Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Получайте
новости почтой!


28.09.18
45054 113 Печатать

ДФС підготувала зміни до порядку блокування податкових накладних

ДФСУ представляє проект Постанови КМУ «Про внесення змін до пункту 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – проект Постанови).

Проект Постанови розроблено відповідно до пункту 201.16 ПКУ.

Розробники даного проекту так пояснюють необхідність його прийняття:

Оновлення системи зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН дасть можливість врегулювати питання превентивного реагування та бачення потенційних порушень. У результаті тривалого існування системи зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН існує ймовірність прилаштування несумлінними платниками податків до ознак цієї системи, при відповідності яким податкова накладна не підлягає моніторингу. Це може призвести до наявності порушень податкового законодавства. Тому є доцільним удосконалити відповідні ознаки, при цьому не спричинити додаткового тиску на середній та малий бізнес.

Проектом Постанови внесено зміни до ознак, у разі відповідності яким ПН/РК не підлягають моніторингу, а саме: 

1. Передбачено, що моніторингу не підлягають ПН/РК, якщо обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних, зареєстрованих у ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менш ніж 500 тис. грн, і керівник — посадова особа такого платника податку є особою, що обіймає аналогічну посаду менш ніж у 3-х платників податків. Цей критерій буде працювати за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений платником податку в таких податкових накладних/розрахунках коригування в поточному місяці не перевищує 50 тис. грн. на одного покупця – платника податку. Зверніть увагу, для визначення обсягу постачання не будуть враховані РК, у яких період реєстрації відмінний від періоду їх складання. 

2. Змінено розмір розрахункових показників, які використовує ДФС при моніторингу податкових накладних:

одночасно значення показників D та P, мають такі розміри: D>0,05, Р<Рм×1,4, де:

D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T;
S – загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК, сум ЄСВ та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;
T – загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за 
ставками 0, 20 і 7 відсотків, яка зазначена платником податку в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК;
P – сума ПДВ, зазначена платником податку в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК;
Рм – найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК.

Нині ПН/РК не підлягають моніторингу, якщо показник D перевищує 0,03. Фактично ДФС повертається до розміру даного показника, який діяв у 2017 році.

Нагадуємо, що в Електронному кабінеті можна перевірити розрахункові показники, які використовує ДФС при моніторингу ПН. 

Розробником проекту Постанови є Державна фіскальна служба України.

Зауваження та пропозиції стосовно проекту Постанови надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

Державна фіскальна служба України: 04655, МПС, м. Київ - 53, Львівська площа, 8., e-mail: monitoringsfs@sfs.gov.ua.

Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail:  infomf@minfin.gov.ua

Пропозиції та зауваження також можна надсилати на адресу Державної регуляторної служби України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11, e-mail:  inform@dkrp.gov.ua.

Порівняльна таблиця до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до пункту 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»

Діюча редакція Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Пропозиції змін до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

3. Податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

3. Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у випадку зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (продавцю)), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше
500 тис. гривень та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, у яких період реєстрації відмінний від періоду їх складання), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений платником податку в таких податкових накладних/розрахунках коригування в поточному місяці не перевищує 50 тис. грн. на одного покупця – платника податку, та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р<Рмх1,4, де:

D — розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S — загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T — загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування;

P — сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування;

Рм — найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування.

Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,05, Р<Рмх1,4, де:

D — розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S — загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T — загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування;

P — сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;

Рм — найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.

Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

 

По материалам ДФСУ
Рубрика:

Бухгалтер 911 подчеркивает: содержание авторских материалов может не совпадать с политикой и точкой зрения редакции. Среди авторов материалов, которые публикуются, есть не только представители редакционной команды.

Информация, представленная в конкретной публикации, отражает позицию автора. Редакция не вмешивается в авторские материалы, не редактирует тексты и, следовательно, не несет ответственности за их содержание.

Комментарии
  • ок
28.09.18 23:38

Видать многих блокировка обходит. Решили зажать в рамки 50 тыс 

Ответить
  • ****
01.10.18 13:45

Повторится массовая блокировка как в 4-м кв прошлого года и сотворится чудо:бюджет таким образом будет выполнен,
МВФ похвалит и может даст очередную дозу.

Ответить
  • Просто
29.09.18 00:46

Работа кипит премии зарабатыаают

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 12:52

Шановний Просто, в даний час не такі вже у працівників ДФС великі премії: так, наприклад мені, за ці півроку нараховано премій всього 244'856грн.
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Виктория
02.10.18 06:58

Євген Бамбізов, шо ж ви так толсто-то тролите? )))), тоньше надо, тоньше, Жень )))))

Ответить
  • ***
02.10.18 11:53

Женя, мелко берёшь. Возьми ник  первого лица или ниже лица.

Ответить
  • Сулахмед Зиберман
01.10.18 13:36

Євген Бамбізов, не фи--га себе

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 13:59

Шановний Сулахмед Зиберман. Так, я згоден, що це дуже мало. 
З повагою, Євген Бамбизов

Ответить
  • Аля
01.10.18 15:36

Євген Бамбізов, да половину населения страны в год столько не зарабатывает  и даже половину, от вашей премии. Молчали бы уже. 

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 17:49

Шановна Аля, Потрібно більше працювати і цінувати та поважати свою працю!
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Буржуй
29.09.18 07:25

- " При этом не причинять дополнительного давления на средний и малый бизнес?!" Весной писал , что в октябре-ноябре блокировки подкрутят.Конец года. Взялись за малышей.  Хоть на небольших предприятиях спокойно работалось. 

Ответить
  • Мирра
29.09.18 12:44

Сколько можно?!  Кабинет свой почините для начала! 

Ответить
  • Євген Бамбізов
29.09.18 19:34

Електронний кабінет працює завжди добре.
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Інспектор ПДВ
01.10.18 14:30

Євген Бамбізов,
Дивно бачити це прізвище на шпальтах цього інтернет видання. Так як за рівнем постановки задач (те що робиться зі сторони податкової) то ця людина йде в ногу з Клименко !!! для прикладу - ставить задачу не включати податкові накладні минулих періодів... (а по Кодексу 1095 днів)!!!
А те що не знає, яке ПЗ треба для електронного кабінету (а по суті - ніякого: будь-який сучасний браузер будь-якої операційної системи)... то можна повірити, що і справді він....

Ответить
  • Світлана
29.09.18 21:51

Євген Бамбізов, ви зовсім відірвані від реальності? Чи ви над нами просто вирішили пошуткувати? Вся страна в шоці від того, что кабінет фактично не працює на цьому тижні, а ви кажете що він працює завжди. Чи може ви не хочете розкривати інформацію щодо хакерської атаки, яка гуляє соцмережами? Чим ви взагалі думали, коли наважались написати таку дурню?

Ответить
  • Євген Бамбізов
30.09.18 05:45

Шановна Світлана!
Можливо, Ви для входу в електронний кабінет використовуєте застаріле програмне і технічне забезпечення. Пропоную прочитати посібник користувача для роботи з даним сервісом. Наполягаю, що ніяких збоїв в роботі ЕК, по крайней мере, в останні півроку, не було.З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • шановному
01.10.18 10:26

Євген Бамбізов,
наверное надо у вас поучиться где брать деньги на новое ПО и антвирусник 
https://politeka.net/reading/analytics/448646-nalogovaya-skromnost-i-skrytye-finansovye-strasti-evgeniya-bambizova/

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 14:04

шановному, нове ПЗ та "антивирусник" мають бути ліцензійними.
З повагою, Євген Бамбізов 

Ответить
  • Вікторія
30.09.18 12:33

Євген Бамбізов, какое программное обеспечение вы не считаете устаревшим?
DELL. 7 процессор, 64 оперативки. Надеюсь, для кабинета достаточно?

Ответить
  • Виктория
02.10.18 07:00

Вікторія, тёзка: респект!!! )))))

Ответить
  • ок
30.09.18 15:15

Вікторія, Вы так спорите, как будто считаете, что сам Бамбизов к нам пожаловал.  Просто кто-то из пользователе, так же задолбавшийся с кабинетом, стебется. 

Ответить
  • Євген Бамбізов
30.09.18 14:12

Шановна Вікторія, 
так, цього программного забезпечення достатньо. Можливо, Вам треба частіше виконувати антивірусну перевірку, видаляти куки та хеш.
 З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Куки
01.10.18 15:49

Євген Бамбізов, "На тебе кукиш , что захочешь то и купишь"рус нар поговорка

Ответить
  • Миллионы налоговика Евгения Бамбизова
01.10.18 10:19

Євген Бамбізов,
шановний - это про вас?
http://u-news.com.ua/41993-milliony-nalogovika-evgeniya-bambizova.html

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 14:01

Шановні Миллионы налоговика Евгения Бамбизова!
Ні, це брехня.
З повагою, Євген Бамбізов 

Ответить
  • Татьяна
01.10.18 10:14

Євген Бамбізов, вы хватаетесь за соломинку почему может не работать электронный кабинет? 
Повторюсь в очередной раз, на прошлой неделе он периодически при входе зависал, войти было невозможно.

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 10:45

Шановна Татьяна, можливо, Ви забули підключити Ваш електронний гаджет до мережі електроживлення, або забули пароль.
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Татьяна
01.10.18 13:51

Євген Бамбізов, если вы имеете хоть какое- то отношение  к ел. каб. , то надеюсь, что жалобы на его работу вы услышите, и в последующем исправите, а если решили потроллить, то не отнимайте время у бухгалтеров !!!

Ответить
  • рабиновичи
01.10.18 13:47

Євген Бамбізов, передай своему  начальнику,что  ми за  него голосувати не будемо в 2019році

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 13:56

Шановні Рабиновичи!
Посада, на якій я працюю, не є виборною і не вимагає голосування.
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • **
02.10.18 12:12

Женя, для тебя лично подготовим  шворку  и мыло.Считай, что за тебя уже проголосовали. Шею помой.

Ответить
  • "хороший совет"
01.10.18 11:23

Євген Бамбізов,
очень похоже на рецепт от ІТшника для "лечения" компа, когда он не знает чем помочь - вы не пробовали его перезагрузить?

Ответить
  • 2017
30.09.18 07:37

Вот наконец-то и появилось объяснение, почему народ и его правительство и контролирующие органы живут в разных, порой даже не параллельных мирах:"Ви для входу...  використовуєте застаріле програмне і технічне забезпечення." 

Ответить
  • Рогочий
30.09.18 08:04

Бабмизов готовится за Клименко стартонуть судя по тому какие списки создает)))) 

Ответить
  • Рогочий
30.09.18 08:05

Думаю уже скоро...)

Ответить
  • Елена
30.09.18 12:33

Не понимаю, почему до сих пор нет парочки возмущённых постов от Юры Г.

Ответить
  • Wonder woman
01.10.18 08:39

Открываю в себе дары предвидения) Как только весной заикнулись про изменения относительно 500 тыс, я так и знала, что зашевелятся к октябрю.  На наши плечи возлагают ответственное задание, товарищи! нужно наполнять бюджет к концу года...

Ответить
  • Сулахмед Зиберман
01.10.18 13:39

Wonder woman, для подарунков  хрюнделям во власти

Ответить
  • Rina
01.10.18 09:13

Wonder woman, а в ноябре срочно придумать новые правила заполнения НН (ну ввести например межународное название товаров, услуг через дробь от укр. наименования и т.д.) и главное "забыть" сообщить об этом налогоплательщикам пусть голову ломают почему блокируют.

Ответить
  • **
02.10.18 16:15

Так как продаваемый в Украине пром товар в основном китайского происхождения, было бы логично его название в налоговой накладной писать иероглифами.И нам понятно и ДФС.

Ответить
  • Ксюша
01.10.18 09:37

У них впереди еще 5 лет есть усовершенствовать сбор штрафов на ровном месте. Так что Ваши предсказания еще могут стать реальностью. 

Ответить
  • Наталья
01.10.18 09:47

Как задолбали эти "покращення". Налоговую нагрузку  D с 3 до 5%, оптовикам как выходить на такую нагрузку, если оптовики будут увеличивать наценку, то по какой цене конечный потребитель будет покупать.

Ответить
  • Ігор
01.10.18 09:52

Пане насіров тебе вже вилікували?
Чому так багато, аж 50 тис.? Зробить як по чеку 200₴.

Ответить
  • Тата
01.10.18 10:07

Дебилоиды. Слов ууууууууууууууууу

Ответить
  • Андрій
01.10.18 10:26

А що ж таке? Гроші в бюджеті закінчуються?

Ответить
  • Елена
01.10.18 10:36

5% налоговой нагрузки хотят... и как на общей системе при небольшом обороте такую нагрузку выдержать.... а ЕН для юриков с НДС тоже будут поднимать?

Ответить
  • Николай
01.10.18 10:37

Сейчас подожмут НДС, а потом вернутся к идее ликвидировать единый налог.

Ответить
  • Нюшка
01.10.18 10:53

От засада.... Ну що таке 50 тис. на одного контрагента?!! Вже би точно ставили 200 грн. та не морочили усім голови... А скоро таки буде так...

Ответить
  • Да
01.10.18 12:44

Нюшка, Нюшка, Не нетак надо , а блокировать все и пусть каждую налоговую бухг. подтверждает накладными , приходн. ,догов, и т.д.,

Ответить
  • 123
01.10.18 11:02

Интересно, а кто-то считал количество налоговых накладных больше 50 тыс. на одного покупателя? Они уверены, что смогут справиться с таким мониторингом? Или будут повально блокировать их, не успевая справиться с валом документов. Добьют последних,кто еще дышит. 

Ответить
  • Ольга*
02.10.18 09:43

123, так они и не собираются справляться, цели такой не стоит совсем!
Цель не рассмотреть, а собрать деньги. Поэтому будет массовая остановка регистрации. А дальше, возможно, будет выбор методом тыка. К примеру, будет разнарядка сверху, что в месяц должно поступить в бюджет от блокировки  n-ное количество грн. И будет целый отдел сидеть и просто выбирать по суммам НН. И ничего им за это не будет. Пройдет некоторое время, для возмущенных налогоплательщиков назовут виноватых (козлов отпущения), поменяют одно лицо на другое, а всё остальное с некоторыми вариациями будет также.
И еще, где-то неделю назад на выходных увидела (бегло) небольшую статью, где указывалось, что где-то там на европейских собраниях кто-то из представителей европейских смотрителей заявили, что на Украине по их выводам много предприятий уходят от уплаты налогов  и т.д. Читать дальше не стала (противно). Скорее всего наша делегация наплела с три короба, поплакалась, обвинила во всем бессовестные укр.предприятия, кто же скажет, что сами до управлялись и развалили экономику.
 Но вывод сделала, что наши мытари стесняться в действиях не будут, благословение получено.

Ответить
  • Rina
01.10.18 11:15

123, "нет предела совершенству"

Ответить
  • Олена
01.10.18 11:14

Как известно у шизофреников осенью и весной обострения. Вот и результат. С содроганием ожидаем март-апрель.

Ответить
  • Лидия
01.10.18 11:23

Надо менять профессию... После очередного изучения нововведений от этих коз...в становлюсь все агрессивней и агрессивней. Уже в их адрес кроме слова "твари" ничего и на ум не идет...Деградирую..

Ответить
  • Да
01.10.18 12:45

Лидия, Я каждое утро встаю с такой мыслю. Вот в депутаты не берут.

Ответить
  • Марина
01.10.18 11:47

"...існує ймовірність прилаштування несумлінними платниками податків до ознак цієї системи..." Во всем мире это явление носит название правовой определенности, когда человек вправе ожидать от государства и его чиновников определенной, четко обозначенной реакции на то или иное действие или событие. А у нас вона как закрутили: прилаштування до ознак системи.

Ответить
  • ***
02.10.18 11:58

Пусть сами прилаштуються до выполнения Конституции и Кодексов.  Наглые, бессовестные рожи.А то можно подумать, выполнять законы должен только электорат.  

Ответить
  • ТАНЯ
01.10.18 11:50

Вот и  новые ужесточения придумали, а лыжи не едут. Я не понимаю почему нам нет компенсации? Вот Насирова посадили? Посадили. Продану возбудили?Возбудили  А где компенсации нам -пострадавшим?

Ответить
  • Марина
01.10.18 17:32

ТАНЯ, проблема в том, что мы всё возбуждаем и возбуждаем, а дальше процесс не идёт в нужном направлении :(

Ответить
  • **
02.10.18 12:14

Это политический ананизм.

Ответить
  • елена
01.10.18 12:39

ТАНЯ,так уже электронный браслет с Насирова сняли (28.09), скоро отпустят и компенсацию выплатят за моральный ущерб.

Ответить
  • ТАНЯ
01.10.18 12:42

елена,Тю ,блин, опять мы в пролете.

Ответить
  • Фу
01.10.18 12:08

Мониторили бы уже все и не напрягали себя бесконечными внесениями изменений

Ответить
  • )))
01.10.18 12:20

искусственный интеллект на службе  идиотов)))

Ответить
  • економіст
01.10.18 12:49

Зміни -удар по фермерським господарствам . Якщо тепер фермери спокійно можуть реєструвати ПН до 500тис ,то тепер обмеження буде50тис грн.бо практично вони здають зерно до одного контрагента - найблищого хлібоприймального підриємства.

Ответить
  • Ігор
01.10.18 13:04

Нехай вже створюють в "електр.каб.платника" для кожного суб'єкта бухгалтерію-онлайн та контролюють усе. Не треба ходити на перевірки, шукати де хто. Перевіряй будь-коли та будь-який період. Та ще і гроші за користування та супроводження брати. Так як Київстар за 28 днів - 13 місяців, або ще краще за кожні 24 дні - 15 місяців.

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 14:08

Шановний колего, Ігор!
Підтримую!
З повагою, Євген Бамбизов

Ответить
  • Елена
01.10.18 13:35

Ігор, по підприємствам-платникам ПДВ вони і так практично всю бухгалтерію мають. ЄРПН та декларація з ПДВ - ось вам і валовий дохід та витрати на ТМЦ та послуги в розрізі контрагентів (крім постачальників-неплатників ПДВ), витрати на зарплату, ПДФО та ЄСВ - 1ДФ та додаток 4, місцеві та майнові податки - звітність вся є, фінансову звітність отримують, так що є з чим зпівставити, звіт про пільги також є. Залишаються нюанси на кшталт правомірності  застосування пільг з ПДФО, податку на землю, ЄСВ для інвалідів тощо. Хіба мало? Мабуть  історія про Золоту Антилопу ніколи їх не навчить.

Ответить
  • Ігор
01.10.18 14:02

Елена, так в тому і вся справа. Вже б наглядали б одразу за всією бухгалтерією і всі данні отримували б автоматично (як 1С формує всі звіти) та не морочили б нам/всім голову.

Ответить
  • Почти Киев
01.10.18 13:20

Ігор, Вы прямо кладезь идей! Инициативный Вы наш! И это "новшество" не за горами!

Ответить
  • Ігор
01.10.18 13:22

Почти Киев, а чим погано? Введений постачальником документ автоматично з'являється в покупця - економія робочого часу.

Ответить
  • Женя
01.10.18 14:11

Ігор,только шоб для всех~всех, т.е. и офшор тоже электронные документики были видны

Ответить
  • Ігор
01.10.18 13:16

На кожний внесений документ та сформовані їм проводки накладати ЕЦП. Робити/сдавати звіти не потрібно, програма автоматично буде відбирати данні та надсилати. Повідомлення про прийняття на роботу теж не треба, сформував наказ/наклав ЕЦП = повідомив. Перевищив 1000000 - автоматично зареєстрований платником ПДВ

Ответить
  • ТАНЯ
02.10.18 17:12

Ігор,Если бы да кабы во рту выросли грибы. Бажання можновладців звичайно зрозумілі їм би з кожної транзакції бабло знімать. Та  не в коня корм. Сколько не усовершенствуйте- все равно вам мало.

Ответить
  • Елена
01.10.18 14:43

Ігор, ну то нехай і податки самі сплачують згідно власних розрахунків

Ответить
  • Євген Бамбізов
01.10.18 17:54

Шановна Елена, відповідно до податкового кодексу України ДФС не має ні повноважень, ні можливостей оплачувати податки за будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності.
З повагою, Євген Бамбізов

Ответить
  • Елена
01.10.18 19:26

Євген Бамбізов, тричі ха-ха, як всі ми бачимо, ніхто і ніщо не заважає ДФС перекручувати НПА, в тому числі і податковий кодекс,  так, що волосся дибки стає, ще й маєте нахабство з тою маячнею пхатися в суд. Ну то й присвойте собі право і податки за СПД сплачувати, вам же "закон нє указ".

Ответить
  • Ігор
01.10.18 14:49

Елена, якщо з власних розрахунків, то тоді за їх кошт (жарт). А от нарахування зобов'язань на підставі даних отриманих з бухпрограми того чи іншого платника, це дійсно реально. Зате нехай вони свої звіти хоч кожного дня міняють ми про це і знати не будемо.

Ответить
  • Елена
01.10.18 14:56

Ігор, угу, тілько по особовому рахунку будемо постійно бачити недоїмку невідомо як пораховану

Ответить
  • Ігор
01.10.18 15:04

Елена, ні, все буде чудово. Та ніхто/нішто не заважає, щоб платник перевірив розрахунки та підтвердив їх.

Ответить
  • Женя
01.10.18 15:21

Ігор,вы что тоже стебетесь?

Ответить
  • Елена
01.10.18 15:31

Женя, прощупывает почву. За бесплатно целый социальный срез получил.

Ответить
  • Алиса
01.10.18 13:15

Бюджет и правда пуст,собирают деньги на выборы,никто ведь не тратит свои,когда можно украсть у нас и нам навешать лапши про заботу о бизнесе..Жду что весна будет вообще жосткой и если победит ПП то нам будет просто ж. и так он думает что это все его

Ответить
  • рабиновичи
01.10.18 13:42

Алиса, у него  пять ртов на  иждивении  , ему  много  надо. поможем  Петру пятому.

Ответить
  • ****
01.10.18 16:00

 Ему уже  можно питаться только  святым духом. Ведь вся его семья в ликах святых уже  в личной церкви на личном огороде в Козине. Только мощей не хватает для полного комплекта святости.

Ответить
  • бурундук
01.10.18 17:26

****,предлагаю пустить его на мощи

Ответить
  • Паламея
01.10.18 13:33

У Дякулы рейтинг ниже плинтуса, всего 4,6%...Вряд ли он победит...

Ответить
  • SHADOW
01.10.18 14:51

Паламея, у него админ ресурс есть. будут подтасовки и прочее. на крайняк, может ввести военное положение и выборов не будет.

Ответить
  • капец
02.10.18 11:47

SHADOW, что вы несете?!?

Ответить
  • ***
02.10.18 12:01

Если после работы, то картошку в авоське. А что Вы носите?

Ответить
  • Гость
01.10.18 13:58

А если у меня строительные услуги и платежи составляют и 400 тыс (с НДС) и более по одному заказчику, то вешаться сразу???

Ответить
  • Куки
01.10.18 15:55

Гость,Бери не шворку, а резинку от трусов. Получится не сразу.

Ответить
  • Ігор
01.10.18 14:07

Гость, а що, є ті (при владі) кому не байдуже?

Ответить
  • Отто
01.10.18 14:01

Что будет завтра с малым и средним бизнесом при узаконенном вымогательстве практически 6% с оборота их не волнует! Волнует то, как набить себе карманы сегодня!
Теперь и малыши прочувствуют на своей шкуре, как это - "жити по новому" Не завидую, единственным бухам на предприятии. Вместо ведения учета -  сканируй сотни, если не тысячи страниц документов, подгоняй их под нужный формат и размер и доказывай комиссии ГФС что ты реально не верблюд. Презумпция невиновности? Не, не слышали! 

Ответить
  • Катя
01.10.18 14:16

Интересно, а если НН на Неплатника 5 шт. в месяц - это 1 покупупець?

Ответить
  • Пользователь
02.10.18 15:35

Катя, н/н неплательщикам не мониторят

Ответить
  • **
02.10.18 12:03

Дуракам закон не писан. Катя, учись читать .

Ответить
  • Елена
01.10.18 14:27

Катя, так вроде написано "на одного покупця - ПЛАТНИКА ПОДАТКУ".  

Ответить
  • Марина
01.10.18 15:26

задрали козлы 

Ответить
  • АЛЛА
01.10.18 15:48

ЛЮДИ! 
Давайте писать свои предложения этим козлам

Ответить
  • Полюс
02.10.18 15:51

АЛЛА,Кому писати?КОЗЛАМ?та воно ж не вміє читати!!!!

Ответить
  • юля
01.10.18 16:07

АЛЛА, пустая трата времени, им все побоку, вот когда ударит по их предприятиям, тогда начнут давать на попятную, как в прошлом году, когда заводы ахмета недополучили кредит и сразу выключили кнопку, а так им плевать сколько малышей закроется, меньше народу больше кислороду.

Ответить
  • ТАНЯ
01.10.18 17:12

юля,Проблемы индейцев шерифа не интересуют. Коллеги, сколько мы уже дурной работы переделали- не сосчитать. Уже и кассы он лайн, и регистрируем каждый чих. Нас уже мониторят и с снаружи и  снутри А у казне как не было денег так и нет. В борделе девочки не успевают зарабатывать, пора мамку менять.

Ответить
  • **
02.10.18 12:04

Дырявое корыто водой не наполнишь.

Ответить
  • руся
02.10.18 08:40

ТАНЯ,

Ответить
  • Главный бухгалтер
02.10.18 09:30

Доброе утро, коллеги. Крик души - с августа 2018 начали блокировать по п.1.6 Критериев - у них имеется какая-то информация)))). Обороты упали с 15 млн до 2, несколько направлений - стройка и автотранспортные услуги. Контрагенты разбежались, разрывают договора и начисляются штрафы. Сотрудники в августе остались без премий и надбавок - не с чего платить - фонд з/п уменьшился в три раза - в итоге сегодня вызывают директора в областную налоговую по вопросу легализации з/п и ее увеличения. Это какой-то ужас.

Ответить
  • Ксенія
02.10.18 11:36

У мене теж крик души! Всі рішення на всі таблиці  по критеріях за 2017 і 2018 рік, які були вже враховані !!!! і позитивне рішення на них прийнято !!!! ВІДМІНЕНІ у зв'язку з наявністю інформації в дфс про ризикові операції які проводить платник! Та щоб вас розірвало. І от що тепер робити? І знов голова комісії Мішалов Д., от би дали мені його за горло потримать!

Ответить
  • Да
02.10.18 11:40

Лишний раз убеждаюсь что некоторые мои знакомые оказались правы .Работают себе не оформленными втихаря и никаких проблем не имеют.

Ответить
  • Олена
02.10.18 11:44

От хто точно  виграє від цих "покращень" це аптеки та лікарі - на жаль,  нова хвиля нервових зривів,  інфарктів та інсультів серед бухгалтерів та директорів гарантована.:(

Ответить
  • **
02.10.18 12:06

Права на все 100%. На работу вместе с бутербродом уже каждый день беру валерьянку.

Ответить
  • Главный бухгалтер
02.10.18 12:13

У меня уже два знакомых главбуха уволились и пошли в рядовые бухгалтера. Эти новшества уже достали, спокойно не возможно работать. 

Ответить
  • ****
02.10.18 12:47

У нас уже не планёрка, а суд Линча.

Ответить
  • где же новость дня??
12.11.18 13:57

опубликован уже? И уже вступил в силу? 

Ответить
Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Данная функция доступна только
авторизованным пользователям