при подписке на рассылку
gift_icon
07.02.19
21077 158 Печатать

Мінсоцполітики пропонує нові засоби протидії неофіційному працевлаштуванню

Мінсоцполітики оприлюднило проект Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав працівників та протидії застосуванню незадекларованої праці". Документом буде змінено підходи до штрафних санкцій за використання найманої праці без укладення трудового договору.

Проектом акта пропонується визначити на законодавчому рівні ознаки наявності трудових відносин. Передбачено, що робота (послуга) є такою, що виконується (надається) в межах трудових відносин незалежно від назви та виду договірних відносин між сторонами, якщо є три і більше нижчезазначених ознак наявності трудових відносин:

1) періодично (два і більше разів) особі надається винагорода у грошовій або натуральній формі за роботу, виконувану (послуги, надані) в інтересах іншої особи;

2) особисте виконання особою роботи (надання послуг) за конкретною кваліфікацією, професією, посадою за дорученням та під контролем особи, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженої нею особи;

3) винагорода за виконувану роботу (надані послуги) є єдиним джерелом доходу особи або становить 75 і більше відсотків її доходу протягом 6 календарних місяців;

4) робота виконується (послуги надаються) на визначеному особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою, робочому місці з дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку;

5) особа виконує роботи (надає послуги) подібні до роботи, що виконується штатними працівниками роботодавця;

6) організація умов праці, зокрема, надання засобів виробництва (обладнання, інструментів, матеріалів, сировини, робочого місця) забезпечується особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою;

7) тривалість робочого часу та часу відпочинку встановлюється особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою.

З метою стимулювання укладення трудових договорів, якщо при виконанні роботи (наданні послуг) на підставі цивільно-правових договорів є ознаки наявності трудових відносин, проектом акта пропонується удосконалити підстави для укладення строкових трудових договорів та змінити законодавчий підхід до застосування штрафних санкцій за використання найманої праці без укладення трудового договору.

Роботодавці несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

  • фактичного допуску працівника до роботи з порушенням вимог частини третьої статті 24 КЗпП, виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ та податків, виконання особою роботи або надання послуг на підставі договор ЦПХ, якщо робота є такою, що виконується, або послуги є такими, що надаються в межах трудових відносин при сплаті ЄСВ у розмірі, меншому за мінімальний страховий внесок, – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
  • виконання особою роботи або надання послуг на підставі договору ЦПХ, якщо робота є такою, що виконується, або послуги є такими, що надаються в межах трудових відносин за умови сплати ЄСВ у розмірі, не меншому за мінімальний страховий внесок, – у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

Передбачено, що протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом сторони укладеного на загальних засадах цивільного законодавства договору про виконання робіт (надання послуг), що мають три і більше ознак наявності трудових відносин, зобов’язані укласти трудовий договір.

Крім того, проектом акта пропонується зобов’язати осіб, які виконують роботи або надають послуги на підставі деяких видів цивільно-правових договорів, мати статус суб’єкта підприємницької діяльності при виконанні робіт з важкими, шкідливими умовами праці та умовами підвищеного ризику для здоров’я, робіт з підвищеною небезпекою, або там де є потреба у професійному доборі.

Серед інших положень законопроекту:

  • зобов'язати роботодавців протягом тижня з дня надання до ДФС повідомлення про прийняття працівника на роботу, інформувати працівника про направлення такого повідомлення;
  • вдвічі зменшити розмір штрафу за оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений роботодавцем, застосовувати штраф у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (наразі нараховуються штрафні сануції у тридцятикратному розмірі мінімальної зарплати);
  • визначити у КЗпП правонаступництво у трудових відносинах як продовження трудових відносин з працівниками у разі зміни власника юридичної особи, передачі цілісних майнових комплексів юридичної особи, її структурних підрозділів в оренду, реорганізації юридичної особи роботодавця (злиття, приєднання, поділу, перетворення), а також у разі ліквідації юридичної особи і створення на базі її майна іншої юридичної особи, яка продовжує ту саму діяльність, що й ліквідована юридична особа.

По материалам Міністерство соціальної політики України
Отключить рекламу
Комментарии
  • Буржуй
07.02.19 08:49

П......ц  з.......и ! Что , палец защемили ? Да, при феодализме были крепостные крестьяне, а у нас будут крепостные работодатели и ФОП которые обязаны заключать трудовой договор!

Ответить
    Оценить
  • 90
  • 7
  • @@@
07.02.19 11:49

Буржуй, 
  Похоже, что ФОП, оказывающий бух. услуги, попадет под раздачу - признают труд.отношения

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 0
  • Буржуй
07.02.19 13:39

@@@, не только бухгалтер- ФОП - речь идет о запрете всем ФОП оказывать услуги с юриками или фопам на постоянной основе- Фактически говорят оказывайте услуги только населению - Это как же хочется им задушить малый бизнес

Ответить
    Оценить
  • 42
  • 0
  • Лариса
11.02.19 18:27

Буржуй, а также IT индустрию

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • ппп
08.02.19 11:06

Буржуй, где Вы такое прочитали?

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 8
  • Буржуй
08.02.19 13:03

ппп, Хорошо не о прямом запрете для ФОП, а о том что Юрика или ФОП кому он оказывает услуги регулярно или в большом обьеме оштрафуют на 125 тис.Так  стало легче?

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 0
  • Оксана
07.02.19 09:21

Здаться що в міністерствах сидять тільки ті хто нічого не знає, не розуміє і його доля нашої країни не має турбувати, а тільки щоб бабло надходило...

Ответить
    Оценить
  • 84
  • 2
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 10:49

Шановна Оксано! Ми розробляли цей законопроект як раз для того, щоб "бабло", про яке Ви пишете, надходило працівникові, а не залишалося в тіні.

Ответить
  • Володимир Каплуновський
12.02.19 12:38

Мін.соц.політики: ми рулимо!  Вы спуститесь с небес на землю. За Крещатиком тоже есть жизнь, ребята! надо упрощать ведение кадров для предпринимателей, а вы- наоборот- пытаетесь все усложнить и заморочить людям голову. Иннвестиционный климат Украины- вот показатель вашей работы.

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • Рита
08.02.19 14:12

Мін.соц.політики: ми рулимо! нас троллит 

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 2
  • Анна
07.02.19 20:04

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
Подобными законами вы, к примеру, бухгалтера, раз уж вы зашли к нам на "огонек", ставите в тупик.... Я ФЛП на ЕН, на данный момент веду одно предприятие. Это, что значит  - я должна оформится на работу???? НЕТ! Я так не хочу!

Ответить
    Оценить
  • 17
  • 6
  • Анна
07.02.19 19:48

Мін.соц.політики: ми рулимо!
ЛОЖЬ

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 6
  • ТАНЯ
07.02.19 14:20

Мін.соц.політики: ми рулимо!,Вот не надо нам мивину вешать на уши. Держави мы нужны только как источник поступления денег. Державе нужны подоходный и ЕСВ а как и сколько мы получаем государству глубоко и с Эвереста.

Ответить
    Оценить
  • 59
  • 8
  • Бабло
07.02.19 11:43

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
ТА ВИ ШО???

Ответить
    Оценить
  • 35
  • 11
  • наталя
07.02.19 09:26

Капець! Яка дурня.Цими штрафами і страшилками задовбали.Сидять там і думають як би злякать усіх,а не зробить економічно не вигідними тіньові відносини.Дурість і тупість.Всім все пофік.Розікрали вже все,що можна розікрасти.Люди як раби пашуть у Польщі,а вони доламують мілкий бізнес і країні капець

Ответить
    Оценить
  • 119
  • 8
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 10:52

Шановна Наталя! Все більше працівників повертається з Польщі до України, тому що ми створили тільки за останній квартал минулого року більше 10 роб. місць

Ответить
  • Юрий
18.02.19 12:06

Мін.соц.політики: ми рулимо!, "ми створили тільки за останній квартал минулого року більше 10 роб. місць"!!! Це точно ви зробили, чи не помилилися???

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Лариса
11.02.19 18:31

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Кто возвращается, не смешите. лино у меня за последний год из близкого окружения уехали люди в польшу и чехию

Ответить
    Оценить
  • 4
  • 0
  • Нина
08.02.19 10:01

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Дякую, повеселили, За квартал 10 роб. місць. 

Ответить
    Оценить
  • 28
  • 3
  • Анна
07.02.19 19:50

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Вы точно про Украину?

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 6
  • Ольга
07.02.19 15:04

Цікаво, який недоумок пише коментарі від Мін.соц.політики: ми рулимо!, Які працівники повертаються в Україну???? Та з кожним днем все більше людей виїжає працювати в інші країни.

Ответить
    Оценить
  • 77
  • 12
  • Света
07.02.19 14:51

Мін.соц.політики: ми рулимо!,

Ответить
    Оценить
  • 35
  • 1
  • Кузя
07.02.19 12:59

Мін.соц.політики: ми рулимо!, 10 рабочих мест за квартал? Это в вашем министерстве создали их, да? Потому что в рамках страны. смешно. Но думаю, все же - это стеб от какого-то нашего коллеги:)))

Ответить
    Оценить
  • 56
  • 0
  • Галка
07.02.19 12:31

Мін.соц.політики: Думайте що робите і що пишете,  АЖ  цілих 10(десять)  робочих місць за квартал. Ах, ах, ах як це вам вдалося!!!!!!!

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 7
  • Ну и НУ
07.02.19 16:38

Галка, да Вас здесь разводят, а Вы нервничаете, О. Продан хочет увеличить доход ФОП - 3 гр. до 40 млн.грн, а мы думаем, что их в трудовые отношения кинут!!!? Я даже в этом описании  предложений вижу "Дырки", а юристы на местах все разрулят.

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 0
  • Татьяна
07.02.19 11:52

Мін.соц.політики: ми рулимо!, что за бред???!!! И что вы там все курите???!!!!! 

Ответить
    Оценить
  • 34
  • 11
  • ПНВ2019
07.02.19 11:22

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Вы издеваетесь? Что-то такое 10 раб.мест??? Это первое. Второе - что-то не вижу, чтобы кто-то из выехавших знакомых вернулся!!!Третье - можно платить взносы, но приходит проверка к тому же ФЛП и по каким-то заявлениям, трудовым договорам, табелям находит косяки и на тебе пожалуйста - плати штраф! С какого чёрта, если ФЛП ведут упрощённый учёт??? Всё просто. Бюджет пуст, пилить уже нечего, выдавливают последнее!!! 

Ответить
    Оценить
  • 55
  • 0
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 12:30

ПНВ2019, 10 робочих місць ми створили в нашому міністерстві!

Ответить
    Оценить
  • 39
  • 10
  • Инна
13.02.19 10:45

Мін.соц.політики: ми рулимо!,жесть))

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Анна
07.02.19 19:52

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Вас там и так много( -  выдумываете всякую дрянь

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 4
  • Олена
07.02.19 15:30

Мін.соц.політики: ми рулимо!, А зачем в министерстве "створювать" еще 10 мест?! Лучше бі в производстве "створювали"... А то у нас все только или торгуют, или проверяют, или пишут законы...И своими страшными штрафами вы только еще глубже загоняете экономику - нет, не в тень, а просто губите!

Ответить
    Оценить
  • 34
  • 7
  • Ольга
07.02.19 15:17

Мін.соц.політики: ми рулимо!,Добавили 10 дебілів-родичів, до кормушки.

Ответить
    Оценить
  • 48
  • 8
  • ОльгаNik
07.02.19 11:18

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
 "за квартал - 10 роб.мест" - это по всей Украине? 

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 6
  • Иллюзорная реальность
07.02.19 11:11

Мін.соц.політики: ми рулимо!,ого , аж 10 ( десять) рабочих мест !  Єто тянет как минимум на Нобелевскую премию !

Ответить
    Оценить
  • 53
  • 9
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 12:32

Шановна Иллюзорная реальность, Нобелівську премії не присуджують за створення робочих місць, також, як і за Ваші коментарі

Ответить
    Оценить
  • 18
  • 42
  • IN_NOCHKA
08.02.19 12:02

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
озвучте будь ласка посади ще 10 дармоїдів кому ми як платники податків будемо платити з/п

Ответить
    Оценить
  • 8
  • 3
  • Оксаночка
07.02.19 09:35

Еще больше украинцев в этом году свалят в Польшу или другие страны. Скоро не с кем будет и договора ЦПХ заключать. 

Ответить
    Оценить
  • 81
  • 7
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 10:55

Шановна Оксаночко! Все більше працівників повертається з Польщі до України, тому що ми створили тільки за останній квартал минулого року більше 10 роб. місць. Ті працівники, які працюють в Польщі, повинні сплачувати єдиний внесок в Україні, щоб їм нараховувався страховий стаж

Ответить
    Оценить
  • 20
  • 63
  • Инна
13.02.19 11:46

Мін.соц.політики: ми рулимо!, вы в своем уме?! вы в какой стране живете???!!! определенно в параллельной вселенной!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Олена
07.02.19 15:32

Мін.соц.політики: ми рулимо!, да не нужен им ваш страховой стаж!!! Люди стараются заработать так, чтоб хватило на потом... А минималку-социалку им и так заплатят - до этого ж работали, стаж шел...А еще принашем повышении пенсионного возраста - еще неизвестно, нужен ли этот страховой стаж...

Ответить
    Оценить
  • 44
  • 8
  • Ольга
07.02.19 15:15

Мін.соц.політики: ми рулимо!,А з якого дива вам сплачувати податки, що ви зробили, щоб люди отримали заробітну плату? Приймаються дебільні закони, які не дають працювати народу. А ТРУТНІ(які приймають закони) розкрадають державу.

Ответить
    Оценить
  • 31
  • 8
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 15:24

Шановна Ольга! Закони приймаються Верховною Радою України, депутатів в яку обирав народ України. Тобто, ті закони, які приймаються зараз - це закони, які потрібні народу, і які він хоче, щоб прийняли від його імені.

Ответить
    Оценить
  • 22
  • 24
  • Инна
13.02.19 11:48

Мін.соц.політики: ми рулимо!, верховною ЗРАДОЮ  ваші наші закони приймаються!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Почти Киев
07.02.19 13:08

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Это откуда ж такая "статистика", с таможни что ли? Так там каждый день "повертаються" туда и обратно! 

Ответить
    Оценить
  • 25
  • 2
  • Почти Киев
07.02.19 13:12

Или может те, которые "повертаються", Мин.соц.политики уведомляют лично о своём прибытии. Не уверена, что это реально кто-то пишет из министерства, но если это так - НЕ ПОЗОРЬТЕСЬ! Вы не знаете сколько пенсионеров у нас в стране - никак посчитать не можете, я уже не говорю о каких-либо экономических расчётах вообще. Не с вашим министром, ребята!

Ответить
    Оценить
  • 38
  • 3
  • Елена
07.02.19 12:22

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
ПРАВИЛЬНО, ВСЕХ нужно на счетчик поставить... А то, чиновникам на зарплаты и пенсии НЕ ХВАТАЕТ!!!

Ответить
    Оценить
  • 28
  • 1
  • *
07.02.19 12:14

Мін.соц.політики: ми рулимо!, а умные платят налоги в Польше. 7 лет официального стажа - налоги - гражданство (браки для молодежи) - 20 лет минимального стажа - безусловная пенсия в 60 лет.  И что я скажу своим детям? "Живи і працюй в Україні"? Щас.

Ответить
    Оценить
  • 58
  • 0
  • **
11.02.19 15:21

*,скАжите своим детям, что их своя страна  подтолкнула в рабство чужой стране , и что рабство оно и в Африке/польше рабство, хоть сто раз там женитесь и получайте гражданство - полякам вы никто и никогда ни кем не станете, кроме как быдлом.Не забывайте историю и не обольщайтесь

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Инна
13.02.19 11:49

**, а тут, блин, просто рай земной!!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Валентина
07.02.19 11:52

Мін.соц.політики: ми рулимо!,До лампочки  людям  ваш страховой стаж, вы выдавливаете своими законами из этой страны тех, кто хотел бы жить и работать здесь , а не за бугром. Толку от вашего страхового стажа , если при зарплате  больше чем  минималка ,ту же пенсию считаю со всяким коэфициэнтами , лишь бы не заплатить человеку положенное. Не смешите людей своими 10 рабочими местами. Ваши законы это удавка , а не забота .

Ответить
    Оценить
  • 54
  • 5
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 12:34

Шановна Валентино, це не так! Почитайте звіти Держстату України

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 29
  • Инна
13.02.19 11:50

Мін.соц.політики: ми рулимо!, это шутка такая?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • IN_NOCHKA
08.02.19 12:14

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
ви бухгалтерам розповідаєте що таке дерстат? )))))))))))))))))  ну ви і феєричні дибіли )))))))))

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 4
  • Анна
07.02.19 19:57

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Ахахахах Держстат?! не смешите

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 2
  • NM
07.02.19 17:46

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
Мыздесь все прекрасн помним,что мы вынуждены "рисовать" в отчетах- ПРИБЫЛЬ! Поэтому нам не надо вашей липовой статистики

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 5
  • Елена
08.02.19 19:56

NM, окуеть - "мы вынуждены "рисовать" в отчетах- ПРИБЫЛЬ!" - попробуйте сменить профессию. из-за таких "художников" страна в глубокой опе и находится... 

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 3
  • Почти Киев
07.02.19 13:16

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Да, там вся правда!!!

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 0
  • Валентина
07.02.19 12:48

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Отчеты Держстату - Ого - это оччень  серьезный и авторитетный орган. По их отчетам мы давно живем в раю, взять хотя-бы  индекс инфляции ...Печально, что "державні органи" - такие как минсоц, превратились в карательные , а не поддерживающий орган  и так доходяжный бизнес.

Ответить
    Оценить
  • 41
  • 0
  • *
07.02.19 12:16

Валентина, ага. Пенсия в Украине как морковка перед ослом. Набрав полный стаж по старому закону, оказалось, что на пенсию не имеешь права. А наберешь еще, будут и 100 лет обязательным. Главное, дожить. 

Ответить
    Оценить
  • 34
  • 0
  • Нина
07.02.19 09:36

3 и 4 пункт мне кажется это еще направленно на ФОП, которые работают в IT компаниях, они уже давно этот вопрос подымают, пытаются доказать незаконность,  + "Крім того, проектом акта пропонується зобов’язати осіб, які виконують роботи або надають послуги на підставі деяких видів цивільно-правових договорів, мати статус суб’єкта підприємницької діяльності при виконанні робіт з важкими, шкідливими умовами праці та умовами підвищеного ризику для здоров’я, робіт з підвищеною небезпекою, або там де є потреба у професійному доборі" ...  Вообщем не слов одни выражения =( 
 

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 5
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 11:07

Шановна Нино, "Вообщем": такого слова немає. Щодо Вашого коментаря, то повідомляємо, що є затверджені списки робіт з важкими і шкідливими умовами праці

Ответить
    Оценить
  • 19
  • 48
  • Бабло
07.02.19 11:44

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
БАБЛО РУЛІТ!

Ответить
    Оценить
  • 17
  • 0
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 14:13

Шановне Бабло, Ці зміни розроблені нами на прохання асоціації малого і середнього бізнесу, профспілок і роботодавців. Всім відомо, що давно настав час для подібних змін, тим більше, коли цього хочуть всі

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 34
  • Yuriy
18.02.19 12:19

Мін.соц.політики: ми рулимо!, У малого и среднего бизнеса нет таких рейтов у программистов, чтобы заплатить соц налоги + подоходный и остаться в плюсе!!! Это сделано в интересах большого бизнеса, это выгодно для ТОП ИТ компаний!!! Большие компании могут позволить себе открыть фирму за бугром и транзитить платежи на СПД-шников. 

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Инна
13.02.19 11:52

Мін.соц.політики: ми рулимо!, да кто их спрашивал-то?!

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • ПНВ2019
07.02.19 11:32

Мін.соц.політики: ми рулимо!, что-то у вас в министерстве проблемы не только с "новшествами", но и с тактичностью! Так и живём...

Ответить
    Оценить
  • 38
  • 8
  • Иллюзорная реальность
07.02.19 09:49

Умилил пункт "зобов'язати роботодавців протягом тижня з дня надання до ДФС повідомлення про прийняття працівника на роботу, інформувати працівника про направлення такого повідомлення" ... А про подачу отчета по ЕСВ и 1-ДФ работника уведомлять еще не надо ? А об уплате зарплатных налогов 2 раза в месяц ? Совсем с глузду двинулись !

Ответить
    Оценить
  • 124
  • 2
  • Мария
07.02.19 11:36

Иллюзорная реальность, еще одну тетрадочку придется завести, где будут расписываться сотрудники о том что они уведомлены о том что работодатель отправил уведомление о принятии его на работу. Интересно многие поймут из них, зачем они ставят подпись? 

Ответить
    Оценить
  • 59
  • 0
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 14:21

Шановна Марія! Після прийняття законопроекту будуть розроблені спеціальні журнали обліку повідомлень працівників. Ці журнали за формою 1-Р (поки в проекті) роботодавцем будуть одночасно реєструватимуться в Держпраці, ДФС, ЦЗ та ПФУ. Крім того буде розроблена щомісячна форма звіту в ДФС і аналогічна квартальна в Держстат

Ответить
    Оценить
  • 20
  • 53
  • IN_NOCHKA
08.02.19 12:23

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
типографии чьих родственников разоряются и кому нужны свежие заказы? 

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 4
  • Ольга
07.02.19 18:47

Мін.соц.політики: ми рулимо!,Бажаю усім "працівникам" мін.соц.політики попрацювати згідно законів які вони виліплюють. Та скільки можна заводити журналів. мін.соц.політики- що ви курите?

Ответить
    Оценить
  • 41
  • 5
  • Ирина
07.02.19 15:32

Мін.соц.політики: ми рулимо!,спасибо за стеб, психология на 911, снятие стресника отчетного

Ответить
    Оценить
  • 44
  • 0
  • 9991
08.02.19 12:06

Ирина, а люди реально на полном серьезе отвечают и нападают. разве не понятно, что это все сарказм  

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • *
07.02.19 12:18

Мария, наймем еще работников, для ведения тетрадок. Смотри, министерство отчитается о создании рабочих мест. 

Ответить
    Оценить
  • 44
  • 0
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 11:01

Шановна Иллюзорная реальность, Сьогоднішнім чинним законодавством вже передбачена обов'язок роботодавця в інформуванні працівника про розмір заробітної плати. Ст. 30 ЗУ "Про оплату праці": 

При кожній виплаті заробітної плати роботодавець повинен повідомити працівника про такі дані, що належать до періоду, за який провадиться оплата праці:

а) загальна сума заробітної плати з розшифровкою за видами виплат;

б) розміри і підстави відрахувань із заробітної плати;

в) сума заробітної плати, що належить до виплати.

Роботодавець зобов'язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.

Ответить
    Оценить
  • 13
  • 47
  • ВВ
07.02.19 17:35

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Может хватит ума подумать и о малом бизнесе. ФОП оказываю бух. услуги на постоянной основе 3 - ФОП и 6 - ЮЛ , естественно и оплата от тех же клиентов постоянна, и работа каждый месяц, квартал идентична. А по поводу работника это в обще крепостное право: сначала без его согласия и заявления принять а потом поставить его в известность. ЭТО КАК? Работник на своё мнение не имеет право только как приказал мин.соц.политики.

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 5
  • Елена
07.02.19 12:16

Мін.соц.політики: ми рулимо!, ВСЕ сводится к тому, работодатель должен вложить СВОИ СРЕДСТВА(на свой страх и риск), СОЗДАТЬ рабочие места(чтоб люди могли заработать на ЕДУ себе и своей семье) и ПРИДУМЫВАТЬ ДАЛЬШЕ КАК ЗАРАБОТАТЬ, ЧТОБ ВСЕ ИМ СОЗДАННОЕ НЕ РАЗВАЛИЛОСЬ и его работники не остались на улице!!! И еще насобирать на БЕЗУМНЫЕ ШТРАФЫ для Мін.соц.політики: ми рулимо! и ВСЕХ ВАМ ПОДОБНЫХ...!  МИНСОЦПОЛИТИКА - лучше бы вы создавали много самых разных бизнес проектов с большим количеством рабочих мест, с большими зарплатами и соц.пакетами для простых работников, а не для министров с миллионными зарплатами!!! Поддерживали все ЭТО в рабочем ВЫСОКОПРИБЫЛЬНОМ состоянии!!!(в советском союзе все работали официально и с соблюдением социальных гарантий и что? расплодили кучу паразитов, которые только соцгарантиями прикрывались) - ВОТ ЭТО ВИДНО БЫЛО БЫ ВАШУ РАБОТУ !

Ответить
    Оценить
  • 63
  • 5
  • Ирина
07.02.19 11:34

Мін.соц.політики: ми рулимо!, а зачем вы столько грошей тратите на личные эл.кабинеты, пусть работники заходят в свой пенсионный кабинет и смотрят что им начисляют, учите людей быть грамотными, а не нагибайте бухгалтеров и работодателей, и бюджетного бабла меньше пилите

Ответить
    Оценить
  • 60
  • 2
  • Иллюзорная реальность
07.02.19 11:09

Мін.соц.політики: ми рулимо!, да шо вы говорите ! А я и не знала , старая дура ... Пы.Сы. Вы там у себя у руля Минсоцполитики еще и читать и воспринимать прочитанное не умеете - я писала "А про подачу отчета по ЕСВ и 1-ДФ работника уведомлять еще не надо ? А об уплате зарплатных налогов 2 раза в месяц ?" . Где здесь про информирование работника о размере зарплаты ?

Ответить
    Оценить
  • 45
  • 5
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 12:38

Иллюзорная реальность, "а) загальна сума заробітної плати з розшифровкою за видами виплат;
б) розміри і підстави відрахувань із заробітної плати;
в) сума заробітної плати, що належить до виплати" – читайте закони уважніше. Нагадуємо, що недотримання законодавства веде до адміністративної, фінансової та кримінальної відповідальності

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 38
  • Иллюзорная реальность
07.02.19 17:21

Мін.соц.політики: ми рулимо! , еще раз . Где я спрашивала об уведомлении работников о размере зарплаты ?

Ответить
    Оценить
  • 11
  • 7
  • бух555
07.02.19 10:24

Иллюзорная реальность, кстати, а каким образом уведомлять - каждому заказное письмо отправить?!!!!

Ответить
    Оценить
  • 28
  • 1
  • Лариса
11.02.19 18:39

бух555, печатается расчетный лист каждому сотруднику. плюс в расчетной общей ведомости расписывается

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
07.02.19 13:06

бух555,
Работодатель берет в штат Уведомителя(осведомителя) и уведомляет, собирает подписи, объясняет все ТОНКОСТИ нашего суперзаконодательства (простой работник без поллитра в этом беспределе сам врядли разберется)... Не забудьте трудовой договор с уведомителем оформить!

Ответить
    Оценить
  • 50
  • 0
  • Иллюзорная реальность
07.02.19 10:40

бух555,меня это тоже заинтересовало ...

Ответить
    Оценить
  • 11
  • 1
  • ПНВ2019
07.02.19 11:27

Иллюзорная реальность, уведомлять о каждом чихе!!! Уведомлять об уведомлении!  Сидят там, создают видимость бурной деятельности! Постановы тупорылейшие всякие выносят, а вы гребитесь. А то нагрянем и вдуем! Задрали!

Ответить
    Оценить
  • 59
  • 0
  • ква
07.02.19 11:17

"..Все більше працівників повертається з Польщі до України, тому що ми створили тільки за останній квартал минулого року більше 10 роб. місць.."
а на этих 10 рабочих местах все вернувшиеся из польши работают по очереди? Сколько часов?  Заработанной зарплаты на жизнь хватает?
И что это за рабочие места ?

Ответить
    Оценить
  • 49
  • 1
  • Алла
07.02.19 16:55

і чому за наші гроші (платників податків) створили нові дебільні (аж 10) робочі місця????

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 5
  • специалист
07.02.19 11:25

работы не убавляется, а только прибавляется..уведомлять, ознакамливать и еще что нужно сделать? а работник просто хочет иметь работу которая будет обеспечивать ему нормальную жизнь..

Ответить
    Оценить
  • 40
  • 1
  • ква
07.02.19 11:26

"...Все більше працівників повертається з Польщі до України, тому що ми створили тільки за останній квартал минулого року більше 10 роб. місць.."
Аж целих ДЕСЯТЬ!!!  рабочих мест!.  Хватит на всех вернувшихся !

Ответить
    Оценить
  • 22
  • 3
  • Елена
07.02.19 12:19

ква,
Это 10 рабочих мест Минсоцполитики у себя создало. Надо же детей, родных пристроить... Штрафы некому собирать!!!

Ответить
    Оценить
  • 46
  • 3
  • Ирина
07.02.19 11:42

10 рабочих мест в Минсоцполитике????)))))) ай, молодца))))))

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 1
  • *
07.02.19 11:42

реально задолбали уже, "защитники", не знающие, что нужно трудящимся. Они не понимают реалий жизни. они оторваны от нее. Они не осознают, что на разовые подработки, временные работы, испытательные сроки и т.п. самим людям незачем пачкать трудовые книжки сроком на месяц. Неужели для этого государства недостаточно, что человек получил доход, и заплатил с него налоги? В том числе ЕСВ. Пусть люди сами решают, что им нужно. 

Ответить
    Оценить
  • 41
  • 1
  • Ириша.
07.02.19 11:43

Сначала надо приспособить законодательство и  КЗот к реальным потребностям малого бизнеса, а потом ужу запугивать. Пример : приходящий работник: за неделю звоним, просим выйти и так 1-3 раза в месяц, а можем и ни разу за месяц не вызвать,  как можно с ним оформить трудовые отношения если график работы надо утверждать за 2 месяца и платить за него ЕСВ каждый месяц. Или уборщица которая убирает 20 минут в день офис. Хотя может наша уборщица захочет оформить ФОП и платить  налогов 1110,16 грн при подработке в  400 грн в месяц.

Ответить
    Оценить
  • 52
  • 0
  • ur
07.02.19 11:43

Уважаемый Мін.соц.політики: ми рулимо, реально ФОП оказывающий услуги и не работающий по трудовому договору, также может очень легко попасть под 3 условия:
1. "1) періодично (два і більше разів) особі надається винагорода у грошовій або натуральній формі за роботу, виконувану (послуги, надані) в інтересах іншої особи;"
1.1. Любой ФОП, если услуги оказываются систематически одному или нескольким контрагентам и от каждого получает периодически средства, попадает под этот критерий. А таких очень много, ведь мало кто меняет контрагента каждый месяц, особенно если это оказание каких то услуг и поставка товаров (например питьевой воды).
1.2. Что такое периодически? Три таза за три года тоже периодически.
2. "2) особисте виконання особою роботи (надання послуг) за конкретною кваліфікацією, професією, посадою за дорученням та під контролем особи, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженої нею особи;"
2.1. У каждого ФОП есть своя специализация и он оказывает услуги, которые можно подвести под конкретную квалификацию, должность. Например я оказываю бух услуги, вроде как можно сказать, что я бухгалтер.
2.2. Если я оказываю бух услуги, то логично, что кто то со стороны клиента меня контролирует, проверяет, общается со мной, дает задания по необходимости. И это можно посчитать, что я лично выполняю обязанности "по поручению и в интересах клиента. 
3. 3) винагорода за виконувану роботу (надані послуги) є єдиним джерелом доходу особи або становить 75 і більше відсотків її доходу протягом 6 календарних місяців;
3.1. Ну сейчас не все гладко в стране и бывают перемены у каждого, реально может быть такое, что у ФОП несколько клиентов и сумма оплаты от одно является очень существенной частью.
3.2. "протягом 6 календарних місяців", т.е. если на протяжении 3х лет у ФОПа в какие то месяца и даже не подряд, а в любые, было так, что он от конкретного контрагента получил 75% дохода то это подпадает под этот критерий. 
И вот уже три критерия, по которым отношения с ФОП можно считать трудовыми.
Это все только на первый взгляд. Если делать детальный анализ можно очень много рисковых моментов найти и это говорит о том, что законопроект немного однобокий. Нужны адекватные критерии, чтоб и закон мог выполнить задачу и не было когда эти критерии можно было повернуть против лиц не нарушающих закон! А так получает

Ответить
    Оценить
  • 36
  • 2
  • Инна
13.02.19 11:41

ur, "немного однобокий" это очень мягко сказано...

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 14:40

Шановний ur, відповімо на зручній для Вас російській мові:
1.1. да. 2.2. нет, неправильно. Если Вы предоставляете бухгалтерские услуги как физическое лицо-предприниматель, то действуете самостоятельно, на свой страх и риск, с целью получения дохода. При этом клиент не может Вас контролировать по времени, затраченному Вами, т.е Вы предоставляете услуги по самостоятельно определённому графику выполнения (без согласования с клиентом) таким образом, чтобы выполнить работы по договору в срок. Например, Вы не согласовываете конкретные сроки сдачи конкретного отчёта в налоговую. Вам важно его сдать в установленные законодательством сроки, а Ваш клиент не может Вам ставить задачи: сдать отчёт сегодня, или завтра - Вы сами определяете и когда захотите, тогда и сдадите. И т.д. Т.е. для определения признаков совокупности должны выполняться все условия в каждом пункте по отдельности, а не только какая-либо его часть 

Ответить
    Оценить
  • 16
  • 40
  • Бух
07.02.19 20:22

Мін.соц.політики: ми рулимо!, ви взагалі хоч трошки розумієте про що ви пишете!!! Ви обкурені чи від природи шизануті там всі!?. Слів немає просто і читативашу  дурню "Вы не согласовываете конкретные сроки сдачи конкретного отчёта в налоговую"...ви хоч трошки розумієте як працює бухгалтер???, навіть найманий не узгоджує з керівником коли саме відправити звіт, а робить це тоді коли зробить , але в межах терміну встановлениго законодавством. Ви просто чиряк на тілі бізнесу і країни в цілому.!

Ответить
    Оценить
  • 21
  • 7
  • Светлана
07.02.19 12:07

Якщо під ніком " Мін.соц.політики: ми рулимо!" дійсно відповідає мінсоцполітики, то це жах-жах-жах (анекдот) !
Роботдавець "повинен", "повинен", "повинен"... Роботодавець хоче отримати прибуток, тому надає робоче місце для того, хто хоче ЗАРОБИТИ гроші, а не отримати їх. І це вже справа тих двох, як вони домовляться. 

Ответить
    Оценить
  • 56
  • 0
  • ^^^
08.02.19 11:54

Светлана, под ником " Мін.соц.політики: ми рулимо!" наш коллега стебается, но многие, я смотрю, всерьез приняли.

Ответить
    Оценить
  • 11
  • 0
  • Елена
07.02.19 12:22

Мін.соц.політики: ми рулимо!, ВСЕ сводится к тому, работодатель должен вложить СВОИ СРЕДСТВА(на свой страх и риск), СОЗДАТЬ рабочие места(чтоб люди могли заработать на ЕДУ себе и своей семье) и ПРИДУМЫВАТЬ ДАЛЬШЕ КАК ЗАРАБОТАТЬ, ЧТОБ ВСЕ ИМ СОЗДАННОЕ НЕ РАЗВАЛИЛОСЬ и его работники не остались на улице!!! И еще насобирать на БЕЗУМНЫЕ ШТРАФЫ для Мін.соц.політики: ми рулимо! и ВСЕХ ВАМ ПОДОБНЫХ...!  МИНСОЦПОЛИТИКА - лучше бы вы создавали много самых разных бизнес проектов с большим количеством рабочих мест, с большими зарплатами и соц.пакетами для простых работников, а не для министров с миллионными зарплатами!!! Поддерживали все ЭТО в рабочем ВЫСОКОПРИБЫЛЬНОМ состоянии!!!(в советском союзе все работали официально и с соблюдением социальных гарантий и что? расплодили кучу паразитов, которые только соцгарантиями прикрывались) - ВОТ ЭТО ВИДНО БЫЛО БЫ ВАШУ РАБОТУ !

Ответить
    Оценить
  • 28
  • 3
  • *
07.02.19 12:24

у минсоцполитики не хватает средств для распила. а тут еще створили аж 10 рабочих мест. экономика в упадке, налогов все меньше соответственно, а кормиться дармоедам надо. еще и льготников всяких штампуют со скоростью станка. где-то еж надо бабло брать. 

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 0
  • Елена
07.02.19 12:31

Минсоцполитики вы бы лучше думали не какими ШТРАФАМИ еще больше ЗАДАВИТЬ БИЗНЕС(который еще теплится), а как сделать так, чтоб максимально упростить процедуру оформления работника и уплаты за него налогов! ЧЕСТНО - мне плевать на ваши соцгарантии!!! Я все-равно везде за все ПЛАЧУ и пенсия у меня будет не больше МИНИМАЛЬНОЙ (на нее еще надо научиться прожить) при официальном стаже работы больше 25 лет. Поэтому я должна подумать как я сама себе обеспечу свою старость! А платить налоги НА ЗАРПЛАТУ, СОЦГАРАНТИИ, ПЕНСИИ ЧИНОВНИКАМ Я ЛИЧНО НЕ ХОЧУ !!! У народа ВЕРЫ ДАВНО к вам НЕТ и НЕ СКОРО ОНА появится !!!

Ответить
    Оценить
  • 38
  • 2
  • Елена
07.02.19 12:38

ВОПРОС для Минсоцполитики : У работодателя есть фонд оплаты(с учетом всех налогов по зарплате) на одного работника 10 000 гривен в месяц. Работнику предлагается ДВА варианта: 1 - вся зарплата в конверте(т.е. работник каждый месяц приносит в семью 10 000 грн). 2- официальное оформление, при этом работник чистыми получает и приносит в семью 5850 грн (остальные 4150 грн уходят на налоги, сборы по зарплате). ВОПРОС: какой вариант выберет работник?

Ответить
    Оценить
  • 56
  • 8
  • **
11.02.19 15:36

Елена,ЕСВ  должен платить тот, кто хочет иметь бизнес в этой стране, а не наемный работник  должен зарабатывать на все налоги себе и   прибыль работодателю

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 2
  • Кузя
07.02.19 22:15

Елена, это что за система налогообложения такая? Из десяти тысяч грязными работнику остаётся 8050 тыс., а не 5850. Если в вашей компании вы удерживаете ЕСВ с ЗП работника, то вы такой же бандит-шарлатан как те, кого вы ругаете. Даже хуже.

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 6
  • Кузя
07.02.19 22:18

Елена, а, дочиталась, 10 тыс. на все выплаты. Тогда да, вы правы. Прошу прощение за наезд.

Ответить
    Оценить
  • 4
  • 2
  • Елена
07.02.19 12:40

А, забыла... фонд оплаты 10 000 грн в месяц не получается, еще надо на ШТРАФЫ, ШТРАФЫ, ШТРАФЫ откладывать...

Ответить
    Оценить
  • 31
  • 3
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 12:42

Спасибі за корисні коментарі. Ми бачимо, що наші пропозиції знайшли підтримку серед як простих працівників, так і їх роботодавців. Дякуємо за активну громадянську позицію!

Ответить
    Оценить
  • 19
  • 49
  • Елена
07.02.19 18:52

Яка підтримка?! Ви що?! Знущаєтесь?!!! Я - простий працівник, я гроші ЗАРОБЛЯЮ, а не отримую! Я - проти ваших "ПОКРАЩЕНЬ" !!!

Ответить
    Оценить
  • 29
  • 6
  • *
07.02.19 14:19

Мін.соц.політики: ми рулимо!, я простий працівник. Я НЕ ПІДТРИМУЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ответить
    Оценить
  • 37
  • 9
  • Ольга
07.02.19 13:52

Мін.соц.політики: ми рулимо! А де ви побачили коментарі в підримку!?  Навпаки, всі висловлюють обурення та незадоволення. Ви в якійсь іншій реальності, мабуть))) 

Ответить
    Оценить
  • 37
  • 10
  • Злий фінансист
07.02.19 12:49

Я -приватний підприємець. Веду бухгалтерський облік на 3 підприємствах та надаю консультативні послуги. І не маю наміру працевлаштовуватися ні до кого в наймані працівники. Попадаю під 3 категорії з зазначеного переліку. Вся моя сім"я виїхала за кордон. Думаю, що і мені вже час збиратися з такими змінами. 
До речі, вся моя сім"я - це кваліфіковані праціники, які платили в Україні податки, як СПД. Тепер платять в Америці та Ізраїлі ці податки. Програмісти скрізь потрібні 

Ответить
    Оценить
  • 62
  • 0
  • Елена
07.02.19 18:53

МОЛОДЦЫ, что не кормят НАШИХ чинуш !!!

Ответить
    Оценить
  • 18
  • 1
  • **
11.02.19 15:38

Елена,прежде они не кормят соц сферу своей страны, а чинуши найдут и без них, как прокормиться

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 2
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 13:02

Шановний Злий фінансист, Вам і не можна влаштовуватися на роботу як бухгалтер, тому що Ви зареєстровані вже як фізична особа - підприємець. Адже, згідно зі ст. 14.1.226. ПКУ: "самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності."

Ответить
    Оценить
  • 15
  • 35
  • Елена
07.02.19 18:56

А наши "законы" разве можно читать... и вообще понять? Тут только в этом пункте у фискалов одна позиция, а у тех, кто РАБОТАЕТ и пытается ЗАРАБОТАТЬ ДРУГАЯ !

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 5
  • Татьяна
07.02.19 14:21

Мін.соц.політики: ми рулимо!,что значит "не можна влаштовуватися на роботу як бухгалтер, тому що Ви зареєстровані вже як фізична особа - підприємець", вот как раз наемным работником ФОП может быть - отработал по найму 8 часов, и в свободное время работает как ФОП, а вот самозайнятою особою - да, не может быть. Вывод: сначала надо научиться читать законы, а затем уже приступать к их написанию. 

Ответить
    Оценить
  • 45
  • 11
  • Мін.соц.політики: ми рулимо!
07.02.19 15:17

Татьяна, що значить "самозайнятою особою - да, не может быть"? Ще раз спеціально для Вас визначення з ПКУ: "ст. 14.1.226. самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності." Може, Ви помилково вважаєте, що самозайнята особа це тільки особа, яка провадить незалежну професійну діяльність? На жаль, якщо так, то Ви неуважно читаєте податковий кодекс. У наведеному Вами прикладі ФОП може бути найманим працівником, якщо його робота ніяк не пов'язана з бухгалтерськими послугами, які він здійснює як ФОП. Так, він може бути найманим працівником продавцем, лікарем, архітектором, і т.д., але не бухгалтером, тому що цю діяльність він здійснює як ФОП. Питання Злого фінансиста полягало зовсім в іншому

Ответить
    Оценить
  • 17
  • 23
  • *
08.02.19 17:32

Мін.соц.політики: ми рулимо!, а что это за законы такие? Если я бухгалтер, наемный работник в штате, то я не могу быть ФОП с бухгалтерскими услугами, и заниматься ведение учета на дому кого-то еще? Так вся Украина по факту так подрабатывает.  Или, по мнению государства, бухгалтер может заниматься врачебной практикой? Или чинить сантехнику. А потом удивляетесь. что все в тени. Ну, пусть авторов таких законом лечат бухгалтера. И всем  остальным легче станет.

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 3
  • Виктория
08.02.19 12:03

Мін.соц.політики: ми рулимо!,Ну Вы привели по тексту определение самозанятой особы.А где здесь написано,что самозанятая не может быть наемным работником?Что за бред вы несете?И вот такие безграмотные нас проверяют.

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 4
  • Злий фінансист
07.02.19 13:08

Мін.соц.політики: ми рулимо!,
Читайте уважно свій текст проекту.
Там багато ознак того, що  відноситься до СПД

Ответить
    Оценить
  • 25
  • 5
  • Киев
07.02.19 13:15

Это называется "как убить бизнес". Да, ФОП с услугами - это маленький офшорчик. Но в нашей стране он необходим. Вместо того, чтобы целенаправленно поднимать мотивацию работникам для официального трудоустройства, мы плодим контролеров, требуем нереальное количество ненужных бумаг, вешаем все социальные обязанности на бизнес. Пока официальное трудоустройство и белая зп не станут необходимостью для работника, пока рынок труда не начнет испытывать дефицит кадров - все репрессии будут увеличивать коррупцию.

Ответить
    Оценить
  • 42
  • 0
  • Светлана
07.02.19 13:17

От зараз я приймаю працівника і в мене шпаргалка, які дії я повинна виконати. 
1.  Знайти код посади в класифікаторі
2.  Направлення на первиннй медогляд
3. Заява на приймання
4. Заява на соцпільгу
5. Заява про персональні дані (може, вже не треба, хай буде)
6. Наказ з урахуванням часу на повідомлення в податкову
7. Повідомлення в податкову і контролювати квитанцію №2
8. Зробити особову картку
9. Запис у трудову книжку
10. Записати книжку в журнал обліку ТК
11. Ознайомити працівника з наказом
12. Ознайомити з записом в особовій картці
13. Журнали з охорони праці. 
А потім утримати з кожного податки (купа варіантів), звіт по ЄСВ (купа стовпчиків), звіт 1-ДФ (купа кодів доходів), лікарняний розрахунок  (дай боже всім здоров'я!) шалений, охорона праці з купою журналів. 
І за все ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ роботодавця. 

Ответить
    Оценить
  • 73
  • 1
  • Виктория
08.02.19 12:06

Светлана,-Правила ВТР,должн. инструкц,кол.дог,первичный инструктаж

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 0
  • Оксана
08.02.19 10:51

Светлана, я вам более скажу... На многих предприятиях эта ответственность лежит всего на одном человеке - бухгалтере, ему же нечем больше заниматься...

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 0
  • Светлана
08.02.19 00:03

Светлана,і відповідає гаманцем бухгалтер  Багато моїх колег роботодавець просто штрафує за невиконання ось цього Вашого  списку+ графік роботи,штатне, табель,повідомлення.... А додатково кадровика ніхто не хоче оформляти бо дорого за  цю роботу з бумажками.
Ось тільки  в добі всьго 24 години і на все не вистачає часу

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 2
  • Светлана
08.02.19 00:03

Светлана,і відповідає гаманцем бухгалтер  Багато моїх колег роботодавець просто штрафує за невиконання ось цього Вашого  списку+ графік роботи,штатне, табель,повідомлення.... А додатково кадровика ніхто не хоче оформляти бо дорого за  цю роботу з бумажками.
Ось тільки  в добі всьго 24 години і на все не вистачає часу

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 2
  • Ирина
07.02.19 13:58

Светлана, что-то маловато, а ознакомить с должностной инструкцией и тд.

Ответить
    Оценить
  • 28
  • 0
  • Светлана
07.02.19 14:54

Ой!  То в мене в розділі охорони праці, інша людина займається :) 
А ще ж і графік відпусток, я забула. Марно, що в нас відпустки навіть учбові оплачують, і відпустки відгулюють, самі регулюють черговість, але ж за відсутність  - штраф.  Тьху!

Ответить
    Оценить
  • 26
  • 0
  • Лето
07.02.19 15:45

Светлана,поход в военкомат для мужчин пропустили, и , соответственно-воинский учет.

Ответить
    Оценить
  • 17
  • 0
  • *
07.02.19 14:01

уважаемая редакция, как увидеть ВСЕ комментарии?

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Админ
07.02.19 14:13

*, обновите страницу. Отобразятся все комментарии, которые были опубликованы после Вашего захода на страницу 

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Мария
07.02.19 14:08

Я бухгалтер с 15-ти летним стажем, не плохой! Собираюсь в Польшу, муж уже 3-й год зовет! ЗАДОЛБАЛИ своими тупыми законами, нормами, штрафами, отчетами! И нах... не нужна ваша пенсия!  Польше куда не пойди везде украинцы и масштабы просто пугают, эта ваша статистика хр*нь собачья! Люди выезжают и будут выезжать, молодые, умные, перспективные! Счастливо оставаться!!!

Ответить
    Оценить
  • 67
  • 0
  • Елена
07.02.19 19:02

Вот, вот... САМЫЕ ЛУЧШИЕ, УМНЫЕ, ТРУДОЛЮБИВЫЕ, ИНИЦИАТИВНЫЕ, КРЕАТИВНЫЕ уезжают!!! А Мін.соц.політики: ми рулимо! Стадом (извините люди, но просто только это остается думать) РУЛИТЬ ЛЕГЧЕ !!!

Ответить
    Оценить
  • 11
  • 3
  • **
11.02.19 15:44

Елена,уезжают те, у кого есть деньги, здоровье и кого ничто не держит, а не умные, красивые и всякие другие

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • **
07.02.19 14:38

Мін.соц.політики: ми рулимо! хорош стебаться.

Ответить
    Оценить
  • 21
  • 0
  • Бухгалтер зі стажем
07.02.19 15:03

Повністю згодна з Еленой. Ну неможливо накопичувати на старість, якщо нема за що прожити зараз. А держава все одно обдурить. Мені 55 років, по старим законам я у 2018 р. вийшла би на пенсію, а так - ще 5 років. Так мало того,  тим хто виходить у 2018 р. - потрібно 25 років обов'язкового стажу, а у 2023 р. - потрібно вже буде 30 років стажу! Я вже не кажу про рівень тієї пенсії.  

Ответить
    Оценить
  • 38
  • 0
  • ольга
08.02.19 12:35

бухгалтер зі стажем, а пенсию считают так: зарплату с 01.07.200г по месячно сравнивают с средней по Украине, а она оказалась не какой маленькой...в итоге коэф з/ты маленький.. Это раньше брали зту для пенсии за 3 года...это я для сведения...

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • Елена
07.02.19 19:05

У чиновников РІВЕНЬ будет очень и очень...!!! Они нас всех в стойло поставят!!! Прямо само лезет в голову: либо они нас, ли мы.... Ну, вы поняли.

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 0
  • Тамара
07.02.19 15:37

Если мы идем в европу, так может давайте сделаем как у них (пример Франция) работодатель выплачивает доход. и потом показует в отчете кому и сколько заплатил. А вот граждане должны сами платить все эти налоги. И тогда не надо придумывать сумашедшие штафы для работодателей. И зарплата будет белая . Ау нас. все до наоборот.

Ответить
    Оценить
  • 39
  • 2
  • ТАНЯ
07.02.19 15:48

Люди уезжают. Но ведь за это же и стоял майдан И чего мы сейчас плачемся?

Ответить
    Оценить
  • 83
  • 60
  • 3хаха
08.02.19 09:46

ТАНЯ,не пойму дизлайкеров, всё верно, стояли за то, чтобы безвизово задницы европейцам мыть, так этого и добились)

Ответить
    Оценить
  • 15
  • 38
  • Елена
07.02.19 19:08

НЕ ЗА ЭТО ! А за то, чтоб всю эту мерзоту убрать ! А они как лернейская гидра...

Ответить
    Оценить
  • 19
  • 3
  • Инна
13.02.19 11:26

Елена, думать остатками мозга надо было прежде чем лезть на майдан

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • **
11.02.19 15:46

Елена,ну и шо? убрали или сами убрались по всему миру унитазы мыть?

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 1
  • Статистика
07.02.19 16:52

Когда-то прочитала интересную  строчку :  Ложь-великая ложь-статистика........   Вот данные статистика  

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 0
  • ВВ
07.02.19 17:37

Мін.соц.політики: ми рулимо!, Может хватит ума подумать и о малом бизнесе. ФОП оказываю бух. услуги на постоянной основе 3 - ФОП и 6 - ЮЛ , естественно и оплата от тех же клиентов постоянна, и работа каждый месяц, квартал идентична. А по поводу работника это в обще крепостное право: сначала без его согласия и заявления принять а потом поставить его в известность. ЭТО КАК? Работник на своё мнение не имеет право только как приказал мин.соц.политики.

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 6
  • Нина
07.02.19 21:57

"СПРОЩЕННЯ" та "ПОКРАЩЕННЯ"!!!! Создаются все условия для КОЛЕДОВАНИЯ!!!!!!!!!! В наршрутку или на рынок эти уроды не пойдут!!!!!! А туда где крутятся ДЕНЬГИ,,,,,,,,,,,,,,,,((((((((((( 

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • Светлана
07.02.19 23:57

А как теперь быть с аутсорсингом? У нас приходящий кассир на аутсорсинге, что и разрешил делать  НБ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 4
  • Светлана
07.02.19 23:57

А как теперь быть с аутсорсингом? У нас приходящий кассир на аутсорсинге, что и разрешил делать  НБ

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
08.02.19 10:02

Надеюсь, эту чушь даже рассматривать не станут! Любой аутсорсинг или ГПДшный договор можно невооруженным глазом притянуть под эти пункты!
п.1 Заказчику нужно выполнить краткосрочную работу под какой-то проект , например по 10 дней в январе и в ноябре - это уже периодичность 2 раза!, то есть уже трудовой договор, а это ввести должность в штат, исключить из штатного расписания через 10 дней или оставить и сообщить о вакансии в ЦЗ и так 2 раза в год, а еще и полный к-т документов затребовать от работника. ну и все вытекающее бумажно-волокиное из-зи 20 дней в году!! 
п.2 Не поняла? В чем отличие от договора ГПД: работы (услуги) выполняются по поручению заказчика 
п.3 Теперь работодателю нужно будет еще и доход ГПДшника отслеживать, чтобы он не превысил 75% за 6 мес.
п.4 ладно прокатит: не подписал ознакомление с Правилами ВТР - значит он их и не дотримується
п.5 КАК определят подобность работы? Неограниченный полет фантазии(((
п. 6 "надання засобів виробництва" - этот пункт предусмотрен в ГПДшных договорах, например приходящему программисту заказчик (предприятие) предоставляет возможность работать со станком. А теперь что, ГПДшник будет 3Д станок себе домой покупать, чтобы не трудоустоили на пр-е
п.7 Приходящие работники, те же ГПДшники, имеют возможность работать в любое удобное для них время, но не раньше/позже, чем закрыт офис - такой пункт тоже можно квалифицировать как "длительность работы, установленная работодателем"

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • Алсу
08.02.19 12:10

Но почему все опять вешают на роботодателя? А работник будет отвечать что он получает зп в конвертах? Они пока молодые все в один голос кричат что до пенсии не доживут .или у них какие то субсидии и т.д.им это оформление не надо и на руки хотят всю зп без вычета налогов. Нет наказание должно быть обоюдным..а то их оформляеш  а им это и не надо как они говорят это проблемы роботодателя. Пока не будет заинтересованости самого работника в офоциале. толку не будет

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 1
  • **
11.02.19 15:51

Алсу, мало ли кто и что кричит, для вас есть закон , его и выполняйте.Не хотеть  оформляться может лишь тот работник,у кого маленькая ЗП - он лишится субсидии , а все эти несчастные копейки заплатит за коммуналку.Вот и получится , что он просто так работал, изнашивал обувь и одежду, трепал нервы на работе, а заработанного  не хватает даже на хлеб.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 1
  • IN_NOCHKA
08.02.19 12:33

Зайшла на сайт цих клоунів. Ось ссилка де написано про ті 10 робочих місць які вони створили. https://www.msp.gov.ua/timeline/V.html
У мене питання. Колеги хтось з вас розуміє чим ци люди будуть займатися в тому цирку? І ким вони працювали в Польщі що повернулися, пройшли конкурс і зайняли ці посади. 
Міністерсво від вас теж чекаю відповіді

Ответить
    Оценить
  • 13
  • 4
  • бурундук
08.02.19 13:01


Сколько фантазии и изобретательности…такое рвение-да в мирное русло= какое будет ценное ведомство…..ППЦ


Ответить
    Оценить
  • 8
  • 0
  • Изабелла
11.02.19 13:15

IQ у наших трудовиков отрицательный. Дебилы, б... (с)

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 0
  • РК
13.02.19 10:42

ОГО!!! Коментів-коментів!!! Народ, у вас роботи немає? Що ви купляєтесь на розвід? Яке Мінсоцполітики? Ха-ха!    З цього приводу притча: Випав сильний сніг, Монахи в монастирі зібрались на обговорення що робити. Один каже: "давайте почекаємо до літа-сніг розтане". Другий каже: Це, напевно, Бог нас наказує, йдемо молитися" І так всі свої думки висловлюють. Настоятель все те послухав і каже: "Взяли в руки лопати і пішли сніг розгрібати! Філософи!"

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0