.07. или после? И как это сделать, если товар пока дошел до меня прошел через n-е кол-во посредников. За месяц товар не только по Украине мог поездить, но и побывать за ее пределами.

Відповісти
  • Юра Г.
05.08.20 15:19

Т.,могу дать телефончик приватного детектива.

Відповісти
  • Інна
06.08.20 10:27

Юра Г.,

Відповісти
  • Ирина
05.08.20 11:30

Т.,Если товар Вам отгрузили со старыми кодами, то Вам отгрузили остатки до 3,07..даже если их будут отгружать хоть  еще 5 лет и Вы дальше своим покупателям тоже будете отпускать по старым кодам. Завести новые карточки с новыми кодами УКТ и ждать когда закончатся старенькие..

Відповісти
  • Евгения
05.08.20 15:19

Ирина, да, они грузят остатки по старым кодам, но мы грузим уже  по новым, то, что они отгрузили по старым, я так поняла, т.к мы отгружаем, например в августе  и получили в августе, после 03 июля 

Відповісти
  • Марина
05.08.20 11:26

Ну не тупіть вже так. На будь-який імпортний товар Ви маєте або ВМД, або "вхідну" ПН з відповідним УКД ЗЕД. От ці дані для вас і мають бути відправною точкою.

Відповісти
  • Т.
05.08.20 12:13

Марина, я то исхожу из того, что стоит во входящей НН, но в случае чего, уже не понятно, кто будет тупить.

Відповісти
  • Елена
05.08.20 11:30

печальнее всего, что новый кодекс принят с 03.07.20, а разъяснение дали только сейчас. все зареганные налоговые корректировать. очень думают о людях...

Відповісти
  • Лариса
05.08.20 13:08

Елена, провела полдня 31.07 изучая законодательство и все писульки от ДФС - ничего толкового, более того разные мнения на сей счет. Поняла, что если потяну и дальше, точно попаду на штрафы, и весь импортный товар, завезенный до 03.07, прошел у меня со старым кодом. Угадала!

Відповісти
  • Елена, Мариуполь
05.08.20 11:46

А в Медке сейчас новые коды?

Відповісти
  • Татьяна
05.08.20 12:50

Елена, Мариуполь, да

Відповісти
  • Мари
05.08.20 13:45

Подскажите, пожалуйста, Кто знает коды на алкогольные коктейли? 

Відповісти
  • Альона
05.08.20 14:09

А сьгодні після оновлення медка в класифікаторі тільки нові коди. Чи пропустить ві н старий код?

Відповісти
  • Мари
05.08.20 15:23

2208906900 это коды для коктейлей?

Відповісти
  • сОлька
10.08.20 09:07

Мари, а разве в коктейле не просталявляется код основного ингридиента? 

Відповісти
  • Оксана
06.08.20 12:42

Мари,да

Відповісти
  • ок
05.08.20 16:12

коллеги, подскажите, как вы работаете с большой номенклатурой? как можно автоматизировать перенос кода укт вед из входящей НН в исходящую? чтоб не вбивать руками 

Відповісти
  • Марина
05.08.20 16:25

ок, Як знайдете відповідь, поділіться.

Відповісти
  • ок
05.08.20 16:32

Марина, не нашла. вот в чате мне ответили, что руками в карточку вбивать. а потом что? каждый приход проверять? одно и то же может приходить под разными кодами 

Відповісти
  • Бух
05.08.20 17:55

ок, все верно. При приходе убиваете руками в карточку товара. У нас - если один и тот же товар, но разные коды - это разные карточки. При продаже потянет тот код, который в карточке. И да, все приходы проверяем вручную,т.к.блокировки были и знаем по опыту, что лучше перебредь на входе, чем потом искать подтверждающие документы. Ассортимент - 40 тыс.карточек

Відповісти
  • Наталья
05.08.20 19:53

Колеги, я правильно розумію? Якщо нам оплатили аванс до 03.07.2020, була видана податкова накладна, а відвантаження уже було після 03.07.2020, то код УКТ ЗЕД в податковій я ставлю старий? Продукція власного виробництва.

Відповісти
  • Елена
06.08.20 12:29

Наталья, а при отгрузке  на дату РК по новім кодам? так?

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 13:21

Елена, навть не знаю. Всі роз'яснення стосуються імпортного товару, нічого не знаходжу про власне виробництво.

Відповісти
  • Бух
05.08.20 23:14

Наталья, я теж би так зробила. Хоча логіку законодавців передбачити важко. Про передоплати вони взагалі нічого не сказали як про вироблений, так і перекуплений товар. Але виникає питання - якби це був імпортований товар, то який код ставити? На момент передоплати це був один, а на момент відвантаження - зовсім інший. 

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 10:19

Бух,от якраз про імпортований знайшла. Пишуть, що потрібно коригувати ПН на попередню оплату, якщо розмитнили товар з іншим кодом. І все, що вдалося знайти з тих ріденьких роз'яснень, то про ввезений товар. Як діяти з вітчизняним, до чого прив'язатися?
 Я от ще знайшла відповідь на ЗІР, там пишуть лише про товар, ввезений на митну територію до і після 03.07.2020, а не так, як у цій статті, "ввезений на митну територію і придбаний на митній території"....

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 09:09

Бух, я зареєструвала податкову накладну з таким кодом, як і раніше, бо видача ПН була в другій половині червня. І хоча я реєструвала її вже після 03.07.2020, і поставка була в липні, вважаю, що так правильно. На момент виникнення податкових зобов'язань діяв старий довідник. Дякую Вам за висловлену думку.

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 10:21

     У разі здійснення операції з постачання товару, ввезеного на митну територію України до 02.07.2020 (включно), у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року), що був вказаний у митній декларації, оформленій при його ввезенні на митну територію України.
     У разі здійснення операції з постачання товару, ввезеного на митну територію України, починаючи з 03.07.2020, у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) розділу Б податкової накладної зазначається код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2017 року), що визначений у митному тарифі України, встановленому Законом № 674.
     У разі здійснення операції з постачання одночасно товару, ввезеного на митну територію України як до 02.07.2020 (включно), так і, починаючи з 03.07.2020, а саме з однаковим найменуванням, але з різними кодами згідно з УКТ ЗЕД, у розділі Б податкової накладної заповнюються два окремі рядки, зокрема у графі 3.1 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) яких зазначається:
     в одному – код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2012 року), ввезеного до 02.07.2020 (включно);
в другому – код відповідного товару згідно з УКТ ЗЕД (версії 2017 року), ввезеного, починаючи з 03.07.2020.
 Це відповідь на ЗІР. Тут нічого нема, про придбаний товар на митній території України.....

Відповісти
  • Марина
06.08.20 11:06

Наталья, Якщо слідувати логіці ДФС, то Ви мали на дату передоплати (до 03.07.2020 р.) зареєструвати ПН з кодом УКТ ЗЕД 2012-го року, а по даті відвантаження товару (після 03.07.2020 р) зареєструвати РК, і змінити УКТ ЗЕД на версію 2017 року. А взагалі і Вам, і усім раджу звернутися за ІПК. Нехай роз'яснюють. Наступного разу може хоча б трішечки думатимуть.

Відповісти
  • Елена
06.08.20 12:31

Марина, так как они дают свои ИПК, можно их вообще не давать- они тупо переписівают из ЗИР и все. без ваших вводніх

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 13:01

Елена, і поки напишуть ту консультацію, то пройдуть строки реєстрації

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:13

Марина, теж про це думала, але всюди пишуть про імпортований товар, якщо при розмитненні інший код, то робити РК. Про вітчизняний взагалі нічого. Знайшла якусь статтю, де дійшли висновку, ніби виробники орієнтуються лише на дату виписки ПН: тобто, до 03.07. - старі коди, після 03.07. - нові. Але це висновки таких експертів, як ми.... Не знаю, ще почекаю. Не хочеться нічого коригувати

Відповісти
  • Альона
06.08.20 10:52

Наталья, це ви загальну інформацію переглядали, чи особисто консультувались? шукала - не знайшла...

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:04

Альона, категорія 101, підгатегорія 101.16

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:02

Альона, це загалньна на ЗІР. Вчора я теж такого не знаходила, а от сьогодні зранку прочитала

Відповісти
  • Альона
06.08.20 11:14

Наталья, да, знайшла. Там одне звучання, а тут інше.  Але ж ті хто ввозить на територію, його далі і продає. То для покупця податкова накладна від постачальника напевно важніший аргумент, чим отакі незрозумілі пояснення. Купили ми зі старим - то зі старим і продавать. Вчора нам зареєстрували пн зі старим кодом. 

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:22

Альона, так, з цією відповіді слідує, з яким купили в постачальника, з таким і продаємо. За умови, що постачальник правильно поставив код, спираючись на ВМД.... У нас не раз були випадки, коли постачальники ставлять неправильні коди, потім ніби перевіряють (коли до них звертаєшся), роблять коригування. А є такі, що кажуть : "Поставимо, який вам треба".... А є такі, які й слухати нічого не хочуть і нічого не виясняють... От і не знаю, на  що орієнтуватися

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:24

А ще підкажіть. В 1С уже є оновлення по довіднику УКТ ЗЕД? Бо я не можу добитися нічого від програміста.

Відповісти
  • Ігор
06.08.20 14:11

Наталья, дякую що нагадали, аж два оновлення пропустив. Але в описі оновлень, жодної згадки про новий довідник УКТ ЗЕД.

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 14:32

Ігор, чудово! От як працювати? Нам уже сьогодні почали реєструвати з новими кодами, потрібно робити нову номенклатуру, кодів нема....

Відповісти
  • Ігор
06.08.20 14:46

Наталья, для зміни оберіть у "Код для ПН...": Показати всі/вибрати з класифікатора/створити/вид: "Товар", і далі всі графи. "Повне найменування" краще скопіюйте та вставте - це для вас, щоб не плутатись.

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 16:12

Ігоре, дякую!

Відповісти
  • Альона
06.08.20 11:28

Ми весь липень цього не знали, раз-два - відправили. А вчора як дізнались то тепер якось довго думаємо. Багато з бух. трактують, що як завезли на таможню три роки тому, то поки товар не продасться - він має бути таким, який код йому при ввозі на таможню присвоіли. Ми ж здійснюємо операцію (зараз перепродуємо) з постачаняя товару, ввезеного постачальником до 2 липня...

Відповісти
  • Ніна-Н
07.08.20 11:14

Альона, керуйтесь Кодексом, по п.201.1 і ) код товару згідно УКТЗЕД. Звісно, на дату виписки ПН. "Консультанти" завтра передумають, можливо, дійде, що  "консультація" не відповідає Кодексу і покупці залишаться без податкового кредиту. Якщо товар буде п"ять років продаватись,  Ви будете п"ять років вказувати недіючий код?

Відповісти
  • Юлія
07.08.20 13:47

Ніна-Н,блокування в той період не було, коди в накладних ніхто не моніторив...

Відповісти
  • Альона
07.08.20 12:43

Ніна-Н, а невідповідність коду на вході і виході?

Відповісти
  • Юлія
07.08.20 13:46

Альона, блокування в той період не було, коди в накладних ніхто не моніторив...

Відповісти
  • Наталья
06.08.20 11:41

Альона, це точно ... Я думала, що лиш я лише вчора про це почала думати ))))

Відповісти
  • ТЗ
06.08.20 22:33

Рехорматоры.
.. Они сами не устали от всего этого бреда?!

Відповісти
  • sk
10.08.20 13:56

при составлении нн можно ориентироватся на дату складання, если она 03.07.2020, то указывать новый код укт зед?

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам