Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Получайте
новости почтой!


08.01.20
12125 13 Печатать

Діючі трудові договори необхідно буде оформити у письмовій формі

З метою лібералізації трудового законодавства, Урядом розроблено проект Закону "Про працю" (реєстр.№ 2708), яким визначено, що трудовий договір є основним джерелом регулювання індивідуальних трудових правовідносин. Законопроектом передбачено, що трудовий договір укладається виключно в письмовій формі. При цьому, трудовий договір, укладений в електронному вигляді із застосуванням електронного підпису за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем, вважається укладеним у письмовій формі.

Законопроектом визначено сім видів трудових договорів:

  • безстроковий;
  • строковий;
  • короткостроковий;
  • сезонний;
  • з нефіксованим робочим часом (більше детально про цей вид договорів читайте за посиланням);
  • учнівський трудовий договір;
  • трудовий договір з домашнім працівником.

У разі прийняття, цей Закон набере чинності через шість місяців з дня, наступного за днем його опублікування.

Згідно з законопроектом, сторони трудових відносин, що виникли до дня набрання чинності цим Законом і не оформлені трудовим договором у письмовій формі, зобов’язані оформити їх у письмовій формі на умовах, що діють на день такого оформлення, протягом року з дня набрання чинності цим Законом. При цьому у трудовому договорі зазначається, що ним оформлені трудові відносини, що виникли з дати прийняття працівника на роботу цим роботодавцем.

Комментарии
  • Ольга
08.01.20 11:56

Хватит уже "покращень", оставьте лучше нашу сложную жизнь- а то не выживем!

Ответить
  • Инна
08.01.20 12:39

да сколько ж можно!!!

Ответить
  • Вячеслав
08.01.20 13:00

Не понял. Есть колдоговор, принимали просто по заявлению. Теперь с каждым надо индивидуально договор составлять?

Ответить
  • Ольга
08.01.20 13:26

А если нет колдоговора и принимали по заявлению-приказу:тоже индивидуально договор составлять?

Ответить
  • Ольга
08.01.20 14:15

Не знают чем еще заняться!

Ответить
  • Ігор
08.01.20 14:48

І не забувайте вигадати кодування та створити довідник. Як в радянських формах: "Код виду операції".
"Чином от ума избавлен" - А.С.Пушкин

Ответить
  • ИринаКиев
08.01.20 18:49

значит должен быть где-то типовой  договор,  раз его можна  оформить в электронном виде и подписать ЭЦП, только кому это нада,  может это связано с тем,  что трудовые  книжки  хотят  вообще  отменить....

Ответить
  • Вячеслав
08.01.20 19:55

ИринаКиев, ладно работодателю подписать ЭЦП, не проблема, у всех практически есть. А вот если со стороны работника нужна электронная подпись, вот это я себе уже слабо представляю...

Ответить
  • Елена
08.01.20 22:47

Надо им от нечего делать посоветовать делать то, что делает Кива.

Ответить
  • Алла
09.01.20 10:05

Одни "дубилеты". Хочется посоветовать им спуститься на землю. Киев это не вся Украина. Есть где и интернета нет никакого ни мобильного ни проводного. Будут ли  у нас адекватные правители ? Люди вы где ? 

Ответить
  • злой
09.01.20 10:19

Миломанов ! возвращайся в свою силиконовую долину и там делпй реХформі!

Ответить
  • ^^^
09.01.20 13:15

Не поняла, заявления и приказа о приеме на работу или трудового соглашения уже не достаточно?

Ответить
  • Наталья
10.01.20 14:47

Коллеги, это пока только проект Закона! Он еще на рассмотрении в комитете.
Пока ничего еще не действует! В процессе принятия наши нардепы еще чего-нибудь наколдуют в этом проекте, ну или же вовсе его не примут!

Ответить