Сайт для бухгалтеров №1 в Украине

Подпишитесь!


06.11.20
4896 10 Печатать

Бізнес хочуть штрафувати на 17 тис.грн за неподання відомостей про відокремлені підрозділи

Депутатом від партії "Слуга Народу" зареєстровано проєкт Закону № 4289 "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за неподання або несвоєчасне подання суб’єктом господарювання відомостей про свої відокремлені підрозділи". 

Законопроєктом пропонується доповнити Кодексу України про адміністративні правопорушення новою нормою, якою встановити відповідальність суб’єктів господарювання за неподання або несвоєчасне подання відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про свої відокремлені підрозділи (зокрема відомостей про філії, представництва, виробничі структурні  підрозділи, функціональні структурні підрозділи апарату управління), що дасть можливість забезпечити контроль за випадками порушеннями порядку щодо нарахування, утримання і сплати (перерахування) юридичною особою до відповідного місцевого бюджету податків на доходи фізичних осіб за свої відокремлені підрозділи за їх місцезнаходженням.

За неподання або несвоєчасне подання відомостей про  відокремлені підрозділи пропонується встановити штраф у розмірі від 8 500 грн до 17 000 грн. 

 

Комментарии
  • Шурик
06.11.20 02:24

А кто их маму знает когда они вздумают заработать !!!

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 0
  • Ух
06.11.20 08:18

Законопроект это не о чем,бабка под подъездом

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • Киев
06.11.20 08:54

Законопроект очень хитрый, стоит в одном ряду с 20-ОПП: вроде и ерунда, но поле для сопутствующих штрафов огромное.

Ответить
    Оценить
  • 18
  • 0
  • мотя
06.11.20 11:57

Киев,поддерживаю, опять же узаконенная дистанционная работа, а если в одной квартире вся семья работает на одно юрлицо?

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Муравей
06.11.20 09:09

Давайте уже штрафовать бизнес за то, что он существует!!! Открыл ТОВ, ФОП, ПП - сразу штраф 17000,00!!!

Ответить
    Оценить
  • 70
  • 0
  • охохо
06.11.20 09:51

Муравей,к этому идет, к сожалению

Ответить
    Оценить
  • 15
  • 0
  • Ірина Че
06.11.20 14:19

ЗАДОВБАЛИ.Своїми дурними законами просто формують ненависть до країни, в якій живеш,і головне,як з цим бидлом боротись не зрозуміло

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 0
  • Igor
06.11.20 15:39

Блин, почему никому не приходит в голову завалить суды исками против этого государства за: растрату наших налогов, за неисполнение своих обязанностей по отношению к его спонсорам - налогоплательщикам..и т.д.!??

Ответить
    Оценить
  • 9
  • 0
  • *
06.11.20 16:59

Особенно циничны такие инициативы в стране, где глава КСУ нарушает закон, и делает законом сокрытие информации об недвижимости имуществе, приобретенной  незаконным путем.

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 1
  • INSPECTOR
06.11.20 20:04

хм... собсно, да. 17 тыщ. - деньги не большие, для зелёной плесени, которая выдвинула сей законОпрожект. Но, Но, люди, голосовавшие за зеленую нечисть - не кажется ли вам, что это таки Ваш законопроект????

Ответить